Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

BRC Plug & Drive Software, (βαθμονόμηση ντεπόζιτου)

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: BRC Plug & Drive Software, (βαθμονόμηση ντεπόζιτου)

Δημοσίευσηαπό LPGas » Παρ 05 Σεπ, 2014 21:21

Καθε δεξαμενή εχει διαφορετική συμπεριφορά στο δείκτη. Το καλυτερο ειναι να σημειώσεις στα χλμ όπου σβήνει το καθε λαμπάκι και αν γνωρίζει ο εγκαταστάτης θα μπορει να σου βελτιώσει την ένδειξη όσο καλυτερα γίνεται.
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: BRC Plug & Drive Software, (βαθμονόμηση ντεπόζιτου)

Δημοσίευσηαπό george7009 » Δευτ 06 Οκτ, 2014 20:52

Σήμερα έφαγα μια φλασιά .
Ακούστε την ιδέα μου .
Η βαθμονόμηση δεν μπορεί να γίνει με την πραγματική χωρητικότητα της δεξαμενής και όχι την ονομαστική ?
Δλδ .
Έχουμε δεξαμενή δικιά μου 53 λίτρα .
53 λίτρα χ 80% πλήρωση = 42,4 λίτρα
42,4 100% Full 4 led
31,5 75% 3 led
21 50% 2
10,5 25% 1 led
6,5 15% Ρεζέρβα.

42,4 λίτρα 5 led.
Οπότε 42,4 / 5 λεντάκια = 8,4λίτρα ανά λεντάκι .

0 - 8,4 R
8,4 - 16,8 1 led
16,8- 25 2 led
25 - 33 3 led
33 -42 4 led



Αυτές είναι οι πραγματικές χωρητικότητες αλλά πρέπει να γίνουν οι ρυθμίσεις σε σχέση με την ονομαστική χωρητικότητα της δεξαμενής .
Δλδ τα 21 λίτρα που είναι το 50% της πραγματικής χωρητικότητας είναι το 40% της ονομαστικής χωρητικότητα της δεξαμενής .
Με όλα τα παραπάνω , θέλω να πω ότι οι ρυθμίσεις να γίνονται με βάση σαν το 80% της δεξαμενής και όχι με την ονομαστική χωρητικότητα της δεξαμενής .
Για πείτε γνώμες .

Υ.Γ



Εαν είπα μ@λ@κία μην με βαρέσετε .

:D :D :D
Peugeot 207 1.4 16v KFU ET3J4

BRC Plug & Drive
Άβαταρ μέλους
george7009
 
Δημοσιευσεις: 416
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ, 2014 08:47

Re: BRC Plug & Drive Software, (βαθμονόμηση ντεπόζιτου)

Δημοσίευσηαπό NtzanisNikos » Δευτ 09 Μαρ, 2015 13:55

Απο οτι ειδα μονο ο γαβριηλιδης (και το εχει λιγο ακριβα χωρις το προγραμμα) εχει καλωδιο usb για brc plug n drive προκειμενου να προχωρησω σε βαθμονομηση ντεποζιτου και ο εγκαταστατης ειναι μακρια . Βρηκα και το προγραμμα version 3.08 update 01 νομιζω το τελευταιο.!

Εμενα εχει 53λιτρα ονομαστικη εχει τιμες % κανεις σε μια τετοια δεξαμενη

LEVEL CALIBRATION
This section allows doing the calibration of
the signal coming from the tank level sensor,
so that you could correctly visualize the
level on the changeover switch LEDs.
As always, values displayed on the screen
are the ones present in the ECU.
In order to have a correct calibration you
have to park the vehicle with empty tank
and acquire the level sensor signal in these
conditions, by clicking on Acquisition empty
tank key; the recorded value appears in the
box near the button (see picture 5- 26). After
doing a gas refuelling it is sufficient click on
Acquisition full tank key, and the recorded
value appears in the box near the button.
Clicking on CNG predefined values, standard
values are automatically set up, and in
most cases they agree with the correct calibration
of BRC resistive pressure gauge. In
this way you can reset very quickly a calibration
approximately working.
As you can see in picture 5- 26 you can set
some percentages that discriminate the
passage among the different levels and the
consequent change in the number of changeover
switch LEDs turned on. Normally
these values are already defined so that
you can have a level balanced subdivision.
However, if you want to increase or decrease
the staying in one of the levels, in order
to better set up the indication, you have just
to modify manually these values.
Clicking on %->Electric the window values
are expressed in milliVolt instead that in
percentage. Clicking again on this button
you reset the visualization in percentage.
When ended and verified the calibration,
you can continue clicking on the Exit key. If
settings have been modified, you have to
confirm them by clicking then on YES, when
reuired
Συνημμένα
c4c23fae-b0df-4cfd-b557-c496c4340638_zpseknejjdm.png
c4c23fae-b0df-4cfd-b557-c496c4340638_zpseknejjdm.png (568.55 KiB) 2411 προβολές
NtzanisNikos
 

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 49 επισκέπτες