Σελίδα 1 από 8

Κατανάλωση βενζίνης/100χλμ με συστήματα LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Μαρ, 2011 18:00
από astragjtg
Άνοιξα αυτο το θεμα, για να καταγραφεί και η αντίστοιχη καταναλωση βενζινης, που τωρα πλεον εγινε μισητός εχθρος μας :lol: . Είτε με την εκκίνηση του αυτοκινητου, ειτε κατα την πορεία, ειτε κατα αλλες κινησεις που αναγκαστικά γινονται με βενζινη.

Παραδειγμα : Στο δικο μου, βαζοντας 6,8lt και κανοντας 1500χλμ (η μετρηση ειναι οσο το δυνατον πιο ακριβής) με περιπου 120-130 εκκινησεις(μονο τοτε καιει βενζινη για 1 λεπτο) , βγαζω ενα ποσοστο 0,45lt/100χλμ. Δεν ειναι ομως ακριβης τροπος αυτος γιατι τα 1500 χλμ θα μπορουσα να γινουν με 3 ή 4 εκκινησεις π.χ. σε ενα ταξιδι. Γι'αυτο υπολογισα ποσο περιπου καιει σε καθε εκκινηση (ξερω-ξερω, ειμαι ψιρας :lol: ) και αυτο για την ιστορια ειναι περιπου 55ml.
Αρα οσο πιο πολλες εκκινησεις γινονται, τοσο πιο πολυ βενζινη θα καιγεται (για αντιστοιχα συστήματα).

Εσεις τι καταναλώσεις εχετε ?

Re: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ/100χλμ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Μαρ, 2011 13:13
από dti
Η κατανάλωση βενζίνης που μέτρησα την τελευταία φορά μετά από 2825 χλμ. (σε διάστημα 2 μηνών περίπου), ήταν 0,95 λίτρα/100 χλμ.
Μέσα σ' αυτό το διάστημα είχα ελάχιστα χιλιόμετρα με βενζίνη, πέρα από τις πάρα πολλές εκκινήσεις.
Πάντως τώρα με το κρύο, αργεί περισσότερο να γυρίσει σε υγραέριο, οπότε μου έχει τύχει να διανύσω ακόμη και 500 μέτρα με βενζίνη πριν αρπάξει το υγραέριο.
Αναμένω λοιπόν κάποια αύξηση στη μέση κατανάλωση βενζίνης (πέρα από το οτι με δυσκολεύει να έχω ακριβή στατιστικά για τα χιλιόμετρα που διανύω με υγραέριο, οπότε και σωστούς υπολογισμούς κατανάλωσης εκεί).

Re: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ/100χλμ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Μαρ, 2011 16:53
από astragjtg
dti έγραψε:Πάντως τώρα με το κρύο, αργεί περισσότερο να γυρίσει σε υγραέριο, οπότε μου έχει τύχει να διανύσω ακόμη και 500 μέτρα με βενζίνη πριν αρπάξει το υγραέριο.


Δεν γυρναει στο υγραεριο με χρονομετρο ? Στο icom γυρνα αναλογα την ρύθμιση απο μισο λεπτο, μεχρι 1,5 λεπτο. Σε μενα σε 1 λεπτο ακριβως ασχέτως θερμοκρασιας. Μιας και ειναι υγρου και το vialle, το εχω απορια γιατι. Τι παιζει ρολο και γιατι ?

Re: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ/100χλμ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Μαρ, 2011 19:01
από dti
Σίγουρα δε γυρνά με χρονόμετρο. Έχει τύχει περίπτωση που έβαλα μπρος τη μαχανή απλά για να φορτίσω τη μπαταρία και χωρίς να πατήσω καθόλου γκάζι έμεινε το λαμπάκι να αναβοσβήνει πάνω από 4-5 λεπτά.
Αν πατήσω γκάζι, τότε με θερμοκρασία περιβάλλοντος γύρω στους 15 βαθμούς, παίρνει αμέσως σχεδόν το υγράεριο, δεν κάνω ούτε 50 μέτρα με βενζίνη. Κι όταν βάζω μπρος μετά από σύντομο σταμάτημα, γυρνά σε υγραέριο άμεσα.
Ενώ τώρα το πρωί με θερμοκρασία 5-10 βαθμούς μπορεί να χρειαστεί να κάνω και 500 μέτρα για να αρπάξει το υγραέριο. Θα ρωτήσω τον εγκαταστάτη αν είναι θέμα μείγματος ή κάποιας ρύθμισης.

Re: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ/100χλμ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Μαρ, 2011 19:21
από astragjtg
Με εβαλες σε σκεψη, μιας και τα υγρου ψεκασμου θεωρητικα δεν χρειαζονται καποια δεδομενη θερμοκρασια για να ξεκινησει η εγχυση. Κανε μια ερωτηση μηπως μας διαφευγει κατι :thumbup: .

