Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Αλλαγη μπουζί

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Αλλαγη μπουζί

Δημοσίευσηαπό nickL » Τρί 30 Μάιος, 2017 17:06

referravag έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Είπα πουθενά ότι έχω πειράξει ποτέ το διάκενο στα γνήσια μπουζί;


Λέμε γενικά σε αναφορά και με τα ανωτέρω που έγραψαν τα παιδιά.

referravag έγραψε:
2) Είναι θέμα που σχετίζεται με τον τρόπο καύσης του LPG? Υπάρχει δηλ κάποια καταπόνηση θερμικής, χημικής ή άλλης φύσεως στα μέταλλα των ακίδων που προέρχεται από την καύση του LPG?


Αυτό είπα πιο πάνω, αυτό μου έχουν πει κ εμένα κι έχω καταλάβει κι εγώ πως είναι ο λόγος. Τώρα αν ισχύει σίγουρα κάποιος από τους μηχανικούς θα ξέρει παραπάνω.
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Αλλαγη μπουζί

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τρί 30 Μάιος, 2017 18:10

Η φθορά στο μπουζί είναι η οτι τρώγεται το ηλεκτρόδιο με αποτέλεσμα να αυξάνεται το διάκενο. Σε εναν lpg κινητήρα η φθορά στα απλά νικελίου είναι λιγο μεγαλύτερη λογο ελαφρώς αυξημένων θερμοκρασιών καύσης. Τα ιριδίου δεν φθείρονται το ίδιο γρήγορα , είναι άλλο μεταλλο.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Αλλαγη μπουζί

Δημοσίευσηαπό papoys » Τρί 30 Μάιος, 2017 19:58

Τον τελευταίο καιρό μου έκανε σκοτσαρίσματα στο υγραέριο.
Σήμερα πήγα από τον εγκαταστάτη και ήταν τελικά τα μπουζί.Είχα τα απλά και είχα σχεδόν 20.000 χιλιόμετρα.Άρα πρέπει να τα
αλλάζουμε πιο σύντομα.Δεν είναι και κάτι ακριβό.

Τα άλλαξα βέβαια.Έκανε και μία ρύθμιση στο δρόμο στην εγκατάσταση.Με 30 ευρώ καθάρισα. :thumbup:
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Αλλαγη μπουζί

Δημοσίευσηαπό referravag » Τετ 31 Μάιος, 2017 03:22

gkazakias έγραψε:Η φθορά στο μπουζί είναι η οτι τρώγεται το ηλεκτρόδιο με αποτέλεσμα να αυξάνεται το διάκενο. Σε εναν lpg κινητήρα η φθορά στα απλά νικελίου είναι λιγο μεγαλύτερη λογο ελαφρώς αυξημένων θερμοκρασιών καύσης. Τα ιριδίου δεν φθείρονται το ίδιο γρήγορα , είναι άλλο μεταλλο.


Ευχαριστώ φίλε gkazakias! Εμείς όπως έγραψα και πιο πάνω πέρσι τον Απρίλη 3 σέρβις πίσω δηλ από το τελευταίο, βάλαμε τα Bosch ιριδίου. Απ' ότι δείχνουν φαίνεται ότι αντέχουν περισσότερο μέχρι ώρας από τα απλά platinum και τα γνήσια 3 ακιδα Beru που δίνει η αντιπροσωπεία της Peugeot στην Κόρινθο. Τα τελευταία στα 20.000χλμ με βενζίνη άρχιζαν να κάνουν μικρό-κομπιάσματα ή μικρο-κενά. Τα ιριδίου έχουν σχεδόν 25.000χλμ αν δε με γελά η μνήμη μου και όλα άψογα. Στις 30.000χλμ θα τα αλλάξουμε. Πρέπει να δω το βιβλιαράκι των service για να σας πω με σιγουριά πόσα χιλιόμετρα είναι πάνω στο αυτοκίνητο.

papoys έγραψε:Τον τελευταίο καιρό μου έκανε σκοτσαρίσματα στο υγραέριο.
Σήμερα πήγα από τον εγκαταστάτη και ήταν τελικά τα μπουζί.Είχα τα απλά και είχα σχεδόν 20.000 χιλιόμετρα.Άρα πρέπει να τα
αλλάζουμε πιο σύντομα.Δεν είναι και κάτι ακριβό.

Τα άλλαξα βέβαια.Έκανε και μία ρύθμιση στο δρόμο στην εγκατάσταση.Με 30 ευρώ καθάρισα. :thumbup:

Και τα δικά μας με τον ίδιο τρόπο το καταλαβαίνουμε... Θα αρχίσουν να κάνει μικρό διαλείψεις όταν είναι η ώρα τους. Οπότε και πάμε για αλλαγή!

--Off topic--
Σκέφτομαι στην επόμενη αλλαγή λαδιών να χρησιμοποιήσω Ceratec μαζί με το φρέσκο λάδι και στο υγραεριοκίνητο της υπογραφής μιας και στο δικό μου (πετρέλαιο) που το χρησιμοποίησα, παρατήρησα πολύ καλά σημάδια βελτίωσης στη σπιρτάδα του κινητήρα αλλά και στη χροιά του ειδικά στο κρύο ξεκίνημα. Επίσης το λάδι δείχνει να είναι ακούραστο σε σχέση με προηγούμενες φορές που στα 8000-9000χλμ άρχιζε να κροταλίζει παραπάνω το αυτοκίνητο. Έχει ~9.100χλμ (κοντεύει για αλλαγή) και ακούγεται ακόμη σαν να έχει φρέσκο λάδι μέσα του. Δεν ξέρω όμως μήπως κάνει κακό στα μπουζί το συγκεκριμένο πρόσθετο μιας και το δικό μας καίει αρκετούτσικο λαδάκι από αλλαγή σε αλλαγή και κάπου είχα διαβάσει ότι τέτοιου είδους πρόσθετα σε κινητήρες που καίνε λάδι βγάζουν off τα μπουζί μια ώρα αρχύτερα καθώς έγραφαν ότι δημιουργείται μια "κεραμική" επικάλυψη στις ακίδες που λειτουργεί σαν μονωτής του ηλεκτρικού ρεύματος... Θα δούμε. Δεν χάνουμε κάτι να το δοκιμάσουμε μια φορά και να δούμε πως θα πάει. :thumbup:
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Αλλαγη μπουζί

