Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Κόστη και κέρδη πρατηρίων υγραερίου

Ακριβαίνει το υγραέριο; Τοποθεσία των πρατηρίων LPG; Είναι επαρκές το δίκτυο; Νέα πρατήρια;

Re: Κόστη και κέρδη πρατηρίων υγραερίου

Δημοσίευσηαπό tasoshunter » Σάβ 12 Απρ, 2014 10:51

Hλια το ξερεις το τραγουδακι ψαξα ψαξε δεν θα το βρεις!!!!
Και απο το πολυ ψαξιμο χανεσαι!!! =)) =)) =))
Fiat Grande Punto - Elpigaz με Jlm 70000 +
tasoshunter
 
Δημοσιευσεις: 276
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν, 2012 23:48
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Κόστη και κέρδη πρατηρίων υγραερίου

Δημοσίευσηαπό nikkokk » Σάβ 12 Απρ, 2014 12:34

Ο καθένας μας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει, δικαίωμά του. Και να είναι και όσο δύσπιστος θέλει - είναι και θέμα χαρακτήρα μερικές φορές. Δεν μπορεί όμως να μην δέχεται "πεντακάθαρα" στοιχεία επειδή αυτά ενισχύουν την αντίθετη άποψη.
Ο φίλος valsam έχει έναν δικό του "ιδιαίτερο" τρόπο να εκφράζεται που μερικές φορές ξενίζει και γεννάει δυσπιστία. Όσο δυσπιστία γεννάει ο τρόπος του, άλλο τόσο απίστευτα - ακούγονται να - είναι τα κέρδη που - σύμφωνα με τους υπολογισμούς του - αποκομίζουν οι πρατηριούχοι υγραερίου. Λογικό και αναμενόμενο λοιπόν να έχουν όλοι τις αμφιβολίες τους.
Τα στοιχεία όμως που παρουσίασε μπορεί να μην αποδεικνύουν 100% τους ισχυρισμούς του περί καρτέλ κλπ, αποδεικνύουν όμως πως υπάρχει πράγματι θέμα - τα troll δεν κάνουν επερωτήσεις στη Βουλή. Και είναι όπως είπα δικαίωμα του καθενός να δεχτεί ή όχι τα λεγόμενά του, δεν μπορεί όμως να του "απαγορεύει" να λέει - και να υποστηρίζει - την άποψή του, βγάζοντάς τον - έμμεσα ή άμεσα - γραφικό.
Άσχετα αν έχει τελικά δίκιο ή όχι - πού μάλλον έχει όσον αφορά στη Θεσσαλονίκη - εγώ "του βγάζω το καπέλο" για την επιμονή του που πλέον δεν στηρίζει μόνο σε "θεωρείες".
Opel Zafira 1.8 mod 2001 - 125 PS (Z18XE) - Landi Renzo Omegas Evo
nikkokk
 
Δημοσιευσεις: 86
Εγγραφή: Σάβ 08 Μαρ, 2014 09:43

Re: Κόστη και κέρδη πρατηρίων υγραερίου

Δημοσίευσηαπό hlias » Σάβ 12 Απρ, 2014 13:43

nikkokk έγραψε:Ο καθένας μας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει, δικαίωμά του. Και να είναι και όσο δύσπιστος θέλει - είναι και θέμα χαρακτήρα μερικές φορές. Δεν μπορεί όμως να μην δέχεται "πεντακάθαρα" στοιχεία επειδή αυτά ενισχύουν την αντίθετη άποψη.
Ο φίλος valsam έχει έναν δικό του "ιδιαίτερο" τρόπο να εκφράζεται που μερικές φορές ξενίζει και γεννάει δυσπιστία. Όσο δυσπιστία γεννάει ο τρόπος του, άλλο τόσο απίστευτα - ακούγονται να - είναι τα κέρδη που - σύμφωνα με τους υπολογισμούς του - αποκομίζουν οι πρατηριούχοι υγραερίου. Λογικό και αναμενόμενο λοιπόν να έχουν όλοι τις αμφιβολίες τους.
Τα στοιχεία όμως που παρουσίασε μπορεί να μην αποδεικνύουν 100% τους ισχυρισμούς του περί καρτέλ κλπ, αποδεικνύουν όμως πως υπάρχει πράγματι θέμα - τα troll δεν κάνουν επερωτήσεις στη Βουλή. Και είναι όπως είπα δικαίωμα του καθενός να δεχτεί ή όχι τα λεγόμενά του, δεν μπορεί όμως να του "απαγορεύει" να λέει - και να υποστηρίζει - την άποψή του, βγάζοντάς τον - έμμεσα ή άμεσα - γραφικό.
Άσχετα αν έχει τελικά δίκιο ή όχι - πού μάλλον έχει όσον αφορά στη Θεσσαλονίκη - εγώ "του βγάζω το καπέλο" για την επιμονή του που πλέον δεν στηρίζει μόνο σε "θεωρείες".




Νικολα μια ερωτηση μονο θα σου κανω, ξερεις ποσο αγοραζει ο πρατηριουχος στην Θεσσαλονικη και ποσο αυτος στην Αθηνα? αν ναι πεστο και σε εμας για να δωσουμε δικιο ή αδικο στον valsam, αν οχι ολες οι θεωριες ειναι απλα και μονο θεωριες που τις διμιουργει η φαντασια αρα ανυποστατες κατ εμενα.
καρτελ υπαρχει σε πολλα σταδια, απο την παραγωγη (το μεγαλυτερο) μεχρι τον τελικο πωλητη (το μικροτερο) να τα φορτωνουμε ολα στον τελικο πωλητη ειναι αδικο, δικαιωμα σου εσενα ειναι να πιστευεις οτι θελεις, για να κρινεις τα γραφωμενα του καθεμιανου ομως καλο θα ηταν να περιμενεις λιγο καιρο, να διαβασεις αρκετα και μετα θα μπορεις να βγαλεις ασφαλεστερο συμπερασμα και οχι βιαστικο, ενα τελευταιο, στο καθε μαγαζι την τιμη την καθοριζει ο μαγαζατορας, αν δεν σου κανει εσενα η τιμη απλα δεν πας σε αυτο το μαγαζι, ουτε σφαλιαρες παιζεις ουτε τιποτα αλλο.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Κόστη και κέρδη πρατηρίων υγραερίου

Δημοσίευσηαπό tasoshunter » Σάβ 12 Απρ, 2014 14:01

Διαβαζω πολλες ημερες τωρα τι γραφεται ειπα να μην μιλησω αλλα δεν αντεχω αλλο.
Αν νομιζετε οτι με την μαγκια τον τσαμπουκα το βρισιδι και το ξυλο λυνονται ολα τα προβληματα στη ζωη πλαναστε πλανην οικτρα κυριοι.
Και για να μην μακρυγορω να σας πω οτι απο το πρατηριο που βαζω εγω στη Θεσσαλονικη ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο την σχεση προιοντος τιμης και
υπηρεσιων. Η τιμη που βαζω ειναι φοβερη για τη Θεσσαλονικη και ανταγωνιστικη των Αθηνων.
Εκτος απο αυτα ομως εχω και πληθωρα υπηρεσιων απο το πρατηριο. Τα παντα ειναι θεμα διαλογου ,συζητησης και συμφωνιας. Φυσικα δεν βαζω ενα αυτοκινητο μονο απο εκει. Τωρα αν ο συγκεκριμενος πραητριουχος βγαζει 10-20 η 30 λεπτα το λιτρο δεν με ενδιαφερει. Αν καποιοι δεν εχουν αλλο σκοπο στην ζωη τους απο το ψαχνουν να μαλωνουν ολη την ημερα για την τιμη του αεριου δικαιωμα τους. Στο κατω κατω το ειπαν πολλοι ας ανοιξουν ενα πρατηριο να παρουν ολα τα λεφτα σε ενα χρονο τι περιμενουν. Απο εδω και στο εξης θα παρακολουθω την συζητηση διασκεδαζοντας πολυ .
Fiat Grande Punto - Elpigaz με Jlm 70000 +
tasoshunter
 
Δημοσιευσεις: 276
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν, 2012 23:48
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Κόστη και κέρδη πρατηρίων υγραερίου

Δημοσίευσηαπό nikkokk » Σάβ 12 Απρ, 2014 14:33

Ηλία, καλημέρα

Δεν θέλω να μπω σε αντιδικία με κανένα μέλος του forum, πόσο μάλλον με εσένα (για τους λόγους που ξέρουμε)
hlias έγραψε:..... αν οχι ολες οι θεωριες ειναι απλα και μονο θεωριες που τις διμιουργει η φαντασια αρα ανυποστατες κατ εμενα......

Τα στοιχεία που έδωσε εδώ ο valsam - τιμοκατάλογοι, δημοσιεύματα, επερώτηση στη Βουλή - δεν μπορούν να χαρακτηρίζονται θεωρείες, άσχετα αν κάποιος (εσύ, εγώ ή οποιοσδήποτε άλλος) τα αμφισβητεί. Δεν είναι πράγματα που "γέννησε" η φαντασία κάποιου (τότε ναι, θα ήταν απλές θεωρείες), είναι πραγματικά γεγονότα.
hlias έγραψε:ξερεις ποσο αγοραζει ο πρατηριουχος στην Θεσσαλονικη και ποσο αυτος στην Αθηνα?
Προφανώς και δεν ξέρω - αν και έχω φίλο πρατηριούχο (στην Αθήνα και όχι για υγραέριο) και θα ρωτήσω μπας και μάθω σχετικά. Μου κάνει όμως πραγματικά μεγάλη εντύπωση η "ομοιομορφία" των τιμών υγραερίου της Θεσσαλονίκης σε σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα - και αναφέρομαι βέβαια κυρίως στην Αθήνα ή σε μεγάλα αστικά κέντρα με ικανό αριθμό πρατηρίων υγραερίου. Προσωπικά δεν μπορώ να δεχτώ πως όλη η Θεσσαλονίκη αγοράζει ακριβά - με δίπλα της τα διυλιστήρια - μόνο το υγραέριο ενώ τα υπόλοιπα καύσιμα τα αγοράζει φθηνά (σε σχέση με την Αθήνα π.χ.). Δεν μπορώ επίσης να δεχτώ πως σε απόσταση 60 Km στη Βέροια ή και μακρύτερα στη Κοζάνη ή στη Λάρισα ή στο Βόλο κλπ έχουν το τρόπο και αγοράζουν όλοι φθηνά το υγραέριο (έβαλα με 0,749 στη Βέροια και με 0,78 στη Λάρισα) αλλά δεν τον έχουν για τα υπόλοιπα καύσιμα και έτσι έχουν τις ίδιες (ή και λίγο υψηλότερες) τιμές με τη Θεσσαλονίκη. Δεν τα βρίσκεις κάπως περίεργα αυτά ;
hlias έγραψε:καρτελ υπαρχει σε πολλα σταδια, απο την παραγωγη (το μεγαλυτερο) μεχρι τον τελικο πωλητη (το μικροτερο).
Εδώ θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Το μεγαλύτερο απ' όλα είναι αυτό που έχουν στήσει οι πολιτικοί εις βάρος μας αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία. Να σημειώσω όμως πως δεν τα φορτώνουμε όλα στον τελικό πωλητή - τελικός πωλητής άλλωστε είναι και ο Βεροιώτης, ο Κοζανίτης ή ο Λαρισαίος. Και σε καμία περίπτωση δεν υιοθετώ τις εκφράσεις που κατά καιρούς έχει χρησιμοποιήσει ο valsam. Βρίσκω λογική στα επιχειρήματά του και κρίνω και απ' τα στοιχεία που παραθέτει - τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο.
hlias έγραψε:στο καθε μαγαζι την τιμη την καθοριζει ο μαγαζατορας, αν δεν σου κανει εσενα η τιμη απλα δεν πας σε αυτο το μαγαζι, ουτε σφαλιαρες παιζεις ουτε τιποτα αλλο.
Το ξέρεις κι εσώ όπως και όλοι μας πως αυτό δεν λέει τίποτα. Μαγαζί είναι και η ΔΕΛΤΑ, η ΑΓΝΟ ή όποιος άλλος αλλά αυτό δεν τους εμπόδισε να καταδικαστούν για σχηματισμό καρτέλ. Και εννοείται πως δεν πρόκειται να παίξω σφαλιάρες με κανέναν - δεν μου το επιτρέπει και η ηλικία μου και δεν θέλω να τις φάω.

Θα έπρεπε πάντως να αναλογιστούμε και πόσο "εύκολο" από πλευράς τόσο γραφειοκρατίας όσο και "γρηγορόσημων" είναι το να πάρει κανείς μια άδεια για πρατήριο υγραερίου και τι "κατουρημένες ποδιές" πιθανόν να κληθεί να φιλήσει. Γι αυτό και τελειώνοντας να πω πως επιχειρήματα του τύπου "πάρε 50 χιλιάρικα και στήσε το μαγαζί" δεν είναι σοβαρά.

Αυτά και ξαναλέω πως δεν θέλω να χαλάσω τις καρδιές μας με σένα ή με οποιονδήποτε άλλον. Το forum είναι για να ενώνει και όχι για να διαιρεί.
Opel Zafira 1.8 mod 2001 - 125 PS (Z18XE) - Landi Renzo Omegas Evo
nikkokk
 
Δημοσιευσεις: 86
Εγγραφή: Σάβ 08 Μαρ, 2014 09:43

Re: Κόστη και κέρδη πρατηρίων υγραερίου

Δημοσίευσηαπό hlias » Σάβ 12 Απρ, 2014 15:02

δεν υπαρχει αντιδικια απλα διαφορετικες αποψεις, η αποδειξη σε αυτο (απο μεριας μου) ειναι οτι σε ατομα που εχω σκοτωθει μαζι τους οταν εχουν προβλημα προσπαθω να βοηθησω αν μπορω.

Τα στοιχεία που έδωσε εδώ ο valsam - τιμοκατάλογοι, δημοσιεύματα, επερώτηση στη Βουλή - δεν μπορούν να χαρακτηρίζονται θεωρείες, άσχετα αν κάποιος (εσύ, εγώ ή οποιοσδήποτε άλλος) τα αμφισβητεί. Δεν είναι πράγματα που "γέννησε" η φαντασία κάποιου (τότε ναι, θα ήταν απλές θεωρείες), είναι πραγματικά γεγονότα.


Προφανώς και δεν ξέρω - αν και έχω φίλο πρατηριούχο (στην Αθήνα και όχι για υγραέριο) και θα ρωτήσω μπας και μάθω σχετικά. Μου κάνει όμως πραγματικά μεγάλη εντύπωση η "ομοιομορφία" των τιμών υγραερίου της Θεσσαλονίκης σε σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα - και αναφέρομαι βέβαια κυρίως στην Αθήνα ή σε μεγάλα αστικά κέντρα με ικανό αριθμό πρατηρίων υγραερίου. Προσωπικά δεν μπορώ να δεχτώ πως όλη η Θεσσαλονίκη αγοράζει ακριβά - με δίπλα της τα διυλιστήρια - μόνο το υγραέριο ενώ τα υπόλοιπα καύσιμα τα αγοράζει φθηνά (σε σχέση με την Αθήνα π.χ.). Δεν μπορώ επίσης να δεχτώ πως σε απόσταση 60 Km στη Βέροια ή και μακρύτερα στη Κοζάνη ή στη Λάρισα ή στο Βόλο κλπ έχουν το τρόπο και αγοράζουν όλοι φθηνά το υγραέριο (έβαλα με 0,749 στη Βέροια και με 0,78 στη Λάρισα) αλλά δεν τον έχουν για τα υπόλοιπα καύσιμα και έτσι έχουν τις ίδιες (ή και λίγο υψηλότερες) τιμές με τη Θεσσαλονίκη. Δεν τα βρίσκεις κάπως περίεργα αυτά ;



εδω φασκεις και αντιφασκεις, ξερουμε σιγουρα την τελικη τιμη τα υπολοιπα τα υποθετουμε.


Θα έπρεπε πάντως να αναλογιστούμε και πόσο "εύκολο" από πλευράς τόσο γραφειοκρατίας όσο και "γρηγορόσημων" είναι το να πάρει κανείς μια άδεια για πρατήριο υγραερίου και τι "κατουρημένες ποδιές" πιθανόν να κληθεί να φιλήσει. Γι αυτό και τελειώνοντας να πω πως επιχειρήματα του τύπου "πάρε 50 χιλιάρικα και στήσε το μαγαζί" δεν είναι σοβαρά.


ουτε και εγω θα το χαρακτηρισω σοβαρο αλλα ειναι μια απαντηση που απευθυνεται στην ιδια επιπεδου θεωρια "50 χιλιαρικα στοιχιζει και κανει αποσβεση σε 3 μηνες"
καρδιες δεν χαλαω με κανεναν, κουβεντα κανουμε ισως με αρκετη ενταση καποιες φορες αλλα χρειαζεται και αυτο για να ξεδινουμε καπου-καπου.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Κόστη και κέρδη πρατηρίων υγραερίου

Δημοσίευσηαπό nikkokk » Σάβ 12 Απρ, 2014 15:23

Χαίρομαι που δεν χαλάμε τις καρδιές μας γιατί προς στιγμήν μου δόθηκε η εντύπωση πως - ειδικά με τον valsam - υπάρχει έντονη αντιδικία, έως και αντιπαλότητα.

Στο θέμα μας τώρα, ανέφερα όλα αυτά που μου κινούν τη περιέργεια και που δεν μπορώ - σαν λογική - να δεχτώ. Και βέβαια εξακολουθώ να υποστηρίζω πως - εκτός από τη τελική τιμή - ξέρουμε και τιμές διυλιστηρίου, ΦΠΑδες κλπ. Υποθέτουμε τα μεταφορικά και τις τιμές πώλησης των εταιρειών.
Θα έπρεπε κανονικά να πάρω ευθέως θέση και να "ταχτώ" με τη θεωρία του valsam για σχηματισμό καρτέλ ; Ίσως. Δεν το κάνω γιατί γενικά αποφεύγω να είμαι απόλυτος - ειδικά σε θέματα που δεν γνωρίζω από πρώτο χέρι - αλλά και επειδή αφήνω ένα περιθώριο για τα επιχειρήματα της άλλης πλευράς. Και επειδή - αντίθετα με ότι είπες - δεν βιάζομαι να καταλήξω σε συμπεράσματα.
Μπορώ όμως να πω πως δεν βλέπω και κανένα ισχυρό - εναντίον του valsam - επιχείρημα.

Καλό ΣΚ σε όλους
Opel Zafira 1.8 mod 2001 - 125 PS (Z18XE) - Landi Renzo Omegas Evo
nikkokk
 
Δημοσιευσεις: 86
Εγγραφή: Σάβ 08 Μαρ, 2014 09:43

Re: Κόστη και κέρδη πρατηρίων υγραερίου

Δημοσίευσηαπό valsam » Σάβ 12 Απρ, 2014 15:53

tasoshunter έγραψε:Διαβαζω πολλες ημερες τωρα τι γραφεται ειπα να μην μιλησω αλλα δεν αντεχω αλλο.
Αν νομιζετε οτι με την μαγκια τον τσαμπουκα το βρισιδι και το ξυλο λυνονται ολα τα προβληματα στη ζωη πλαναστε πλανην οικτρα κυριοι.
Και για να μην μακρυγορω να σας πω οτι απο το πρατηριο που βαζω εγω στη Θεσσαλονικη ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο την σχεση προιοντος τιμης και
υπηρεσιων. Η τιμη που βαζω ειναι φοβερη για τη Θεσσαλονικη και Εκτος απο αυτα ομως εχω και πληθωρα υπηρεσιων απο το πρατηριο. Τα παντα ειναι θεμα διαλογου ,συζητησης και συμφωνιας. Φυσικα δεν βαζω ενα αυτοκινητο μονο απο εκει. Τωρα αν ο συγκεκριμενος πραητριουχος βγαζει 10-20 η 30 λεπτα το λιτρο δεν με ανταγωνιστικη των Αθηνων.
ενδιαφερει. Αν καποιοι δεν εχουν αλλο σκοπο στην ζωη τους απο το ψαχνουν να μαλωνουν ολη την ημερα για την τιμη του αεριου δικαιωμα τους. Στο κατω κατω το ειπαν πολλοι ας ανοιξουν ενα πρατηριο να παρουν ολα τα λεφτα σε ενα χρονο τι περιμενουν. Απο εδω και στο εξης θα παρακολουθω την συζητηση διασκεδαζοντας πολυ .

Για πες μας ρε tasoshunter οταν λες "Η τιμη που βαζω ειναι φοβερη για τη Θεσσαλονικη και Εκτος απο αυτα ομως εχω και πληθωρα υπηρεσιων απο το πρατηριο. Τα παντα ειναι θεμα διαλογου ,συζητησης και συμφωνιας. Φυσικα δεν βαζω ενα αυτοκινητο μονο απο εκει. Τωρα αν ο συγκεκριμενος πραητριουχος βγαζει 10-20 η 30 λεπτα το λιτρο δεν με ανταγωνιστικη των Αθηνων.",δηλ. εκανες deal με πρατηριουχο για καλυτερη τιμη?
Οταν λες ανταγωνιστικη των Αθηνων ενοεις των φθηνων Αθηναικον πρατηριων που πουλανε σημερα 79,5-79,9???????
Τοσο καιρο λεμε να το κανουμε οργανωμενα και εχω κανει την προταση σε 2 συγκεκριμενα πρατηρια αλλα τελικα εφαγα πορτα,εσυ πως τα καταφερες ,και γιατι δεν μας το βρωμισες για να μπουμε και΄μεις στο κολπο?
Η μηπως η συμφωνια ειναι ισα ισα για λιγους ,δηλ. ομερτα για να μην βρωμισει το ολο θεμα?
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: Κόστη και κέρδη πρατηρίων υγραερίου

Δημοσίευσηαπό NickSt » Σάβ 12 Απρ, 2014 16:02

Θα καταθέσω και εγώ μια άποψη - ερώτηση επι του θέματος . Αν δεχτούμε ότι οι πρατηριούχοι είναι " λαμόγια" "κλεφταράδες" ( και χίλια δυό ακόμα κοσμητικά επίθετα ) που έχουν γραφτεί εδώ μέσα - και που εγώ προσωπικά δεν αποδέχομαι - , αν δεχτούμε ότι οι εταιρείες στήνουν καρτέλ ( που μπορεί να συμβαίνει ) , αν δεχτούμε ότι υπάρχει αισχροκέρδεια ( που ΣΙΓΟΥΡΑ υπάρχει ) , τι νόημα έχουν όλες αυτές οι διαπιστώσεις , τόσες αντιπαραθέσεις απλά και μόνο για να συνεχίζονται οι διαπιστώσεις και ξανά - μανά απο την αρχή τα ίδια πράγματα , όταν ΔΕΝ συνοδεύονται απο σοβαρές και εφαρμόσημες προτάσεις ???? . Μήπως μπορούν αυτοί που δημοσιεύουν τις διαπιστώσεις να προτείνουν και κάποια σοβαρή πρόταση και όχι αηδίες του τύπου " να μαζευτούμε και να πάμε ....κλπ κλπ ...?????...Εγώ τη μόνη πρόταση που βρίσκω σοβαρή και εφαμόσιμη είναι μόνο ΜΙΑ και που συνειδητά την εφάρμοσα- το έχω ξαναγράψει - όταν το υγραέριο ήταν πάνω απο 90 λεπτά . ΠΑΤΗΣΑ το "μαγικό κουμπάκι" και απείχα απο τη χρήση υγραερίου για περισσότερο απο τέσσερις μήνες !!!!...Μήπως λοιπόν οι διπιστώνοντες , εκτός απο διαπιστώσεις μπορούν να προτείνουν και κάτι σοβαρό ????...εκτός αν ο σκοπός τους είναι κάποιος άλλος...
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

