από dim63 » Πέμ 07 Απρ, 2011 14:27
Καλημέρα,
Στα αερίου ψεκασμού όπως ξέρουμε χρησιμοποιούμε τα νερά του ψυγείου.
Μετά από δικια μου παρατήρηση έχω να αναφέρω για τα πρώτα λεπτά λειτουργίας ότι.
· Ο θερμοστάτης (βαλβίδα) του αυτοκίνητου στην αρχή της λειτουργίας του κινητήρα είναι κλειστός, οπότε ζεσταίνονται τα νερά που βρίσκονται στο κινητήρα μόνο και όχι του ψυγείου που εξακολουθεί να είναι αποκλεισμένο από τον θερμοστάτη.
· Ο πνεύμονας παίρνει συνήθως νερά από το κομμάτι του κινητήρα όποτε παίρνει ζεστό νερό μέσα σε 90-130 sec με αποτέλεσμα να ξεκίνα να δουλεύει το lpg και να κόβει την λειτουργία της βενζίνης.
Το θέμα μας είναι ότι σε λίγο ανοίγει ο θερμοστάτης και στο κύκλωμα πέφτουν και τα ‘ ΚΡΥΑ ΝΕΡΑ’ από το ψυγείο με αποτέλεσμα για λίγο να πέφτει Η ΜΕΣΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ του κυκλώματος δημιουργώντας κάποια σκαμπανεβάσματα στο ρελαντί , σε πολύ λίγο χρόνο μετά περίπου 70-110 sec όλο το κύκλωμα έχει την ιδία θερμοκρασία 80/90 C ανάλογα με το αυτοκίνητο και όλα διορθώνονται.
Αυτά από δικια μου παρατήρηση στην λειτουργία του αυτοκινήτου μου.
Mazda tribute 2.3 bigas-geartech αεριου χωρις λαδια-ξυδια