Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Ενδεχόμενο Νοθείας LPG

Ακριβαίνει το υγραέριο; Τοποθεσία των πρατηρίων LPG; Είναι επαρκές το δίκτυο; Νέα πρατήρια;

Re: Ενδεχόμενο Νοθείας LPG

Δημοσίευσηαπό zep » Δευτ 24 Σεπ, 2012 19:49

astragjtg έγραψε:
gakost έγραψε: Το βουτάνιο είναι μεν πιο φθηνό αλλά έχει παραπάνω ενέργεία, οπότε παραπάνω βουτάνιο = πιο πολλά χιλιόμετρα ανά γέμισμα. Άλλο λαθρεμπόριο και άλλο νοθεία. Αν ξέρεις κάτι συγκεκριμμένο το ακούμε.

Εχει ξαναειπωθει αλλα παμε αλλη μια. Τοτε εδω http://www.ntailianisgas.gr/main/index. ... &Itemid=67 γιατι το προπανιο φαινεται να εχει μεγαλυτερη θερμιδικη αξια ????? Κια γιατι το καλοκαιρι κανω 150 χλμ λιγοτερα(και αλλοι αντιστοιχα) απ οτι τον χειμωνα (το συστημα μου καιει μονο lpg) ???

Οσο για την νοθεια ή μονη που μπορει κατα βαση να υπαρξει ειναι η εξης με ενα παραδειγμα πρακτικο και αληθινό για την ιστορια.
Μιλώντας προσφατα με πρατηριουχο που ο ανθρωπος δεν εχει κομπλεξ και μιλα, για το θεμα νοθειας (διαβαζε και αυτος τα κουλα που λεγονται στο φορουμ) μου λεει το εξης. ""Ενα θα σου πω.Απο οσους ειχα προμηθευτει μεχρι προσφατα υγραεριο(και φαρμακης), η πιεση της δεξαμενης δεν ξεπερνουσε τα 3 bar. Οταν δε, ερχοταν ιταλοι για να τους βαλω lpg δεν μπορουσα (δεν περναγε υγραεριο καθολου)και απορουσα γιατι... Προσφατα ομως που τελειωσε το υγραεριο στα ΕΛΠΕ και εγινε εισαγωγη (Φαρμακης), η πιεση στην δεξαμενη ανεβηκε στα 8 Bar !!! "" Και συνεχιζει : "" Τοτε ρωταω και μου λενε οτι το μιγμα εχει περισσοτερο προπανιο και γι'αυτο και στην περιπτωση που σταματησει η εισαγωγη και σου φερουμε το γνωστο μιγμα ΕΛΠΕ, ΑΝΕΒΑΣΕ-ρύθμισε ξανα την πιεση στη δεξαμενη σε μεγαλύτερα bar για να μην εχεις ξανα προβληματα (ιταλοι)..."" Στο τελος μου λεει και οτι πολλοι του ειπαν οτι με τα τελευταια φουλαρισματα εβγαζαν περισσοτερα χλμ. Χρειαζεστε κι αλλη αποδειξη...

Που κολαει τωρα η ''νοθεια'' ? Στο οτι ενω και εμεις και π.χ. η ιταλια(και οχι μονο) ειμαστε στην ιδια περιοχη με ιδιες κλιματικες συνθηκες, εκει μπαινει περισσοτερο προπανιο ενω εδω περισσοτερο βουτανιο(αρκετα φθηνοτερο) κερδοσκοποντας εις βαρος μας και με τα αυτοκινητα μας συχνα να υπολειτουργούν.



Α...γειά σου.Στο ελληνικό μείγμα δεν γίνεται νοθεία, ΑΠΛΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΑΝΕΚΤΩΝ ΚΑΤΩΤΑΤΩΝ ΟΡΙΩΝ ΑΠΟΔΟΣΗΣ και γιατί θέλει πολλή προσοχή και είναι δύσκολο να καταφέρεις να περάσεις κάποια αέρια καύσιμα στην δεξαμενή που να καίγονται, με μεγάλο κίνδυνο έκρηξης (π.χ μεθάνιο) αλλά και να τα βρείς, πράγμα δύσκολο.
Επίσης θα προκαλέσουν και μεγάλες βλάβες στην δεξαμενή ή στην η αντλία με αποτέλεσμα να έχει ζημιά ο πρατηριούχος.Το πιθανότερο είναι και να γίνει και δυσλειτουργία στο αμάξι και να τον πάρουν και χαμπάρι.

ΟΛΗ Η ΖΗΜΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ, ΣΕ ΚΡΥΦΗ "ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΥΡΙΩΝ" ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΟΥΣ...
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΕΒΓΑΛΑ 150 ΧΛΜ ΠΑΡΑΠΆΝΩ ΤΟ ΚΑΛΌΚΑΙΡΙ ΑΠΟ ΠΡΑΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΣΥΧΝΑ ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥ ΑΠΟ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ.
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΓΙΣΤΟΙ ΛΗΣΤΕΣ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΚΡΕΜΑΛΑ...
zep
 
Δημοσιευσεις: 156
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ, 2011 11:27

Re: Ενδεχόμενο Νοθείας LPG

Δημοσίευσηαπό FERB » Τρί 25 Σεπ, 2012 00:18

gakost έγραψε:
FERB έγραψε:Στο υγραεριο γινεται χαμος με τη νοθεια και γι αυτο βλεπετε πολυ φτηνα πρατηρια.η νοθεια δε γινεται με νερο αλλα με περισσοτερο βουτανιο η με αλλα αερια.οταν βλεπετε πολυ φτηνο πρατηριο κατι βρομαει ειναι ακριβως οπως η βεζινη η μαλον πολυ χειροτερα


Μήπως είσαι πρατηριούχος που δεν μπορείς να κάνεις μετατροπή σε μεικτό; 8-) Από πότε η φθηνή τιμή σημαίνει και νοθεία; Ξέρεις εσύ τι συμβόλαιο έχει κάθε πρατήριο με τις εταιρείες, ή αν την μετατροπή σε μεικτό την χρηματοδότησε ο πρατηριούχος ή η εταιρεία με συμβόλαιο αποκλειστικής συνεργασίας, ή ακόμη και τον τρόπο πληρωμής του καυσίμου;;; Πιστεύω η γενίκευση δεν κάνει καλό. Η ένστασή μου δεν είναι στο ότι δεν γίνετε αλλά στην γενίκευση

Το βουτάνιο είναι μεν πιο φθηνό αλλά έχει παραπάνω ενέργεία, οπότε παραπάνω βουτάνιο = πιο πολλά χιλιόμετρα ανά γέμισμα. Άλλο λαθρεμπόριο και άλλο νοθεία. Αν ξέρεις κάτι συγκεκριμμένο το ακούμε.

Ειμαι πρατηριουχος με μεικτο πρατηριο και ξερω πολυ καλυτερα απο σενα τι γινετε με τις εταιριες γιατι ειμαι χρονια στο χωρο.Δεν γενικευσα τιποτα μιλησα για το πολυ φτηνο.Εκτος αυτου οπρατηριουχος που επενδησε μονος του και δεν πηρε λεφτα απο εταιρια δεν πρεπει να κανει αποσβεση που τα βρηκε τα 100000 στ δρομο?
FERB
Πρατηριούχος
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιουν, 2012 11:10

Re: Ενδεχόμενο Νοθείας LPG

Δημοσίευσηαπό dathens » Τρί 25 Σεπ, 2012 00:40

[quote="FERB"]Στο υγραεριο γινεται χαμος με τη νοθεια και γι αυτο βλεπετε πολυ φτηνα πρατηρια.η νοθεια δε γινεται με νερο αλλα με περισσοτερο βουτανιο η με αλλα αερια.οταν βλεπετε πολυ φτηνο πρατηριο κατι βρομαει ειναι ακριβως οπως η βεζινη η μαλον πολυ χειροτερα[/quote ]

Και με τα βουλγαρικα βυτια , αλλα το φθηνο δεν έχει να κάνει με το μείγμα αλλα με τη προμήθεια των πετρογκσζ κοράλ κλτ 70-100 euro ο μετρικος πάνω ; Με την μέταφορα ; Ποσο ΔΕΠ + έχεις στο υγραεριο και ποσο στη βενζίνη ;
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Ενδεχόμενο Νοθείας LPG

Δημοσίευσηαπό FERB » Τρί 25 Σεπ, 2012 10:08

πολυ παραπανω αλλα τη σχεση εχει αυτο? :? :?
FERB
Πρατηριούχος
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιουν, 2012 11:10

Re: Ενδεχόμενο Νοθείας LPG

Δημοσίευσηαπό Insomniac » Τρί 25 Σεπ, 2012 10:28

Ξερει καποιος ποσος ειναι ο κρατικος φορος στο υγραεριο και στην βενζινη ανα λιτρο ?
Φιλικά Γιάννης
Insomniac
 
Δημοσιευσεις: 154
Εγγραφή: Τρί 04 Σεπ, 2012 18:25
Τοποθεσία: Λυκοβρυση Αττικης

Re: Ενδεχόμενο Νοθείας LPG

Δημοσίευσηαπό lancialybra » Τρί 25 Σεπ, 2012 13:43

Από τις πιο εποικοδομητικές συζητήσεις.
Τελικά, στο υγραέριο η "νοθεία" γίνεται με αλλαγή του μίγματος στα κατώτερα επιτρεπτά όρια (και εδώ θα επιθυμούσα να είχα μια απάντηση εάν αυτά τα όρια είναι ευρωπαϊκά ή εθνικά προσδιοριζόμενα) με προσθήκη περισσότερου βουτανίου που είναι φθηνότερο (αλλά η τιμή στα πρατήρια στα ύψη).

Και ως αναμενόμενο, στο κόλπο συμμετέχουν κατά κύριο λόγο τα διυλιστήρια!
Όλοι στο κόλπο από το ίδιο το κράτος, τους μεγαλο-ιδιώτες και τέλος τους πρατηριούχους.
Εκεί στο τέλος ο μικροκαταναλωτής, όπου όλα ξεσπούν σε αυτόν, δίχως τη δυνατότητα (δεν την έχει βρει ακόμη...το ψάχνει) της αντίδρασης!
Lancia Lybra 1.8LX '00 - BRC "Plug & Drive"
http://lancialybra.mlemo.gr
lancialybra
 
Δημοσιευσεις: 102
Εγγραφή: Τρί 03 Ιούλ, 2012 13:45

Re: Ενδεχόμενο Νοθείας LPG

Δημοσίευσηαπό stargazer » Τρί 25 Σεπ, 2012 14:04

Παιδιά σας έχω πει ότι βλέπω μεγάλη διαφορά στο lpg της lukoil από τα ελληνικά σε κατανάλωση αλλά σε απόδοση τα ίδια. Όταν έβαζα όμως βενζίνη από εξωτερικό ήταν πάντα καλύτερη η απόδοση...
Δείτε τις μετατροπές μου για οικονομία:
http://ecomodder.com/forum/em-fuel-log. ... cleid=6595
stargazer
 
Δημοσιευσεις: 121
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιαν, 2012 21:09

Re: Ενδεχόμενο Νοθείας LPG

Δημοσίευσηαπό zep » Τρί 25 Σεπ, 2012 14:30

lancialybra έγραψε:Από τις πιο εποικοδομητικές συζητήσεις.
Τελικά, στο υγραέριο η "νοθεία" γίνεται με αλλαγή του μίγματος στα κατώτερα επιτρεπτά όρια (και εδώ θα επιθυμούσα να είχα μια απάντηση εάν αυτά τα όρια είναι ευρωπαϊκά ή εθνικά προσδιοριζόμενα) με προσθήκη περισσότερου βουτανίου που είναι φθηνότερο (αλλά η τιμή στα πρατήρια στα ύψη).
Και ως αναμενόμενο, στο κόλπο συμμετέχουν κατά κύριο λόγο τα διυλιστήρια!
Όλοι στο κόλπο από το ίδιο το κράτος, τους μεγαλο-ιδιώτες και τέλος τους πρατηριούχους.
Εκεί στο τέλος ο μικροκαταναλωτής, όπου όλα ξεσπούν σε αυτόν, δίχως τη δυνατότητα (δεν την έχει βρει ακόμη...το ψάχνει) της αντίδρασης!