Re: Κόστη και κέρδη πρατηρίων υγραερίου

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Σάβ 12 Απρ, 2014 19:39

Ότι λέει ο valsam είναι και δικές μου σκέψεις, εκτός ίσως από το πόσο χρόνο απαιτείται να γίνει απόσβεση μιας εγκατάστασης πρατηρίου LPG, όχι γιατί δε τα παίρνουν αλλά ενδεχομένως επειδή κοστίζει αρκετά παραπάνω και αντί να γίνει απόσβεση σε 3-5 μήνες να φτάνει και το χρόνο. Ας δεχτούμε ότι δεν αισχροκερδούν πρατηριούχοι σε συγκεκριμένες περιοχές (βλέπε Θεσαλονίκη/Πάτρα και αλλού) που η εναρμόνιση τιμών είναι απίστευτη, τότε ο λόγος των αυξημένων τιμών είναι ότι αγοράζουν ακριβότερα το καύσιμο σε σχέση με τις γύρω περιοχές που βρίσκονται (το ίδιο ισχύει τόσο σε Θεσαλονίκη όσο και σε Πάτρα σε μικρότερο βαθμό).
Δικαιολογίες που ακούγονται του στυλ, πληρώνει ενοίκιο, δάνειο κτλ δε στέκουν γιατί δε γίνεται 30-50 πρατήρια να έχουν το ίδιο ακριβώς καθεστώς.
Για μεταφορικά στη Θεσαλονίκη δε το συζητάμε, σίγουρα είναι λιγότερα από το να πάει το βυτίο στη Βέροια ή το Κιλκίς ή τα Τρίκαλα! Δηλαδή τι τους λέει η εταιρία, "είστε από τη Θεσαλονίκη/Πάτρα, άρα σε εσάς θα πουλάμε ακριβότερα ακριβώς το ίδιο προϊόν;". Υπάρχει κάποιος κανόνας του εμπορίου που να λέει "σε σένα που δε μου αρέσει η φάτσα σου επειδή είσαι από το τάδε μέρος μπορώ να πουλάω αυθαίρετα όσο θέλω;".
Αυτή είναι η μόνη σοβαρή εκδοχή που μένει, αν αρνηθούμε ότι τα συμφωνούνε μεταξύ τους, και αν ισχύει γιατί δεν έχει γίνει κάποια μήνυση εναντίον των εταιριών για το ντ@β@τζιλίκι στη τιμή που τους επιβάλλουν από τους ίδιους τους πρατηριούχους δεδομένου ότι λειτουργεί σε βάρος τους σε σχέση με τις γύρω περιοχές; Η απάντηση είναι βέβαια απλή, δεν έχει γίνει γιατί τις τιμές τις κανονίζουν οι ίδιοι οι πρατηριούχοι για να μεγιστοποιούν το κέρδος τους. Φτάνει μόνο να παρατηρεί κάποιος πως αλλάζουν οι τιμές των πρατηρίων σε καθημερινή βάση για να καταλάβει ότι αυτό οφείλεται αποκλειστικά και μόνο σε συννενόηση των πρατηριούχων. Εγώ 1+ χρόνο παρακολουθώ τι γίνεται στη Πάτρα, σε σχέση και με τη τιμή του τόνου. Το έχω αναλύσει και στην επιτροπή ανταγωνισμού, όχι πως έγινε τίποτα αλλά η ανάλυση καταλήγει σε ένα και μόνο συμπέρασμα: συννενοούνται οι πρατηριούχοι φυσικά, και όχι για το δικό μας όφελος και αν δεν οφείλεται η αυξημένη τιμή αποκλειστικά σε αυτούς έχουν τη μερίδα του λέοντος πάντως.
Μια άλλη εκδοχή είναι αυτοί που πουλάνε φθηνότερα να προμηθεύονται λαθραίο, χαμηλής ποιότητας ή από έξω. Δε ξέρω αν ισχύει κάτι τέτοιο, πάντως επειδή έχω βάλει στους φθηνούς, ποτέ δεν υπήρξε θέμα. Σε αυτή τη περίπτωση, αν δεν είναι παράνομη πρακτική αυτό (το να εισάγεις από έξω εννοώ), θεωρώ "ηλίθιους" τους πρατηριούχους της Θεσαλονίκης/Πάτρας που ενώ έχουν εναλλακτική τους αρέσει να τους βρίζουμε και να αποφεύγουμε να γεμίζουμε σε αυτούς όσο μπορούμε. Αν από την άλλη είναι παράνομη πρακτική αυτό, πάλι θα περίμενα να γίνει κάποια κίνηση (μηνύσεις ίσως;) ενάντια σε αυτούς που "διαστρεβλώνουν" την κανονική τιμή που θα έπρεπε να έχουν οι φθηνότεροι, δηλαδή να πουλάνε και οι άλλοι όσο στη Θεσαλονίκη. Τέλος τους θεωρώ πάλι "ηλίθιους" αν οι φθηνοί πουλάνε και λαθραίο και χαμηλής ποιότητας και δεν τους έχουν κυνηγήσει γιατί κάνει πάλι ζημιά στη δουλειά τους. Από όπου και να το δεις δηλαδή, οι άνθρωποι στα της Θεσαλονίκης/Πάτρας θα πρέπει να είναι ηλίθιοι και επειδή δεν είναι, δε στέκει και αυτή η συνολική εκδοχή για λαθραίο, χαμηλότερης ποιότητας ή εισαγωγή απ΄έξω.
Αν είναι λοιπόν παράνομοι οι φθηνοί, τότε πάλι οι της Θεσαλονίκης/Πάτρας είναι "ηλίθιοι" που δε προστατεύουν το συμφέρον τους. Επειδή τίποτα από αυτά δεν έχει ακουστεί ή γίνει τα τελευταία χρόνια, άρα αντιλαμβάνομαι ότι όλοι είναι νόμιμοι, και οι της Θεσαλονίκης/Πάτρας εκβιάζουν τις τιμές προς όφελός τους και δε φταίει καμία εταιρία από πίσω. Αν κάποιος γνωρίζει κινήσεις των της Θεσαλονίκης/Πάτρας ενάντια σε άλλα LPGδικα εκτός αυτών των περιοχών για τέτοιες παρανομίες ας τις αναφέρει. Δε νομίζω φυσικά να υπάρχουν και αυτό είναι που ενισχύει "τα έχουν βρει μεταξύ τους".
Απλά και κατανοητά.
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τιμή υγραερίου - πληροφορίες για πρατήρια

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 134 επισκέπτες