Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

LPG ρυθμισεις για αποδοση,οικονομια

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: LPG ρυθμισεις για αποδοση,οικονομια

Δημοσίευσηαπό lma111 » Τρί 02 Φεβ, 2016 17:49

Γεια πιο λογο να θελει αλλες ρυθμισεις χειμωνα καλοκαρι αφου οι αισθητηρες μετρουν την θερμοκρασια του αερα ? π.χ IAT (Intake Air Temperature sensor) η ο MAP που μετραει την πιεση του αερα που παλι εχει σχεση με την θερμοκρασια ?
lma111
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Σάβ 10 Μάιος, 2014 10:02

Re: LPG ρυθμισεις για αποδοση,οικονομια

Δημοσίευσηαπό lovatoman » Κυρ 13 Μαρ, 2016 14:54

Ξεθαβω το θέμα γιατί θέλω να ασχοληθω λιγάκι με την ρύθμιση του υγραερίου στο getz.

Λοιπόν, έχω διαβάσει αρκετά σχετικά με τα fuel trims αλλά έχω αρκετές απορίες στο θέμα του χάρτη στο υγραέριο. Συγκεκριμένα:
α)Οι τιμές(150, 220, 190 κτλ ) στο χάρτη τι αντιπροσωπεύουν (στο Lovato τουλάχιστον)? Είναι διορθώσεις του καυσίμου ( δηλαδή STFT)?
β)Τα ms των injectors που εχουμε στην μια στηλη αντιπροσωπεύουν το φορτίο του κινητήρα ?

Και γενικότερα:
1)Πως κάνουμε την "τέλεια" ρύθμιση? Ξεκινάμε με το autocalibration και μετά με βάση ποια λογική αρχίζουμε και προσθέτουμε-αφαιρουμε στον χάρτη?
2)Εδώ τι ρόλο παίζει ή πίεση του πνεύμονα και το άνοιγμα των ακροφυσίων?
3)Εφόσον ένα αμάξι έχει σύνδεση με την obd ή εστω τον λάμδα(το δικό μου δεν έχει) αυτές οι τιμές δεν προσαρμόζονται? Για ποιο λόγο να το σκαλισουμε?
4)Ο κινητήρας δουλεύει στην επιτάχυνση σε open-loop, σωστά? Εκεί χρησιμοποιεί τις τιμές του χάρτη ή όχι?

Ρωταω πολλά μαζεμένα αλλά οποία απάντηση ευπρόσδεκτη!
Hyundai Getz 43.000xl Lovato
Kia Ceed 26.000xl Lovato
lovatoman
 
Δημοσιευσεις: 48
Εγγραφή: Κυρ 22 Απρ, 2012 18:12

Re: LPG ρυθμισεις για αποδοση,οικονομια

Δημοσίευσηαπό labros » Κυρ 13 Μαρ, 2016 18:55

lovatoman έγραψε:Ξεθαβω το θέμα γιατί θέλω να ασχοληθω λιγάκι με την ρύθμιση του υγραερίου στο getz.

Λοιπόν, έχω διαβάσει αρκετά σχετικά με τα fuel trims αλλά έχω αρκετές απορίες στο θέμα του χάρτη στο υγραέριο. Συγκεκριμένα:
α)Οι τιμές(150, 220, 190 κτλ ) στο χάρτη τι αντιπροσωπεύουν (στο Lovato τουλάχιστον)? Είναι διορθώσεις του καυσίμου ( δηλαδή STFT)?
β)Τα ms των injectors που εχουμε στην μια στηλη αντιπροσωπεύουν το φορτίο του κινητήρα ?

Και γενικότερα:
1)Πως κάνουμε την "τέλεια" ρύθμιση? Ξεκινάμε με το autocalibration και μετά με βάση ποια λογική αρχίζουμε και προσθέτουμε-αφαιρουμε στον χάρτη?
2)Εδώ τι ρόλο παίζει ή πίεση του πνεύμονα και το άνοιγμα των ακροφυσίων?
3)Εφόσον ένα αμάξι έχει σύνδεση με την obd ή εστω τον λάμδα(το δικό μου δεν έχει) αυτές οι τιμές δεν προσαρμόζονται? Για ποιο λόγο να το σκαλισουμε?
4)Ο κινητήρας δουλεύει στην επιτάχυνση σε open-loop, σωστά? Εκεί χρησιμοποιεί τις τιμές του χάρτη ή όχι?

Ρωταω πολλά μαζεμένα αλλά οποία απάντηση ευπρόσδεκτη!


Άν ξέραμε να τα απαντήσουμε όλα αυτά θα ήμασταν
επαγγελματίες εγκαταστάτες. Και αν είμασταν μάλλον δε θα μαθαίναμε σε όλο τον κόσμο όλα τα μυστικά. Το σχόλιο δεν είναι ειρωνικό. Εύχομαι κάποιος να ξέρει και να σου πει.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: LPG ρυθμισεις για αποδοση,οικονομια

Δημοσίευσηαπό lovatoman » Κυρ 13 Μαρ, 2016 19:31

Δεν υπαρχει προβλημα. Αλλα δεν περιμενω να μου τα απαντησει ενας ολα τα ερωτηματα, αν και δεν πιστευω οτι μονο αυτα καθιστουν μια εγκατασταση επιτυχημενη. Σιγουρα υπαρχουν πολλα περισσοτερα "μυστικα".

Απλως προσπαθω να εχω μια βαση πριν αρχισω το "σκαλισμα". Για να προλαβω αρκετους, φυσικα και θα αποθηκευσω τις ρυθμισεις του εγκαταστατη πρωτου κανω οτιδηποτε.

Γενικα προσπαθω να καταλαβω την λειτουργια του χαρτη και τις ρυθμισεις του. Πολλα ισως εχουν γραφει ηδη αλλα ισως να μην τα εχω διαβασει ή να μην τα εχω καταλαβει. Οποια πληροφορια σχετικη, ειμαι ετοιμος να την διαβασω! :D
Hyundai Getz 43.000xl Lovato
Kia Ceed 26.000xl Lovato
lovatoman
 
Δημοσιευσεις: 48
Εγγραφή: Κυρ 22 Απρ, 2012 18:12

Re: LPG ρυθμισεις για αποδοση,οικονομια

Δημοσίευσηαπό manoliss » Κυρ 13 Μαρ, 2016 20:35

exeis πμ
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: LPG ρυθμισεις για αποδοση,οικονομια

Δημοσίευσηαπό manoliss » Κυρ 13 Μαρ, 2016 20:56

α)είναι ένας λογος Κ που εχει να κανει με το μιγμα οσο πιο μεγαλο τοσο πιο πλουσιο μιγμα και το αναποδο
β)στην μια στηλη τα μς που φαινονται μονιμα ειτε σε βενζινα ειτε σε υγραεριο είναι ο χρονος ψεκασμου των μπεκ βενζίνας όταν το γυριζεις αεριο ο επανω χρονος είναι ο χρονος ψεκασμου αεριου που πρεπει να είναι παντα μεγαλύτερος ....
θα σου απαντησω με άλλη σειρα στα παρακατω ερωτήματα
2)αφου κανεις αυτοκαλιμπραισιον με τον κινητηρα ζεστο δηλαδη να εχει ηδη κανει μια εκκίνηση το βεντιλατερ κανεις αυτοπορογραμματισμο εάν δεις το ρολογακι που εχει σε άλλο υπομενου θα δεις το βελος θα πρεπει να είναι καθετο η σχεδόν καθετο οποτε εισε οκ δεξια σημαινει μικρο μπεκ μικρο οποτε ανοίγεις με πολύ ψιλο τρυπανακι στο επομενο νουμερο μεγαλο μπεκ σημαινει ότι παιρνεις αλλα μπεκ και τα ανοίγεις με μικροτερη διαμετρο η πιεση στα λοβατο συνηθως είναι στο 1,35 -1,40 στο ρελαντί χωρις να είναι απολυτο στο δικο μου η πιεση στο ρελαντί με τερμα την βιδα βιδωμενη στο μειον είναι στο 1,50-1,60 την πιεση την πειράζεις αν σεις ότι εχεις σβησιματα πολύ μικρα κοψίματα χαμηλα η και στην λειτουργια του ρελαντί...
1)τελεια ρυθμιση γινετε σε συναρτηση με συσκευη obd η αν δεβ εχεις με συσκευη wideband....μπακαλικα προγραματιζεις και σεβολτα που θα πας γυρνας από αεριο σε βενζινα και δεν πρεπει να εχεις κοψιμο στο αμαξι δηλαδή να νιώθεις επιβραδυνση η επιταχυνση θα πρεπει να μην εχεις καμια σχεδόν μεταβολη καλυτερη καυση θα σου δειξουν τα μπουζι το χρωμα της καυσης....πρεπει να είναι χρωμα ανοιχτο κεραμιδι....
3)δεν εχει νοημα να σου πω εφόσον δεν εχεις συνδεση obd
4)από ότι εχω δει τις χρησιμοποιει....
το συστημα δινει πολλες δυνατότητες.....
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: LPG ρυθμισεις για αποδοση,οικονομια

Δημοσίευσηαπό lovatoman » Κυρ 13 Μαρ, 2016 21:58

Ευχαριτω παααααρα πολυ και για το ΠΜ και για την απαντηση. Ειναι μια καλη αρχη για να σας "πριξω" περισσοτερο με τις αποριες μου. :lol:

Οι αποριες μου δεν αφορουν μονο το getz. Ειναι πιο γενικες και εχουν προκυψει απο το διαβασμα μεσα και εξω απο το φορουμ.

β)Στο χαρτη εχουμε στον καθετο αξονα τα Times inj. (σε ms) της βενζινης. Αυτα τι μας δειχνουν? Εγω το αντιλαμβανομαι σαν μια ενδειξη του φορτιου(load) του κινητηρα (π.χ. σε μια ανηφορα θα εχουμε πολλα ms ψεκασμου σε σχεση με την ευθεια) ή λεω κουταμαρες?
-Βλεποντας βιντεακια τα ms της βενζινης ειναι αρκετα πιο χαμηλα απο του υγραεριου, σχεδον υποδιπλασια. Αυτο απο που προκυπτει?
-Επισης μειωνοντας το μιγμα (αυτο τον συντελεστη Κ), μειωνουμε ουσιαστικα τον χρονο ψεκασμου (δηλαδη τα ms) ή κατι αλλο?

2)Επομενως η πιεση χρεαζεται αυξηση οταν η παροχη καυσιμου δεν μπορει να καλυψει του ψεκασμου των μπεκ? Στην αναποδη περιπτωση τι γινεται?
Τα ακροφυσια αμα ειναι πιο μικρα καταλαβαινω οτι δεν υπαρχει σωστη ροη του καυσιμου αλλα αμα ειναι πιο μεγαλα πιο ειναι προβλημα μας εφοσον εχει γινει σωστη ρυθμιση του χαρτη?

3)Ξανακανω την ερωτηση: Στην obd ή και σε απλο συστημα με συνδεδεμενο τον Λαμδα δεν θα επρεπε ο χαρτης να προσαρμοζεται μονο του??
Hyundai Getz 43.000xl Lovato
Kia Ceed 26.000xl Lovato
lovatoman
 
Δημοσιευσεις: 48
Εγγραφή: Κυρ 22 Απρ, 2012 18:12

Re: LPG ρυθμισεις για αποδοση,οικονομια

Δημοσίευσηαπό manoliss » Παρ 18 Μαρ, 2016 10:52

lovatoman έγραψε:Ευχαριτω παααααρα πολυ και για το ΠΜ και για την απαντηση. Ειναι μια καλη αρχη για να σας "πριξω" περισσοτερο με τις αποριες μου. :lol:

Οι αποριες μου δεν αφορουν μονο το getz. Ειναι πιο γενικες και εχουν προκυψει απο το διαβασμα μεσα και εξω απο το φορουμ.

β)Στο χαρτη εχουμε στον καθετο αξονα τα Times inj. (σε ms) της βενζινης. Αυτα τι μας δειχνουν? Εγω το αντιλαμβανομαι σαν μια ενδειξη του φορτιου(load) του κινητηρα (π.χ. σε μια ανηφορα θα εχουμε πολλα ms ψεκασμου σε σχεση με την ευθεια) ή λεω κουταμαρες?
-Βλεποντας βιντεακια τα ms της βενζινης ειναι αρκετα πιο χαμηλα απο του υγραεριου, σχεδον υποδιπλασια. Αυτο απο που προκυπτει?
-Επισης μειωνοντας το μιγμα (αυτο τον συντελεστη Κ), μειωνουμε ουσιαστικα τον χρονο ψεκασμου (δηλαδη τα ms) ή κατι αλλο?

2)Επομενως η πιεση χρεαζεται αυξηση οταν η παροχη καυσιμου δεν μπορει να καλυψει του ψεκασμου των μπεκ? Στην αναποδη περιπτωση τι γινεται?
Τα ακροφυσια αμα ειναι πιο μικρα καταλαβαινω οτι δεν υπαρχει σωστη ροη του καυσιμου αλλα αμα ειναι πιο μεγαλα πιο ειναι προβλημα μας εφοσον εχει γινει σωστη ρυθμιση του χαρτη?

3)Ξανακανω την ερωτηση: Στην obd ή και σε απλο συστημα με συνδεδεμενο τον Λαμδα δεν θα επρεπε ο χαρτης να προσαρμοζεται μονο του??

λογικα αν δεν κανω λαθος είναι ο χρονος που δουλευουν τα μπεκ μεγαλύτερος χρονος ποιο γρηγορο ανοιγοκλεισιμο αρα πιο πολύ μιγμα......πιο μικρα μπεκ πιο μεγαλο λογο Κ για να μπορει να ψεκασει πιο μεγαλη ποσοστητα καυσιμου για να ανταποκριθεί καλυτερα....
πιο μεγαλα μικρος χαρτης αρα μικρος λογος Κ ......ισως και καποιες αρρυθμίες η μπουκώματα .....
τα μς αυξάνονται πατωντας το γκαζι αρα αν εισε σε ανφορα με 4η και 2500 στροφες και ταχυτητα 90 εχεις Χ τιμες σε μς αν στην ιδια ανηφορα βαλεις 3η με 90 χλμτρα εχεις 4000 και Ψ τιμη μς....διοτι θα πατησεις πιο βαθεια το γκαζι....
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 60 επισκέπτες