Qgas έγραψε:Δεν παθαίνει τίποτα αν γεμίσει παραπάνω μια -δυο φορές όσο μεγαλύτερη η πίεση αντλίας τόσο καλύτερο καύσιμο .. έχει ασφαλιστικά για εκτόνωση αν η πίεση στη δεξαμενή μεγαλώσει ..
Ευχαριστώ για την απάντηση. Αυτό όμως δεν μπορώ να το καταλάβω... Από που προκύπτει ότι όσο μεγαλύτερη η πίεση τόσο καλύτερο το καύσιμο; Από αυτά που έχω διαβάσει και εδώ μέσα πρέπει να κοιτάμε για αντλίες με πίεση 10-12bar... Αυτού είναι 14+ αν δε με γελάει η μνήμη μου... Καύσιμο σαν καύσιμο είναι ίσως το καλύτερο και βγάζει τα σωστά χλμ. Εμάς μας ενδιαφέρει πιο πολύ να μην πάθει κάποια ζημιά το σύστημα πάνω στην πολυβαλβίδα/φλοτέρ που κανονικά κόβει το φουλάρισμα στο 80% γιατί απ' ότι φαίνεται η πίεση είναι τέτοια στο συγκεκριμένο πρατήριο που δεν το αφήνει να κλείσει αλλά και μικρότερη απ' όσο χρειάζεται για να ενεργοποιηθεί η βαλβίδα εκτόνωσης...
Σχετικά με το πρώτο σκέλος της πρότασής σου, όταν λες ότι δεν παθαίνει τίποτα αν γεμίσει μια δυο φορές παραπάνω; Εννοείς το φλοτέρ/πολυβαλβίδα ή κάτι άλλο; Αν συνεχίσει να βάζει εκεί συστηματικά (όχι να γεμίζει αλλά να του λέει πχ τόσα ευρώ που ξέρουμε ότι θα αντιστοιχούν σε συγκεκριμένα λίτρα) δηλ κάποια στιγμή θα παρουσιαστεί πρόβλημα σε πολυβαλβίδα/φλοτέρ; Για τέτοια δεν είμαστε τώρα! Μια φορά στην αρχή της εγκατάστασης που πήγαμε εκεί για το πρώτο πρώτο φουλάρισμα μας το τίγκαρε μέχρι πάνω η κοπελιά... Δεν εκτόνωσε κάτι ούτε χάσαμε ποσότητα και τα έβγαλε σωστά τα χιλιόμετρα. Βέβαια τότε είχε αποδειχτεί εκ των υστέρων προβληματικό το φλοτέρ/πολυβαλβίδα ή η δεξαμενή καθώς ούτε το δεύτερο φλοτέρ/πολυβαλβίδα που βάλαμε έκοβε το φουλάρισμα στο 80% σε πρατήριο με "σωστή" πίεση στα 10bar, οπότε και αναγκαστήκαμε και αλλάξαμε δεξαμενή πλέον μαζί με καινούρια (τρίτη) πολυβαλβίδα/φλοτέρ. Και όπως και να χει ένα ψυχολογικό σοκ το έχουμε από τότε και δεν είναι για να μείνουμε καλοκαιριάτικα χωρίς υγραέριο...