Φίλε lancialybra ακριβώς έτσι είναι. Από την νομοθεσία όμως που έχω διαβάσει δεν υπάρχει κάποιος κανόνας που να ορίζει την έννοια ΄των αποδεκτών ορίων του μίγματος υγραερίου" απλά ότι πρέπει να είναι η αναλογία του autogas σε ποσοστό 70% προπάνιο (το ακριβό σε τιμή και με θερμοδυναμική αξία αέριο) + 30% βουτάνιο (το φθηνό σε τιμή αέριο για λόγους αγοράς,προέλευσης κ.α που ρυθμίζει την καύση του προπανίου στα επίπεδα της 95άρας βενζίνης ή και καλύτερα)
Οι μάγκες τι κάνουν...παίζουν με τα ποσοστά ακόμα και 40% προπάνιο έως 60% που έχουν δεί οτι μπορεί να "παίξει" με ασφάλεια στα μοτέρ και 60% βουτάνιο εως 40% για να κερδίσουν απο την χαμηλότερη τιμή του αλλά και μικρότερη αυτονομία με αποτέλεσμα μεγαλύτερο τζίρο για τα διυλιστήρια- πρατήρια λόγω πιο συχνών γεμισμάτων.ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΕΙΝΑΙ 2ΠΛΟ ΔΛΔ.Η μηχανή θα λειτουργήσει;; ΒΕΒΑΙΑ, απλά δεν το καταλαβαίνουμε σε θέμα απόδοσης και αυτονομίας παρά μόνον αν δοκιμάσουμε άλλα μίγματα σωστής αναλογίας όπως π.χ του εξωτερικού.Ξέρουν οτι η "φτώχεια" συνηθίζεται και παίζουν καλά το παιχνίδι τα λαμόγια...

Δεν μπορούμε να το αποδείξουμε παρα μονον αν κάποιος να μπορεί να κάνει ανάλυση μίγματος εδώ μέσα και να δούμε σε τι ποσοστά είναι τα 2 αέρια.
zep
 
Δημοσιευσεις: 156
Εγγραφή: Σάβ 02 Απρ, 2011 11:27

Re: Ενδεχόμενο Νοθείας LPG

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τρί 25 Σεπ, 2012 16:42

Μιλωντας για νομοθεσια και τα αποδεκτα ορια που εχουν θεσπιστει εχω προσπαθησει πολλες....μα πολλες φορες να βρω αντιστοιχο φεκ που να περιγραφει τις αναλογιες αεριων στο υγραεριο κινησης στην χωρα μας, αλλα ματαια.
Η ταπεινή μου γνωμη ειναι οτι στην ελλαδα (καλως ή κακως) το μιγμα που βγαινει για οικιακο, κινησης και στις επιχειρήσεις(πλην βιομηχανιας) ειναι ενα και το αυτο 80% βουτανιο και 20% προπανιο με την οποια (μικρη) διαφοροποιηση προς τα πανω το χειμωνα.

Οποιος το βρει ας το ανεβασει να μας λυσει την απορια και τις όποιες ανακρίβειες γραφονται.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Ενδεχόμενο Νοθείας LPG

Δημοσίευσηαπό vagos333 » Τρί 25 Σεπ, 2012 18:49

Μελετώντας το καύσιμο είδα ότι κατά βάρος (kg) το προπάνιο είναι πιο ισχυρό σε (ΚJ) από το βουτάνιο το θέμα είναι πως εμείς αγοράζουμε σε lt και εκεί συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο λόγω της διαφορετικης πυκνότητας καύσιμου.

Εν πάση περιπτώσει κατά την ταπεινη μου γνώμη όλα αυτά είναι πολύ μικρά για να επηρεάσουν τόσο πολύ την κατανάλωση (διανυθείσα απόσταση) ,το θέμα κρύβεται στην αύξηση της ατμοσφαιρικης θερμοκρασίας που σύμφωνα με μελέτες μπορεί να επηρεάσει η πυκνότητα του καυσίμου και να τη μειώσει έως και 80% ,με αποτελέσματα στην κατανάλωση και στην ιπποδύναμη ενός κινητήρα .
vagos333
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Κυρ 22 Απρ, 2012 18:23

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τιμή υγραερίου - πληροφορίες για πρατήρια

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 111 επισκέπτες





cron