Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Σάβ 26 Μαρ, 2011 20:39

Οπως λεει και το θεμα, τι ''καταπόνηση''-επιβαρηνση εχουν τα λαδια του κινητηρα με χρηση lpg σε σχεση με τη βενζινη ?

Οπως ομολογουν οι περισσοτεροι, πολυ λιγότερη. Ποια ειναι ομως η διαρκεια ζωης αυτων με lpg? Ειναι σώφρον να επεκτείνουμε τον χρονο παραμονης τους στον χώρο του κινητηρα και αν ναι για ποσο παραπανω ?
Καταθεστε τις εμπειριες-γνωσεις-απορειες σας. Παραδειγμα, εχει παρατηρηθεί πολλες φορες πανω στην αλλαγη λαδιων, το χρώμα να ειναι σχεδον ιδιο με τα καινουρια λαδια !!! Σε μενα τα λαδια συνεχιζουν να σκουραίνουν κατα πολυ, οχι βεβαια στον ιδιο βαθμο με αυτα οταν χρησημοποιουσα βενζινη. Σημαινει κατι αυτη η διαφοροποιηση οτι δεν ειναι ''ξανθα'' οπως αναφερουν αλλοι ?
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό VasiliS3 » Κυρ 27 Μαρ, 2011 15:43

Στο Xsara υποτίθεται πως έπρεπε να αλλάζω λάδια κάθε 10000χλμ αλλά πολλές φορές φενόταν σαν καινούρια στην αλλάγή και τα κρατούσα άλλες 10. Όπως φένεται δεν έβλαψαν το μοτέρ.
AUDI S3 600Ηp ICOM
Citroen C4 Picasso 1.6 VTI 110x.x. LOVATO
Jeep Cherokee 4.0 AC Stag
VasiliS3
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 12 Μαρ, 2011 00:25
Τοποθεσία: Σαλονίκ

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό morths21 » Κυρ 27 Μαρ, 2011 21:06

Διαφορά στα λαδια δεν εχω δει ...ουτως η αλλως μια αλλαγη εχω κανει...Παντως διαβασα οτι εχουν βγει λαδια για Lpg Sellenia.....
morths21
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Σάβ 26 Μαρ, 2011 02:17

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό INCTEK » Τετ 30 Μαρ, 2011 17:13

Τα κατάλοιπα που αφήνει η βενζίνη με την καύση της είναι αυτά που μαυρίζουν και «σπάνε» τα λάδια. Με το υγραέριο η καύση είναι καθαρότερη οπότε το λάδι αργεί να ταλαιπωρηθεί. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να το αλλάξουμε μόνο όταν μαυρίσει, γιατί δεν παύει να έχει δουλευτεί.
Χρήστος
Κινήσου έξυπνα....κινήσου με την IncTek
www.inctek.gr
Άβαταρ μέλους
INCTEK
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ, 2011 20:04

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό nkaggelis » Παρ 01 Απρ, 2011 20:24

στο μπεεμβε εχοντας κανει 320.000 χλμ πριν το πουλησω πριν 4 χρονια (τωρα ειναι στα 630 μου φαινεται εχω χασει τα ιχνη του το αγορασε ενα παληκαρι που εκανε πολλα ταξιδια και ειχε τρακαρει το δικο του) εβαζα τα λαδια της bmw longlife και τα αλλαζα καθε 20.000 χλμ..το συστημα ηταν απο τα πρωτα lpg injection με παραλληλο εγκεφαλακι της brc...320.000 χλμ με γκαζι και προβλημα ειχα με το φιλτρο αερα που θελει πιο συχνη αλλαγη, στη μπεμπα ηταν πανευκολη η αλλαγη και μια φορα που μου εβαλαν πιο θερμα μπουζια και το αμαξι ρεταριζε σαν τρελο.
nkaggelis
 
Δημοσιευσεις: 5
Εγγραφή: Παρ 01 Απρ, 2011 20:05

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό dti » Παρ 01 Απρ, 2011 22:53

Όταν λες πιο συχνή αλλαγή, κάθε πότε δηλαδή; (χρόνο / χιλιάδες χιλιόμετρα)
π.χ. εμένα η Ford προτείνει service κάθε 20.000 χλμ. ή μια φορά το χρόνο.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Παρ 16 Σεπ, 2011 15:55

Μετα απο την τελευταια αλλαγη λαδιων εχουν περασει 4.000χλμ(τα αλλαζω στα 7000).Αυτη ειναι η 3η αλλαγη λαδιων που εχω κανει και παρατηρησα οτι τα λαδια αυτη τη φορα εχει αλλαξει ελαχιστα το χρωμα τους. Τα λαδια ειναι της οπελ οπως και τις προηγουμενες φορες και παντα αλλαζω και φιλτρο λαδιου σε καθε αλλαγη λαδιων.
Γιατι να γινει τωρα αυτο και οχι απο την πρωτη αλλαγη? Ισως να επαιξε ρολο οτι πριν ειχα 5/30 (για 10.000χλμ) και τωρα εβαλα 10/40(για 7.000χλμ) αλλα υποψιαζομαι οτι και με αυτη την αλλαγη απομακρυνθηκαν και τα τελευταια υπολοιματα που ειχε ο κινητηρας απο τον καιρο που εκαιγα βενζινη(πριν 23.000χλμ).
Παντως με την τελευταια αλλαγη λαδιων, μου εκανε εντυπωση οτι ο κινητηρας λειτουργει πλεον τελειως αθορυβα και τελειως στρωτα !!!
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό tzanabetis » Παρ 16 Σεπ, 2011 17:24

Παρά το ότι λένε πολλοί δεν είναι καλό για τον κινητήρα (αν είναι σχετικά καινούριος) να αλλάζετε ιξώδες λαδιού όπως έκανες φίλε astra. Αν ο κινητήρας σου έχει "στρωθεί" με το ψιλό λάδι 5w30 τότε το να του βάλεις 10w40 ίσως σου προκαλέσει προβλήματα μακροχρόνια. Το σωστό είναι να βάζεις τα λάδια με τα οποία στρώθηκε ο κινητήρας και είναι αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής. Πολύ αργά μετά από αρκετά χιλιάδες χιλιόμετρα συνήθως αλλάζουν τα λάδια σε κάτι λίγο πιο πηχτό όπως το 10w40 γιατί όσο παλιώνει ο κινητήρας λόγω φθοράς μπορεί οι ανοχές να έχουν αυξηθεί και υπάρχει περίπτωση να καις και περισσότερο λάδι αν του βάζεις ψιλό.
Φυσικά δε μιλάμε για καταστροφή κινητήρα αν το κάνεις :P προς θεού, απλά λέω τι είναι το καλύτερο.
Αυτά γενικά για τα λάδια...

Στο θέμα μας:
Βάζω συνθετικά 5w30 κι έχω κάνει 12000χλμ με αυτά. Στα 15000 θα τα αλλάξω αλλά στα ενδιάμεσα τους έριχνα μια ματιά. Το χρώμα τους έχει αλλάξει λιγάκι αλλά όχι τίποτα τραγικό. Επίσης ο κινητήρας καίει όσο λάδι έκαιγε και πριν με την βενζίνη. Όχι πάνω από 700ml ανά 10.000 χλμ. Η καταπόνηση θεωρητικά ίσως είναι μικρότερη με το LPG αλλά μένει να επιβεβαιωθεί και αυτό, καθώς κάπου διάβαζα για κάποια παράγωγα της καύσης του LPG που ίσως ήταν επιβλαβή για κάποια λάδια. Θα το ψάξω όμως γιατί μπορεί να είναι και μπαρούφα.
Zavoli χωρίς λαδιέρες, ξυδιέρες και τυροκαυτερές
70.000χλμ
Άβαταρ μέλους
tzanabetis
 
Δημοσιευσεις: 308
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ, 2011 23:58

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό gakost » Παρ 16 Σεπ, 2011 18:59

tzanabetis έγραψε:Παρά το ότι λένε πολλοί δεν είναι καλό για τον κινητήρα (αν είναι σχετικά καινούριος) να αλλάζετε ιξώδες λαδιού όπως έκανες φίλε astra. Αν ο κινητήρας σου έχει "στρωθεί" με το ψιλό λάδι 5w30 τότε το να του βάλεις 10w40 ίσως σου προκαλέσει προβλήματα μακροχρόνια. Το σωστό είναι να βάζεις τα λάδια με τα οποία στρώθηκε ο κινητήρας και είναι αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής. Πολύ αργά μετά από αρκετά χιλιάδες χιλιόμετρα συνήθως αλλάζουν τα λάδια σε κάτι λίγο πιο πηχτό όπως το 10w40 γιατί όσο παλιώνει ο κινητήρας λόγω φθοράς μπορεί οι ανοχές να έχουν αυξηθεί και υπάρχει περίπτωση να καις και περισσότερο λάδι αν του βάζεις ψιλό.
Φυσικά δε μιλάμε για καταστροφή κινητήρα αν το κάνεις :P προς θεού, απλά λέω τι είναι το καλύτερο.
Αυτά γενικά για τα λάδια...

Στο θέμα μας:
Βάζω συνθετικά 5w30 κι έχω κάνει 12000χλμ με αυτά. Στα 15000 θα τα αλλάξω αλλά στα ενδιάμεσα τους έριχνα μια ματιά. Το χρώμα τους έχει αλλάξει λιγάκι αλλά όχι τίποτα τραγικό. Επίσης ο κινητήρας καίει όσο λάδι έκαιγε και πριν με την βενζίνη. Όχι πάνω από 700ml ανά 10.000 χλμ. Η καταπόνηση θεωρητικά ίσως είναι μικρότερη με το LPG αλλά μένει να επιβεβαιωθεί και αυτό, καθώς κάπου διάβαζα για κάποια παράγωγα της καύσης του LPG που ίσως ήταν επιβλαβή για κάποια λάδια. Θα το ψάξω όμως γιατί μπορεί να είναι και μπαρούφα.


Συμφωνώ απόλυτα. Προσωπικά έχω δει μεγάλη διαφορά στο πόσο γρήγορα μαυρίζουν με υγραέριο. Το χρώμα τους είναι πολύ πιο καθαρό ακόμα και στο τέλος της ζωής τους.

Εγώ έχω και μια άλλη ένσταση για τον φίλο astra. Πολύ συχνά δεν αλλάζεις λάδια; 7000 για ένα καλό ημισυνθετικό 10/40 είναι λιγοτερα από τα μισά προτεινόμενα χιλιόμετρα. Ειδικά αν δεν κινήσε σε πόλη όπως εσύ δεν υπάρχει λόγος. Τα χιλιόμετρα που προτείνουν οι κατασκευαστές για αλλαγή λαδιών είναι εκτίμηση ωρών λειτουργίας κινητήρα. Αν δεν το δουλεύεις πόλη το αυτοκίνητο και να το φορτώνεις με πολλές ώρες πιγμένος στην κίνηση. τότε και στα 15000 που προτείνουν να τα αλλάξεις είσαι καλυμμένος
http://www.castrol.com/castrol/iframe.d ... Id=7044829
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Σάβ 17 Σεπ, 2011 00:39

tzanabetis έγραψε:Παρά το ότι λένε πολλοί δεν είναι καλό για τον κινητήρα (αν είναι σχετικά καινούριος) να αλλάζετε ιξώδες λαδιού όπως έκανες φίλε astra. Αν ο κινητήρας σου έχει "στρωθεί" με το ψιλό λάδι 5w30 τότε το να του βάλεις 10w40 ίσως σου προκαλέσει προβλήματα μακροχρόνια. Το σωστό είναι να βάζεις τα λάδια με τα οποία στρώθηκε ο κινητήρας και είναι αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής. Πολύ αργά μετά από αρκετά χιλιάδες χιλιόμετρα συνήθως αλλάζουν τα λάδια σε κάτι λίγο πιο πηχτό όπως το 10w40 γιατί όσο παλιώνει ο κινητήρας λόγω φθοράς μπορεί οι ανοχές να έχουν αυξηθεί και υπάρχει περίπτωση να καις και περισσότερο λάδι αν του βάζεις ψιλό.


Παντα εβαζα τα 10W40 που προτεινει η οπελ για τον κινητηρα μου αλλα για 7000χλμ. Τωρα τελευταια ομως εβαζα 5/30 της οπελ για να τα αλλαζω πιο αραια στις 10.000 μετα και απο παρότρυνση και του αρχημηχανικου οτι δεν υπαρχει κανενα θεμα μιας και η εταιρια τα προτεινει επισης.
Το θεμα ειναι ομως οτι ενω δεν εκαιγα καθολου λαδια(μα καθολου !!!) αρχισε να τσιμπαει λογο οπως εναι λογικο μιας και ειναι πιο ''ψιλα'' οπως λες και συ, αλλα καταλαβαινα και τον κινητηρα ποιο''ανησυχο''. Τωρα που γυρισα στα 10/40 βρηκα την υγεια μου ...ουτε σταγονα δεν καιει, ο κινητηρας ''γουργουριζει'' και τα λαδια ειναι καθαρα. Τωρα ομως με αυτο που μου θυμισες οτι τα 5/30 ειναι ποιο αραια, καταλαβα γιατι τα λαδια μαυριζαν !!!! ...αφου τα εκαιγε ο κινητηρας !!!! Φυσικα δεν τα ξανα αλλαζω

gakost έγραψε:Εγώ έχω και μια άλλη ένσταση για τον φίλο astra. Πολύ συχνά δεν αλλάζεις λάδια; 7000 για ένα καλό ημισυνθετικό 10/40 είναι λιγοτερα από τα μισά προτεινόμενα χιλιόμετρα. Ειδικά αν δεν κινήσε σε πόλη όπως εσύ δεν υπάρχει λόγος.


Τα αλλαζω στα χλμ που συστήνει η οπελ δεν το κανω απο μονος μου. Δεν θελω φιλε να κανω αλχημείες αφου εχω κανει 130.000χλμ με τον κινητηρα και με εχει αφησει ευχαριστημενο μιας και δεν καιει καθολου λαδι(εκτος της ''πατατας'' που περιγραφω παραπανω :lol: ). Τα χλμ γινονται ολα σε δρομο και σε μορμαλ ταχυτητες, περιπου 100 με 120χλμ/ωρα μιας και επαρχια...
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 125 επισκέπτες