Χαίρεται αγαπητοί φίλοι. Έχω ακούσει οτι είναι δυνατή η μετατροπή σε φυσικό αέριο ενος πετρελαιοκίνητου , ωστόσο οι δεξαμενές είναι πολύ μεγάλες και οι τιμές στην Ελλάδα για το φυσικό αέριο (μην πω τωρα ποιος φταιει με τον γκολουμ που εχουμε για πρωθυπουργο) έχουν εκτοξευτει ... Πρόσφατα πρόσεξα ότι γίνεται και μετατροπή σε υγραέριο , και καθώς το πετρέλαιο έχει ξεφύγει κι αυτό στα 2 ευρώ με το υγραέριο να μπορείς να το βρεις ακόμα και με 1 , όπως και το οτι η δεξαμενη μπαίνει φιτ στην ρεζερβα οποτε το πορτμπαγκαζ μενει αθικτο , αρχίζουν μπαίνουν σκέψεις ...
Βέβαια είμαι κάτοχος αυτοκινήτου 2 χιλιαδων κυβικων audi a3 sportback 2014 8v !!! Πολλοί θα λέτε τώρα που πας να μπλεκεις και να χαλας το αυτοκινητο ... Σας λεω ομως οτι ειμαι απλα σε σκεψεις και θελω να παρω γνωμες ... Και τι να το κανεις το αμαξι αν το εχεις να καθεται στην τελικη ;
Παρακαλώ λοιπόν πείτε μου τι πιστευετε , υπαρχει εμπειρια για τετοια συστηματα σε πετρελαιοκινητα ; Τι γινεται με την κατηγορια ρυπων ; Τωρα λχ ειναι euro5 αλλαζει ;
Ευχαριστώ.