labros έγραψε:Όταν αρχίσει και ακούγεται το floter στρογκυλοποιούμε και σταματάμε το γέμισμα. Αλλιώς ξεπερνάμε το 80% και φτάνουμε στο 100%. Και αν η δεξαμενή έχει λίγο μεγάλη πίεση φεύγει και αέριο στον αέρα και έχουμε τα φαινόμενα παραπάνω λίτρα από την ονομαστική χωρητικότητα(συν το κλέψιμο που φυσικά υπάρχει). Μην τους ακούτε που λένε ότι θα σταματήσει μόνο του. Είναι μεγάλη βλακεία αυτό. Χαλάει την ηλεκτροβαλβίδα μας και το φλοτέρ και όλα αυτά για να πουλήσει ο πρατηριούχος μερικά λίτρα παραπάνω.
tommygun έγραψε:labros έγραψε:Όταν αρχίσει και ακούγεται το floter στρογκυλοποιούμε και σταματάμε το γέμισμα. Αλλιώς ξεπερνάμε το 80% και φτάνουμε στο 100%. Και αν η δεξαμενή έχει λίγο μεγάλη πίεση φεύγει και αέριο στον αέρα και έχουμε τα φαινόμενα παραπάνω λίτρα από την ονομαστική χωρητικότητα(συν το κλέψιμο που φυσικά υπάρχει). Μην τους ακούτε που λένε ότι θα σταματήσει μόνο του. Είναι μεγάλη βλακεία αυτό. Χαλάει την ηλεκτροβαλβίδα μας και το φλοτέρ και όλα αυτά για να πουλήσει ο πρατηριούχος μερικά λίτρα παραπάνω.
ετσι μου εσκισε εμενα το φλοτερ στην Φαωνος οταν πρωτοανοιξε, του ειπα του σκατομαυρου να το σταματησει μολις ακουσει κλακ, και αυτο βαραγε σα δαιμονιμενο, εγω του φωναζα και αυτος κοιταγε...
δεν ξαναπατησα ποτε εκει, το φλοτερ μου το @@@μησε
macmac έγραψε:Το ηθικό δίδαγμα πιο είναι?
Τα ρίχνουμε όλα στους "σκατόμαυρους"? ή
Δεν φουλάρουμε ποτέ, παρά τους λέμε να βάλουν 30-40 ευρώ για να γεμίσει σχεδόν?
Χωρίς να βαρέσουν φλοτερ και βαλβίδες και να μας τα καταστρέψουν οι "σκατόμαυροι". Όλοι από εμπειρία ξέρουμε στο περίπου πόσα λίτρα (ή ευρώ στο περίπου) θέλει το αυτοκίνητο για να γεμίσει από τη στιγμή που θα γυρίσει σε βενζίνη ή λίγο πριν γυρίσει σε βενζίνη.
Η πρόληψη πάντα είναι καλύτερη από την θεραπεία.
Σημ.: "σκατόμαυροι" για εμένα είναι οι βενζινάδες εκείνοι που στον βωμό του κέρδους δεν δίνουν δουλειά σε έλληνες (αν και οι ίδιοι είναι έλληνες στα χαρτιά).
Επιστροφή στο Τιμή υγραερίου - πληροφορίες για πρατήρια
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες
|
|