Τι γίνεται βρε παιδιά; Είναι η εποχή και προκύπτουν προβλήματα με το ψυκτικό υγρό γενικότερα; το δικό μας είχε Άγιο 2 φορές μέσα στην τελευταία βδομάδα ... Αλλάχτηκε δοχείο διαστολής + το κολάρο που φεύγει από το δοχείο και πηγαίνει στο ψυγείο μετά από βόλτα στα Τρίκαλα όπου έβγαλε μήνυμα engine temp και stop. Ενοείται σταματήσαμε επιτόπου. Ψυκτικό δεν έλλειπε καθόλου. Εντοπίστηκαν ρίγματα στο δοχείο διαστολής και άλατα στο κολάρο που ενώνει το δοχείο μετο ψυγείο οπότε μάλλον είχε πάρει αέρα το κύκλωμα. Τις τελευταίες 2 εβδομάδες ήθελε πιο συχνά συμπλήρωμα το ψυκτικό. Αλλάζονται τα δυο εξαρτήματα με ιμιτασιόν ( χωρίς να μας ρωτήσει ο μάστορας τι να βάλουμε). αποτέλεσμα; σε χαλαρή βόλτα 10χιλιομέτρων ακούστηκε κάτι σαν μπαμ... Σταματάμε στην άκρη και βλέπουμε να βγαίνουν ατμοί από το καπό... Ανοίγουμε καπό και βλέπουμε άδειο το δοχείο και μια πλημύρα... Θερμοκρασία δεν είχε ανεβάσει... Δεύτερη φορά οδική και πίσω στο συνεργείο... με το που ανοίγουμε καπό βλέπω ότι το κολάρο έχει βγει τελείως από το μαρκούτσι που κουμπώνει στο δοχείο διαστολής...
Το κουμπώνει ο μάστορας πάλι, δοκιμάζει να το τραβήξει προς τα έξω και ξεκούμπωνε με χαρακτηριστική ευκολία... Δοκιμάζει να κουμπώσει το παλιό το οποίο είχε πιο καλή ασφάλεια στο κούμπωμά του, δοκιμάζει να το τραβήξει μετά και τίποτα. Δεν έφευγε από τη θέση του...
Του είπαμε να τα πάει πίσω και τα δύο και να παραγγείλει γνήσια στην Peugeot. Τα περιμένουμε αύριο μιας και σήμερα που πήγε να τα πάρει είχαν φέρει λάθος εξαρτήματα...
Είχαν κάνει λάθος στην παραγγελία. Άντε να δούμε πότε θα λήξει το μαρτύριο!
Θα μας καιγόταν το αυτοκίνητο τζάμπα... Προσοχή με τα κολάρα... Μόνο γνήσια!!