Σελίδα 1 από 4

DIESEL Vs LPG με βαση τις νεες τιμες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Νοέμ, 2012 20:39
από LPGas
Διάβαζα σήμερα το παρακάτω άρθρο του Autotriti που συγκρίνει τα κόστη κίνησης με βενζίνη, diesel και LPG.
http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /39213.asp

Είναι πραγματικά ένα πολύ ενδιαφέρον συγκριτικό, με πραγματικά νούμερα που περιλαμβάνει μέχρι και τα κόστη των τελών κυκλοφορίας και των service.
Τα δεδομένα βέβαια έπειτα από την εξίσωση του ΕΦΚ diesel – Lpg άλλαξαν, οπότε τα παραπάνω συγκριτικά δεν έχουν πλέον ισχύ.

Έχει πέσει στην αντίληψη σας κάποιο νέο συγκριτικό? Θα επιθυμούσα βέβαια στη νέα έρευνα να συνυπολογιστούν τα ακόλουθα:

1. Συνολικά κόστη με LPG και diesel σε βάθος 5ετιας για τον μέσο οδηγό που διανύει 25.000 το χρόνο, δηλαδή 125.000χλμ/5ετια
2. Κόστος του DPF του Diesel (1200 Euros) / 120.000χλμ
3. Απόδοση χρημάτων σε βάθος 5ετιας αν τα χρήματα που δαπανήθηκαν για την αγορά νέου diesel (15.000 – 30.000Euros) τοποθετούνταν σε έναν προθεσμιακό λογαριασμό με μέση ετήσια απόδοση 5%

Θα ήταν ενδιαφέρον να συγκρίνουμε εκ νέου τα οφέλη με τις νέες μέσες τιμές των 2 καυσίμων, 1,00 για το υγραέριο, 1,40 για το diesel κίνησης σύμφωνα με gasprice.gr

Re: DIESEL Vs LPG με βαση τις νεες τιμες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Νοέμ, 2012 17:23
από taxtsom
Ο μεσος οδηγός δεν διανυει 25000 χλμ το ετος κε Γκεκα :? Γυρω στα 15000 χμ θα ηταν πιο αντικειμενικο κριτηριο.
Οποτε τα 120000 χλμ και συνεπως η αλλαγη του φιλτρου PDF (~ 150 eyro για ΟΠΕΛ CORSA 1.3 D) ερχονται σε 8 ετη kε Γκεκα. :wave:

Re: DIESEL Vs LPG με βαση τις νεες τιμες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Νοέμ, 2012 18:49
από LPGas
Μέχρι και στο eBay, aftermarket με κάποιες έστω προδιαγραφές κάτω από 650Euros δεν έχει.
http://www.ebay.co.uk/itm/Diesel-Partic ... 0276656673

Aftermarket βέβαια θα τοποθετήσει κάποιος σε Euro 4 diesel. Τα Euro 5 diesel που πωλουνται πλέον στην Ελλάδα είναι τόσο ευαίσθητα που θα ανάψουν όλα τα λαμπάκια και θα πέσουν σε safe mode έτσι και τοποθετηθεί μη συμβατό φίλτρο. Την έχουμε ηδη πατήσει με τα Forester Diesel!

Αν σας πειράζουν τα 5 χρόνια, κανένα πρόβλημα.
Κάντε τους υπολογισμούς σας για 10 χρόνια και 150.000 χλμ (15.000 χλμ/ έτος)
Μην ξεχάσετε μονάχα από τα οφέλη να αφαιρέσετε τα έσοδα που θα προέκυπταν αν αντί της αγοράς diesel τοποθετούνταν τα χρήματα σε προθεσμιακό λογαριασμό με μέση ετήσια απόδοση 5% επί 10 χρόνια. :wave:

Για να δούμε τελικά τι αξίζει σε περίοδο κρίσης?
Να πετάξεις το βενζινοκίνητο και να αγοράσεις καινούριο Diesel?
Να μετατρέψεις το βενζινοκίνητο σε υγραεριοκίνητο και να κρατησεις τα λεφτα στην τράπεζα?
Αναγόμενα όλα σε περίοδο 10ετιας / 150.000χλμ…

Re: DIESEL Vs LPG με βαση τις νεες τιμες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Νοέμ, 2012 20:08
από BOURTZI
Desel αν μπορω να αγορασω αυτοκινητο πανω απο 2000cc,υγραεριο για τα μικροτερα.
Ο πετρελαιοκινητηρας δεν μπορει να ειναι αξιοπιστος στα λιγα κυβικα λογω της υποχρεωτικα αυξημενης συμπιεσης και των πολλων ηλεκτρομηχανικων βοηθηματων για την μειωση των καυσαεριων.
Diesel, αν εχω ford,opel,mitsubishi,subaru,γιατι στο υγραεριο ειναι ταλαιπωρια.
Οι τιμες δεν ειναι τιποτα,μονο οποιος δουλευει με υγραεριο μπορει να καταλαβει την οικονομια,και οποιος δεν το καταλαβε ακομη να δουλεψει καμμια εβδομαδα βενζινη για να το καταλαβει.

Re: DIESEL Vs LPG με βαση τις νεες τιμες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Νοέμ, 2012 20:15
από LPGas
Εικόνα

Μέσος όρος Βενζίνης 1,68Euros / lt , Υγραέριο 1,00Euros/ lt, Diesel 1 .43Euros / lt
Αν στα παραπάνω συνυπολογίσουμε ότι τα 15.000 Euros κλειστά σε προθεσμιακό θα μου αποδώσουν 6750 Euros σε βάθος 10ετιας…. Τότε είναι εντελώς ασύμφορο.
Ουσιαστικά πουλώντας το υγραεριοκίνητο - βενζινοκίνητο αυτοκίνητο μου και αγοράζοντας νέο Diesel, σε βάθος 10ετιας είμαι ζημιωμένος κατά 3.288 Euros!
Αξιοσημείωτο είναι ότι οι παραπάνω Υπολογισμοί έγιναν για το φθηνότερο και οικονομικότερο Diesel της αγοράς το οποίο δεν έχει καν τέλη κυκλοφορίας. Σε ακριβότερα και μεγαλύτερης κατηγορίας Diesel αυτοκίνητα η χασούρα ανεβαίνει εκθετικά.

Re: DIESEL Vs LPG με βαση τις νεες τιμες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Νοέμ, 2012 21:46
από geopapad0p
Μην ισοπεδώνουμε και τα diesel τελείως...
Οι κυριοι που ψηφίζουμε τα τελευταία -40- χρόνια φρόντισαν να εξαφανίσουν και τον κλάδο σας (εδώ φορολόγησαν τα στριφτά τσιγάρα)...
Δεν φταίνε τα πετρελαιοκίνητα οχήματα, με τα όποια προβλήματά τους λόγω καυσίμου κυρίως...
Το συμπέρασμα είναι ότι εφόσον κάποιος έκανε τη μετατροπή το κρατάει ως έχει και ας είναι κ ελάχιστα κερδισμένος πλέον, γιατί με το σκοπό της οικονομίας στο υφιστάμενο όχημά του προέβη σε αυτή την ενέργεια.
Εκτός αν πίστεψε από τις αερολογίες κάποιων (τονίζω το κάποιων, γιατί υπάρχουν κ ελάχιστοι τίμιοι) συναδέλφων σας για ευρωπαϊκές οδηγίες κλπ μπούρδες..
Αν είχε χρήμα στην τσέπη και ήθελε να αλλάξει όχημα φαντάζομαι δεν θα έμπλεκε με πατέντες υγραεριοκίνησης.
Υ.Γ. Στην Ελλάδα εφαρμόζονται οι Νόμοι, τα Π.Δ. κ οι Υπουργικές αποφάσεις, οι οποίες έχουν δημοσιευθεί στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβέρνησης και όχι οι οδηγίες της Ευρώπης.

Re: DIESEL Vs LPG με βαση τις νεες τιμες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Νοέμ, 2012 22:05
από famas
Θεωρώ ότι στο παραπάνω πίνακα του LPGas θα πρέπει να λάβουμε υπόψη τα αραιότερα διαστήματα σέρβις που απαιτεί το πετρέλαιο, καθώς και το έξτρα σέρβις του υγραερίου μαζί με το κανονικό σέρβις του αυτοκινήτου. Παράλληλα να υπολογίσουμε και το κόστος αντικατάστασης κάποιων εξαρτημάτων του υγραερίου που πρέπει να γίνουν οπωσδήποτε σε ορισμένο χρόνο, όπως η δεξαμενή που όπως ξέρουμε έχει ημερομηνία λήξης.
Φυσικά και όλα παραπάνω δεν αλλά ζουν το αυτονόητο, ότι ΔΕΝ συμφέρει η πώληση του αυτοκινήτου κι η αγορά ντίζελ, παρά αν μας ενδιαφέρουν κι άλλες παράμετροι, όπως υψηλές ροπές πχ ή συνεχής οδήγηση σε πολύ υψηλές ταχύτητες ή η διατήρηση του χώρου αποσκευών

Re: DIESEL Vs LPG με βαση τις νεες τιμες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Νοέμ, 2012 22:19
από hlias
LPGas έγραψε:Εικόνα

Μέσος όρος Βενζίνης 1,68Euros / lt , Υγραέριο 1,00Euros/ lt, Diesel 1 .43Euros / lt
Αν στα παραπάνω συνυπολογίσουμε ότι τα 15.000 Euros κλειστά σε προθεσμιακό θα μου αποδώσουν 6750 Euros σε βάθος 10ετιας…. Τότε είναι εντελώς ασύμφορο.
Ουσιαστικά πουλώντας το υγραεριοκίνητο - βενζινοκίνητο αυτοκίνητο μου και αγοράζοντας νέο Diesel, σε βάθος 10ετιας είμαι ζημιωμένος κατά 3.288 Euros!
Αξιοσημείωτο είναι ότι οι παραπάνω Υπολογισμοί έγιναν για το φθηνότερο και οικονομικότερο Diesel της αγοράς το οποίο δεν έχει καν τέλη κυκλοφορίας. Σε ακριβότερα και μεγαλύτερης κατηγορίας Diesel αυτοκίνητα η χασούρα ανεβαίνει εκθετικά.



συμφωνω σε ολα, εκτος τα 15.000euro σε κλειστο προθεσμιακο, γιατι και το κοστος του υπαρχον αυτοκινητου μας αν το ειχαμε σε κλειστο προθεσμιακο και δεν το ειχαμε αγορασει θα μας εδινε ενα κερδος αντιστοιχο. οπως και οτι οι περισσοτεροι δεν εδωσαν τα λεφτα ντουκου, αλλα με δοσεις.
για τον φιλο τον famas
στα σερβις ειναι πιο ακριβο το diesel απο την βενζινα, κοιτα για παραδειγμα ποσο εχουν τα φιλτρα λαδιου και στις δυο περιπτωσεις, για 15000χιλ. το χρονο θα χρειαστεις και στο ενα σερβις και στο αλλο ανα χρονο, κοιτα ποσο εχει το σερβις και της βενζινας και ποσο του πετρελαιου, θα εκπλαγεις πιστευω.
οτι κερδιζεις απ τις ροπες το χανεις απο τις σχεσεις μεταδοσης, γιατι στο diesel ειναι πιο μακριες λογο μικροτερου φασματος στροφων απο την βενζινα.
αλλαγη δεξαμενης χρειαζετε στην δεκαετια απο την ημερομηνια παραγωγης της.

Re: DIESEL Vs LPG με βαση τις νεες τιμες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Νοέμ, 2012 23:22
από jonjon
LPGas έγραψε:Διάβαζα σήμερα το παρακάτω άρθρο του Autotriti που συγκρίνει τα κόστη κίνησης με βενζίνη, diesel και LPG.
http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /39213.asp

Είναι πραγματικά ένα πολύ ενδιαφέρον συγκριτικό, με πραγματικά νούμερα που περιλαμβάνει μέχρι και τα κόστη των τελών κυκλοφορίας και των service.
Τα δεδομένα βέβαια έπειτα από την εξίσωση του ΕΦΚ diesel – Lpg άλλαξαν, οπότε τα παραπάνω συγκριτικά δεν έχουν πλέον ισχύ.

Έχει πέσει στην αντίληψη σας κάποιο νέο συγκριτικό? Θα επιθυμούσα βέβαια στη νέα έρευνα να συνυπολογιστούν τα ακόλουθα:

1. Συνολικά κόστη με LPG και diesel σε βάθος 5ετιας για τον μέσο οδηγό που διανύει 25.000 το χρόνο, δηλαδή 125.000χλμ/5ετια
2. Κόστος του DPF του Diesel (1200 Euros) / 120.000χλμ
3. Απόδοση χρημάτων σε βάθος 5ετιας αν τα χρήματα που δαπανήθηκαν για την αγορά νέου diesel (15.000 – 30.000Euros) τοποθετούνταν σε έναν προθεσμιακό λογαριασμό με μέση ετήσια απόδοση 5%

Θα ήταν ενδιαφέρον να συγκρίνουμε εκ νέου τα οφέλη με τις νέες μέσες τιμές των 2 καυσίμων, 1,00 για το υγραέριο, 1,40 για το diesel κίνησης σύμφωνα με gasprice.gr
πες τα ρε φίλε, για να μην πούμε και για μπεκ πετρελαίου, αντλία κτλ με τα πετρέλαια που έχουμε

Re: Απ: DIESEL Vs LPG με βαση τις νεες τιμες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Νοέμ, 2012 00:40
από MeddlingMageGR
Τα πράγματα είναι απλά : Αν έχεις ήδη αυτοκίνητο κ το έχεις κάνει υγραεριοκινητο, δεν σε συμφέρει να αγοράσεις οτιδήποτε άλλο. Γιατί θα βάλεις ένα κεφάλαιο τουλάχιστον 7000 ευρώ πάνω από το κεφάλι σου. Αν όμως ΔΕΝ έχεις αυτοκίνητο κ θες ΤΏΡΑ να αγοράσεις ένα οικονομικό πόλης κ έχεις 7-10.000 ευρώ, η αγορά diesel είναι μονόδρομος.

Στάλθηκε από το HTC Desire HD A9191 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2