Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Αντικατάσταση σωλήνα με εμπορίου

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Ερωτηση προς εγκαταστατες ( φανταζομαι )

Δημοσίευσηαπό billisdim » Δευτ 04 Ιουν, 2012 01:39

Πιο ασφαλες θα ηταν να κατασκευαζες μια ''ποδιά'' κατω απο το σασι , ωστε να καλυπτει τα σωληνακια που φοβασαι μη χτυπησεις.
billisdim
 
Δημοσιευσεις: 36
Εγγραφή: Πέμ 12 Μάιος, 2011 00:06
Τοποθεσία: Athens

Re: Ερωτηση προς εγκαταστατες ( φανταζομαι )

Δημοσίευσηαπό cowboy » Δευτ 04 Ιουν, 2012 10:10

BOURTZI έγραψε:Ειπα να καθυστερησω στην απαντηση για να δω περισσοτερες αποψεις τεκμηριωμενες ή μη!
Η αληθεια για την χρηση των δυο υλικων βρισκεται στην λεξη ΠΟΛΥΜΕΡΙΣΜΟΣ.Οταν εχουμε δυο υλικα που ερχονται σε επαφη,και αυτα τα δυο υλικα ειναι κατασκευασμενα απο το ιδιο αρχικο υλικο τοτε το ενα φθειρει το αλλο.
Το πλαστικο σωληνακι ειναι παραγωγο πετρελαιου,το ιδιο και το υγραεριο αρα καποια στιγμη θα εχουμε πολυμερισμο του σωληνα.Στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν θα ξεραθει ή διαλυθει το πλαστικο σωληνακι,απλα θα ξεραθει σε τετοιο βαθμο που με το παραμικρο θα σπαει.
Αυτο δεν ειναι ασφαλες και δεν το θελουμε αλλα ειναι θεμιτο εφ'οσον ενημερωθει ο πελατης οτι καποια στιγμη θα πρεπει να το αντικαταστησει.
Ο σωληνας χαλκου το μονο προβλημα που εχει ειναι η ηλεκτρολυση που δεν ειναι και τοσο σοβαρη γιατι η ποσοτητα του υγραεριου που περναει δεν ειναι τοσο μεγαλη ετσι ωστε να δημιουργησει προβλημα και να χρησιμοποιησουμε ανοδιο.
Επισης οταν χρησιμοπιουμε πλαστικο σωληνα απαιτειται αλλη τεχνικη στην διαμορφωση γραμμης καυσιμου.


Συμφωνω απολυτα και γω φιλε!Στον κλιματισμο για παράδειγμα που οι πιεσεις ειναι τρελες και τα αζεοτροπικα μιγματα του ψυκτικου μεσου θανατηφορα σε διαβρωση υλικων ο χαλκος κυριαρχει και εχει βαλει στην ακρη πολλες προσπάθειες που εγιναν σε ευκαμπτα πολυμερη και πλαστικα για να τον αντικαταστησουν!!!
cowboy
 
Δημοσιευσεις: 40
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 21:32

Re: Ερωτηση προς εγκαταστατες ( φανταζομαι )

Δημοσίευσηαπό GEORGE2 » Δευτ 04 Ιουν, 2012 16:07

cowboy έγραψε:
BOURTZI έγραψε:Ειπα να καθυστερησω στην απαντηση για να δω περισσοτερες αποψεις τεκμηριωμενες ή μη!
Η αληθεια για την χρηση των δυο υλικων βρισκεται στην λεξη ΠΟΛΥΜΕΡΙΣΜΟΣ.Οταν εχουμε δυο υλικα που ερχονται σε επαφη,και αυτα τα δυο υλικα ειναι κατασκευασμενα απο το ιδιο αρχικο υλικο τοτε το ενα φθειρει το αλλο.
Το πλαστικο σωληνακι ειναι παραγωγο πετρελαιου,το ιδιο και το υγραεριο αρα καποια στιγμη θα εχουμε πολυμερισμο του σωληνα.Στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν θα ξεραθει ή διαλυθει το πλαστικο σωληνακι,απλα θα ξεραθει σε τετοιο βαθμο που με το παραμικρο θα σπαει.
Αυτο δεν ειναι ασφαλες και δεν το θελουμε αλλα ειναι θεμιτο εφ'οσον ενημερωθει ο πελατης οτι καποια στιγμη θα πρεπει να το αντικαταστησει.
Ο σωληνας χαλκου το μονο προβλημα που εχει ειναι η ηλεκτρολυση που δεν ειναι και τοσο σοβαρη γιατι η ποσοτητα του υγραεριου που περναει δεν ειναι τοσο μεγαλη ετσι ωστε να δημιουργησει προβλημα και να χρησιμοποιησουμε ανοδιο.
Επισης οταν χρησιμοπιουμε πλαστικο σωληνα απαιτειται αλλη τεχνικη στην διαμορφωση γραμμης καυσιμου.


Συμφωνω απολυτα και γω φιλε!Στον κλιματισμο για παράδειγμα που οι πιεσεις ειναι τρελες και τα αζεοτροπικα μιγματα του ψυκτικου μεσου θανατηφορα σε διαβρωση υλικων ο χαλκος κυριαρχει και εχει βαλει στην ακρη πολλες προσπάθειες που εγιναν σε ευκαμπτα πολυμερη και πλαστικα για να τον αντικαταστησουν!!!

τελικα, θελω να πιστευω πως μετα και την απαντηση των δυο συμφορμιτων παραπανω εχει κλεισει το θεμα, αν ειναι καλυτερος ο χαλκος η ο θερμοπλαστικος σωληνας.
θα ηθελα ομως ο BOURTZI να μας γραψει μερικες παραπανω λεπτομεριες σχετικα με αυτο που γραφει στο τελος του μηνυματος του.

Επισης οταν χρησιμοποιουμε πλαστικο σωληνα απαιτειται αλλη τεχνικη στην διαμορφωση γραμμης καυσιμου,
Άβαταρ μέλους
GEORGE2
 
Δημοσιευσεις: 86
Εγγραφή: Παρ 15 Ιούλ, 2011 23:48

Re: Ερωτηση προς εγκαταστατες ( φανταζομαι )

Δημοσίευσηαπό dathens » Δευτ 04 Ιουν, 2012 22:28

Το σιτε που αναφέρθηκε έχει τιμές διπλάσιες της ελληνικής αγοράς , ο θερμοπλαστικος faro έχει διπλάσια τιμη απο τον επενδύμενο χαλκοσωληνα..
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Ερωτηση προς εγκαταστατες ( φανταζομαι )

Δημοσίευσηαπό fokion » Τρί 05 Ιουν, 2012 10:19

Να θυμισω οτι το ερωτημα ηταν αν πλαστικός σωληλας που πουλανε στα χρωματοπολεια πχ για οικιακες συσκευες υγραεριου μπορει να χησιμοποιηθει για καταστασεις αναγκης απο οποιαδηποτε αιτια.

Η απαντηση θεωρω πως τελικά ηταν "ναι", τουλαχιστον ακριβως για καταστασεις αναγκης περιορισμενου χρονικου διαστηματος.

( διορθωστε αν κανω λαθος)

αποκει και περα θεωρητικα΄νονιζω η χαλκοσωληνα ειναι πιο αντοχης στο χρονο ΑΝ ( και εδω ειναι το προβλημα της) εξαιρεσεις την μηχανική καταπονηση...
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Ερωτηση προς εγκαταστατες ( φανταζομαι )

Δημοσίευσηαπό BOURTZI » Τετ 06 Ιουν, 2012 16:21

Οσον αφορα την τεχνικη διαμορφωσης γραμμης καυσιμου.
Οταν τοποθετουμε ελαστικο σωληνα τα σημεια δεσιματος της γραμμης πρεπει να ειναι μακρια αποτην αρχη και το τελος και χαλαρα,δηλ.πρεπει αναμεσα στον σφιγκτηρα και το σωληνακι να εχουμε καποιο μαλακο υλικο που να μην φθειρει τον σωληνα αλλα να του επιτρεπει και ελαφρα μετακινηση.
Οταν χρησιμοποιουμε τον κοινο μπρουτζινο σωληνα δενουμε οπου θελουμε αρκει στη αρχη και το τελος να δημιουργησουμε μια αντικραδασμικη σπειρα.Στο πρωτο service του αυτοκινητου ελεγχουμε το ελαστικο περιβλημα για τυχον φθορες που μας προειδοποιουν οτι καπου τριβεται.Στον ελαστικο σωληνα ειναι πιο δυσκολο να αντιλειφθουμε την αρχη της φθορας.
Εννοειται οτι και τα δυο πρεπει να ακολουθουν την γραμμη της βενζινης η οποια βρισκεται παντα σε προστατευμενο σημειο,και αν υπαρχει κενο πιασιμο στις δεστρες πρεπει να το προτιμαμε.
Σε οσα αυτοκινητα υπαρχει μεταλλικο σωληνακι για τα επιστρεφομενα,και τοποθετουμε ελαστικο σωληνα για το υγραεριο ειναι προτιμοτερο να μεταφερουμε τα επιστρεφομενα και να τα σταθεροποιησουμε διπλα στην γραμμη και στην θεση τους να βαλουμε το ελαστικο σωληνα του υγραεριου.
Accelerating engine science
Άβαταρ μέλους
BOURTZI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 302
Εγγραφή: Σάβ 25 Φεβ, 2012 16:45

Re: Ερωτηση προς εγκαταστατες ( φανταζομαι )

Δημοσίευσηαπό LPGas » Πέμ 07 Ιουν, 2012 15:56

Σε καμία χώρα πάντως, ούτε Ελλάδα, ούτε Ιταλία, ούτε Γερμανία δεν υπάρχει κανονισμός που να ορίζει του χρόνους ζωής των θερμοπλαστικών σωλήνων. Αντιστοίχως, δεν έχουμε δει καμία εταιρία κατασκευής, Faro, Parker, δεν αναφέρει επίσημα κάτι αντίστοιχο. Δεν σημαίνει αυτό βέβαια ότι είναι άφθαρτες στο χρόνο και γι’αυτό προφανώς ο έλεγχος του Τεχνίτη αερίων καυσίμων είναι σημαντικός κάθε διετία.
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες