Kougis έγραψε:Σε Mercedes B150 αυτόματο μου κάνει ένα μικρό κόμπιασμα από τις 1800 εώς τις 2000 στροφές.
Έχει να κάνει με το μείγμα;
Sent from my iPhone 4s
Kougis έγραψε:Δεν το κάνει στη βενζίνη. Άρα μπορεί να είναι πολαπλασιαστές;
Sent from my iPhone 4s
Kougis έγραψε:Οπότε;
Sent from my iPhone 4s
lancialybra έγραψε:Κατά την άποψή μου είναι αναμενόμενη η συμπωματολογία σου, γιατί απλά η αυτόματη ρύθμιση της λειτουργίας του υγραερίου έγινε με τη standard επιλογή στο αυτοκίνητό σου.
Έλαβε τα δεδομένα του τρόπου λειτουργίας της ECU του αυτοκινήτου σου και ρυθμίστηκε πάνω σε αυτά.
'Οταν τώρα έρχεσαι και αλλάζεις την επιλογή σε comfort, η ECU του αυτοκινήτου σου αλλάζει εντελώς τα δεδομένα λειτουργίας του κινητήρα (και ίσως κιβωτίου) με αποτέλεσμα η ECU του υγραερίου να μην μπορεί να προσαρμοστεί.
Έτσι το κατανοώ και ίσως η μόνη λύση αλλά όχι πρακτικά εφικτή είναι να αλλάζεις, τη λειτουργία της μονάδας του υγραερίου μέσω λογισμικού που έχεις αποθηκεύσει δύο διαφορετικά setup (standard/comfort).
Πρακτικά όμως δεν έχει σπουδαιότητα, γιατί θα πρέπει να σταματάς να συνδέεις το φορητό με το ειδικό Interface και να εγγράφεις στη μνήμη της ECU του υγραερίου το άλλο setup.
kostmatin έγραψε:Εχω ενα Ford Focus 1,6 του 2010 και εχω βάλει το Lovato easy fast smart χωρίς obd και δεν εχω συνδέσει το καλωδιο του αισθητήρα λ. Η απορία μου είναι η εξής. Αφού το σήμα για να δουλέψουν τα μπεκ του αερίου το κλέβουν από αυτά της βενζίνης, αν ο αισθητηρας λ δει πλούσιο ή φτωχό μείγμα δεν θα το διορθώσει μόνο του;Έχω βάλει στην obd του αυτοκινήτου ένα ανταπτορα elm 327 και με το torque βλέπω τα lt1m1 και st1m1 και βλέπω πως στο αεριο έχω πιο φτωχό μείγμα σε σχεση με την βενζίνη. (4,7 εναντι 3,1)Γιατί συμβαίνει αυτό;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 17 επισκέπτες
|
|