Δημοσίευσηαπό nickL » Τετ 31 Μάιος, 2017 17:22

papoys έγραψε:Τον τελευταίο καιρό μου έκανε σκοτσαρίσματα στο υγραέριο.
Σήμερα πήγα από τον εγκαταστάτη και ήταν τελικά τα μπουζί.Είχα τα απλά και είχα σχεδόν 20.000 χιλιόμετρα.Άρα πρέπει να τα
αλλάζουμε πιο σύντομα.Δεν είναι και κάτι ακριβό.

Τα άλλαξα βέβαια.Έκανε και μία ρύθμιση στο δρόμο στην εγκατάσταση.Με 30 ευρώ καθάρισα. :thumbup:


Τι έγινε; Συγχρονιστήκαμε όλοι μου φαίνεται. Κι εγώ έχω 20.000 και πάω αύριο για αλλαγή, αν και δεν έχω κανένα (Δόξα το Θεό) σύμπτωμα!

==============

edit: Μετά από 20.000 χλμ, περίπου τα 19500 με υγραέριο, αυτή ήταν η κατάσταση των μπουζί (το ανεβάζω ίσως ενδιαφέρει κάποιους)

Εικόνα
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Αλλαγη μπουζί

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 20 Ιουν, 2017 22:48

Και εγω ανα 20000 χλμ τα αλλαζω αλλα ειναι πιο λευκα,θα τα παρατηρησω τωρα που εχει ρυθμιστει σωστα το αμαξι.

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Αλλαγη μπουζί

Δημοσίευσηαπό georged30 » Τρί 27 Ιουν, 2017 19:05

Εγώ τα αλλάζω κάθε 60000 που λέει ο κατασκευαστής του αυτοκινητου και δεν έχω κανένα πρόβλημα.
SKODA OCTAVIA TOUR LPG
TARTARINI SEQUENTIAL
georged30
 
Δημοσιευσεις: 42
Εγγραφή: Κυρ 03 Απρ, 2011 21:59

Re: Αλλαγη μπουζί

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 27 Ιουν, 2017 20:46

georged30 έγραψε:Εγώ τα αλλάζω κάθε 60000 που λέει ο κατασκευαστής του αυτοκινητου και δεν έχω κανένα πρόβλημα.

Ειναι για Lpg χρηση ή ιριδιου;

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Αλλαγη μπουζί

Δημοσίευσηαπό georged30 » Πέμ 20 Ιούλ, 2017 23:09

meletis έγραψε:
georged30 έγραψε:Εγώ τα αλλάζω κάθε 60000 που λέει ο κατασκευαστής του αυτοκινητου και δεν έχω κανένα πρόβλημα.

Ειναι για Lpg χρηση ή ιριδιου;

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Είναι τα τριακιδα NGK που φοράει από την μανα του το αμάξι με κωδικό BKUR6ET-10
SKODA OCTAVIA TOUR LPG
TARTARINI SEQUENTIAL
georged30
 
Δημοσιευσεις: 42
Εγγραφή: Κυρ 03 Απρ, 2011 21:59

Re: Αλλαγη μπουζί

Δημοσίευσηαπό Jpk1983 » Τρί 09 Αύγ, 2022 21:51

Παιδιά μια ερώτηση έχω ένα saab 18αρι ατμόσφαιρα και σήμερα στο σέρβις των 10χλμ άλλαξα και τα μπουζί που φορά της Bosch ότι δίνει και η saab για το κινητήρα μου και όπως τα έβγαλα ήθελα να παρατηρήσω την κατάσταση τους και είδα ότι ήταν σαν κόκκινο -πορτοκαλι το κομμάτι κάτω από το ηλεκτρόδιο εάν το λέω σωστά το λευκό που έχει χρώμα και οι πρώτες βόλτες του μπουζί το δείχνω στον μηχανικό μου λέει δεν μου αρέσει το χρώμα τους μάλλον φταίει η ποιότητα του υγραερίου που βάζεις επειδή βάζω στην Αθήνα σε ποιο οικονομικά πρατήρια και δουλεύει έτσι ακριβώς είπε στεγνό το αυτοκίνητο εάν κατάλαβα σωστά εννοούσε με φτωχότερο μείγμα.το θέμα λίγο που έψαξα φωτογραφίες στο διαδίκτυο για τα μπουζί όσα είναι αναψοκοκκινησμενα τα θεωρούν ότι δουλεύουν φυσιολογικά.εσεις ξέρετε κάτι;έχει λογική καταρχήν αν υποθέσουμε ότι έχουν περισσότερη αναλογία βουτανίου από προπάνιο και δεν είναι καλής ποιότητας το καύσιμο να σου δουλεύει το αμάξι 'στεγνο'λογω καυσίμου;επίσης κάπου στο ίντερνετ διάβασα ότι στα υγραεριοκθκητα αυτοκίνητα τα μπουζί τους βγαίνουν κάπως κόκκινο καφε
Jpk1983
 
Δημοσιευσεις: 17
Εγγραφή: Κυρ 02 Ιαν, 2022 21:34

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 55 επισκέπτες