Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Τι ισχύει στο εξωτερικό με τις επιδοτήσεις; Προοπτική για επιδότηση από το Ελληνικό κράτος; Μείωση των τελών κυκλοφορίας; Φορολόγηση βάση των εκπομπών CO2;

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Δημοσίευσηαπό poisom » Τρί 20 Δεκ, 2011 18:52

fanisanagn έγραψε:...το lexus to rh400 ειναι υβριδικο αλλα καιει και 17lt/100km στο ταξιδι (το εχει φιλος) πιο οικολογικος ειμαι εγς με αεριο


Ναι εσύ είσαι ποιο οικολογικός με το δικό σου αμάξι αλλά ο υπουργός δεν έχει το δικό σου αμάξι, έχει το Lexus του φίλου σου....you got the point....
Toyota Corolla 1.6 με Σύστημα Lovato μόλις 1.000 χλμ. και όλα καλά.
Πιστοποιημένος εγκαταστάτης Sime. Site της sime για υγραεριοκινηση και οι μετατροπες υγραεριοκινησης που έχει κάνει.
poisom
 
Δημοσιευσεις: 16
Εγγραφή: Τρί 20 Δεκ, 2011 16:44

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Δημοσίευσηαπό rebel » Τρί 20 Δεκ, 2011 19:03

Με μας δεν γινετε παιδια........ειναι απο μετατροπη καιμε και βενζινη
ΚΙΑ Pro-ceed 1.6cc
rebel
 
Δημοσιευσεις: 123
Εγγραφή: Σάβ 19 Μαρ, 2011 16:40
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Δημοσίευσηαπό YIACHRO » Δευτ 26 Δεκ, 2011 20:07

Ford Maverick 2.0 2003
20.000 με υγραέριο χωρίς λαδιερα
YIACHRO
 
Δημοσιευσεις: 35
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ, 2011 21:09

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τρί 27 Δεκ, 2011 18:25

YIACHRO έγραψε:http://thebest.gr/news/index/viewStory/105400

Ετοιμαστείτε να... τον πιουμε... :ymparty:
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Δημοσίευσηαπό dathens » Τρί 27 Δεκ, 2011 21:33

astragjtg έγραψε:
YIACHRO έγραψε:http://thebest.gr/news/index/viewStory/105400

Ετοιμαστείτε να... τον πιουμε... :ymparty:


συμφωνώ θα μας γ....σουν παλι ειμαι σιγουρος
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Δημοσίευσηαπό dti » Τρί 27 Δεκ, 2011 22:52

dathens έγραψε:
astragjtg έγραψε:
YIACHRO έγραψε:http://thebest.gr/news/index/viewStory/105400

Ετοιμαστείτε να... τον πιουμε... :ymparty:


συμφωνώ θα μας γ....σουν παλι ειμαι σιγουρος


Τώρα που πληρώσαμε τα τέλη του 2012 έχουν έναν ολόκληρο χρόνο σχεδόν για να "τακτοποιήσουν" το θέμα...
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Δημοσίευσηαπό l3g3nd » Τετ 28 Δεκ, 2011 13:19

Δεν μπορώ να καταλάβω κάτι, ενώ κάνουμε το σωστό, φτιάχνοντας τα αυτοκίνητά μας οικολογικότερα, χωρίς κάποιου είδους επιδότηση, να θεωρείτε ότι έχουμε άδικο στο να διεκδηκήσουμε το οτιδήποτε, έστω μια μικρή περικοπή των τελών κυκλοφορίας! Τόσο λάθος είναι?
Peugeot 206 XT 1.4 8V TipTronic Stefanelli 15000 km και συνεχίζω!
Άβαταρ μέλους
l3g3nd
 
Δημοσιευσεις: 85
Εγγραφή: Παρ 14 Οκτ, 2011 14:44

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Δημοσίευσηαπό christoi » Τετ 28 Δεκ, 2011 14:29

l3g3nd έγραψε:Δεν μπορώ να καταλάβω κάτι, ενώ κάνουμε το σωστό, φτιάχνοντας τα αυτοκίνητά μας οικολογικότερα, χωρίς κάποιου είδους επιδότηση


Τώρα κοροϊδεύομαστε μεταξύ μας :problem:
Δείξε μου 1, όχι 10, μόνο 1 που είχε ως πρωταρχικό του στόχο την μείωση των εκπομπών των καυσαερίων από το αυτοκίνητό του και όχι την οικονομία που προσφέρει (ή μάλλον προσέφερε) το υγραέριο ως φθηνό καύσιμο. Κι εγώ έκανα τις μετρήσεις των καυσαερίων, πριν την μετατροπή, μετά, και αργότερα με κάποιες διορθώσεις, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ήθελα, κυρίως, την οικο-λογικότερη μετακίνηση.
Opel Astra H 1.4 Romano με περισσότερα από 80.000km και λιγότερα από 100.
Άβαταρ μέλους
christoi
 
Δημοσιευσεις: 600
Εγγραφή: Παρ 06 Μάιος, 2011 21:02

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Δημοσίευσηαπό l3g3nd » Τετ 28 Δεκ, 2011 16:06

Δεν το παίζω, ούτε κανείς θεωρώ ότι το παίζει ''οικολόγος εναλλακτικός'' εδώ μέσα πρώτα και μετά όλα τα υπόλοιπα.
Δεν με κατάλαβες...

Δηλαδή είναι σωστό το να μην κινείται τίποτα όπως γράφτηκε, μέχρι να μας πάρει γραμμή κάποιος, ότι κάνουμε την δουλειά μας φτηνότερα?
Να μην το ψάξουμε το θέμα όπως πάλι γράφτηκε αν έχουμε κάποια προνόμια ή όχι?

Όταν κινείσαι στο σωστό δρόμο και ψάχνεσαι για να βρεις το επιθυμητό, δεν είναι λάθος να βελτιστοποιείς την επιλογή σου!
Peugeot 206 XT 1.4 8V TipTronic Stefanelli 15000 km και συνεχίζω!
Άβαταρ μέλους
l3g3nd
 
Δημοσιευσεις: 85
Εγγραφή: Παρ 14 Οκτ, 2011 14:44

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Δημοσίευσηαπό tommygun » Τετ 28 Δεκ, 2011 16:11

christoi έγραψε:
l3g3nd έγραψε:Δεν μπορώ να καταλάβω κάτι, ενώ κάνουμε το σωστό, φτιάχνοντας τα αυτοκίνητά μας οικολογικότερα, χωρίς κάποιου είδους επιδότηση


Τώρα κοροϊδεύομαστε μεταξύ μας :problem:
Δείξε μου 1, όχι 10, μόνο 1 που είχε ως πρωταρχικό του στόχο την μείωση των εκπομπών των καυσαερίων από το αυτοκίνητό του και όχι την οικονομία που προσφέρει (ή μάλλον προσέφερε) το υγραέριο ως φθηνό καύσιμο. Κι εγώ έκανα τις μετρήσεις των καυσαερίων, πριν την μετατροπή, μετά, και αργότερα με κάποιες διορθώσεις, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ήθελα, κυρίως, την οικο-λογικότερη μετακίνηση.



Αυτο δεν εχει σημασια.
Δεν ζηταμε επιδοτηση, αλλα ισονομια.
Απο τη στιγμη που καποιοι εχουν ευνοικη αντιμετωπιση λογω λιγοτερων ρυπων, γιατι να μην εχουν και οι υπολοιποι, ειδικα οταν παραγουν ακομα λιγοτερους?
tommygun
 
Δημοσιευσεις: 194
Εγγραφή: Δευτ 15 Αύγ, 2011 20:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Φορολογικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες