από papoys » Παρ 20 Ιούλ, 2018 17:52
Το έχουμε πει και θα το ξαναπούμε.
Είναι παντελώς άκυρη και τελείως λάθος η μέτρηση όταν η δεξαμενή δεν είναι τελείως άδεια και έχει μέσα άγνωστη ποσότητα υγραερίου και ποτέ μία δεξαμενή δεν θα έχει μέσα την ίδια ποσότητα υγραερίου ακόμη και να τη φουλάρουμε στο ίδιο πρατήριο.
Μπορεί τη μία η αντλία να σταματήσει ενώ η δεξαμενή έχει μέσα 35 λίτρα μπορεί να σταματήσει και στα 43.Μου έχει τύχει σε άδεια δεξαμενή πολλές φορές άρα οι ενδιάμεσες μετρήσεις είναι λάθος.
Μοναδική σωστή μέτρηση είναι.Αφήνουμε να αδειάσει τελείως η δεξαμενή να σφυρίξει και να γυρίσει σε βενζίνη.Ξαναπατάμε υγραέριο να και περιμένουμε να γυρίσει για 2η φορά ώστε να είμαστε 100% σίγουροι ότι η δεξαμενή είναι άδεια.
Πάμε φουλάρουμε μηδενίζουμε τον προσωρινό μετρητή.
Όταν σφυρίξει και πάλι ότι άδειασε τσεκάρουμε μετρητή διαιρούμε με χιλιόμετρα που έχουμε κάνει με τα λίτρα που βάλαμε και έχουμε ακριβή μέτρηση.
Εγώ μόνο έτσι μετράω.Μετά από 5,5 χρόνια και 128.000 χιλιόμετρα έμαθα ότι αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος να μετράμε την κατανάλωση υγραερίου ώστε να τσεκάρουμε αν ένα πρατήριο μας έβαλε σωστή ποσότητα.
Edit.
Και να δώσω παράδειγμα.Άδεια δεξαμενή πάω φουλάρω και βάζω 43 λίτρα.Κάνω 180 χιλιόμετρα και επειδή θέλω να πάω ταξείδι ξαναπάω στο ίδιο πρατήριο φουλάρω εκ νέου στην ίδια αντλία και παίρνει μόνο 6 λίτρα.
Πάει να πει ότι το έκαψε 3,5 λίτρα στα 100;;;;;;
Όχι.Ξέρω ότι μου καίει γύρω στα 8 λίτρα στα 100.Άρα μου έκαψε περίπου 14 λίτρα αλλά στο δεύτερο φουλάρισμα το stop της δεξαμενής ενεργοποιήθηκε περίπου στα 35 λίτρα.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