[offtopic]
strofimios έγραψε:Εγω ξερω οτι euro 1,2,3,4,5, ειναι οι "νορμες" για τις εκπομπες καυσαεριων.Φυσικα τα περισσοτερα καινουργια αυτοκινητα ειναι 4,5.
νορμες = ;;
Στην ουσία αλλάζει ο τρόπος που λειτουργεί η μηχανή (λιγότερο καύσιμο / ψέκασμα, διαφορετική αναλογία μίγματος, διαφορετικά υλικά στον καταλύτη κλπ). Οπότε και στα συστήματα υγραερίου πρέπει να αλλάξουν αντίστοιχα πράγματα. Σκέψου να βγάζει υψηλότερης θερμοκρασίας καυσαέρια το υγραέριο ή να έχει πιο πλούσιο μίγμα. Μπορεί να καταστραφεί ο καταλύτης ή και τα ίδια τα πιστόνια-θάλαμος καύσης-μηχανή!
Οι "γενιές" του υγραερίου είναι άσχετες, σχεδόν, με τα
European emission standards. Πχ, η πρώτη "γενιά" υγραεριοκίνησης ήταν για καρμπυρατέρ, μετά για μονού ψεκασμού κλπ.
[/offtopic]