Θα τραβηξω ενα μεταλικο σωληνακι μπροστά στο intercooler και θα το ανοιγω με ηλεκτροβανα να παγωνει το ψυγειο
Sent from my HTC HD2 using Tapatalk 2
odys2008 έγραψε:Ετσι
θα τις παγώνουμε σε χρόνο dt στο λουτρό υγραερίου
tsopirs έγραψε:Θα τραβηξω ενα μεταλικο σωληνακι μπροστά στο intercooler και θα το ανοιγω με ηλεκτροβανα να παγωνει το ψυγειο
Sent from my HTC HD2 using Tapatalk 2
antonis8via έγραψε:tsopirs έγραψε:Θα τραβηξω ενα μεταλικο σωληνακι μπροστά στο intercooler και θα το ανοιγω με ηλεκτροβανα να παγωνει το ψυγειο
Sent from my HTC HD2 using Tapatalk 2
καλή ιδέα,
και όταν σε σταματάνε για μπλόκο, μόλις πλησιάζει ο αστυνόμος, θα το ανοίγεις και θα λες...σας μυρίζει υγραέριο;;; ..έχω διαρροή, τρέξτε να σωθείτε!! (εσυ θα βγαίνεις πειστικά...τρέχοντας...ο αστυνόμος θα τα κάνει πάνω του...και θα τρέχει να σωθεί, εσυ θα μπαίνεις μέσα και θα γίνεσαι κα-πι-νος!!!)
GEORGE2 έγραψε:οπως γραφω και παραπανω η ερωτηση ειναι υποθετικη,
περιεργια εχω, δεν χρειαζεται να κανω κατι τετοιο.
ρωτω απλα για να μαθω με ποια διαδικασια γινεται.
αυτη η αντλια που λετε, πως ειναι? ποιος τις πουλαει?
θελω να πω, ειναι μια διαδικασια πχ εχω μια δεξαμενη αεριου
100 λιτρα συνδεω την αντλια που λετε και κανω μεταγγιση
το αεριο.
-------------------------
το παρακατω το σκεφθηκα μολις τωρα, και νομιζω πως δεν ειναι
χαζομαρα, θελω ομως τη γνωμη των ειδικων, γι αυτο και θετω το ερωτημα.
παιρνουμε μια μεγαλη δεξαμενη , 100+ λιτρα, με τρυπα και πασο στη μια πλευρα που να βολευει ωστε η δεξαμενη να γυριζει πανω κατω και βιδωνουμε ενα διακοπτη, κανουμε κενο με ενα μηχανημα πχ των ac η με
μια λαδιερα, αναρροφηση με 6 ατμοσφαιρες, κλεινουμε το διακοπτη και κανουμε συνδεση μεσω ενος σωληνα
τη δεξαμενη μας, με το σωληνα που μεταφερει το αεριο στο μειωτη πιεσης, η εκει που βιδωνει στην πολυβαλβιδα ανοιγουμε το διακοπτη και το αεριο μεταφερεται απο τη δεξαμενη του αυτοκινητου στη μεγαλητερη δεξαμενη που εχουμε κανει το κενο, αφου κανουμε τη δουλεια μας πχ αλλαξουμε την πολυβαλβιδα, κανουμε το αναποδο, δηλαδη κανουμε κενο τη δεξαμενη του αυτοκινητου.
μετα γυριζουμε ωστε να ειναι κατω ο διακοπτης της εξωτερικης δεξαμενης και αρα και το υγραεριο.
ανοιγουμε το διακοπτη και το υγραεριο μεταφερεται στη δεξαμενη του αυτοκινητου, μονο που αυτη τη φορα θα συνδεσουμε το σωληνα μας στη βαλβιδα πληρωσης.
στην αναγκη κανουμε και μια δευτερη τρυπα παλι με διακπτη με ενα μαστο που θα εχουμε συνδεσει ενα μικρο λαστιχο πχ 6 mm και τροφοδοτουμε αερα με το πιστολι του κοφλερ ωστε να σπρωξουμε το αεριο στην αλλη δεξαμενη. αν και νομιζω αυτο το τελευταιο δε θα χρειαστει.
τι λετε?
οπως και ναχει σας ευχαριστω για τις απαντησεις.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες
|
|