Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Κατανάλωση βενζίνης/100χλμ με συστήματα LPG

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Κατανάλωση βενζίνης/100χλμ με συστήματα LPG

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Σάβ 05 Μαρ, 2011 18:00

Άνοιξα αυτο το θεμα, για να καταγραφεί και η αντίστοιχη καταναλωση βενζινης, που τωρα πλεον εγινε μισητός εχθρος μας :lol: . Είτε με την εκκίνηση του αυτοκινητου, ειτε κατα την πορεία, ειτε κατα αλλες κινησεις που αναγκαστικά γινονται με βενζινη.

Παραδειγμα : Στο δικο μου, βαζοντας 6,8lt και κανοντας 1500χλμ (η μετρηση ειναι οσο το δυνατον πιο ακριβής) με περιπου 120-130 εκκινησεις(μονο τοτε καιει βενζινη για 1 λεπτο) , βγαζω ενα ποσοστο 0,45lt/100χλμ. Δεν ειναι ομως ακριβης τροπος αυτος γιατι τα 1500 χλμ θα μπορουσα να γινουν με 3 ή 4 εκκινησεις π.χ. σε ενα ταξιδι. Γι'αυτο υπολογισα ποσο περιπου καιει σε καθε εκκινηση (ξερω-ξερω, ειμαι ψιρας :lol: ) και αυτο για την ιστορια ειναι περιπου 55ml.
Αρα οσο πιο πολλες εκκινησεις γινονται, τοσο πιο πολυ βενζινη θα καιγεται (για αντιστοιχα συστήματα).

Εσεις τι καταναλώσεις εχετε ?
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ/100χλμ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ LPG

Δημοσίευσηαπό dti » Κυρ 06 Μαρ, 2011 13:13

Η κατανάλωση βενζίνης που μέτρησα την τελευταία φορά μετά από 2825 χλμ. (σε διάστημα 2 μηνών περίπου), ήταν 0,95 λίτρα/100 χλμ.
Μέσα σ' αυτό το διάστημα είχα ελάχιστα χιλιόμετρα με βενζίνη, πέρα από τις πάρα πολλές εκκινήσεις.
Πάντως τώρα με το κρύο, αργεί περισσότερο να γυρίσει σε υγραέριο, οπότε μου έχει τύχει να διανύσω ακόμη και 500 μέτρα με βενζίνη πριν αρπάξει το υγραέριο.
Αναμένω λοιπόν κάποια αύξηση στη μέση κατανάλωση βενζίνης (πέρα από το οτι με δυσκολεύει να έχω ακριβή στατιστικά για τα χιλιόμετρα που διανύω με υγραέριο, οπότε και σωστούς υπολογισμούς κατανάλωσης εκεί).
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ/100χλμ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ LPG

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Κυρ 06 Μαρ, 2011 16:53

dti έγραψε:Πάντως τώρα με το κρύο, αργεί περισσότερο να γυρίσει σε υγραέριο, οπότε μου έχει τύχει να διανύσω ακόμη και 500 μέτρα με βενζίνη πριν αρπάξει το υγραέριο.


Δεν γυρναει στο υγραεριο με χρονομετρο ? Στο icom γυρνα αναλογα την ρύθμιση απο μισο λεπτο, μεχρι 1,5 λεπτο. Σε μενα σε 1 λεπτο ακριβως ασχέτως θερμοκρασιας. Μιας και ειναι υγρου και το vialle, το εχω απορια γιατι. Τι παιζει ρολο και γιατι ?
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ/100χλμ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ LPG

Δημοσίευσηαπό dti » Κυρ 06 Μαρ, 2011 19:01

Σίγουρα δε γυρνά με χρονόμετρο. Έχει τύχει περίπτωση που έβαλα μπρος τη μαχανή απλά για να φορτίσω τη μπαταρία και χωρίς να πατήσω καθόλου γκάζι έμεινε το λαμπάκι να αναβοσβήνει πάνω από 4-5 λεπτά.
Αν πατήσω γκάζι, τότε με θερμοκρασία περιβάλλοντος γύρω στους 15 βαθμούς, παίρνει αμέσως σχεδόν το υγράεριο, δεν κάνω ούτε 50 μέτρα με βενζίνη. Κι όταν βάζω μπρος μετά από σύντομο σταμάτημα, γυρνά σε υγραέριο άμεσα.
Ενώ τώρα το πρωί με θερμοκρασία 5-10 βαθμούς μπορεί να χρειαστεί να κάνω και 500 μέτρα για να αρπάξει το υγραέριο. Θα ρωτήσω τον εγκαταστάτη αν είναι θέμα μείγματος ή κάποιας ρύθμισης.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ/100χλμ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ LPG

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Κυρ 06 Μαρ, 2011 19:21

Με εβαλες σε σκεψη, μιας και τα υγρου ψεκασμου θεωρητικα δεν χρειαζονται καποια δεδομενη θερμοκρασια για να ξεκινησει η εγχυση. Κανε μια ερωτηση μηπως μας διαφευγει κατι :thumbup: .
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ/100χλμ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ LPG

Δημοσίευσηαπό ARIS424 » Δευτ 07 Μαρ, 2011 15:13

ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟ ΥΓΑΕΡΙΟ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ.Α]30 ΔΕΥΕΡΟΛΕΠΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣΒ]50 ΒΑΘΜΟΙ ΚΕΛΣΙΟΥΓ]ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1500.ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΠΛΗΡΕΙΣ ΤΑ Α ΚΑΙ Β ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ Γ HYUNDAI GETZ 2002 1341K.EK. KIT ZAVOLI :ymhug:
Hyundai Getz 1341κ.εκ. Zavoli kit-χλμ με LPG 27.000-χωρις λαδιερα
ARIS424
 
Δημοσιευσεις: 76
Εγγραφή: Δευτ 07 Μαρ, 2011 14:47

Re: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ/100χλμ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ LPG

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Δευτ 07 Μαρ, 2011 16:12

ARIS424 έγραψε:ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟ ΥΓΑΕΡΙΟ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ.Α]30 ΔΕΥΕΡΟΛΕΠΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣΒ]50 ΒΑΘΜΟΙ ΚΕΛΣΙΟΥΓ]ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1500.ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΠΛΗΡΕΙΣ ΤΑ Α ΚΑΙ Β ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ Γ HYUNDAI GETZ 2002 1341K.EK. KIT ZAVOLI :ymhug:


Δεν ειναι απαραιτητο να ειναι ετσι. Ειναι αναλογο το συστημα. Συνηθως τα αεριου ψεκασμου απαιτουν μονο να ζεσταθει η μηχανη(αρα και τα νερα του ψυγειου) και τοτε γυρνούν(δεν υπαρχει χρονομέτρηση). Σε καποια αεριου απαιτείται και ενας Α αριθμος στροφων, κατοπιν προγραματισμου εγκαταστατη. Στα υγρου ψεκασμου, συνήθως αλλαζει σε αεριο μονο με χρονομετρηση και αυτο γιατι δεν απαιτεί το συστημα να ζεσταθουν τα νερα του ψυγειου για να εξαερώσουν το καύσιμο(αεριο)αφου το ψεκαζει ''υγροποιημενο''. Περιμενω ομως απαντηση και απο τον φιλο dti (υγρου ψεκασμου - vialle) να μας παράξει μια διευκρίνηση για το συστημα του, για οτι ανεφέρθη σε προηγουμενα ποστ. Στο zavoli, επιδη δεν γνωριζω το συστημα, μπορει να χρειαζεται και τις 3 συνθηκες.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ/100χλμ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ LPG

Δημοσίευσηαπό johnsuv » Δευτ 07 Μαρ, 2011 20:48

Στο δικό μου που είναι 4ης γενιάς (BRC) είναι ρυθμισμένο σε σχέση μόνο με τη θερμοκρασία. Τις ζεστές μέρες στα 200 m έχει γυρίσει σε αέριο. Τις κρύες μέρες κάνω και 500-800m.
johnsuv
 
Δημοσιευσεις: 45
Εγγραφή: Κυρ 23 Ιαν, 2011 23:30

Re: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ/100χλμ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ LPG

Δημοσίευσηαπό INCTEK » Τρί 08 Μαρ, 2011 19:50

dti έγραψε:Σίγουρα δε γυρνά με χρονόμετρο. Έχει τύχει περίπτωση που έβαλα μπρος τη μαχανή απλά για να φορτίσω τη μπαταρία και χωρίς να πατήσω καθόλου γκάζι έμεινε το λαμπάκι να αναβοσβήνει πάνω από 4-5 λεπτά.
Αν πατήσω γκάζι, τότε με θερμοκρασία περιβάλλοντος γύρω στους 15 βαθμούς, παίρνει αμέσως σχεδόν το υγράεριο, δεν κάνω ούτε 50 μέτρα με βενζίνη. Κι όταν βάζω μπρος μετά από σύντομο σταμάτημα, γυρνά σε υγραέριο άμεσα.
Ενώ τώρα το πρωί με θερμοκρασία 5-10 βαθμούς μπορεί να χρειαστεί να κάνω και 500 μέτρα για να αρπάξει το υγραέριο. Θα ρωτήσω τον εγκαταστάτη αν είναι θέμα μείγματος ή κάποιας ρύθμισης.


Για να έχει τέτοια λειτουργιά, σημαίνει πως το vialle παίρνει σήμα θερμοκρασίας ψυκτικού, και με βάση αυτό γυρνά σε υγραέριο.

Χρήστος
Κινήσου έξυπνα....κινήσου με την IncTek
www.inctek.gr
Άβαταρ μέλους
INCTEK
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ, 2011 20:04

Re: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ/100χλμ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ LPG

Δημοσίευσηαπό INCTEK » Τρί 08 Μαρ, 2011 19:54

astragjtg έγραψε:Με εβαλες σε σκεψη, μιας και τα υγρου ψεκασμου θεωρητικα δεν χρειαζονται καποια δεδομενη θερμοκρασια για να ξεκινησει η εγχυση. Κανε μια ερωτηση μηπως μας διαφευγει κατι :thumbup: .


Και στο ICOM υπάρχει ένας extra σένσορας που μπορείς να συνδέσεις για να διαβάζει θερμοκρασία ψυκτικού, και να λειτουργεί λίγο παραπάνω με βενζίνη το χειμώνα.
Κινήσου έξυπνα....κινήσου με την IncTek
www.inctek.gr
Άβαταρ μέλους
INCTEK
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ, 2011 20:04

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες