Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό hlias » Τετ 21 Οκτ, 2015 17:16

erimitis έγραψε:Μην λετε αμα δεν ξερετε.
Φιλε εννοειται και να βαλεις 5 40 η και 5 30.
10 40 ειναι για κινητηρες παλιους το δικο σου τον σκοτωνεις.
Το αβενσις χειμωνα με 3 βαθμους εξω στα 3 χλμ εχει ανεβασει θερμοκρασια και δοτλευει υγραεριο

Στάλθηκε από το Breeze μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



ο κινητηρας του ειναι του 1996, 10w40, 15w40 ειναι το ιδανικο ιξωδες για αυτον.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό erimitis » Τετ 21 Οκτ, 2015 21:07

Αν ειναι του 96 εχετε δικιο συγνωμη παιδια.
Το αβενσις ειναι 2007

Στάλθηκε από το Breeze μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
erimitis
 
Δημοσιευσεις: 440
Εγγραφή: Τρί 12 Απρ, 2011 20:17

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό ntinaras » Τετ 21 Οκτ, 2015 22:18

george7009 έγραψε:
ntinaras έγραψε:σκεφτομαι απο 10-40 να παω σε 5-40
υπαρχει περιπτωση να βοηθησει το αμαξι να ζεσταινεται πιο ευκολα και με λιγοτερη βενζινη μεχρι να γυρισει σε υγραεριο?



Δεν νομίζω ότι τα λάδια παίζουν ρόλο στο να ανεβάσει πιο γρήγορα θερμοκρασία ο κινητήρας .


το διατυπωσα τελειως λαθος
θελω να μειωθει η καταναλωση βενζινης οταν ειναι κρυο, γιατι καθε 20 ευρω υγραεριο θελει 4-5 ευρω βενζινη...
Micra K11 1.3 Zanardi NIGS
ntinaras
 
Δημοσιευσεις: 230
Εγγραφή: Παρ 11 Μαρ, 2011 00:58

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό hlias » Τετ 21 Οκτ, 2015 23:21

απο λαδι δεν θα δεις διαφορα, αν οι υπολογισμοι σου ειναι σωστοι, πιστευω οτι δεν ειναι, καπου αλλου ειναι το προβλημα σου.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό viallesi » Τετ 21 Οκτ, 2015 23:31

Με τις τιμές που λες έχεις ~30 λίτρα lpg (20/0,65) και ~3 λίτρα βενζίνη (4/1,35). Άρα έχει ~10% κατανάλωση βενζίνης. Αυτό οφείλεται είτε σε ρύθμιση (ψεκάζει το σύστημα σου βενζίνη για λίπανση?) είτε σε πολλά σταμάτα ξεκίνα σε μικρές αποστάσεις. Πάντως καλό θα ήταν να δεις αυτές τις μετρήσεις σε μεγαλύτερη κλίμακα ώστε να περιορίσεις τις πιθανότητες λάθους.
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό ntinaras » Πέμ 22 Οκτ, 2015 09:56

viallesi έγραψε:Με τις τιμές που λες έχεις ~30 λίτρα lpg (20/0,65) και ~3 λίτρα βενζίνη (4/1,35). Άρα έχει ~10% κατανάλωση βενζίνης. Αυτό οφείλεται είτε σε ρύθμιση (ψεκάζει το σύστημα σου βενζίνη για λίπανση?) είτε σε πολλά σταμάτα ξεκίνα σε μικρές αποστάσεις. Πάντως καλό θα ήταν να δεις αυτές τις μετρήσεις σε μεγαλύτερη κλίμακα ώστε να περιορίσεις τις πιθανότητες λάθους.


οχι δε ψεκαζει βενζινη, απλα κανω πολλες μικρες διαδρομες και μεχρι να ζεσταθει καιει βενζινη :cry:
Micra K11 1.3 Zanardi NIGS
ntinaras
 
Δημοσιευσεις: 230
Εγγραφή: Παρ 11 Μαρ, 2011 00:58

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό donstefano » Πέμ 22 Οκτ, 2015 10:34

Στο αμαξι σου και σε κανενα αλλο αμαξι πιστευω αυτο που θες δεν γινεται οσο αφορα τη λειτουργια του LPG.Δηλαδη να ξεκιναει με κρυα θερμοκρασια στα νερα του ψυγειου.

