Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Μειωμένη κατανάλωση

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Μειωμένη κατανάλωση

Δημοσίευσηαπό dti » Σάβ 05 Νοέμ, 2011 14:51

Μήπως παρατηρήσατε κι εσείς αισθητή μείωση της κατανάλωσης το τελευταίο δεκαήμερο;
Εγώ είδα βελτίωση κάπου 5% στο S-MAX και 14,5% στο Fusion.
Είχα γεμίσει πριν από 12 και 8 ημέρες αντίστοιχα και τα 2 αυτοκίνητα από το πρατήριο στη Μεταμόρφωση.
Μπορεί να έπεσε η θερμοκρασία και να βοήθησε στη μείωση της κατανάλωσης, αλλά μήπως έτυχε να έχουμε και καλύτερο μείγμα;
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Μειωμένη κατανάλωση

Δημοσίευσηαπό anikologr » Σάβ 05 Νοέμ, 2011 15:20

dti έγραψε:Μήπως παρατηρήσατε κι εσείς αισθητή μείωση της κατανάλωσης το τελευταίο δεκαήμερο;
Εγώ είδα βελτίωση κάπου 5% στο S-MAX και 14,5% στο Fusion.
Είχα γεμίσει πριν από 12 και 8 ημέρες αντίστοιχα και τα 2 αυτοκίνητα από το πρατήριο στη Μεταμόρφωση.
Μπορεί να έπεσε η θερμοκρασία και να βοήθησε στη μείωση της κατανάλωσης, αλλά μήπως έτυχε να έχουμε και καλύτερο μείγμα;


Εγώ αυτό που παρατηρώ είναι πως τώρα τον χειμώνα έχω πέσει πολύ σε κατανάλωση σε σχέση με τις ζεστές μέρες του καλοκαιριού. Τώρα για διαφορά από γέμισμα σε γέμισμα γεμίζοντας στο νέο πρατήριο στο Θεριανό Αχαίας απειροελάχιστες διαφορές. Υπόψιν κρατάω στατιστικά στοιχεία σε excel από το πρώτο γέμισμα που υπολογίζω τα πάντα.
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Μειωμένη κατανάλωση

Δημοσίευσηαπό KrazyA » Σάβ 05 Νοέμ, 2011 19:27

Εμένα η κατανάλωση παραμένει η ίδια, δεν μέτρησα διαφορά (ευτυχώς), και εγώ Μεταμόρφωση βάζω.
Λογικά εγώ αναμένω αύξηση γιατί τώρα το χειμώνα έχει αυξημένη κίνηση στην Αθήνα και άρα μεγαλύτερη κατανάλωση. Το καλοκαίρι πάω στην δουλειά μου σε 20-25 λεπτά (12 χιλιόμετρα απόσταση) και τώρα το χειμώνα στάνταρ 40+ λεπτά και συχνά μέχρι και μία ώρα. Επίσης το καλοκαίρι οι διαδρομές είναι σχετικά λιγότερες και μακρύτερες, τώρα το χειμώνα έχουμε και πολλές σύντομες.
KrazyA
 
Δημοσιευσεις: 94
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ, 2011 23:44

Re: Μειωμένη κατανάλωση

Δημοσίευσηαπό VITARAS » Σάβ 05 Νοέμ, 2011 20:15

Η γνώμη μου είναι πως έχουμε λιγότερη κατανάλωση λόγω κρύου. Δηλαδή το πρωί παρατηρήστε ότι αργεί από βενζίνη να γυρίσει στο υγραέριο. Έτσι αυξάνεται η κατανάλωση σε βενζίνη και μειώνεται σε υγραέριο.
VITARAS
 
Δημοσιευσεις: 82
Εγγραφή: Κυρ 05 Δεκ, 2010 22:10

Re: Μειωμένη κατανάλωση

Δημοσίευσηαπό christoi » Σάβ 05 Νοέμ, 2011 21:15

VITARAS έγραψε:Η γνώμη μου είναι πως έχουμε λιγότερη κατανάλωση λόγω κρύου. Δηλαδή το πρωί παρατηρήστε ότι αργεί από βενζίνη να γυρίσει στο υγραέριο. Έτσι αυξάνεται η κατανάλωση σε βενζίνη και μειώνεται σε υγραέριο.


Αργεί έως και 400!! μέτρα παραπάνω να γυρίσει το δικό μου που κινούμαι στην περιφερειακή της Θεσσαλονίκης.
Κι εγώ είχα μια μείωση της τάξης των 0,2-0,3 λίτρα / 100 km.
Σε 1-2 μέρες τελειώνει και το ντεπόζιτο που έχω τώρα και θα έχω πιο ασφαλή συμπεράσματα.
Opel Astra H 1.4 Romano με περισσότερα από 80.000km και λιγότερα από 100.
Άβαταρ μέλους
christoi
 
Δημοσιευσεις: 600
Εγγραφή: Παρ 06 Μάιος, 2011 21:02

Re: Μειωμένη κατανάλωση

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Σάβ 05 Νοέμ, 2011 22:23

VITARAS έγραψε:Η γνώμη μου είναι πως έχουμε λιγότερη κατανάλωση λόγω κρύου. Δηλαδή το πρωί παρατηρήστε ότι αργεί από βενζίνη να γυρίσει στο υγραέριο. Έτσι αυξάνεται η κατανάλωση σε βενζίνη και μειώνεται σε υγραέριο.