Re: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ/100χλμ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Μαρ, 2011 15:13
από ARIS424
ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟ ΥΓΑΕΡΙΟ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ.Α]30 ΔΕΥΕΡΟΛΕΠΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣΒ]50 ΒΑΘΜΟΙ ΚΕΛΣΙΟΥΓ]ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1500.ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΠΛΗΡΕΙΣ ΤΑ Α ΚΑΙ Β ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ Γ HYUNDAI GETZ 2002 1341K.EK. KIT ZAVOLI :ymhug:

Re: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ/100χλμ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Μαρ, 2011 16:12
από astragjtg
ARIS424 έγραψε:ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟ ΥΓΑΕΡΙΟ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ.Α]30 ΔΕΥΕΡΟΛΕΠΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣΒ]50 ΒΑΘΜΟΙ ΚΕΛΣΙΟΥΓ]ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1500.ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΠΛΗΡΕΙΣ ΤΑ Α ΚΑΙ Β ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ Γ HYUNDAI GETZ 2002 1341K.EK. KIT ZAVOLI :ymhug:


Δεν ειναι απαραιτητο να ειναι ετσι. Ειναι αναλογο το συστημα. Συνηθως τα αεριου ψεκασμου απαιτουν μονο να ζεσταθει η μηχανη(αρα και τα νερα του ψυγειου) και τοτε γυρνούν(δεν υπαρχει χρονομέτρηση). Σε καποια αεριου απαιτείται και ενας Α αριθμος στροφων, κατοπιν προγραματισμου εγκαταστατη. Στα υγρου ψεκασμου, συνήθως αλλαζει σε αεριο μονο με χρονομετρηση και αυτο γιατι δεν απαιτεί το συστημα να ζεσταθουν τα νερα του ψυγειου για να εξαερώσουν το καύσιμο(αεριο)αφου το ψεκαζει ''υγροποιημενο''. Περιμενω ομως απαντηση και απο τον φιλο dti (υγρου ψεκασμου - vialle) να μας παράξει μια διευκρίνηση για το συστημα του, για οτι ανεφέρθη σε προηγουμενα ποστ. Στο zavoli, επιδη δεν γνωριζω το συστημα, μπορει να χρειαζεται και τις 3 συνθηκες.

Re: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ/100χλμ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Μαρ, 2011 20:48
από johnsuv
Στο δικό μου που είναι 4ης γενιάς (BRC) είναι ρυθμισμένο σε σχέση μόνο με τη θερμοκρασία. Τις ζεστές μέρες στα 200 m έχει γυρίσει σε αέριο. Τις κρύες μέρες κάνω και 500-800m.

Re: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ/100χλμ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Μαρ, 2011 19:50
από INCTEK
dti έγραψε:Σίγουρα δε γυρνά με χρονόμετρο. Έχει τύχει περίπτωση που έβαλα μπρος τη μαχανή απλά για να φορτίσω τη μπαταρία και χωρίς να πατήσω καθόλου γκάζι έμεινε το λαμπάκι να αναβοσβήνει πάνω από 4-5 λεπτά.
Αν πατήσω γκάζι, τότε με θερμοκρασία περιβάλλοντος γύρω στους 15 βαθμούς, παίρνει αμέσως σχεδόν το υγράεριο, δεν κάνω ούτε 50 μέτρα με βενζίνη. Κι όταν βάζω μπρος μετά από σύντομο σταμάτημα, γυρνά σε υγραέριο άμεσα.
Ενώ τώρα το πρωί με θερμοκρασία 5-10 βαθμούς μπορεί να χρειαστεί να κάνω και 500 μέτρα για να αρπάξει το υγραέριο. Θα ρωτήσω τον εγκαταστάτη αν είναι θέμα μείγματος ή κάποιας ρύθμισης.


Για να έχει τέτοια λειτουργιά, σημαίνει πως το vialle παίρνει σήμα θερμοκρασίας ψυκτικού, και με βάση αυτό γυρνά σε υγραέριο.

Χρήστος

Re: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ/100χλμ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Μαρ, 2011 19:54
από INCTEK
astragjtg έγραψε:Με εβαλες σε σκεψη, μιας και τα υγρου ψεκασμου θεωρητικα δεν χρειαζονται καποια δεδομενη θερμοκρασια για να ξεκινησει η εγχυση. Κανε μια ερωτηση μηπως μας διαφευγει κατι :thumbup: .


Και στο ICOM υπάρχει ένας extra σένσορας που μπορείς να συνδέσεις για να διαβάζει θερμοκρασία ψυκτικού, και να λειτουργεί λίγο παραπάνω με βενζίνη το χειμώνα.