Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

DIESEL Vs LPG με βαση τις νεες τιμες

Ακριβαίνει το υγραέριο; Τοποθεσία των πρατηρίων LPG; Είναι επαρκές το δίκτυο; Νέα πρατήρια;

Re: DIESEL Vs LPG με βαση τις νεες τιμες

Δημοσίευσηαπό palmeriva » Τετ 21 Νοέμ, 2012 01:17

Με 7.000 - 10.0000 €....... χμ, δεν βρισκω εύκολα τετοιες τιμές σε diesel......εκτός αν εννοείς 800 ή 1000 cc. Αλλά και πάλι, πόσες επιλογές διαθέσιμες απο μάρκες έχουμε σε αυτές τις τιμές;

Μέχρι στιγμής το diesel στοιχίζει 2000 - 2500 παραπάνω από αντιστοιχο βενζίνης(εκτος citroen....)
palmeriva
 
Δημοσιευσεις: 75
Εγγραφή: Τρί 10 Ιούλ, 2012 13:53

Re: Απ: DIESEL Vs LPG με βαση τις νεες τιμες

Δημοσίευσηαπό MeddlingMageGR » Τετ 21 Νοέμ, 2012 02:25

Έχεις ένα δίκιο, αλλά αν έχεις αυτό το πόσο μπορείς τα υπόλοιπα 2-3.000 να τα πάρεις δανειο. Δεν είναι μεγάλο το πόσο.

Στάλθηκε από το HTC Desire HD A9191 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
MeddlingMageGR
 
Δημοσιευσεις: 186
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 15:59

Re: DIESEL Vs LPG με βαση τις νεες τιμες

Δημοσίευσηαπό macmac » Τετ 21 Νοέμ, 2012 10:11

palmeriva έγραψε:Με 7.000 - 10.0000 €....... χμ, δεν βρισκω εύκολα τετοιες τιμές σε diesel......εκτός αν εννοείς 800 ή 1000 cc. Αλλά και πάλι, πόσες επιλογές διαθέσιμες απο μάρκες έχουμε σε αυτές τις τιμές;

Μέχρι στιγμής το diesel στοιχίζει 2000 - 2500 παραπάνω από αντιστοιχο βενζίνης(εκτος citroen....)


Για δες εδώ, όλο και κάτι καλό θα βρεις...
http://www.car.gr/classifieds/cars/?off ... eatures=28
Hyundai Matrix 06 - Bardolini - 49000Km / 2500 ώρες με υγραέριο (11lt/100Km + 1,5lt/100Km βενζίνη)
Άβαταρ μέλους
macmac
 
Δημοσιευσεις: 102
Εγγραφή: Τετ 20 Ιουν, 2012 14:56

Re: DIESEL Vs LPG με βαση τις νεες τιμες

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τετ 21 Νοέμ, 2012 12:06

Ηλία, τα 15.000 Euro σε κλειστό προθεσμιακό τα ανέφερα γιατί ο συλλογισμός μου απευθύνεται σε αυτούς που έχουν ήδη στην κατοχή τους αυτοκίνητο και το έχουν «παντρευτεί», όχι σε αυτούς που δεν έχουν αυτοκίνητο και επιθυμούν να αγοράσουν καινούριο, οπότε αναγκαστικά θα δαπανήσουν 15.000 Euros + (αν και σε αυτή πάλι την περίπτωση διαφωνώ, γιατί η αγορά καινούριου αυτοκίνητου είναι η χειρότερη επένδυση)
Ο Έλληνας επειδή πλέον δεν βγαίνει… έχει μπει σε μια διαδικασία μείωσης των δαπανών του κυρίως στη θέρμανση και στη μετακίνηση.

Στην περίπτωση της θέρμανσης για να εξοικονομήσει 10-25 %, επενδύει 1000-3000 Euros και τοποθετεί θερμοπομπούς, Inverter A/C, σόμπες με pellet κλπ

Στη μετακίνηση ποια είναι η λύση? Να πετάξει το παλιό του αυτοκίνητο που το έχει πληρώσει και ξεχρεώσει και συνάμα να αποταμιεύσει άλλα 15.000 Euros (που κλειστά σε προθεσμιακό αποδίδουν 5%) για να αγοράσει Diesel? Τα νούμερα και οι υπολογισμοί, άλλα λένε….
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: DIESEL Vs LPG με βαση τις νεες τιμες

Δημοσίευσηαπό tommygun » Τετ 21 Νοέμ, 2012 13:23

Μερικες σκορπιες σκεψεις:

εχεις αμαξι? LPG και οσο παει.
Δεν εχεις? Μεταχειρο, βαζεις LPG και οσο παει και κεινο.
Στην ελλαδα πλεον οποιος αγοραζει καινουργιο παει να πει οτι μαλλον δεν τον νοιαζουν τα κοστη και αρα δεν θα συγκινηθει απο τετοια συγκριτικά.

ροπες και ιστοριες για πετρελαια, αμα ημουν επαρχια μπορει να τα σκεφτομουν, μεσα στην Αθηνα τι να τα κανω?
tommygun
 
Δημοσιευσεις: 194
Εγγραφή: Δευτ 15 Αύγ, 2011 20:54

Re: DIESEL Vs LPG με βαση τις νεες τιμες

Δημοσίευσηαπό billisd » Παρ 15 Φεβ, 2013 15:33

famas έγραψε:Θεωρώ ότι στο παραπάνω πίνακα του LPGas θα πρέπει να λάβουμε υπόψη τα αραιότερα διαστήματα σέρβις που απαιτεί το πετρέλαιο, καθώς και το έξτρα σέρβις του υγραερίου μαζί με το κανονικό σέρβις του αυτοκινήτου. Παράλληλα να υπολογίσουμε και το κόστος αντικατάστασης κάποιων εξαρτημάτων του υγραερίου που πρέπει να γίνουν οπωσδήποτε σε ορισμένο χρόνο, όπως η δεξαμενή που όπως ξέρουμε έχει ημερομηνία λήξης.
Φυσικά και όλα παραπάνω δεν αλλά ζουν το αυτονόητο, ότι ΔΕΝ συμφέρει η πώληση του αυτοκινήτου κι η αγορά ντίζελ, παρά αν μας ενδιαφέρουν κι άλλες παράμετροι, όπως υψηλές ροπές πχ ή συνεχής οδήγηση σε πολύ υψηλές ταχύτητες ή η διατήρηση του χώρου αποσκευών



Καλησπερα
το εξτρα σερβις ομως του υγραεριου δεν ειναι τιποτα μπροστα σε ενα εξτρα σερβις πετρελαιου(αν χρεαιστει, που θα χρειαστει σιγουρα με τα ΚΑΘΑΡΑ :thumbdown: πετρελαια που εχουμε) αν βαλεις κοστος αντλιας που δεν υπαρχει περιπτωση να μην βγαλει με μεση τιμη 800Ευρω η κανενα μπεκ με 200Ευρω το ΕΝΑ τοτε ξεφευγει ετσι κι αλλιως το θεμα.
billisd
 
Δημοσιευσεις: 16
Εγγραφή: Κυρ 30 Ιαν, 2011 19:46

Re: DIESEL Vs LPG με βαση τις νεες τιμες

Δημοσίευσηαπό xarlam » Σάβ 16 Φεβ, 2013 00:42

Ωραία όλα αυτά και εγώ μαζι σας αλλα τι γινεται αν έχεις δίλιτρο και τα τέλη συν τον φορο πολυτελούς μ@λ@κι@ς είναι από 968 εως 1100 τον χρόνο; :shock: Το πουλας και παίρνεις ποδηλατο (γιατι τοσα σου δίνουν) :wtf: , το καις και παίρνεις την ασφαλεια :silent: :think: (λέμε τωρα...) ή το κρατας και οτι κερδιζεις από το υγραεριο το δίνεις στα λαμογια... :evil: Για βγαλτε τα κομπιουτερακια επιστημονες :geek: και πειτε μου...περιμενω απαντησεις...
Nissan Qashqai 2.0 ICOM JTG 5ης γενιας
xarlam
 
Δημοσιευσεις: 50
Εγγραφή: Τετ 23 Μαρ, 2011 18:14

Re: DIESEL Vs LPG με βαση τις νεες τιμες

Δημοσίευσηαπό hlias » Σάβ 16 Φεβ, 2013 00:45

xarlam έγραψε:Ωραία όλα αυτά και εγώ μαζι σας αλλα τι γινεται αν έχεις δίλιτρο και τα τέλη συν τον φορο πολυτελούς μ@λ@κι@ς είναι από 968 εως 1100 τον χρόνο; :shock: Το πουλας και παίρνεις ποδηλατο (γιατι τοσα σου δίνουν) :wtf: , το καις και παίρνεις την ασφαλεια :silent: :think: (λέμε τωρα...) ή το κρατας και οτι κερδιζεις από το υγραεριο το δίνεις στα λαμογια... :evil: Για βγαλτε τα κομπιουτερακια επιστημονες :geek: και πειτε μου...περιμενω απαντησεις...



ξεκινα να γραφεις τζοκερ, μπορει εκει να εισαι τυχερος. :D
μην το παρεις στραβα, χιουμορ κανω.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: DIESEL Vs LPG με βαση τις νεες τιμες

Δημοσίευσηαπό xarlam » Σάβ 16 Φεβ, 2013 00:49

Οχι ρε φιλε τι να το παρω στραβα...και γω πλακα κανω για μην τρελαθω 8-}
Nissan Qashqai 2.0 ICOM JTG 5ης γενιας
xarlam
 
Δημοσιευσεις: 50
Εγγραφή: Τετ 23 Μαρ, 2011 18:14

Re: DIESEL Vs LPG με βαση τις νεες τιμες

Δημοσίευσηαπό splitapsou » Πέμ 28 Φεβ, 2013 21:02

xarlam έγραψε:Ωραία όλα αυτά και εγώ μαζι σας αλλα τι γινεται αν έχεις δίλιτρο και τα τέλη συν τον φορο πολυτελούς μ@λ@κι@ς είναι από 968 εως 1100 τον χρόνο; :shock: Το πουλας και παίρνεις ποδηλατο (γιατι τοσα σου δίνουν) :wtf: , το καις και παίρνεις την ασφαλεια :silent: :think: (λέμε τωρα...) ή το κρατας και οτι κερδιζεις από το υγραεριο το δίνεις στα λαμογια... :evil: Για βγαλτε τα κομπιουτερακια επιστημονες :geek: και πειτε μου...περιμενω απαντησεις...



Θα σου πω τα δικά μου μαθηματικά, έχω ένα 2 λίτρων υπέρ πολυτελέστατο αυτοκίνητο και διαγω υπέρ πολυτελέστατο βίο μιας και το έχω στο γκαράζ και το βγάζω έξω μόνο για κανένα ταξίδι και για 15 χλμ την ημέρα που κάνει η γυναίκα μου για να παει στην δουλειά της. Μου κοστίζει για να του πω καλημέρα την 1/1 κάθε έτους 1000 ευρώ χωρίς την ασφάλεια και κάνω συνολικά τον χρόνο 30-35 χιλιάδες χιλιόμετρα και με τα δυο μου αυτοκίνητα. Εβαλα υγραέριο στο μικρό (αν και θα ήθελα να βάλω και στο άλλο αλλά επειδή θέλει μπουκάλα και θα χάσω χώρο που χρειάζομαι δεν το αποφασίζω ακόμα) με σκοπό να κάνω περίπου τα 20 με 25 χιλιάδες με αυτό. Το όφελος μου θα είναι τουλάχιστον τα τέλη και ο φόρος πολυτελεστατης διαβίωσης μου. Συνυπολόγισε δε πως τα κόστη συντήρησης των δυο αυτοκινήτων είναι τελείως διαφορετικά οπότε και εκεί έχεις κέρδος. Αν δεν το έκανα τότε θα έπρεπε να δώσω έξτρα αυτό το χιλιάρικο τουλάχιστον σε καύσιμα και κατ´ επέκταση και σε επιπλέον φόρους για το μπ.... Θού Κύριε... :ymsick:
splitapsou
 
Δημοσιευσεις: 194
Εγγραφή: Σάβ 15 Σεπ, 2012 22:35

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τιμή υγραερίου - πληροφορίες για πρατήρια

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες