Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Πάτρα - Αθήνα - Πάτρα

Ακριβαίνει το υγραέριο; Τοποθεσία των πρατηρίων LPG; Είναι επαρκές το δίκτυο; Νέα πρατήρια;

Re: Πάτρα - Αθήνα - Πάτρα

Δημοσίευσηαπό referravag » Τρί 18 Ιούλ, 2017 02:41

Qgas έγραψε:Δεν παθαίνει τίποτα αν γεμίσει παραπάνω μια -δυο φορές όσο μεγαλύτερη η πίεση αντλίας τόσο καλύτερο καύσιμο .. έχει ασφαλιστικά για εκτόνωση αν η πίεση στη δεξαμενή μεγαλώσει ..


Ευχαριστώ για την απάντηση. Αυτό όμως δεν μπορώ να το καταλάβω... Από που προκύπτει ότι όσο μεγαλύτερη η πίεση τόσο καλύτερο το καύσιμο; Από αυτά που έχω διαβάσει και εδώ μέσα πρέπει να κοιτάμε για αντλίες με πίεση 10-12bar... Αυτού είναι 14+ αν δε με γελάει η μνήμη μου... Καύσιμο σαν καύσιμο είναι ίσως το καλύτερο και βγάζει τα σωστά χλμ. Εμάς μας ενδιαφέρει πιο πολύ να μην πάθει κάποια ζημιά το σύστημα πάνω στην πολυβαλβίδα/φλοτέρ που κανονικά κόβει το φουλάρισμα στο 80% γιατί απ' ότι φαίνεται η πίεση είναι τέτοια στο συγκεκριμένο πρατήριο που δεν το αφήνει να κλείσει αλλά και μικρότερη απ' όσο χρειάζεται για να ενεργοποιηθεί η βαλβίδα εκτόνωσης...

Σχετικά με το πρώτο σκέλος της πρότασής σου, όταν λες ότι δεν παθαίνει τίποτα αν γεμίσει μια δυο φορές παραπάνω; Εννοείς το φλοτέρ/πολυβαλβίδα ή κάτι άλλο; Αν συνεχίσει να βάζει εκεί συστηματικά (όχι να γεμίζει αλλά να του λέει πχ τόσα ευρώ που ξέρουμε ότι θα αντιστοιχούν σε συγκεκριμένα λίτρα) δηλ κάποια στιγμή θα παρουσιαστεί πρόβλημα σε πολυβαλβίδα/φλοτέρ; Για τέτοια δεν είμαστε τώρα! Μια φορά στην αρχή της εγκατάστασης που πήγαμε εκεί για το πρώτο πρώτο φουλάρισμα μας το τίγκαρε μέχρι πάνω η κοπελιά... Δεν εκτόνωσε κάτι ούτε χάσαμε ποσότητα και τα έβγαλε σωστά τα χιλιόμετρα. Βέβαια τότε είχε αποδειχτεί εκ των υστέρων προβληματικό το φλοτέρ/πολυβαλβίδα ή η δεξαμενή καθώς ούτε το δεύτερο φλοτέρ/πολυβαλβίδα που βάλαμε έκοβε το φουλάρισμα στο 80% σε πρατήριο με "σωστή" πίεση στα 10bar, οπότε και αναγκαστήκαμε και αλλάξαμε δεξαμενή πλέον μαζί με καινούρια (τρίτη) πολυβαλβίδα/φλοτέρ. Και όπως και να χει ένα ψυχολογικό σοκ το έχουμε από τότε και δεν είναι για να μείνουμε καλοκαιριάτικα χωρίς υγραέριο...
referravag
 
Δημοσιευσεις: 395
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Πάτρα - Αθήνα - Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Qgas » Τετ 19 Ιούλ, 2017 00:59

Η πολυβαλβιδα σου κινδυνεύει πιο πολύ από την ποιότητα καυσίμου παρά την μεγάλη πίεση .. και 15 μπαρ να έχει η αντλία μην το φοβάστε , το θέμα είναι τα λίτρα να αντιστοιχούν στα χιλιόμετρα , μια θα βάλει 80% μια 90% , αν θέλαμε αξιοπιστία και σε αυτό όπως και στο πόσο καύσιμο έχουμε μέσα στην δεξαμενή .. θα βάζαμε 4 hole δεξαμενές που βάζουν ακριβώς τα λίτρα χωρίς τη φτηνιάρικη λύση της πολυβαλβιδας .. απλά κοστίζουν όσο ένα φθηνό κιτ αερίου εδώ .... υπάρχουν σωστές λύσεις όπως της vialle οι δεξαμενές για τα Lpdi η τα lpi που δεν μπορείς ούτε λίτρο παραπάνω να αλλάξεις .. όλα θέμα κόστους
QGAS PRINS CENTER ATHENS
www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2399
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Πάτρα - Αθήνα - Πάτρα

Δημοσίευσηαπό referravag » Τετ 19 Ιούλ, 2017 02:02

Χίλια ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση!! :thumbup:

Και πάλι όμως απ' ότι καταλαβαίνω δεν αποκλείετε το ενδεχόμενο να προκληθεί κάποια βλάβη στη πολυβαλβίδα λόγω υψηλότερης πίεσης... Απλά το θεωρείτε λιγότερο πιθανό. Θέλω να πιστεύω ότι δεν έχει πάθει ζημιά το σύστημα που κανονικά σταματάει το γέμισμα στο 80%. Θα φανεί σε επόμενο γέμισμα/συμπλήρωμα που θα γίνει στην Αθήνα λογικά. ΟΚ τουλάχιστον να ξέρουμε τι γίνεται περίπου... Εάν πηγαίνουμε και λέμε πχ βάλε 35 ευρώ, όπου αυτά τα 35 ξέρουμε από πριν ότι αντιστοιχούν στο 80% της χωρητικότητας της δεξαμενής υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα λόγω της μεγαλύτερης πίεσης στο φλοτέρ ή ας πούμε μπορεί να προκαλέσει κάποια ζημιά στο έλασμα/ελατήριο που κλείνει την οπή γεμίσματος με αποτέλεσμα να μην μπορεί να κλείσει (stuck open);

Επίσης σε άλλο σενάριο που ας πούμε τύχει να ανεφοδιαστεί και σε άλλη τέτοια αντλία με αρκετή παραπάνω ποσότητα του 80%, πχ 90+% μήπως αρχίσει και κολλάει προς τα πάνω το φλοτέρ μετά και αρχίσει και σκαλώνει λόγω του ότι σηκώνεται πιο ψηλά από πριν και αποκτήσει κάποια δυσλειτουργία; Κανονικά φαντάζομαι πως δεν θα πρέπει να υπάρχει κάποιο τέτοιο πρόβλημα αλλά επειδή "ποτέ δεν ξέρεις", γι' αυτό και σας ρωτώ.

Και κάτι offtopic, καλό είναι που τα συζητάμε όλα αυτά γιατί εδώ στην Ελλάδα με την ελληνική νοοτροπία δεν ξέρεις σε τι αντλία θα τύχεις, απλά το θέμα είναι άλλο. Δεν υπάρχουν κάποιες προδιαγραφές ή νόμοι που να ορίζουν με τι πίεση θα πρέπει να λειτουργούν οι αντλίες στα πρατήρια; Δεν ελέγχονται αυτά από κάποιον? Δεν μπορεί σε όλα τα πρατήρια να γεμίζει αργά και σε αυτόν να γεμίζει πιο γρήγορα και από την βενζίνη... :shock: Δεν ξέρω μου φαίνεται τελείως ανάποδο και της λογικής "δικό μου είναι το πρατήριο ότι θέλω κάνω" και είναι προφανές ότι το κάνει για λόγους κέρδους...

Κλείνοντας να πω σχετικά με το συγκεκριμένο πρατήριο ότι όσον αφορά την ποιότητα του υγραερίου απλά ξανά επισημαίνω το γεγονός ότι όντως το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται όχι απλά καλά αλλά πάρα πολύ καλά στον δρόμο καλύτερα ίσως από κάθε Coral που έχουμε βάλει εδώ σύμφωνα με την οδηγό του, ενώ και από χιλιόμετρα βγάζει τα σωστά μέχρι ώρας όπως πρέπει...

Και πάλι χίλια ευχαριστώ για τον χρόνο σας. :clap:
referravag
 
Δημοσιευσεις: 395
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Πάτρα - Αθήνα - Πάτρα

Δημοσίευσηαπό tedd » Πέμ 20 Ιούλ, 2017 22:18

Το να καθεσαι να υπολογιζεις καθε φορα ποσο υγραεριο ξοδεψες, ποσο θελει να γεμισει και στα ποσα ευρω αντιστοιχούν τα λιτρα αυτα, δεν ειναι λυση και ειναι εντελως παρανοικο να το κανεις αυτο καθε φορα. Μπορει να εχει καλη ποιοτητα υγραερίου αλλα αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι θα πρεπει να συμμορφωνεται και με τους κανόνες ασφαλειες και οτι οι αντλιες του θα πρεπει να δουλευουν εντος καποιων οριων και να σταματανε αυτοματα οταν η πληρωση του ντεποζιτου φτασει γυρω 80%. Να γεμισει λιγο παραπανω δεν πειράζει αλλα οχι και φτανει κοντα στο 100% της χωρητικότητας της.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 463
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Πάτρα - Αθήνα - Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Qgas » Παρ 21 Ιούλ, 2017 00:41

tedd έγραψε:Το να καθεσαι να υπολογιζεις καθε φορα ποσο υγραεριο ξοδεψες, ποσο θελει να γεμισει και στα ποσα ευρω αντιστοιχούν τα λιτρα αυτα, δεν ειναι λυση και ειναι εντελως παρανοικο να το κανεις αυτο καθε φορα. Μπορει να εχει καλη ποιοτητα υγραερίου αλλα αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι θα πρεπει να συμμορφωνεται και με τους κανόνες ασφαλειες και οτι οι αντλιες του θα πρεπει να δουλευουν εντος καποιων οριων και να σταματανε αυτοματα οταν η πληρωση του ντεποζιτου φτασει γυρω 80%. Να γεμισει λιγο παραπανω δεν πειράζει αλλα οχι και φτανει κοντα στο 100% της χωρητικότητας της.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Οι κανόνες ασφαλείας ρυθμίζονται από ποιους ; σε όλη την Ευρώπη τα 15 μπαρ στην αντλία είναι στάνταρ .. οι δεξαμενές λιάζονται και σε ένα οικόπεδο 300 μέτρων βγάζεις άδειας λειτουργίας .. στην έλλαδα καρτελ δεν γεμίζουν μπουκάλες τα πρατήρια ενώ το κράτος χάνει 4-5 € ευρώ φόρους υπέρ των 2-3 εταιριών εμφιαλώσεως , η μπουκάλα των 10 κιλών έχει κόστος στην εταιρία 6-7 ευρώ αλλά την πουλάει 17-20 αν την γέμιζαν τα πρατήρια θα έβγαζε το κράτος 4-5 € φορο ..
QGAS PRINS CENTER ATHENS
www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2399
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Πάτρα - Αθήνα - Πάτρα

Δημοσίευσηαπό referravag » Παρ 21 Ιούλ, 2017 02:00

Εγώ συμφωνώ με τον Tedd και καταλαβαίνω ότι ούτε ο εγκαταστάτης QGas μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο βλάβης στην πολυβαλβίδα/φλοτέρ... Είναι πολλά τα αναπάντητα ερωτήματα... Εγώ ξέρω 2 χρόνια που βάζουμε ότι σε όποια αντλία έχουμε πάει (εκτός από αυτού του συγκεκριμένου πρατηρίου) η πλήρωση γίνεται πολύ αργά και εκεί στα 47-48 λίτρα σταματάει. Άλλες φορές και στα 46 ανάλογα την αντλία και πόσο έχει μείνει μέσα. Σε αυτόν γεμίζει πιο γρήγορα και από βενζίνη/πετρέλαιο ακόμη και μετά τα 47-48 λίτρα.... Δεν μπορεί να είναι σωστό... Όλοι οι άλλοι να είναι λάθος και ο συγκεκριμένος να λέμε ότι "εντάξει δεν είναι τίποτα κλπ και μην το φοβάσαι"... Αυτά είναι απλά για να καλύψουμε την κουτοπονηριά του πρατηριούχου. Είναι ξεκάθαρο ότι έχει επίτηδες ρυθμισμένες τις αντλίες του για να ξεγελάει τις πολυβαλβίδες και να πουλάει παραπάνω ποσότητα για λόγους κέρδους, χωρίς να τον νοιάζει η ασφάλεια του οδηγού αλλά ούτε και η δική του... Παλαιότερα έχω μάθει ότι είχε γίνει μεγάλη έκρηξη στο συγκεκριμένο πρατήριο. Δεν ξέρω αν το είχε ο ίδιος ή άλλος και νομίζω ήταν πριν φέρει υγραέριο... Αυτό που έχω μάθει από άτομα της περιοχής είναι ότι είχε δημιουργηθεί μαύρος κρατήρας σε εκείνο το ατύχημα. Δεν ξέρω αν υπήρχαν θύματα...

Τι να πω; Εγώ προσωπικά θέλω τα πράγματα να δουλεύουν όπως έχουν σχεδιαστεί ειδικά στο υγραέριο που πρέπει να είμαστε διπλά προσεκτικοί... Η πολυβαλβίδα/φλοτέρ έχει μπει για ένα συγκεκριμένο σκοπό και έχει ρυθμιστεί να κόβει την πλήρωση στο 80% για λόγους ασφάλειας. Τώρα να λέμε ότι και 100% να πάρει δεν θα έχεις πρόβλημα και αν τύχει κάτι θα το εκτονώσει η πολυβαλβίδα, αυτά είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε... Δεν κάνουμε σοβαρή συζήτηση έτσι. Εκτός αυτού σε καμία περίπτωση δεν θα μου άρεσε να τρέχουμε για επισκευές στην Αθήνα επειδή ο κύριος αυτός έτσι αποφάσισε να ρυθμίσει την αντλία του... Δεν ξέρω. Εμένα δεν μου φαίνεται φυσιολογικό να έχει μεγαλύτερη πίεση κατά πολύ (γιατί δεν το πολυπιστεύω ότι είναι 14 μπορεί να είναι και παραπάνω) και να το παραδέχεται κιόλας χαριτολογώντας ότι η δικιά του αντλία μπορεί να γεμίσει την δεξαμενή στο 100%...
referravag
 
Δημοσιευσεις: 395
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Πάτρα - Αθήνα - Πάτρα

Δημοσίευσηαπό tedd » Σάβ 22 Ιούλ, 2017 18:42

Qgas έγραψε:
Οι κανόνες ασφαλείας ρυθμίζονται από ποιους ; σε όλη την Ευρώπη τα 15 μπαρ στην αντλία είναι στάνταρ .. οι δεξαμενές λιάζονται και σε ένα οικόπεδο 300 μέτρων βγάζεις άδειας λειτουργίας .. στην έλλαδα καρτελ δεν γεμίζουν μπουκάλες τα πρατήρια ενώ το κράτος χάνει 4-5 € ευρώ φόρους υπέρ των 2-3 εταιριών εμφιαλώσεως , η μπουκάλα των 10 κιλών έχει κόστος στην εταιρία 6-7 ευρώ αλλά την πουλάει 17-20 αν την γέμιζαν τα πρατήρια θα έβγαζε το κράτος 4-5 € φορο ..


Δεν με ενδιαφερει με ποσα bar δουλευουν οι αντλιες ουτε στην ευρωπη ουτε εδω αλλα και αν υπαρχει καποιο νομικο πλαισιο που να το καθοριζει αυτο. Αυτο που με ενδιεφερει ειναι η αντλια του καθε πρατηριουχου να μην μου γεμιζει την δεξαμενη πανω απο το 80-85% για λογους ασφαλειας. Αν και με 100% πλήρωση δεν υπαρχει κινδυνος γιατι πληρωσαμε για να μπουν οι π@παριες αυτες και τζαμπα χανουμε και το 20% απο την αυτονομια μας? Επισης και για πιο λογω στο ταμπελακι της δεξαμενης αναγραφουν πληρωση εως 80% ?

Σιγουρα με 1-2 φορες να γεμισει στο 100% δεν υπαρχει προβλημα . Αλλα οταν αυτο συμβαινει συνεχως υπαρχει προβλημα και σοβαρο.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 463
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Πάτρα - Αθήνα - Πάτρα

Δημοσίευσηαπό papoys » Κυρ 23 Ιούλ, 2017 06:22

Προσωπικά αν και ήμουν ευχαριστημένος άλλαξα πρατήριο πρώτον για την τιμή και δεύτερο για αυτό το λόγο.
Στα περισσότερα η αντλία σταματούσε από 36-38 λίτρα (όριο 80%) ενώ σε αυτό έβαζα 42-43 είχε φτάσει και τα 44 λίτρα.

Σε αυτό που βάζω τώρα ποτέ δεν ξεπέρασα τα 38 λίτρα,από ποιότητα δε και κατανάλωση είμαι εξίσου να μην πω και περισσότερο ευχαριστημένος,
στην δε τιμή είναι πάντα φτηνότερος από τον προηγούμενο.
Μπορεί να μην είναι επικίνδυνο αλλά και εγώ δεν θέλω να πιέζεται η πολυβαλβίδα πάνω από το όριο, κατά πρώτο για λόγους ασφάλειας εμένα και
της οικογένειάς μου που μπαίνουμε στο αυτοκίνητο και δεύτερο για τυχόν βλάβη της.
Για περισσότερη αυτονομία σε μεγάλα ταξίδια δεν χάλασε ο κόσμος αν μείνω από υγραέριο γιατί υπάρχει και η δεξαμενή βενζίνης μέχρι να βρω
πρατήριο με lpg.
Ένας ακόμη λόγος,πιθανώς και ο σοβαρότερος είναι ότι συνήθως φουλάρω με lpg μη γνωρίζοντας πόσο υγραέριο έχω στη δεξαμενή μου.Τώρα
είμαι σίγουρος ότι δεν πιέζω την πολυβαλβίδα γιατί σε όσα τεστ και αν έχω κάνει σε άδειο τεπόζιτο ποτέ μα ποτέ σε αυτό το πρατήριο δεν ξεπέρασα
τα 38 λίτρα.

Από την άλλη μεγάλοι άνθρωποι είμαστε.Ο καθένας μας μπορεί να επιλέξει πρατήριο ανάλογα με τις προτιμήσεις του.
Επίσης ο σωστός πρατηριούχος για μένα είναι αυτός που δεν έχει στο μυαλό του να αρπάξει 3-4-5 ευρώ παραπάνω από τον κάθε πελάτη που θα μπει
στο πρατήριό του αλλά αυτός που θα προσέξει τον πελάτη που θα μπεί στον πρατήριό του θα φύγει ευχαριστημένος και έτσι θα ξαναμπεί.
http://www.e-kapnisma.gr/
opel vectra 1600 του 2005 - zanardi με λαδιέρα και 105.000 χιλ. με lpg
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1526
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Πάτρα - Αθήνα - Πάτρα

Δημοσίευσηαπό nikkokk » Κυρ 23 Ιούλ, 2017 20:29

Σε πρόσφατο ταξίδι μου στη Ρουμανία παρατήρησα ότι σχεδόν στο σύνολό τους οι δεξαμενές των πρατηρίων είναι εξωτερικές και εκτεθειμένες στις καιρικές συνθήκες. Υπάρχουν μάλιστα πάρα πολλά ανώνυμα "πρατήρια" που δεν έχουν άλλα είδη καυσίμων παρά μόνο υγραέριο. Σε πολύ περιορισμένο χώρο, έχουν μια υπέργεια εκτεθειμένη δεξαμενή και γεμίζουν αυτοκίνητα. Η δε τιμή τους είναι κατά κάτι φθηνότερη απ' αυτή των επισήμων πρατηρίων που επίσης έχουν τις ίδιες εκτεθειμένες δεξαμενές.
Σε αντίθεση με τη Ρουμανία, στη Βουλγαρία οι δεξαμενές είναι υπόγειες, όπως και στην Ελλάδα.
Να σημειωθεί ότι σε συνθήκες καύσωνα ή δεξαμενή μου αρνιόταν να δεχτεί πάνω από 12 έως 15 λίτρα, παρ' ότι σχεδόν άδεια. Όταν η θερμοκρασία έπεφτε κάτω απ' τους 25, γέμιζε σχεδόν κανονικά. Δεν έχω δυστυχώς βρει ακόμα το χρόνο να επισκεφθώ τον εγκαταστάτη μου για να μου λύσει το πρόβλημα. Υποθέτω ότι οφείλεται σε βλάβη της πολυβαλβίδας.

Στάλθηκε από το P01M μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Zafira 1.8 mod 2001 - 125 PS (Z18XE) - Landi Renzo Omegas Evo
nikkokk
 
Δημοσιευσεις: 86
Εγγραφή: Σάβ 08 Μαρ, 2014 09:43

Re: Πάτρα - Αθήνα - Πάτρα

Δημοσίευσηαπό referravag » Κυρ 23 Ιούλ, 2017 20:52

Τι είναι οι δεξαμενές στην Ελλάδα; Υπόγειες :lol: ; Για πέρνα μια βόλτα από τα μέρη μου και αν βρεις κάποια κρυμμένη, κερνάω λεμοντσέλο!! Το 90% των πρατηρίων για να μην πω παραπάνω τις έχουν υπέργειες... Δεν ξέρω αν αναφερόμαστε στην ίδια Ελλάδα... :lol:

Επίσης εδώ στην Κορινθία υπάρχει τέτοιο πρατήριο όπως λες που έχει μόνο υγραέριο. Νομίζω ήταν Πετρογκάζ και έχει αλλάξει σε Hellenic Gas? Ή το ανάποδο. Βρίσκεται στο Λέχαιο Κορινθίας επί της παλαιάς ΕΟ Κορίνθου-Πατρών. Μια φορά δοκιμάσαμε εκεί... Αφού δεν έμεινε το αυτοκίνητο πάλι καλά να λέμε... Δεν πήγαινε βήμα... Και ένας γνωστός που έβαζε εκεί με φτιαγμένο T-Jet παραπονιόταν ότι του χαλάει την advance... Μακρυά από το συγκεκριμένο... Από τα χειρότερα μείγματα της Κορινθίας αν όχι το χειρότερο...
referravag
 
Δημοσιευσεις: 395
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τιμή υγραερίου - πληροφορίες για πρατήρια

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες