hlias έγραψε:antonis132 έγραψε:manoliss έγραψε:εχει βγει η εκδοση 1.6.5. και η frimware 590
χθες πηγα να κανω αναβαθμιση στον εγκεφαλο με την εκδοση λογισμικου 590 και δεν λειτουργουσε καλα, δεν διαβαζε θερμοκρασια νερου ουτε πιεση υγραεριου με αποτελεσμα να λειτουργει με βενζινη χωρις ενδειξεις υγραεριου(ποσοτητα) και το αποκορυφωμα να χτυπαει και το καμπανακι για σφαλμα του συστηματος, και ολα αυτα με μια απλη αναβαθμιση του softaware
ετσι περασα παλι την εκδοση λογισμικου 350 που λειτουργει μια χαρα, αμφιβαλω αν θα κανω αλλη αναβαθμιση λογισμικου στον εγκεφαλο.....δεν ειναι για πολλα πολλα ειναι για παρεξηγηση
μετα την αναβαθμηση πρεπει απο τις σελιδες f1, f2, f3 να γινουν οι καταλληλες ρυθμισεις, για το μπιπερ μπαινεις στην σελιδα f6 πατας επιλογη f3 και σβηνεις τον χρονο λειτουργιας υγραεριου.
το 590 δινει πολλες δυνατοτητες ρυθμισης στον τροπο που θα γινει η αλλαγη σε υγραεριο, πλεον υπαρχει και η 591 και 595 frimware.
το εκανα με τον κινητηρα σβησμενο, συνδεσα το καλωδιο ανοιξα το διακοπτη στη θεση on, συνδεθηκε φορτωνω το λογισμικο 591τελικα επαληθευεται στην κεντρικη οθονη οτι πηρε την εκδοση 591, πηγα στις σελιδες f1,f2,f3 οι ρυθμισεις ηταν ετοιμες-ιδιες με το προηγουμενο, βαζω μπρος βλεπω δεν διαβαζει θερμοκρασια νερου, θερμοκρασια υγραεριου & πιεση υγραεριου, πηρε με βενζινη μπρος πατησα το κουμπι να γυρισει σε υγραεριο και μπαμ μου σβηνει, δοκιμαζω να βαλω μπρος και ειχα τα ιδια αποτελεσματα με πριν μονο που οταν εσβησε παλι χτυπουσε το μπιπερ για σφαλμα του κιτ υγραεριου, πρωτη σκεψη ''τον βραχυκυκλωσαμε τον παρεξηγημενο τον εγκεφαλο και θα χασω χρονο και χρημα να τρεχω να το φτιαξω''
Ηλια με το που περασα το παλιο firmware 350 ολα λειτουργουσαν στην εντελεια σαν να μην ειχε συμβει τιποτα, δεν ξερω δεν θελω να το ξαναδοκιμασω μηπως ο εγκεφαλος στο δικο μου ειναι παλιος και δεν το υποστηριζει η οντως εχει καποιο προβλημα και ξερεις εχω μαλωσει σε αυτον που το τοποθετησα (εξουσιοδοτημενος μηχανικος vag) για να μου καλυψει μεσω εγγυησης καποια ενδεχομενη βλαβη,οταν συνδεσα το κιτ να διαβαζει θερμοκρασια νερου απο ενα αισθητηρα θερμοκρασιας μου ειπε πως δεν γινεται να δουλευει σωστα,το σωστο ειναι να γυρναει με βαση τη θερμοκρασια υγραεριου και θα χασω την εγγυηση, να φανταστεις ειχα παει πριν 2-3μηνες για βλαβη στον πνευμονα του λεω σηκωνει υψηλη πιεση μεχρι να σβησει και μου λεει δεν υπαρχει περιπτωση να γινεται αυτο και πως ειναι θεμα του αυτοκινητου, την ιδια μερα ανοιγω με δικη μου ευθυνη τον πνευμονα και βρισκω φθαρμενο-λιωμενο σε μια ακρη το o-ring του ρυθμιστη πιεσης, το αντικαθιστω και δουλευει οπως πρεπει, παντως του εχω κανει φοβερη δυσφημιση του ... και εχει χασει πολυ κοσμο με αυτη την αντιεπαγγελματικη συμπεριφορα του, αν πας απο θεωρια για να σε πεισει ειναι φοβερος ψευτης αλλα στην πραξη