Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πόσο μπορώ να κατεβάσω τη θερμοκρασία αλλαγής;

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Πόσο μπορώ να κατεβάσω τη θερμοκρασία αλλαγής;

Δημοσίευσηαπό dimarg » Δευτ 11 Ιουν, 2012 17:18

Πιστεύω τσάμπα ο κόπος.. ειδικά τώρα το καλοκαίρι γυρίζει αμέσως σε αέριο και κρύα να είναι η μηχανή..
dimarg
 
Δημοσιευσεις: 54
Εγγραφή: Κυρ 21 Αύγ, 2011 12:16

Re: Πόσο μπορώ να κατεβάσω τη θερμοκρασία αλλαγής;

Δημοσίευσηαπό tsopirs » Δευτ 11 Ιουν, 2012 18:27

Εμένα ο αισθητήρας ήταν 45 αλλά στο αμάξια έβλεπα 62για να γυρίσει.. Οπότε και τώρα αργούσε να γυρίσει σε αεριο τώρα γυρνάει σε ένα λεπτό

Sent from my HTC HD2 using Tapatalk 2
Άβαταρ μέλους
tsopirs
 
Δημοσιευσεις: 513
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ, 2011 16:50

Re: Πόσο μπορώ να κατεβάσω τη θερμοκρασία αλλαγής;

Δημοσίευσηαπό GEORGE2 » Τρί 12 Ιουν, 2012 10:00

νομιζω πως υπαρχει μια συνγχιση σχετικα με τις θερμοκρασιες, 25-45-62-42 κλπ.
ας ξεκαθαρισουμε λοιπον πως αλλο πραμα ειναι η θερμοκρασια του υγραεριου αεριου, και αλλο η θερμοκρασια του μειωτη-ρυθμιστη πιεσης.
οσον αφορα το πρωτο, μας χρειαζεται γιατι ο αισθητηρας δινει σημα στη μοναδα ελεγχου να γυρισει ο κνητηρας σε βεζινα, οταν η θερμοκρασια κατεβει χαμηλοτερα απο αυτην που πρεπει και αυτο γινεται γιατι υπαρχει ο φοβος το αεριο να εχει αρχισει να γινεται υγρο.
οσον αφορα τη θερμοκρασια του μειωτη-ρυθμιστη πιεσης, ειναι αμεσα επιρεασμενη απο τη θερμοκρασια του κινητηρα, αφου απο τα νερα του θερμενεται, εκει εχουμε τη θερμοκρασια που συζηταμε και πρεπει να ειναι 35 βαθμοι συν πλην 3 βαθμους και παντως ποτε κατω απο 30 βαθμους, οπου παλι εχουμε το φαινομενο υγροποιησης του αεριου.
Άβαταρ μέλους
GEORGE2
 
Δημοσιευσεις: 86
Εγγραφή: Παρ 15 Ιούλ, 2011 23:48

Re: Πόσο μπορώ να κατεβάσω τη θερμοκρασία αλλαγής;

Δημοσίευσηαπό gakost » Τρί 19 Ιουν, 2012 01:09

Και μια χρήσιμη συμβουλή με αφορμή αυτά που γράφει ο george2 . Εαν στην πορεία χάσει το αυτοκίνητο τα νερά, θα παγώσει ο πνευμωνας από το βράσιμο του υγραερίου και θα ρετάρει και θα γυρίσει στην βενζίνη το πιο πιθανό μετά από λίγα δευτερόλεπτα, ενω στην βενζίνη θα δουλεύει κανονικότατα. Αν τύχει σε κάποιον και το θυμηθεί αυτό έσωσε την φλάντζα. Όποιος δεν κατέβει να δει τι γίνετε και απλά το δουλέψει βενζίνη κλάφτα Χαράλαμπε. Υπόψιν ότι πάρα πολλές φορές λόγω της θέσης του αισθητήρα θερμοκρασίας δεν ανεβαίνει ο δείκτης ή δεν ανάβει το λαμπάκι για όσα αυτοκίνητα δεν έχουν παρά μόνο όταν είναι αργά.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 26 επισκέπτες