Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Τι ισχύει στο εξωτερικό με τις επιδοτήσεις; Προοπτική για επιδότηση από το Ελληνικό κράτος; Μείωση των τελών κυκλοφορίας; Φορολόγηση βάση των εκπομπών CO2;

Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Δημοσίευσηαπό LPGhostWriter » Κυρ 14 Νοέμ, 2010 20:20

Τι προοπτικες υπαρχουν με τον καινουριο τροπο υπολογισμου των τελων κυκλοφοριας βαση των εκπομπων CO2, τα αυτοκινητα με συστηματα LPG να πληρωσουν μικροτερα τελη?
Υβριδικα αυτοκινητα δεν μπορουν να χαρακτηριστουν ωστε να πληρωνουν μηδενικα τελη, αλλα η μειωση των εκπομπων CO2 μπορει να αποτελεσει την βαση για την φοροελαφρυνση των ιδιοκτητων τους.
Ειναι κατι τετοιο εφικτο?
LPGhostWriter
Διαχειριστής
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Κυρ 14 Νοέμ, 2010 13:17

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Δημοσίευσηαπό miltosvfr » Παρ 07 Ιαν, 2011 02:24

Με αυτήν την κυβέρνηση πώς το κόβεις φίλε μου,να μας κάνει και επιστροφή χρημάτων?? :lol: :lol: Δεν ειναι κακή ιδέα να ενωθούμε και να ζητήσουμε κάτι τέτοιο αλλά και πέρυσι ο γιωργάκης θεωρούσε αδικία τον νόμο σουφλιά που ανάγκασε πολύ κόσμο να παραδώσει πινακίδες και τελικά πώς την επανόρθωσε??Απλά δημιουργώντας νέες κατηγορίες που δεν εξυπηρετούν [Αν έχεις αμάξι 1600 cc πληρώνεις 240 ενώ αν ήταν 1500 θα πλήρωνες 220,και πες μου εσύ πόσα αυτοκίνητα κυκλοφορούν στην αγορά με 1500 μοτέρ,το ίδιο ισχύει και για το 1400(220 ευρώ)με το 1300(120 ευρώ)]!!Δεν βλέπω φως.....
miltosvfr
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν, 2011 02:09

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Δημοσίευσηαπό dti » Παρ 07 Ιαν, 2011 18:31

Εγώ είμαι περίεργος να μάθω τί τέλη κυκλοφορίας θα πληρώνουν τα νέα μοντέλα που θα διαθέτουν εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης.
Με δεδομένο οτι τα τέλη κυκλοφορίας για τα αυτοκίνητα με άδεια κυκλοφορίας 1/11/10 και μετά υπολογίζονται βάσει των εκπεμπόμενων ρύπων, άραγε θα υπολογίζονται βάσει των ρύπων με χρήση LPG ή με χρήση βενζίνας;
Λογικά με LPG οι εκπομπές CO2 θα είναι μικρότερες, άρα και τα τέλη πρέπει να είναι μικρότερα...
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Δημοσίευσηαπό LPGhostWriter » Σάβ 08 Ιαν, 2011 09:46

Υπαρχουν καποιες εγκρισεις που πρεπει να διεπουν την εγκατασταση στο αυτοκινητο ωστε να "ομολογκαριστει" που λεμε και να καταγραφει οτι εκπεμπει λιγοτερους ρυπους. Μερικες εταιρειες στο εξωτερικο το εχουν ηδη κανει σε συγκεκριμενα μοντελα. Ειναι κατι που αφορα τους αντιπροσωπους αυτοκινητων, γιατι σιγουρα ειναι ενα κινητρο για το αγοραστικο κοινο.
LPGhostWriter
Διαχειριστής
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Κυρ 14 Νοέμ, 2010 13:17

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Δημοσίευσηαπό dim63 » Σάβ 12 Μαρ, 2011 22:28

LPGhostWriter έγραψε:Υπαρχουν καποιες εγκρισεις που πρεπει να διεπουν την εγκατασταση στο αυτοκινητο ωστε να "ομολογκαριστει" που λεμε και να καταγραφει οτι εκπεμπει λιγοτερους ρυπους. Μερικες εταιρειες στο εξωτερικο το εχουν ηδη κανει σε συγκεκριμενα μοντελα. Ειναι κατι που αφορα τους αντιπροσωπους αυτοκινητων, γιατι σιγουρα ειναι ενα κινητρο για το αγοραστικο κοινο.

γεια
αν μες το πανηγυρι που γινετε αυτη τη στιγμη γενικοτερα μαζευτουμε ολοι οι lpg ιδες (μια ψηφοφορια μπορει να βοηθαγε) και κανουμε ενα 'διαβημα' προς υπουργειο υπουργο γγ υπουργου++++++++++++++++
και να βλεπαμε την αντιμετωπιση?
νομιζω οτι το AUTOGAS FORUM και οσοι αλλοι μπορουν να βρεθουν, με προσπαθεια μπορουμε να ειμαστε ΠΟΛΛΟΙ να γινει μια καταγραφη ατομων που συνφωνουν και βλεπουμε.
πιστευω οτι το forum μπορει να το βαλει σε λειτουργια

ευχαριστω
Mazda tribute 2.3 bigas-geartech αεριου χωρις λαδια-ξυδια
dim63
 
Δημοσιευσεις: 278
Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ, 2011 11:10

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Δημοσίευσηαπό dti » Κυρ 13 Μαρ, 2011 16:39

Λόγω της οικονομικής κατάστασης, οτι και να κάνουμε, ακριβώς το αντίθετο από το επιθυμητό θα γίνει από την κυβέρνηση.
Οπότε καλό είναι να μην κάνουμε καμιά κίνηση προς το παρόν.
Μη ξεχνάμε οτι η κυβέρνηση προκειμένου να αυξήσει τα έσοδά της από τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, μελετά πολύ σοβαρά να επιτρέψει την πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα / Θεσσαλονίκη, κάτι που λογικά θα επηρεάσει τις μετατροπές που γίνονται σε παλιά ή σε νέα αυτοκίνητα (με μεγάλη κατανάλωση) σε υγραεριοκίνητα.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Δημοσίευσηαπό ntinaras » Κυρ 13 Μαρ, 2011 17:00

αν επιτραπουν τα diesel τοτε θα μειωθουν σιγουρα οι μετατροπες υγραεριου...
Micra K11 1.3 Zanardi NIGS
ntinaras
 
Δημοσιευσεις: 229
Εγγραφή: Παρ 11 Μαρ, 2011 00:58

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Κυρ 13 Μαρ, 2011 17:03

dti έγραψε:Λόγω της οικονομικής κατάστασης, οτι και να κάνουμε, ακριβώς το αντίθετο από το επιθυμητό θα γίνει από την κυβέρνηση.
.


Στο μυαλο μου ήσουν. Απο την εμπειρία μου με το δημοσιο, κατι μου λεει πως ετσι και τους ''ξυπνησεις'' και παρουν πρεφα τι γινεται.....μαυρο φιδι που μας εφαγε. Το κρατος ειναι εκδικητικό, παρα δικαιο και εχουμε απειρα παραδειγματα :thumbdown:
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Δημοσίευσηαπό dim63 » Κυρ 13 Μαρ, 2011 22:59

dti έγραψε:Λόγω της οικονομικής κατάστασης, οτι και να κάνουμε, ακριβώς το αντίθετο από το επιθυμητό θα γίνει από την κυβέρνηση.
Οπότε καλό είναι να μην κάνουμε καμιά κίνηση προς το παρόν.
Μη ξεχνάμε οτι η κυβέρνηση προκειμένου να αυξήσει τα έσοδά της από τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, μελετά πολύ σοβαρά να επιτρέψει την πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα / Θεσσαλονίκη, κάτι που λογικά θα επηρεάσει τις μετατροπές που γίνονται σε παλιά ή σε νέα αυτοκίνητα (με μεγάλη κατανάλωση) σε υγραεριοκίνητα.

ναι μεν αλλα......
ναι επικυνδινο?! να απευθυνθουμε τωρα προς το κρατος θα ηταν καλο ισως να ξερουμε ποσοι ειμαστε και τι διαθεση εχουμε(πρωτα τα στοιχεια υστερα η κινηση)
απο την αλλη και να ανοιξει η αγορα για πετρελαιο που και ποσο θα μπορει να πουληθει ενα μεταχειρισμενο ασχετος cc εστω και bifuel σαν τα δικαμας?
η αγορα ενος diesel ξερεται ολοι οτι εχει ενα +10 με15% παραπανω απο τα βενζινης οποτε δεν μπορεις να πουλησης το παλιο - πολλα λεφτα το καινουργιο και ολα απο την τσεπη οποτε το lpg καλα θα κρατει.
εκτος Αθηνων -Θεσ/νικης το diesel επιτεπεται αλλα παρολαυτα μετατροπες lpg γινοναι.

το οποιο θεμα των τελων ειναι να θιγει αργοτερα μετα την ταξινομηση καινουργιου εργοστασικου biguel και βλεπουμε.
στα υπερ διαφοροι ευρωπαικοι νομοι και νομοθεσιες μπορει να φανουν χρησιμες
Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Καλη βδομαδα
Τελευταία επεξεργασία από dim63 και Δευτ 14 Μαρ, 2011 16:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Mazda tribute 2.3 bigas-geartech αεριου χωρις λαδια-ξυδια
dim63
 
Δημοσιευσεις: 278
Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ, 2011 11:10

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Δημοσίευσηαπό GREGORI » Δευτ 14 Μαρ, 2011 00:11

Μην προκαλειται το αφερεγγυο "τερας" κρατος γιατι μαυρο φιδι θα μας φαει ,θα βρουν τροπο να μας βυσματωσουν.
Jetta 1.6 mpi Ζavoli άνευ λαδιέρας - 55000 ++χλμ -1200 hour LPG/215 hour βενζινη/
GREGORI
 
Δημοσιευσεις: 263
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ, 2010 23:36

Επόμενο

Επιστροφή στο Φορολογικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες