astragjtg έγραψε:gakost έγραψε: Το βουτάνιο είναι μεν πιο φθηνό αλλά έχει παραπάνω ενέργεία, οπότε παραπάνω βουτάνιο = πιο πολλά χιλιόμετρα ανά γέμισμα. Άλλο λαθρεμπόριο και άλλο νοθεία. Αν ξέρεις κάτι συγκεκριμμένο το ακούμε.
Εχει ξαναειπωθει αλλα παμε αλλη μια. Τοτε εδω http://www.ntailianisgas.gr/main/index. ... &Itemid=67 γιατι το προπανιο φαινεται να εχει μεγαλυτερη θερμιδικη αξια ????? Κια γιατι το καλοκαιρι κανω 150 χλμ λιγοτερα(και αλλοι αντιστοιχα) απ οτι τον χειμωνα (το συστημα μου καιει μονο lpg) ???
Οσο για την νοθεια ή μονη που μπορει κατα βαση να υπαρξει ειναι η εξης με ενα παραδειγμα πρακτικο και αληθινό για την ιστορια.
Μιλώντας προσφατα με πρατηριουχο που ο ανθρωπος δεν εχει κομπλεξ και μιλα, για το θεμα νοθειας (διαβαζε και αυτος τα κουλα που λεγονται στο φορουμ) μου λεει το εξης. ""Ενα θα σου πω.Απο οσους ειχα προμηθευτει μεχρι προσφατα υγραεριο(και φαρμακης), η πιεση της δεξαμενης δεν ξεπερνουσε τα 3 bar. Οταν δε, ερχοταν ιταλοι για να τους βαλω lpg δεν μπορουσα (δεν περναγε υγραεριο καθολου)και απορουσα γιατι... Προσφατα ομως που τελειωσε το υγραεριο στα ΕΛΠΕ και εγινε εισαγωγη (Φαρμακης), η πιεση στην δεξαμενη ανεβηκε στα 8 Bar !!! "" Και συνεχιζει : "" Τοτε ρωταω και μου λενε οτι το μιγμα εχει περισσοτερο προπανιο και γι'αυτο και στην περιπτωση που σταματησει η εισαγωγη και σου φερουμε το γνωστο μιγμα ΕΛΠΕ, ΑΝΕΒΑΣΕ-ρύθμισε ξανα την πιεση στη δεξαμενη σε μεγαλύτερα bar για να μην εχεις ξανα προβληματα (ιταλοι)..."" Στο τελος μου λεει και οτι πολλοι του ειπαν οτι με τα τελευταια φουλαρισματα εβγαζαν περισσοτερα χλμ. Χρειαζεστε κι αλλη αποδειξη...
Που κολαει τωρα η ''νοθεια'' ? Στο οτι ενω και εμεις και π.χ. η ιταλια(και οχι μονο) ειμαστε στην ιδια περιοχη με ιδιες κλιματικες συνθηκες, εκει μπαινει περισσοτερο προπανιο ενω εδω περισσοτερο βουτανιο(αρκετα φθηνοτερο) κερδοσκοποντας εις βαρος μας και με τα αυτοκινητα μας συχνα να υπολειτουργούν.
Α...γειά σου.Στο ελληνικό μείγμα δεν γίνεται νοθεία, ΑΠΛΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΑΝΕΚΤΩΝ ΚΑΤΩΤΑΤΩΝ ΟΡΙΩΝ ΑΠΟΔΟΣΗΣ και γιατί θέλει πολλή προσοχή και είναι δύσκολο να καταφέρεις να περάσεις κάποια αέρια καύσιμα στην δεξαμενή που να καίγονται, με μεγάλο κίνδυνο έκρηξης (π.χ μεθάνιο) αλλά και να τα βρείς, πράγμα δύσκολο.
Επίσης θα προκαλέσουν και μεγάλες βλάβες στην δεξαμενή ή στην η αντλία με αποτέλεσμα να έχει ζημιά ο πρατηριούχος.Το πιθανότερο είναι και να γίνει και δυσλειτουργία στο αμάξι και να τον πάρουν και χαμπάρι.
ΟΛΗ Η ΖΗΜΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ, ΣΕ ΚΡΥΦΗ "ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΚΥΡΙΩΝ" ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΟΥΣ...
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΕΒΓΑΛΑ 150 ΧΛΜ ΠΑΡΑΠΆΝΩ ΤΟ ΚΑΛΌΚΑΙΡΙ ΑΠΟ ΠΡΑΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΣΥΧΝΑ ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥ ΑΠΟ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ.
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΓΙΣΤΟΙ ΛΗΣΤΕΣ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΚΡΕΜΑΛΑ...