Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Ενδεχόμενο Νοθείας LPG

Ακριβαίνει το υγραέριο; Τοποθεσία των πρατηρίων LPG; Είναι επαρκές το δίκτυο; Νέα πρατήρια;

Re: Ενδεχόμενο Νοθείας LPG

Δημοσίευσηαπό dathens » Παρ 28 Σεπ, 2012 22:54

Φίλε ΖΕΡ έγραψες μεταπτυχιακή εργασία :clap: :clap: :clap: :clap:

δυο τρεις μπουκάλες καθαρού προπανιου 50-75 λίτρα με πίεση σε μια δεξαμενη 10000 λίτρων φθάνει για ένα πολυ καλο μείγμα !!

Τα μπαρ που έχουν συνήθως οι δεξαμενές είναι 4-5 δειτε τα μανομετρα απο πανω τους εάν ήταν 5,5-6,5 θα πέταγαν τα αμάξια μας !!

Μόλις είπαν στο ΚΟΝΤΡΑ CHANNEL oτι οι τύποι που πήγαν να πουλήσουν υγραεριο μείγμα για βιομηχανική χρήση αφορολόγητο σχεδόν δλδ , και πιάστηκαν στα Τρίκαλα αν θυμάστε οπου κατεσχεθει το βυτιο και συνελήφθησαν ο πρατηριουχος ο οδηγός και αναζητητω ο ηλικιωμένος ιδιοκτήτης της εταιρίας διανομής !!!! ΑΦΕΘΗΣΑΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ !! Λαθρεμπόριο έκαναν αλλά δεν τρέχει τίποτα !!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Ενδεχόμενο Νοθείας LPG

Δημοσίευσηαπό tankis » Παρ 28 Σεπ, 2012 23:50

να συνεισφέρω και εγώ στην ωραία κουβέντα...

πολύ μεγάλη ποσότητα από το παραγόμενο προπάνιο στα διυλιστήρια, το χρησιμοποιούν
τα ίδια για τη λειτουργία φούρνων, λεβήτων, πυρσού κλπ, καθώς είναι το φθηνότερο
και καλύτερα καιόμενο καύσιμο, για αυτό το λόγο και η έλλειψη προπανίου στην αγορά

επίσης να πω, οτι βρέθηκε πρατήριο με τη δεξαμενή του στο 80% και 2,2 bar πίεση,
(άντε να δούμε πως θα το βγάλει από εκεί κάτω, και πόσα καντήλια από οδηγούς θα φάει)
καθώς επίσης και πρόσμειξη από υδρογονάνθρακες βαρύτερους από το βουτάνιο
(προς στιγμή νόμισα οτι ο πρατηριούχος λειτουργούσε πυρηνελαιουργείο! B-) )
όπως έστρωσε, να κοιμηθεί ο μάγκας! δεν είναι δυνατόν να βλέπει το τυρί και να μη
βλέπει τη φάκα! Βέβαια είναι νωρίς ακόμα, σιγά σιγά μαθαίνουν οι περισσότεροι
tankis
 
Δημοσιευσεις: 11
Εγγραφή: Τετ 21 Μαρ, 2012 22:24

Re: Ενδεχόμενο Νοθείας LPG

Δημοσίευσηαπό sakisf » Σάβ 29 Σεπ, 2012 09:44

tankis έγραψε:να συνεισφέρω και εγώ στην ωραία κουβέντα...

πολύ μεγάλη ποσότητα από το παραγόμενο προπάνιο στα διυλιστήρια, το χρησιμοποιούν
τα ίδια για τη λειτουργία φούρνων, λεβήτων, πυρσού κλπ, καθώς είναι το φθηνότερο
και καλύτερα καιόμενο καύσιμο, για αυτό το λόγο και η έλλειψη προπανίου στην αγορά

επίσης να πω, οτι βρέθηκε πρατήριο με τη δεξαμενή του στο 80% και 2,2 bar πίεση,
(άντε να δούμε πως θα το βγάλει από εκεί κάτω, και πόσα καντήλια από οδηγούς θα φάει)
καθώς επίσης και πρόσμειξη από υδρογονάνθρακες βαρύτερους από το βουτάνιο
(προς στιγμή νόμισα οτι ο πρατηριούχος λειτουργούσε πυρηνελαιουργείο! B-) )
όπως έστρωσε, να κοιμηθεί ο μάγκας! δεν είναι δυνατόν να βλέπει το τυρί και να μη
βλέπει τη φάκα! Βέβαια είναι νωρίς ακόμα, σιγά σιγά μαθαίνουν οι περισσότεροι


ποιο πρατήριο;
sakisf
 
Δημοσιευσεις: 21
Εγγραφή: Παρ 20 Απρ, 2012 00:29

Re: Ενδεχόμενο Νοθείας LPG

Δημοσίευσηαπό NIKOSTHESSALONIKI » Σάβ 29 Σεπ, 2012 10:21

Καλημέρα σε όλους. Επειδή είναι η πρώτη δημιουργία θέματος, ελπίζω να είναι στη σωστή συζήτηση. Αρχικά θα πρέπει μάλλον να πάρουμε μια πρωτοβουλία αποστολής e-mail ή κάτι άλλο, για να μην πω να κάνουμε ομαδικές επισκέψεις στα γραφεία των βολευτών της περιοχής μας για το θέμα της εξίσωσης του υγραερίου κίνησης. Η κοροϊδία έχει όρια πια. Αλλά για άλλο θέμα ξεκίνησα. Προηγούμενο Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου έβαλα υγραέριο έξω από Πετρίτσι Βουλγαρίας. Στην επιστροφή από Πετρίτσι, λίγα χιλιόμετρα έξω (2 ή 3 περίπου) δεξιά έχει πρατήριο, όχι μεγάλης φίρμας. Το γέμισα. Ο τύπος προσπάθησε στα ρέστα να μου "φάει" 10 λέβα (περίπου 4,8 ευρώ), αλλά το χειρότερο ήταν μετά. Μετά από λίγα χιλιόμετρα το αμάξι άρχισε να γυρίζει σε βενζίνη. Για να μην σας πρήζω, το ταξίδι Πετρίτσι - Θεσσαλονίκη, έγινε με συνεχή γυρίσματα από υγραέριο σε βενζίνη, έως ότου πλέον δεν γύριζε καθόλου σε βενζίνη μπαίνοντας Θεσσαλονίκη. Καταναλώνοντας το υγραέριο του Βούλγαρου τίμιου πρατηριούχου...έβαλα ξανά από το πρατήριο που βάζω ένα μήνα τώρα που έχω υγραέριο (δρόμος Νέων Μουδανιών - Καλύβες, σε ένα από τα 4 στη σειρά πρατήρια) και σταμάτησε το ζήτημα. Η αλλαγή σε βενζίνη αρχικά γινόταν μόλις το αμάξι έπιανε πάνω 3.500 στροφές, ενώ όπως ήδη σας προείπα, φτάνοντας Θεσ/νίκη πλέον δεν γύριζε καθόλου. Για ενημέρωσή σας, αποφύγετε τον ''τίμιο'' πρατηριούχο έξω από Πετρίτσι Βουλγαρίας.
ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗ ΕΞΙΣΩΣΗ. ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΗΤΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ, ΑΣ ΤΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΟΡΙΑ. Καλό ΣΒΚ σε όλους.
Νίκος Θεσσαλονίκη
NIKOSTHESSALONIKI
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Σάβ 29 Σεπ, 2012 10:03

Re: Ενδεχόμενο Νοθείας LPG

Δημοσίευσηαπό lancialybra » Σάβ 29 Σεπ, 2012 11:59

Μου αρέσει αυτό το νήμα, έχει περιεχόμενο απόψεις και τεκμηρίωση.

Φίλε μου μπορούν οι καταναλωτές μέσω των οργανώσεών τους (που δεν έχουμε καλές και εδώ μόνο εμείς φταίμε) να πιέζουν προς την κατεύθυνση της χαμηλότερης τιμής λόγω κρίσης, αλλά δεν νομίζω να κάνουμε τίποτα γιατί όπως πολύ σωστά γράφηκε πρωτύτερα, οι ελληνικές κυβερνήσεις έχουν μάθει την εύκολη φορολόγηση.
Γράφουν στα υποδήματά τους, εκείνες τις Κοινοτικές Οδηγίες που δεν τις βολεύουν και προτιμούν να καταδικαζόμαστε στα ευρωπαικά δικαστήρια, γιατί τα ευρώ από τον υψηλό φόρο είναι περισσότερα από αυτά της καταδίκης.
Λαμβάνουν, όποτε τις βολεύει, τις Κοινοτικές οδηγίες και τις εφαρμόζουν κατά γράμμα, εάν πρόκειται για εισροή ευρώ.

Τώρα θα κάνουν πίσω που ψάχνουν να βρουν ισοδύναμα από παντού;

Για να γίνω πιο κατανοητός στην περίπτωση που δεν έχεις διαβάσει όλο το νήμα, αναφέρομαι σε εκείνη την Κοινοτική Οδηγία όπου αναφέρεται ότι μέχρι το 2023 θα πρέπει να είναι εξισωμένοι όλοι οι φόροι καυσίμων (σήμερα 600+ στη βενζίνη, 350+ στο πετρέλαιο, και πιθανόν 330 στο υγραέριο / 1τόνο) που προέρχονται από το αργό πετρέλαιο.
Με λίγα λόγια η ΕΕ για λόγους προώθησης των εναλλακτικών μορφών καυσίμων κίνησης, ζητά εξίσωση τιμών μεταξύ βενζίνης, πετρελαίο, υγραερίου και σχετικών μέχρι το 2023.

Προσωπικά μετά από όλα αυτά που ενημερώθηκα μέσω αυτού του πολύτιμου νήματος, μόνο σε ένα πράγμα ευελπιστώ.
Να αργήσουν οι ελληνικές κυβερνήσεις τη σταδικακή εξίσωστη των φόρων στα καύσιμα, έτσι ώστε να προλάβω (-ουμε) πρώτον την απόσβεση και έπειτα ας έρθει το όποιο κέρδος.
Lancia Lybra 1.8LX '00 - BRC "Plug & Drive"
http://lancialybra.mlemo.gr
lancialybra
 
Δημοσιευσεις: 102
Εγγραφή: Τρί 03 Ιούλ, 2012 13:45

Re: Ενδεχόμενο Νοθείας LPG

Δημοσίευσηαπό glamor » Σάβ 29 Σεπ, 2012 16:02

NIKOSTHESSALONIKI έγραψε:Καλημέρα σε όλους. Επειδή είναι η πρώτη δημιουργία θέματος, ελπίζω να είναι στη σωστή συζήτηση. Αρχικά θα πρέπει μάλλον να πάρουμε μια πρωτοβουλία αποστολής e-mail ή κάτι άλλο, για να μην πω να κάνουμε ομαδικές επισκέψεις στα γραφεία των βολευτών της περιοχής μας για το θέμα της εξίσωσης του υγραερίου κίνησης. Η κοροϊδία έχει όρια πια. Αλλά για άλλο θέμα ξεκίνησα. Προηγούμενο Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου έβαλα υγραέριο έξω από Πετρίτσι Βουλγαρίας. Στην επιστροφή από Πετρίτσι, λίγα χιλιόμετρα έξω (2 ή 3 περίπου) δεξιά έχει πρατήριο, όχι μεγάλης φίρμας. Το γέμισα. Ο τύπος προσπάθησε στα ρέστα να μου "φάει" 10 λέβα (περίπου 4,8 ευρώ), αλλά το χειρότερο ήταν μετά. Μετά από λίγα χιλιόμετρα το αμάξι άρχισε να γυρίζει σε βενζίνη. Για να μην σας πρήζω, το ταξίδι Πετρίτσι - Θεσσαλονίκη, έγινε με συνεχή γυρίσματα από υγραέριο σε βενζίνη, έως ότου πλέον δεν γύριζε καθόλου σε βενζίνη μπαίνοντας Θεσσαλονίκη. Καταναλώνοντας το υγραέριο του Βούλγαρου τίμιου πρατηριούχου...έβαλα ξανά από το πρατήριο που βάζω ένα μήνα τώρα που έχω υγραέριο (δρόμος Νέων Μουδανιών - Καλύβες, σε ένα από τα 4 στη σειρά πρατήρια) και σταμάτησε το ζήτημα. Η αλλαγή σε βενζίνη αρχικά γινόταν μόλις το αμάξι έπιανε πάνω 3.500 στροφές, ενώ όπως ήδη σας προείπα, φτάνοντας Θεσ/νίκη πλέον δεν γύριζε καθόλου. Για ενημέρωσή σας, αποφύγετε τον ''τίμιο'' πρατηριούχο έξω από Πετρίτσι Βουλγαρίας.
ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗ ΕΞΙΣΩΣΗ. ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΗΤΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ, ΑΣ ΤΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΟΡΙΑ. Καλό ΣΒΚ σε όλους.
Νίκος Θεσσαλονίκη


φίλε μήπως εννοείς αυτό το πρατήριο
Εικόνα

έχω βάλει άπειρες φορές αλλά πάντα συνάλλαγμα με visa.
φέτος με ένα γέμισμα lpg με έφτασε μέχρι την Βάρνα!!!
yaris 99 1000cc Lovato χωρίς λαδιέρα
μέχρι τώρα πάνω από 105000km +....
Άβαταρ μέλους
glamor
 
Δημοσιευσεις: 187
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 15:31

προβλήματα λόγω νοθευμένου υγραεριου

Δημοσίευσηαπό dlag » Σάβ 02 Νοέμ, 2013 10:49

Πριν 10 μέρες το όχημά μου opel vectra c 1600 εμφάνισε ρεταρίσματα και αναβε το λαμπάκι της μηχανής. Αφου είχα αλλάξει πριν 2 μήνες πολλαπλασιαστή και μπουζι στο συνεργείο οπελ που πηγαίνω δεν μπορούσαν να βρουν άκρη.δοκίμασα λοιπόν να κινηθω για 5 μέρες με βενζίνη οπότε το αμάξι πήγαινε κανονικά οπότε ορθά συμπέρανα ότι υπήρχε θέμα με το σύστημα υγραερίου. Στο εγκαταστάτη μου το σύστημα ελέχθηκε και βρέθηκε οκ, τελικά οταν άνοιξε τα φίλτρα είδαμε με έκπληξη ότι παρόλου που ειχα κάνει μονο 13000χλμ απο την τελευταία αλλαγή αυτά ήταν μαύρα και βουλωμένα. Ο εγκαταστάτης μου είπε ότι το τελευταίο χρόνο του έχουν προκύψει αρκετές τέτοιες περιπτώσεις οπότε Το συμπ'ερασμα είναι 'οπως μου είπε ότι κυκλοφορεί νοθευμένο υγραέριο που περιέχει μικροσωματίδια( ακαθαρσίες) ως προσμίξεις που βουλώνουν τα μπεκ κλπ. κλπ. ......
Τελευταία επεξεργασία από dlag και Σάβ 02 Νοέμ, 2013 14:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
OPEL VECTRA 1600cc 2008 ZAVOLI 4ης γενιάς 60000km
dlag
 
Δημοσιευσεις: 42
Εγγραφή: Κυρ 05 Δεκ, 2010 09:20

Re: προβλήματα λόγω νοθευμένου υγραεριου

Δημοσίευσηαπό chrisgsi » Σάβ 02 Νοέμ, 2013 11:23

Που εβγαζες αέριο;;;ενημέρωσε προς αποφυγή κ άλλων τέτοιων περιπτώσεων...κ εγω νότια προάστια μένω
chrisgsi
 
Δημοσιευσεις: 90
Εγγραφή: Πέμ 03 Οκτ, 2013 20:21

Re: προβλήματα λόγω νοθευμένου υγραεριου

Δημοσίευσηαπό Qgas » Σάβ 02 Νοέμ, 2013 13:04

Ολα ξεκινούν απο τα διυλιστήρια οπου κατι που θέλουν να ξεφορτωθούν το φορτώνουν στο υγραεριο πιο πολυ στο μείγμα για βιομηχανική χρήση .. Όντως συμβαινει κατα κόρον αυτη η λαδίλα ή η σκόνη καφέ χρώματος στα φιλτρα και στους πνεύμονες .. Οπως και στα μπεκ που θέλουν επισης καθαρισμα ειδικα αν ειναι ηλεκτροβαλβιδας .. Οι ολλανδοι το λένε LPG pollution και παρατηρήθηκε έντονα στην Γερμανία πριν απο κανά δυο χρονια που ξεφορτώθηκε πολυ σκουπίδι στην ατμόσφαιρα μέσω του υγραεριου. Τωρα και οι δικοί μας κανουν περιπου το ιδιο .. Συχνότερη αλλαγη φίλτρων ειδικα του πνεύμονα ειναι η απάντηση ..
QGAS PRINS CENTER ATHENS
www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2385
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Νοθεία

Δημοσίευσηαπό gxalk1970 » Τρί 03 Ιουν, 2014 19:18

ΠΑΡΤΕ ΝΑ'ΧΕΤΕ. Τι να λέμε τώρα?
http://www.piraeuspress.gr/rentis/story ... ta-me-pro/
gxalk1970
 
Δημοσιευσεις: 62
Εγγραφή: Πέμ 03 Μαρ, 2011 22:36

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τιμή υγραερίου - πληροφορίες για πρατήρια

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες




cron