Αν βαλεις πχ λιγοτερα υγρα στο ψυγειο δε θα σου ζεσταθει πιο γρηγορα?Ομως παιζεις με την αξιοπιστια του αυτοκινητου σου....
Σκεψου τα μεταλλα οταν θα ζεσταθουν πιο γρηγορα, ειναι σιγουρο οτι θα ανεβουν και παραπανω οι θερμοκρασιες απο το φυσιολογικα επιπεδα και τοσο πιο γρηγορα θα επελθει η φθορα του κινητηρα σου!!

Αστο να καει και λιγο βενζινη.Μονο καλο κανεις στο κινητηρα σου.Ειναι και ιαπωνικος και εχει και τις ευαισθησιες του........

Απο κει και περα ειναι δικη σου επιλογη......Αν θες να ρισκαρεις το μοτερ σου τοτε πανε στον εγκαταστατη σου και πες του να στο φτιαξει να μην πεταει καθολου βενζινη ενδιαμεσα να στο φτιαξει οπως θες.

Παντως εγω δε θα στο προτεινα...Για μενα αστο οπως εχει......
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI
BRC SEQUENT 24
donstefano
 
Δημοσιευσεις: 152
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ, 2015 14:11

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό ntinaras » Πέμ 22 Οκτ, 2015 10:48

μα οπως εγραψα και παραπανω, δεν ψεκαζει βενζινη στη λειτουργια του Lpg
απλα μεχρι να ζεσταθει το νερο καιει αρκετη βενζινη, αυτο προσπαθω να περιορισω. :D
Micra K11 1.3 Zanardi NIGS
ntinaras
 
Δημοσιευσεις: 230
Εγγραφή: Παρ 11 Μαρ, 2011 00:58

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό donstefano » Πέμ 22 Οκτ, 2015 10:59

Μονο με ανορθοδοξο τροπο μπορεις να κανεις τα νερα να ανεβασουν πιο γρηγορα θερμοκρασια.......
Ας πει και τη γνωμη του καποιος εγκαταστατης στο θεμα.Απλα εγω δε θα το εκανα.Θα το αφηνα ετσι.Βεβαια οπως σου εγραψα και πριν, δικο σου το αμαξι και μπορεις να το κανεις οτι θες.

Και κατι για τους χρηστες των λαδιων ΕΝΕΟS.Παιδια σας καει καθολου λαδι το αμαξι με ENEOS?Γιατι εμενα μεχρι τωρα δε καιει με τα TOYOTA λαδια που φοραω! B-)
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI
BRC SEQUENT 24
donstefano
 
Δημοσιευσεις: 152
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ, 2015 14:11

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό lancialybra » Πέμ 22 Οκτ, 2015 11:31

O μοναδικός τρόπος για να περιορίσεις την κατανάλωση βενζίνης στις μικρές αποστάσεις, είναι να σου κατεβάσει ο εγκαταστάτης τη θερμοκρασία αλλαγής από βενζίνη προς υγραέριο.

Για παράδειγμα εάν τώρα είναι στους 49 για ασφάλεια, υπάρχει η δυνατότητα αναλόγως του τύπου του αυτοκινήτου και το κατά πόσο είναι δεκτικός, να χαμηλώσει η αλλαγή αυτή σε πιο χαμηλή θερμοκρασία.
Αν ο εγκαταστάτης σου το δεχθεί και δείτε ότι λειτουργεί για παράδειγμα στους 35...θα πρέπει και πάλι να είσαι προσεκτικός να μην πιέσεις τον κινητήρα παρόλο που γύρισε σε υγραέριο, να το οδηγάς στρωτά μέχρι να πιάσει κανονική θερμοκρασία.

Είναι το μοναδικό τρυκ προς την κατεύθυνση που θέλεις, ειδικά εάν κατοικείς στις νότιες περιοχές της χώρας.
Lancia Lybra 1.8LX '00 - BRC "Plug & Drive"
http://lancialybra.mlemo.gr
lancialybra
 
Δημοσιευσεις: 102
Εγγραφή: Τρί 03 Ιούλ, 2012 13:45

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 28 επισκέπτες