Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Τι ισχύει στο εξωτερικό με τις επιδοτήσεις; Προοπτική για επιδότηση από το Ελληνικό κράτος; Μείωση των τελών κυκλοφορίας; Φορολόγηση βάση των εκπομπών CO2;

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Δημοσίευσηαπό dti » Τετ 28 Δεκ, 2011 19:31

tommygun έγραψε:Δεν ζηταμε επιδοτηση, αλλα ισονομια.
Απο τη στιγμη που καποιοι εχουν ευνοικη αντιμετωπιση λογω λιγοτερων ρυπων, γιατι να μην εχουν και οι υπολοιποι, ειδικα οταν παραγουν ακομα λιγοτερους?


Και για να συνεχίσω τη σκέψη σου θα πω το εξής:
Έχουμε 2 πανομοιότυπα αυτοκίνητα με τον ίδιο ακριβώς κινητήρα και το ένα έχει άδεια κυκλοφορίας Οκτώβριο του 2010 και το άλλο Νοέμβριο 2010.
Για μερικές μέρες, αυτό που κυκλοφόρησε Νοέμβριο του 2010 πληρώνει λιγότερα τέλη κυκλοφορίας κι ας εκπέμπουν τους ίδιους ρύπους... Σκέψου μάλιστα την περίπτωση αυτός με το αυτοκίνητο του Οκτωβρίου να έχει βάλει υγράεριο και παρόλο που εκπέμπει πολύ λιγότερους ρύπους, να πληρώνει σαν κορόιδο περισσότερα τέλη κυκλοφορίας...
Άλλο παράδειγμα:
Έχουμε ένα αυτοκίνητο με κινητήρα 1927 cc κι ένα άλλο με κινητήρα 1929 cc που έχουν ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας πριν το Νοέμβριο του 2010.
Το πρώτο πληρώνει λιγότερα τέλη κυκλοφορίας και δεν πληρώνει έκτακτη εισφορά ακόμη κι αν η εργοστασιακή του αξία είναι κατά πολύ μεγαλύτερη από την αξία του δεύτερου...

Κανονικά, όσοι (Υπουργοί) έχουν στρεβλώσει τόσο πολύ την κατάσταση γύρω από το αυτοκίνητο τις τελευταίες δεκαετίες στην Ελλάδα, θα έπρεπε να (κατα)δικαστούν με δήμευση της περιουσίας τους για τα εγκλήματα που έχουν διαπράξει...
Αν σκεφθεί μάλιστα κανείς οτι με την άθλια πολιτική τους έχουν απαξιώσει παντελώς πανάκριβα αυτοκίνητα (πολλά από τα οποία ακινητοποιούνται από τους ιδιοκτήτες τους) και τα οποία τα χρυσοπληρώσαμε (στους δανειστές μας...) πριν λίγα χρόνια, είναι να απορεί κανείς πώς αυτό το Κράτος υπάρχει και πόσο μπορεί ν' αντέξει ακόμη...
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Δημοσίευσηαπό j0hnkyr » Τετ 28 Δεκ, 2011 20:18

dti έγραψε:................... την άθλια πολιτική τους έχουν απαξιώσει παντελώς πανάκριβα αυτοκίνητα (πολλά από τα οποία ακινητοποιούνται από τους ιδιοκτήτες τους) και τα οποία τα χρυσοπληρώσαμε (στους δανειστές μας...) πριν λίγα χρόνια, είναι να απορεί κανείς πώς αυτό το Κράτος υπάρχει και πόσο μπορεί ν' αντέξει ακόμη...


+1000
j0hnkyr
 
Δημοσιευσεις: 52
Εγγραφή: Παρ 05 Αύγ, 2011 19:50

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Δημοσίευσηαπό GREGORI » Τετ 28 Δεκ, 2011 22:29

dti έγραψε:
tommygun έγραψε:Δεν ζηταμε επιδοτηση, αλλα ισονομια.


Κανονικά, όσοι (Υπουργοί) έχουν στρεβλώσει τόσο πολύ την κατάσταση γύρω από το αυτοκίνητο τις τελευταίες δεκαετίες στην Ελλάδα, θα έπρεπε να (κατα)δικαστούν με δήμευση της περιουσίας τους για τα εγκλήματα που έχουν διαπράξει...
...


Λόγω τού επίκαιρου βέβαια...
Εγώ μόνο "έναν Εφραίμ" είδα να μπαίνει φυλακή ,μόνος του υπέγραφε για λογαριαμό εκκλησίας-κράτους;
έτσι είναι σε όλα τους , ξεφτίλες.
Jetta 1.6 mpi Ζavoli άνευ λαδιέρας - 55000 ++χλμ -1200 hour LPG/215 hour βενζινη/
GREGORI
 
Δημοσιευσεις: 263
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ, 2010 23:36

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Δημοσίευσηαπό dti » Παρ 30 Δεκ, 2011 00:34

dti έγραψε:Αν σκεφθεί μάλιστα κανείς οτι με την άθλια πολιτική τους έχουν απαξιώσει παντελώς πανάκριβα αυτοκίνητα (πολλά από τα οποία ακινητοποιούνται από τους ιδιοκτήτες τους) και τα οποία τα χρυσοπληρώσαμε (στους δανειστές μας...) πριν λίγα χρόνια, είναι να απορεί κανείς πώς αυτό το Κράτος υπάρχει και πόσο μπορεί ν' αντέξει ακόμη...


Και η αναλγησία συνεχίζεται με τα νέα (πολύ) αυξημένα τεκμήρια που (τι πρωτότυπο...!) πάλι σχετίζονται με τα κυβικά εκατοστά της μηχανής του αυτοκινήτου και όχι με την εργοστασιακή αξία του όπως θα έπρεπε... Κι αν κάποιοι καλύπτουν με το εισόδημά τους το τεκμήριο, πάλι δεν γλυτώνουν...
Η πολιτική τους αλητεία δεν έχει όρια, καθώς η νέα "έκτακτη", "ειδική" (ή όπως αλλιώς την πουν) εισφορά θα υπολογίζεται ως ποσοστό 5% πάνω στη νέα "αντικειμενική" δαπάνη (=τεκμήριο) του αυτοκινήτου... Κι έτσι, εκτός από τα 880 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, προκύπτουν για μένα άλλα 700 ευρώ εισφορά από το αυτοκίνητο... X(
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Δημοσίευσηαπό christoi » Παρ 30 Δεκ, 2011 02:40

dti, σε κόβω με οικογενειακό ποδήλατο 4 τροχών. Αν και πολύ φοβάμαι, ότι του χρόνου θα στο φορολογήσουν και εκείνο...
Opel Astra H 1.4 Romano με περισσότερα από 80.000km και λιγότερα από 100.
Άβαταρ μέλους
christoi
 
Δημοσιευσεις: 600
Εγγραφή: Παρ 06 Μάιος, 2011 21:02

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

Δημοσίευσηαπό tzanabetis » Παρ 30 Δεκ, 2011 13:46

GREGORI έγραψε:
dti έγραψε:
tommygun έγραψε:Δεν ζηταμε επιδοτηση, αλλα ισονομια.


Κανονικά, όσοι (Υπουργοί) έχουν στρεβλώσει τόσο πολύ την κατάσταση γύρω από το αυτοκίνητο τις τελευταίες δεκαετίες στην Ελλάδα, θα έπρεπε να (κατα)δικαστούν με δήμευση της περιουσίας τους για τα εγκλήματα που έχουν διαπράξει...
...


Λόγω τού επίκαιρου βέβαια...
Εγώ μόνο "έναν Εφραίμ" είδα να μπαίνει φυλακή ,μόνος του υπέγραφε για λογαριαμό εκκλησίας-κράτους;
έτσι είναι σε όλα τους , ξεφτίλες.



είτε το πιστεύεις είτε όχι έχουν παραγραφεί τα αδικήματα των πολιτικών που συνεργάστηκαν... :) Μαγεία εεε!!
Zavoli χωρίς λαδιέρες, ξυδιέρες και τυροκαυτερές
70.000χλμ
Άβαταρ μέλους
tzanabetis
 
Δημοσιευσεις: 308
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ, 2011 23:58

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Φορολογικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες