Συμφορουμίτης που έβαζε μόνιμα v-power σε άλλο thread δήλωσε ότι του κάηκε η αντλία,και όταν την βγάλανε με τον μάστορα ήταν γεμάτη με "κολώδη" ουσία σαν τσίχλα. Φυσικό ήταν να καεί λοιπόν. Η βενζίνη από μόνη της είναι πλήρως καθαρό υγρό. Δεν περιέχει ξένες ουσίες. Καίγεται πλήρως και δεν αφήνει κατάλοιπα. Εμείς με το υγραέριο δημιουργούμε πρόβλημα με τον εξής τρόπο: Βάζουμε βενζίνη με πρόσθετα. Ωραία. Τα πρόσθετα μέσα στην βενζίνη είναι σε τέτοιο ποσοστό που δεν επηρεάζουν αρνητικά την ροή της και καίγονται πλήρως μαζί με την βενζίνη. Εμείς όμως δεν την καίμε, την αφήνουμε να φέρνει συνεχώς γύρω γύρω γύρω. Σταδιακά και επειδή είναι πολύ πτυτική, η βενζίνη εξαερώνεται λόγω θερμοκρασιών του κυκλώματος, αλλά όχι τα πρόσθετα. Σκεφτείτε τώρα ότι στη διάρκεια ενός έτους μπορεί να προσθέσουμε πολύ περισσότερη βενζίνη από αυτή που καίμε. Τα πρόσθετα μένουν στο κύκλωμα και το αποτέλεσμα είναι να προστίθενται στην υπάρχουσα βενζίνη αλλάζοντας τα ποσοστά τους μέσα σε αυτή και κάνοντάς την πιο παχύρευστη... Ε! πόσο να αντέξει η αντλία...
Το έργο αυτό το έχω δει πολλές φορές σε αναρίθμητα thread που έχουν ανοίξει φίλοι συμφορουμίτες. Όλοι μα όλοι βάζουν βενζίνες με πρόσθετα (μερικοί χωρίς να το ξέρουν. Δεν είναι μόνο η vpower, όλες οι εταιρίες έχουν αντίστοιχες βενζίνες). Φυσικά υπάρχουν και μερικές εξαιρέσεις που όμως επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Σε αυτές τις εξαιρέσεις η αντλία θα χαλούσε έτσι κι αλλιώς είτε με χρήση αερίου, είτε με χρήση βενζίνης.
Η τελική φυσικά επιλογή είναι δική σας!