Σελίδα 2 από 3

Re: τελη κυκλοφορίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Σεπ, 2012 14:38
από lancialybra
Και τελείως ενημερωτικά και μόνο, τα οχήματα αυτά δεν διακρίνονται ως υβριδικά-hybrid αλλά ως Bi-Fuel δηλ. διπλού καυσίμου!

Re: τελη κυκλοφορίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Οκτ, 2012 23:45
από sportbillys
Ένα άλλο που άκουγεται νέο είναι ότι θα αυξήσουν τα τέλη κυκλοφορίας σε όσα αυτοκίνητα έχουν κάνει μετατροπή σε υγραεριοκινηση

Re: τελη κυκλοφορίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Οκτ, 2012 10:02
από LPGas
Πρώτα θα βάλουν τέλη στα ποδήλατα και μετά στα υγραεριοκίνητα.
Οι πληροφορίες μου προέρχονται από αξιόπιστες πηγές, όπως τον βενζινά της γειτονιάς, τον κολλητό μου τον Νόντα που η κουμπάρα του δουλεύει καθαρίστρια στο υπουργείο οικονομικών και κάτι blogs με κίτρινα γράμματα.
=)) =))

Re: τελη κυκλοφορίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Οκτ, 2012 12:48
από Cavaliere
LPGas έγραψε:Πρώτα θα βάλουν τέλη στα ποδήλατα και μετά στα υγραεριοκίνητα.
Οι πληροφορίες μου προέρχονται από αξιόπιστες πηγές, όπως τον βενζινά της γειτονιάς, τον κολλητό μου τον Νόντα που η κουμπάρα του δουλεύει καθαρίστρια στο υπουργείο οικονομικών και κάτι blogs με κίτρινα γράμματα.
=)) =))

Έτσι ακριβώς,ο καθένας λέει την @@@ του

Re: τελη κυκλοφορίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Νοέμ, 2012 14:17
από gastheodorou1
Ως Κράτος είμαστε πολύ πίσω.

Πρόσφατα, όταν ανακοινώθηκε ο ''πράσινος δακτύλιος'' στην Αττική, δήλωσε η Αρμόδια του όλου εγχειρήματος πως μέσα σε αυτόν, επιτρέπονται υγραεριοκίνητα εργοστασιακά αλλά όχι διασκευασμένα.

Ζητήσαμε επίσημα ως εταιρία μια απάντηση, για ποιό λόγο θεωρούν πως ένα εργοστασιακό υγραεριοκίνητο είναι πιο ''πράσινο''
και οικολογικό από ένα ''διασκευασμένο'' και η απάντηση ήταν αφοπλιστική:

Τα διασκευασμένα υργαεριοκίνητα έχουν δυνατότητα διπλής καύσης ενώ τα εργοστασιακά κινούνται μόνο με υγραέριο!!!

Αυτή ήταν η επίσημη απάντηση!!!

Καταλαβαίνετε λοιπόν πόσο ενημερωμένοι είναι όσοι ορίζονται ως ''αρμόδιοι''.

Κάτι παρόμοιο ισχύει και για τα Τέλη Κυκλοφορίας.

Ενώ όσα αυτοκίνητα έχουν πρώτη ταξινόμηση από 11.2010 και μετά, τα τέλη καθορίζονται βάση ρύπων,
αν διασκευάσεις το αυτοκίνητό σου σε Υγραεριοκίνητο (και άρα μειώνεις τους ρύπους σου), δεν μειώνονται
τα τέλη σου διότι ''συνεχίζεις και έχεις την επιλογή να καις βενζίνη''!!!!

Βέβαια, για ποιο λόγο κάποιος που έχει Υγραέριο, να επιλέγει να καίει βενζίνη, ακόμη δεν μας το είπανε,
αλλά αναμένουμε και για αυτό μια εξίσου αφοπλιστική απάντηση...

Re: τελη κυκλοφορίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Νοέμ, 2012 22:12
από taxtsom
Απο δω και στο εξης να δειτε κε Θεοδωρου και λοιποι γκαζαδες - με τις τιμες που δαιμορφωσατε στο LPG- ποσοι υγραεριοκινητοι θα πατανε το κουμπακι και θα κινουνται αποκλειστικα με βενζινη :evil:

Re: Απ: τελη κυκλοφορίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Νοέμ, 2012 10:29
από MeddlingMageGR
gastheodorou1 έγραψε:Ως Κράτος είμαστε πολύ πίσω.

Πρόσφατα, όταν ανακοινώθηκε ο ''πράσινος δακτύλιος'' στην Αττική, δήλωσε η Αρμόδια του όλου εγχειρήματος πως μέσα σε αυτόν, επιτρέπονται υγραεριοκίνητα εργοστασιακά αλλά όχι διασκευασμένα.

Ζητήσαμε επίσημα ως εταιρία μια απάντηση, για ποιό λόγο θεωρούν πως ένα εργοστασιακό υγραεριοκίνητο είναι πιο ''πράσινο''
και οικολογικό από ένα ''διασκευασμένο'' και η απάντηση ήταν αφοπλιστική:

Τα διασκευασμένα υργαεριοκίνητα έχουν δυνατότητα διπλής καύσης ενώ τα εργοστασιακά κινούνται μόνο με υγραέριο!!!

Αυτή ήταν η επίσημη απάντηση!!!

Καταλαβαίνετε λοιπόν πόσο ενημερωμένοι είναι όσοι ορίζονται ως ''αρμόδιοι''.

Κάτι παρόμοιο ισχύει και για τα Τέλη Κυκλοφορίας.

Ενώ όσα αυτοκίνητα έχουν πρώτη ταξινόμηση από 11.2010 και μετά, τα τέλη καθορίζονται βάση ρύπων,
αν διασκευάσεις το αυτοκίνητό σου σε Υγραεριοκίνητο (και άρα μειώνεις τους ρύπους σου), δεν μειώνονται
τα τέλη σου διότι ''συνεχίζεις και έχεις την επιλογή να καις βενζίνη''!!!!

Βέβαια, για ποιο λόγο κάποιος που έχει Υγραέριο, να επιλέγει να καίει βενζίνη, ακόμη δεν μας το είπανε,
αλλά αναμένουμε και για αυτό μια εξίσου αφοπλιστική απάντηση...


Βεβαίως κ υπάρχει αφοπλιστική απάντηση. Το ενδεχόμενο να βάλει κάποιος υγραέριο στο σούπερ ντουπερ τζιπ του των 3ών, 4ων λίτρων μόνο κ μόνο για να έχει φοροελατρύνσεις, αυτό δεν έχει περάσει σε κανενός το μυαλό ? Πρέπει να είστε Αϊνστάιν για να καταλάβετε ότι αν κάποιος πάει στον τελευταίο μάστορα κ βάλει σύστημα με 400-500-600 ευρώ μπορεί μετά να εισέρχεται στον δακτύλιο ελεύθερα κ να πληρώνει χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας ? Η χρήση υγραερίου ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΉ. Και αυτό μπορεί κάποιος να το εκμεταλλευτεί. Εάν κάποιος δεν επιθυμεί να κινείται με υγραέριο, είτε γιατί φοβάται την μακροχρόνια φθορά του κινητήρα του, είτε γιατί έχει οικονομική άνεση να χρησιμοποιεί βενζίνη, είτε γιατί κάποιος κάπου κάποτε είχε ένα σοβαρό πρόβλημα... τότε αυτός ο "κάποιος" θα το έβαζε χωρίς να το χρησιμοποιεί, κάνοντας απόσβεση με πλάγιο τρόπο. Μειωμένα τέλη, ελεύθερο δακτύλιο κ δε ξέρω γω τι άλλο.

Καταλαβαίνετε τώρα τον λόγο ?

Στάλθηκε από το HTC Desire HD A9191 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Re: Απ: τελη κυκλοφορίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Νοέμ, 2012 10:43
από hlias
Πρόσφατα, όταν ανακοινώθηκε ο ''πράσινος δακτύλιος'' στην Αττική, δήλωσε η Αρμόδια του όλου εγχειρήματος πως μέσα σε αυτόν, επιτρέπονται υγραεριοκίνητα εργοστασιακά αλλά όχι διασκευασμένα.



Βεβαίως κ υπάρχει αφοπλιστική απάντηση. Το ενδεχόμενο να βάλει κάποιος υγραέριο στο σούπερ ντουπερ τζιπ του των 3ών, 4ων λίτρων μόνο κ μόνο για να έχει φοροελατρύνσεις, αυτό δεν έχει περάσει σε κανενός το μυαλό ? Πρέπει να είστε Αϊνστάιν για να καταλάβετε ότι αν κάποιος πάει στον τελευταίο μάστορα κ βάλει σύστημα με 400-500-600 ευρώ μπορεί μετά να εισέρχεται στον δακτύλιο ελεύθερα κ να πληρώνει χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας ? Η χρήση υγραερίου ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΉ. Και αυτό μπορεί κάποιος να το εκμεταλλευτεί. Εάν κάποιος δεν επιθυμεί να κινείται με υγραέριο, είτε γιατί φοβάται την μακροχρόνια φθορά του κινητήρα του, είτε γιατί έχει οικονομική άνεση να χρησιμοποιεί βενζίνη, είτε γιατί κάποιος κάπου κάποτε είχε ένα σοβαρό πρόβλημα... τότε αυτός ο "κάποιος" θα το έβαζε χωρίς να το χρησιμοποιεί, κάνοντας απόσβεση με πλάγιο τρόπο. Μειωμένα τέλη, ελεύθερο δακτύλιο κ δε ξέρω γω τι άλλο.
Καταλαβαίνετε τώρα τον λόγο ?

Στάλθηκε από το HTC Desire HD A9191 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2[/quote]


1. αυτος με το σουπερ ντουπερ τζιπ μπορει καλλιστα να το εχει παρει με εργοστασιακο υγραεριο.
2. στα πρατηρια ποιο πολλα επαγγελματικα και μετα μεσσαιου και μικρου κυβισμου αυτοκινητα βλεπω, παρα μεγαλα τζιπ. οι πιο πολλοι με τα μεγαλα τζιπ, εχουν καταθεσει πινακιδες αρκετο καιρο τωρα.

Re: τελη κυκλοφορίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Νοέμ, 2012 11:46
από chrisd
Και εγω νομιζα οτι τα υγραεριοκινητα δεν θα πληρωσουν τελη μεχρι το 2018 =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))

Re: τελη κυκλοφορίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Νοέμ, 2012 18:22
από gakost
chrisd έγραψε:Και εγω νομιζα οτι τα υγραεριοκινητα δεν θα πληρωσουν τελη μεχρι το 2018 =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))


Πως το ξέρεις ;)
Το είδες κι εσύ γραμμένο στην ταμπέλα του εγκαταστάτη της γειτονιάς δίπλα από εκεί που έγραφε "οικονομία 50%" φαντάζομαι

:lol: