BOURTZI έγραψε:Ειπα να καθυστερησω στην απαντηση για να δω περισσοτερες αποψεις τεκμηριωμενες ή μη!
Η αληθεια για την χρηση των δυο υλικων βρισκεται στην λεξη ΠΟΛΥΜΕΡΙΣΜΟΣ.Οταν εχουμε δυο υλικα που ερχονται σε επαφη,και αυτα τα δυο υλικα ειναι κατασκευασμενα απο το ιδιο αρχικο υλικο τοτε το ενα φθειρει το αλλο.
Το πλαστικο σωληνακι ειναι παραγωγο πετρελαιου,το ιδιο και το υγραεριο αρα καποια στιγμη θα εχουμε πολυμερισμο του σωληνα.Στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν θα ξεραθει ή διαλυθει το πλαστικο σωληνακι,απλα θα ξεραθει σε τετοιο βαθμο που με το παραμικρο θα σπαει.
Αυτο δεν ειναι ασφαλες και δεν το θελουμε αλλα ειναι θεμιτο εφ'οσον ενημερωθει ο πελατης οτι καποια στιγμη θα πρεπει να το αντικαταστησει.
Ο σωληνας χαλκου το μονο προβλημα που εχει ειναι η ηλεκτρολυση που δεν ειναι και τοσο σοβαρη γιατι η ποσοτητα του υγραεριου που περναει δεν ειναι τοσο μεγαλη ετσι ωστε να δημιουργησει προβλημα και να χρησιμοποιησουμε ανοδιο.
Επισης οταν χρησιμοπιουμε πλαστικο σωληνα απαιτειται αλλη τεχνικη στην διαμορφωση γραμμης καυσιμου.
cowboy έγραψε:BOURTZI έγραψε:Ειπα να καθυστερησω στην απαντηση για να δω περισσοτερες αποψεις τεκμηριωμενες ή μη!
Η αληθεια για την χρηση των δυο υλικων βρισκεται στην λεξη ΠΟΛΥΜΕΡΙΣΜΟΣ.Οταν εχουμε δυο υλικα που ερχονται σε επαφη,και αυτα τα δυο υλικα ειναι κατασκευασμενα απο το ιδιο αρχικο υλικο τοτε το ενα φθειρει το αλλο.
Το πλαστικο σωληνακι ειναι παραγωγο πετρελαιου,το ιδιο και το υγραεριο αρα καποια στιγμη θα εχουμε πολυμερισμο του σωληνα.Στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν θα ξεραθει ή διαλυθει το πλαστικο σωληνακι,απλα θα ξεραθει σε τετοιο βαθμο που με το παραμικρο θα σπαει.
Αυτο δεν ειναι ασφαλες και δεν το θελουμε αλλα ειναι θεμιτο εφ'οσον ενημερωθει ο πελατης οτι καποια στιγμη θα πρεπει να το αντικαταστησει.
Ο σωληνας χαλκου το μονο προβλημα που εχει ειναι η ηλεκτρολυση που δεν ειναι και τοσο σοβαρη γιατι η ποσοτητα του υγραεριου που περναει δεν ειναι τοσο μεγαλη ετσι ωστε να δημιουργησει προβλημα και να χρησιμοποιησουμε ανοδιο.
Επισης οταν χρησιμοπιουμε πλαστικο σωληνα απαιτειται αλλη τεχνικη στην διαμορφωση γραμμης καυσιμου.
Συμφωνω απολυτα και γω φιλε!Στον κλιματισμο για παράδειγμα που οι πιεσεις ειναι τρελες και τα αζεοτροπικα μιγματα του ψυκτικου μεσου θανατηφορα σε διαβρωση υλικων ο χαλκος κυριαρχει και εχει βαλει στην ακρη πολλες προσπάθειες που εγιναν σε ευκαμπτα πολυμερη και πλαστικα για να τον αντικαταστησουν!!!
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες
|
|