Οταν ομως το φαινομενο αυτο παρατηρείται και σε ι.χ. με υγρο ψεκασμο(απουσια πνευμονα-δεν παιζει ρολο θεμοκρασια νερου αλλα γυρνα σε συγκεκριμενο χρονο)σημαινει οτι κατι αλλο παιζει ρολο, που κατα την γνωμη μου ειναι 1ον) η πτωση της θερμοκρασιας 2ον) η αλλαγη μιγματος στο lpg 3ον) ή και τα 2 σε συνδιασμο.Σιγουρα παντως το κρύο.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Μειωμένη κατανάλωση

Δημοσίευσηαπό tsopirs » Σάβ 05 Νοέμ, 2011 22:36

Και εγω αυτο παρατηρησα...Στο coupe εβγαζα στις ιδιες διδρομες πανω κατω το πολυ 400km ανα ντεποζιτο..Αυτην την φορα μου τελειωσε σημερα στον δρομο για Δραμα και ειχα μεσα 440+ km και ετυχε να παω θεσσαλονικη με 140-150 και Κοντραρα ενα X5 μεχρι τα 235 απο τα οποια μεχρι τα 215 πηγαινε με αεριο με φωρτωμα με 5η απο τα 80 εως τα 215 με τερμα γκαζι...Γενικα δεν πήγαινα και υσηχα....Και εμενα το μυαλο μου παει εκει μιας και το λειτουργικο του εγκεφαλου του αμαξιου το καλοκαιρι μπορει που ζοριζονται τα turbo σε ανοιγματα με φουλ γκαζι μπορει να ανεβαζει την πιεση πανω απο το 0,6 σταθερο ωστε η ροπη να παιζει παντα στα 27kg...Παντως τελευταια βλεπω και πιο αγριο το αμαξι παροτι πηγαινω με ψιλοχαμηλο μειγμα και με πιγο πεσμενη πιεση του υγραεριου...Πρεπει να καλυτερεψε το μειγμα..Σημερα Γεμισα και το αμαξι παει πολυ καλα στον δρομο
Άβαταρ μέλους
tsopirs
 
Δημοσιευσεις: 513
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ, 2011 16:50

Re: Μειωμένη κατανάλωση

Δημοσίευσηαπό gakost » Σάβ 05 Νοέμ, 2011 23:07

Και εγώ παρατήρησα αύξηση αυτονομίας οπότε παίζει να πέσαν τα χειμωνιάτικα μείγματα στην αγορά. 8-)
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Μειωμένη κατανάλωση

Δημοσίευσηαπό tsopirs » Κυρ 06 Νοέμ, 2011 20:32

Εγω μετα το Χθεσινο φουλαρισμα βλεπω οτι το αμαξι εκτος απο περισσοτερα χιλιομετρα παει αιμα...Στους ιδιους δρομους πατωντας βαθια το γκαζι απο 2000 ανοιγε και εκανε κοψιματα λογω TC μεχρι της 4700..Tωρα το αμαξι φευγει πιο δυνατα και μεχρι της 7000 στροφες αναβει συνεχεια το TC...
Επισης πανω απο τα 200 βλεπω οτι ανοιγει αρκετα πιο γρηγορα και απο βενζινη..Εχω οδηγηση και με θερμοκρασιες κοντα στους 0 αυτα με 14-15 βαθμους...Παει τοσο καλα που φοβαμαι μηπως εχασα καμια υποπιεση και ανεβαζει η τουρμπινα πιεση..Αν και δεν νομιζω...Παρεπιπτωντως μου ειπε οτι θα προσπαθησει να το κανει 74.9 απο 0,76 που το εχει τωρα ωστε να ειναι ο πιο φθηνος στην Ελλαδα
Άβαταρ μέλους
tsopirs
 
Δημοσιευσεις: 513
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ, 2011 16:50

Re: Μειωμένη κατανάλωση

Δημοσίευσηαπό christoi » Κυρ 06 Νοέμ, 2011 23:10

Αλλά ανεβάσαν τις τιμές (σιγά μην δεν έβρισκαν ευκαιρία).
Με 60,5 λίτρα, για πρώτη φορά με οικονομική οδήγηση (70% εκτός, 30% εντός πόλης) κατάφερα να διανύσω 795 km (συμπεριλαμβανομένων και αυτών της βενζίνης) το οποίο σημαίνει 7,61 lt / 100 km (υπολογιστής ταξιδίου 6,6lt/100km).

Είναι αλήθεια ότι έχω καταφέρει και 7,4 lt / 100 km, αλλά δεν το ξαναδοκιμάζω γιατί είναι ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΑ αργή ταχύτητα (100% εκτός πόλης).

Επίσης, μόλις σήμερα, αφού έβαλα 10€ (12,2 λίτρα) διένυσα 156km (100% εκτός πόλης) (το οποίο δεν είναι διόλου οικονομικό, καθώς στον υπολογιστή ταξιδίου είχα 6,1lt/100km).

Συμπέρασμα; Του αεροδρομίου είναι καλύτερο από του δερβενίου (μάλλον).
Opel Astra H 1.4 Romano με περισσότερα από 80.000km και λιγότερα από 100.
Άβαταρ μέλους
christoi
 
Δημοσιευσεις: 600
Εγγραφή: Παρ 06 Μάιος, 2011 21:02

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 63 επισκέπτες





cron