από GEORGE2 » Τρί 12 Ιουν, 2012 10:00
νομιζω πως υπαρχει μια συνγχιση σχετικα με τις θερμοκρασιες, 25-45-62-42 κλπ.
ας ξεκαθαρισουμε λοιπον πως αλλο πραμα ειναι η θερμοκρασια του υγραεριου αεριου, και αλλο η θερμοκρασια του μειωτη-ρυθμιστη πιεσης.
οσον αφορα το πρωτο, μας χρειαζεται γιατι ο αισθητηρας δινει σημα στη μοναδα ελεγχου να γυρισει ο κνητηρας σε βεζινα, οταν η θερμοκρασια κατεβει χαμηλοτερα απο αυτην που πρεπει και αυτο γινεται γιατι υπαρχει ο φοβος το αεριο να εχει αρχισει να γινεται υγρο.
οσον αφορα τη θερμοκρασια του μειωτη-ρυθμιστη πιεσης, ειναι αμεσα επιρεασμενη απο τη θερμοκρασια του κινητηρα, αφου απο τα νερα του θερμενεται, εκει εχουμε τη θερμοκρασια που συζηταμε και πρεπει να ειναι 35 βαθμοι συν πλην 3 βαθμους και παντως ποτε κατω απο 30 βαθμους, οπου παλι εχουμε το φαινομενο υγροποιησης του αεριου.