από apagogeas » Σάβ 25 Φεβ, 2017 17:11
Με 5000χλμ δεν έχει νόημα το υγραέριο, τουλάχιστον για νέα εγκατάσταση. Σε εμάς που κάναμε την απόσβεση, και ένα χιλιόμετρο να γίνει με υγραέριο είναι όφελος ακόμα. Πχ εμένα αυτή τη στιγμή το μέσο καθαρό μου κέρδος από υγραέριο είναι περίπου στα 0.0275 ευρώ/χλμ αφού βγάλω όλα τα έξοδα σχετικά με το υγραέριο (φίλτρα/tunap/service/KTEO) και το θεωρώ ότι έχω σχεδόν το μικρότερο όφελος από όλους γιατί μένω σε πόλη που ήταν τουλάχιστον (μέχρι και πριν μισό ένα χρόνο) από τις ακριβότερες αγορές LPG, πλην θεσσαλονίκης/Ξάνθης φυσικά αλλά επιπλέον κάνω περισσότερα χιλιόμετρα με βενζίνη για την αντλία. Οπότε με ασφάλεια μπορείς να πεις ότι το χειρότερο όφελος είναι το δικό μου. Το 90% των LPGδων θα είναι 0.03+/χλμ. Με 5000χλμ/έτος έχει όφελος minimum 137.5 ευρώ το έτος, τέτοιο νούμερο δεν έχει νόημα. Αν πούμε πχ προσδοκούμε ελάχιστο όφελος 500-600 ευρώ, αυτό θέλει 18000-22000χλμ το έτος για να βγει και δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό ως όφελος. Και ως το χειρότερο οφελος που υπολογίστηκε, για τους περισσότερους θα είναι κάπου στα 15000χλμ για να έχει νόημα και πολλοί που δε χρησιμοποιούν tunap/Λαδιέρες ακόμα πιο λίγα χιλιόμετρα. Δε ξέρω πως θα αλλάξει ο συσχετισμός τώρα που αυξήθηκε ο ΕΦΚ, μπορεί το δικό μου κατώτατο 0.0275 να γίνει ο μέσος όρος. Όπως και να έχει, εκεί παίζουν τα νούμερα, ο καθένας υπολογίζει τι τον συμφέρει με βάση τις ανάγκες του.
Corsa D 1.4 07' NIGS πνεύμονας/Zanardi B4 OBD/tunap. 72K km/64m -> 0.0252€/km καθ. κέρδος