Σελίδα 5 από 5

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Δεκ, 2011 19:31
από dti
tommygun έγραψε:Δεν ζηταμε επιδοτηση, αλλα ισονομια.
Απο τη στιγμη που καποιοι εχουν ευνοικη αντιμετωπιση λογω λιγοτερων ρυπων, γιατι να μην εχουν και οι υπολοιποι, ειδικα οταν παραγουν ακομα λιγοτερους?


Και για να συνεχίσω τη σκέψη σου θα πω το εξής:
Έχουμε 2 πανομοιότυπα αυτοκίνητα με τον ίδιο ακριβώς κινητήρα και το ένα έχει άδεια κυκλοφορίας Οκτώβριο του 2010 και το άλλο Νοέμβριο 2010.
Για μερικές μέρες, αυτό που κυκλοφόρησε Νοέμβριο του 2010 πληρώνει λιγότερα τέλη κυκλοφορίας κι ας εκπέμπουν τους ίδιους ρύπους... Σκέψου μάλιστα την περίπτωση αυτός με το αυτοκίνητο του Οκτωβρίου να έχει βάλει υγράεριο και παρόλο που εκπέμπει πολύ λιγότερους ρύπους, να πληρώνει σαν κορόιδο περισσότερα τέλη κυκλοφορίας...
Άλλο παράδειγμα:
Έχουμε ένα αυτοκίνητο με κινητήρα 1927 cc κι ένα άλλο με κινητήρα 1929 cc που έχουν ημερομηνία 1ης άδειας κυκλοφορίας πριν το Νοέμβριο του 2010.
Το πρώτο πληρώνει λιγότερα τέλη κυκλοφορίας και δεν πληρώνει έκτακτη εισφορά ακόμη κι αν η εργοστασιακή του αξία είναι κατά πολύ μεγαλύτερη από την αξία του δεύτερου...

Κανονικά, όσοι (Υπουργοί) έχουν στρεβλώσει τόσο πολύ την κατάσταση γύρω από το αυτοκίνητο τις τελευταίες δεκαετίες στην Ελλάδα, θα έπρεπε να (κατα)δικαστούν με δήμευση της περιουσίας τους για τα εγκλήματα που έχουν διαπράξει...
Αν σκεφθεί μάλιστα κανείς οτι με την άθλια πολιτική τους έχουν απαξιώσει παντελώς πανάκριβα αυτοκίνητα (πολλά από τα οποία ακινητοποιούνται από τους ιδιοκτήτες τους) και τα οποία τα χρυσοπληρώσαμε (στους δανειστές μας...) πριν λίγα χρόνια, είναι να απορεί κανείς πώς αυτό το Κράτος υπάρχει και πόσο μπορεί ν' αντέξει ακόμη...

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Δεκ, 2011 20:18
από j0hnkyr
dti έγραψε:................... την άθλια πολιτική τους έχουν απαξιώσει παντελώς πανάκριβα αυτοκίνητα (πολλά από τα οποία ακινητοποιούνται από τους ιδιοκτήτες τους) και τα οποία τα χρυσοπληρώσαμε (στους δανειστές μας...) πριν λίγα χρόνια, είναι να απορεί κανείς πώς αυτό το Κράτος υπάρχει και πόσο μπορεί ν' αντέξει ακόμη...


+1000

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Δεκ, 2011 22:29
από GREGORI
dti έγραψε:
tommygun έγραψε:Δεν ζηταμε επιδοτηση, αλλα ισονομια.


Κανονικά, όσοι (Υπουργοί) έχουν στρεβλώσει τόσο πολύ την κατάσταση γύρω από το αυτοκίνητο τις τελευταίες δεκαετίες στην Ελλάδα, θα έπρεπε να (κατα)δικαστούν με δήμευση της περιουσίας τους για τα εγκλήματα που έχουν διαπράξει...
...


Λόγω τού επίκαιρου βέβαια...
Εγώ μόνο "έναν Εφραίμ" είδα να μπαίνει φυλακή ,μόνος του υπέγραφε για λογαριαμό εκκλησίας-κράτους;
έτσι είναι σε όλα τους , ξεφτίλες.

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Δεκ, 2011 00:34
από dti
dti έγραψε:Αν σκεφθεί μάλιστα κανείς οτι με την άθλια πολιτική τους έχουν απαξιώσει παντελώς πανάκριβα αυτοκίνητα (πολλά από τα οποία ακινητοποιούνται από τους ιδιοκτήτες τους) και τα οποία τα χρυσοπληρώσαμε (στους δανειστές μας...) πριν λίγα χρόνια, είναι να απορεί κανείς πώς αυτό το Κράτος υπάρχει και πόσο μπορεί ν' αντέξει ακόμη...


Και η αναλγησία συνεχίζεται με τα νέα (πολύ) αυξημένα τεκμήρια που (τι πρωτότυπο...!) πάλι σχετίζονται με τα κυβικά εκατοστά της μηχανής του αυτοκινήτου και όχι με την εργοστασιακή αξία του όπως θα έπρεπε... Κι αν κάποιοι καλύπτουν με το εισόδημά τους το τεκμήριο, πάλι δεν γλυτώνουν...
Η πολιτική τους αλητεία δεν έχει όρια, καθώς η νέα "έκτακτη", "ειδική" (ή όπως αλλιώς την πουν) εισφορά θα υπολογίζεται ως ποσοστό 5% πάνω στη νέα "αντικειμενική" δαπάνη (=τεκμήριο) του αυτοκινήτου... Κι έτσι, εκτός από τα 880 ευρώ τέλη κυκλοφορίας, προκύπτουν για μένα άλλα 700 ευρώ εισφορά από το αυτοκίνητο... X(

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Δεκ, 2011 02:40
από christoi
dti, σε κόβω με οικογενειακό ποδήλατο 4 τροχών. Αν και πολύ φοβάμαι, ότι του χρόνου θα στο φορολογήσουν και εκείνο...

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Δεκ, 2011 13:46
από tzanabetis
GREGORI έγραψε:
dti έγραψε:
tommygun έγραψε:Δεν ζηταμε επιδοτηση, αλλα ισονομια.


Κανονικά, όσοι (Υπουργοί) έχουν στρεβλώσει τόσο πολύ την κατάσταση γύρω από το αυτοκίνητο τις τελευταίες δεκαετίες στην Ελλάδα, θα έπρεπε να (κατα)δικαστούν με δήμευση της περιουσίας τους για τα εγκλήματα που έχουν διαπράξει...
...


Λόγω τού επίκαιρου βέβαια...
Εγώ μόνο "έναν Εφραίμ" είδα να μπαίνει φυλακή ,μόνος του υπέγραφε για λογαριαμό εκκλησίας-κράτους;
έτσι είναι σε όλα τους , ξεφτίλες.



είτε το πιστεύεις είτε όχι έχουν παραγραφεί τα αδικήματα των πολιτικών που συνεργάστηκαν... :) Μαγεία εεε!!

Re: Λιγοτερα τελη λογω LPG?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Ιούλ, 2023 16:02
από Kom
Υπαρχουν κρατη που τα υγραεριοκινητα οχηματα κατηγοριοποιουνται και εχουν φοροελαφρυνση.

Υπαρχουν οπως λενε, πολλα αποθεματα υγραεριου, και ειναι φθηνο καυσιμο.

Η υγραεριοκινηση παραγει πολυ λιγοτερη μολυνση, ειναι πολυδοκιμασμενο (στην Ελλαδα και αλλου) και προς το παρον ειναι πολυ πιο ασφαλες, πρακτικο και αποτελεσματικο απο την ηλεκτροκινηση (για την κατασκευη ηλεκτροκινητων οχηματων μολυνεται πολυ το περιβαλλον).

Θα ητανε καλο συνεπως να ειναι χαμηλοτερη η τιμη στα πρατηρια και να υπαρχουν φοροελαφρυνσεις τουλαχιστον.