Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό nickL » Τρί 22 Αύγ, 2017 15:24

Δεν κοιτάς κανά Motul ή Shell; Λίγο ακριβό το liqui moly και δεν καταλαβαίνω γιατί
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό referravag » Πέμ 24 Αύγ, 2017 08:55

Όχι και πιο φθηνά τα Motul από τα Liqui Moly... Το αντίθετο συμβαίνει... 60 ευρώ θες το λιγότερο για 5λίτρα 5w40 Motul την στιγμή που το TopTec 4100 το βρίσκεις 40-42€. Εκτός αυτού έχεις δεις αποτελέσματα από τεστ λίπανσης σε μηχανές πάγκου που κάνουν 2 Ρώσοι; Για ψάξε λίγο να δεις τα αποτελέσματα... Θα εκπλαγείς πολύ δυσάρεστα με τα Motul που πάρα πολλοί τα έχουν σαν εικόνισμα...

Για Shell +1, τα έβαζα σε παλιότερο αυτοκίνητό μας πριν καμιά 10αριά χρόνια και ακόμη πάει μετά από 3 αλλαγές χεριών και λογικά πάνω από 500.000χλμ τώρα.
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό meletis » Πέμ 24 Αύγ, 2017 13:01

Αλλαξα σημερα στο Accord, 10-40 της Feg Gold (4λτ) + φιλτρο λαδιου. Μου κοστισε 32€ με Φ.Π.Α.
Σχετικα καθαρα ηταν με τη χρηση υγραεριου

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1430
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό nickL » Πέμ 24 Αύγ, 2017 17:30

referravag έγραψε:Όχι και πιο φθηνά τα Motul από τα Liqui Moly... Το αντίθετο συμβαίνει... 60 ευρώ θες το λιγότερο για 5λίτρα 5w40 Motul την στιγμή που το TopTec 4100 το βρίσκεις 40-42€. Εκτός αυτού έχεις δεις αποτελέσματα από τεστ λίπανσης σε μηχανές πάγκου που κάνουν 2 Ρώσοι; Για ψάξε λίγο να δεις τα αποτελέσματα... Θα εκπλαγείς πολύ δυσάρεστα με τα Motul που πάρα πολλοί τα έχουν σαν εικόνισμα...

Για Shell +1, τα έβαζα σε παλιότερο αυτοκίνητό μας πριν καμιά 10αριά χρόνια και ακόμη πάει μετά από 3 αλλαγές χεριών και λογικά πάνω από 500.000χλμ τώρα.


Φίλε κανά 40άρι έχουν τα Motul 4λ και κοντά εκεί τα 5λ, χθες ρώτησα ένα συνοικιακό φαντάσου που το θεωρώ και ακριβό μαγαζί γενικά. Επίσης το liqui moly 4100 που λες είναι ημισυνθετικό, οπότε για το μωβ το αντίστοιχο του motul θες και παραπάνω μη σου πω.

Τώρα για τη σύγκριση ποιο είναι καλύτερο τρέχα γύρευε, αλλά προσωπικά ένα βίντεο με Ρώσους στο yt δε μου λέει κάτι. Δεν αμφισβητώ ότι δεν είναι καλό το moly γενικά, δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά μου φαίνεται υπερβολικό αυτό που λες περί δυσάρεστης έκπληξης κλπ.
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό referravag » Παρ 25 Αύγ, 2017 12:29

H σειρά Top Tec δεν είναι ημισυνθετικά φίλε nickL. Είναι πλήρως συνθετικά λάδια. Η Liqui Moly τα ονομάζει Synthetic Technology αν κοιτάξεις καλύτερα στο site της απλώς επειδή είναι GroupIII, δηλ χρησιμοποιούν ως βάση ένα ποσοστό που προέρχεται από επεξεργασία ορυκτέλαιου όπως συμβαίνει και με την πληθώρα των υπόλοιπων εταιρειών που τα βαφτίζουν 100% συνθετικά. Έχει άλλες κατηγορίες Ημισυνθετικά και Πλήρως Συνθετικά. Απλώς λόγω νομοθετικού καθεστώτος στην Γερμανία δεν μπορεί να τα χαρακτηρίσει τα Group III λάδια 100% ή fully synthetic καθώς οι Γερμανοί ορίζουν άλλο πράγμα σαν Full Synthetic... Γι' αυτό και άλλες εταιρείες εκτός Γερμανίας που γράφουν στην ετικέτα τους 100% Synthetic ή fully synthetic, στην Γερμανία το αλλάζουν και αυτοί κολλάνε άλλη ετικέτα με παρόμοιο χαρακτηρισμό "Συνθετικής Τεχνολογίας".

Τέλος η συντριπτική πλειοψηφία των πλήρως συνθετικών λαδιών είναι GroupIII...

Και ναι τα Motul είναι πιο ακριβά από τα Liqui Moly... Άλλο 40€/4L για τα Motul και άλλο 40€/5L Liqui Moly. Ειδικά για το δικό μας υγραεριοκίνητο που χρειάζεται 4,25λίτρα σε κάθε αλλαγή και άλλα 4 λίτρα να έχουμε για συμπλήρωμα μέχρι την επόμενη αλλαγή, δεν συμφέρουν τα Motul όπως καταλαβαίνεις. Αν σύμφεραν θα τα είχαμε δοκιμάσει ήδη... Αλλά 60-65€ που θέλουν τα 5L Motul Specific CNG/LPG σημαίνουν 120-130€ για 2 μπετόνια που θα πρέπει να αγοράσουμε (1 για την αλλαγή + 1 για συμπλήρωμα μέχρι την επόμενη) Ενώ τα LM βγαίνουν 80-85€ τα δυο μπετόνια Top Tec 4100...

Για τσέκαρε και εδώ να δεις στα πόσα κιλά σταματάει το μοτέρ με τα Liqui Moly και δες που σταματάει και το Motul που κολλάει σχεδόν στα μισά κιλά σε σχέση με τα Liqui Moly...
https://www.youtube.com/watch?v=i_8STojyTHA&t=603s

Υπάρχουν και άλλα βίντεο από άλλους χρήστες στο youtube και με άλλα λάδια που επιβαιώνουν ότι πολλά λάδια τις Motul είναι από τα χειρότερα, προς έκπληξη και δική μου... ΠΧ το 8100 Χ-Clean FE (που είναι το αντίστοιχο με το TopTec 4600 που χρησιμοποιώ dexos 2 και τα δύο) αφήνει σημάδι πάνω από 2 φορές μεγαλύτερο στο ρουλεμάν που χρησιμοποιεί ο τύπος στο πείραμά του σε σχέση με το Liqui Moly...

Τα συμπεράσματα δικά σου...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό nickL » Παρ 25 Αύγ, 2017 19:24

Ρε συ τι ψάξιμο έχεις κάνει; :thumbup:

Τι να πω δεν ξέρω, εμένα παίρνει 3,3 λ οπότε δεν έχω αυτό το θέμα που λες, τα βρίσκω 31-32 τα Motul αλλιώς πάω για shell/total που νομίζω αξιοπρεπή είναι (και με τιμή 25 ευρώ για μένα είναι σούπερ), αλλά είναι αλήθεια όποιος θέλει πάνω από 4λ έχει όντως αυτό το πρόβλημα.

Για την ποιότητα λαδιών για να είμαι ειλικρινής δεν έχω γνώσεις να κρίνω, λογικό ακούγεται αυτό που λες απλά μου φαίνεται περίεργο να είναι τόσο χάλια αυτή η μάρκα. Πάντως ήμουν περίεργος να τα δοκιμάσω τα Liqui κάποια φορά, αν τα βάλω ποτέ θα σου πω. :thumbup:
nickL
 
Δημοσιευσεις: 338
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό referravag » Παρ 25 Αύγ, 2017 22:05

Η αλήθεια είναι ότι το ψάχνω πάρα πολύ ειδικά με τα καύσιμα και τα λάδια...

Τα Motul γενικά θεωρούνται από τα καλά λάδια... Όμως προσωπικά για τις συγκεκριμένες προδιαγραφές που χρειάζομαι εγώ (dexos2) δεν διαβάζω τα καλύτερα για τα συγκεκριμένα λάδια της Motul και σε ξένα φόρουμς... Γενικά για τα Motul στα ξένα φόρουμ οι απόψεις είναι πολύ μοιρασμένες και γι' αυτό δεν έχω πειστεί να τα δοκιμάσω... Βάλαμε όμως βαλβολίνες Motul στα 2 γαλλικά μας. Οκ μπορώ να πω αλλά μέχρι εκεί. Την επόμενη φορά θα ψάξω να βρω πως θα φέρω τις Liqui Moly από εξωτερικό αν και απ' ότι είδα έχει βγει και ένα καινούριο μοντέλο LM για τις οποίες διαβάζω πάρα πολύ καλά λόγια και από παιδιά που τις είχαν χρησιμοποιήσει στο opel-club...

Τα Motul για εμένα δεν έχουν την συνέπεια που έχουν πχ τα Liqui Moly σε όλα τους τα προϊόντα... Δηλ η Motul έχει κάποια λάδια τα οποία είναι όντως πολύ καλά, αλλά έχει και κάποια τα οποία δεν περιμένεις σε καμία περίπτωση να είναι τόσο κάτω από τον ανταγωνισμό και από άλλες μάρκες που λες ότι δεν θα τις έβαζες καν... To ίδιο ισχύει και με τα Total... Τα Ineo ECS 5W30 ας πούμε είναι για να λαδώνεις μεντεσέδες, που και πάλι δεν θα τους κάνεις καλό... Κάποια άλλα όμως που βγάζει όπως το 9000 Energy 5W40 ή το MC3 είναι όντως καλά λάδια...

Για τα Shell γενικά +1 από εμένα. Τα καινούρια Ultra ενσωματώνουν τεχνολογία Pure Plus (λάδι διάφανο σαν νερό) με σημαντικά πλεονεκτήματα ειδικά στο κρύο ξεκίνημα. Σκέφτομαι να δοκιμάσω τα ECT3 ή τα AG που πληρούν τις προδιαγραφές μου. Έβαλε ο μηχανικός μου τα ECT3 στο Transporter του και μου έλεγε "μεταμόρφωση"... Μόνο σούζες δεν σηκώνει... Βέβαια του έβαζε και πιο χοντρά λάδια παλιά...

Θα δω τι θα κάνω... Γενικά είμαι πνεύμα ανήσυχο και μου αρέσει να ψάχνω, να δοκιμάζω, να πειραματίζομαι. Αλλά από την άλλη συνταγή που πετυχαίνει δεν την αλλάζεις λένε και δεν ξέρω αν πρέπει να φύγω από τα Liqui Moly καθότι είμαι πολύ ευχαριστημένος. Αν δοκιμάσω κάτι άλλο ίσως δοκιμάσω τα Shell ή τα Total MC3 για τα οποία είχα διαβάσει καλά λόγια παλαιότερα. Είδα καλές κριτικές και για ένα μοντέλο της Fuchs. Θα το ψάξω κι αυτό.
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό referravag » Τρί 05 Σεπ, 2017 10:13

Έφτασε η ώρα για αλλαγή λαδιών στο λιοντάρι και έχουμε ξεπεράσει τα 10.000χλμ αυτή τη φορά. Πρέπει να είναι κάπου στα 12.000χλμ. Λοιπόν αυτό που παρατηρήσαμε με την φίλη μου είναι ότι σε αυτά τα χλμ έχει καταναλώσει λιγότερο λάδι σε σχέση με την ποσότητα που κατανάλωνε τις προηγούμενες φορές στα 10.000χλμ. Να θυμίσω ότι στην προτελευταία αλλαγή είχαμε ρίξει μαζί με τα λάδια και ένα πρόσθετο της Liqui Moly το Motor Oil Saver, το οποίο υποτίθεται ότι αναζωογονεί τσιμούχες και ελαστομερή στο εσωτερικό του κινητήρα.

Φαίνεται ότι μάλλον έκανε δουλειά το συγκεκριμένο πρόσθετο καθώς εκεί που χρειαζόταν ±4λίτρα λάδι συμπλήρωμα ανά 10.000χλμ, τώρα έχει φτάσει τα 12.000χλμ και έχουμε συμπληρώσει ~3,7λίτρα. Στην τελευταία αλλαγή δεν το είχαμε ξανά ρίξει. Στην αλλαγή που κοντοζυγώνει, θα ρίξουμε μάλλον το άλλο πρόσθετο για το οποίο διαβάζω πολύ καλά λόγια σχετικά με την μείωση της κατανάλωσης λαδιού το Liqui Moly Visco Stabil. Σε όσες ξένες κριτικές έχω διαβάσει για το συγκεκριμένο οι χρήστες του γράφουν ότι είδαν μεγάλη μείωση στην κατανάλωση του λαδιού. Το μόνο θέμα είναι ότι δεν έχω βρει κάποιο online κατάστημα που να το πουλάει εδώ στην Ελλάδα... Αν ξέρει κανείς θα με βοηθούσε πολύ...

Καλημέρα :wave:
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό tedd » Τετ 06 Σεπ, 2017 15:53

Αμα εκαψες μισο λιτρο λιγοτερο δεν νομιζω οτι τελικα εκανε και πολυ δουλεια το προσθετο. Ενα 15% βελτιωση μπορει να προερχεται απο τυχαιους λογους . Καλυτερα ο ελεγχος να γινοταν στον ιδιο αριθμο χλμ, πιο ασφαλη συμπαιρασματα θα εβγαζες.
Το μισο λιτρο λαδι πιο φτηνο θα σου εβγαινε απο αυτα που εδωσες για το προσθετο. Μηπως θελουν αλλαγη τα τσιμουχακια των βαλβιδων και τζαμπα παιδευσαι με τα προσθετα?

Μηπως θα πρεπει να βρειτε την πηγη του προβληματος και την διορθωση του απο να ασχολεισται με το βουλωμα τους?

Μηπως θα πρεπει να πατε σε πιο χοντρα λαδια και ποιο οικονομικα? Επισης μηπως να κανεται τις αλλαγες πιο συχνα και να μην τα αφηνεται τοσο μεσα. Εχεται παρατηρηση απο την αλλαγη τους σε νεα ποσο καταναλωνει ανα 1000χλμ να δειτε απο πιο σημειο αυξανεται παραπανω η καταναλωση; μηπως να βλεπατε για κανενα κλασικο 10w40 και αφηνατε τα δηθεν ειδικα και πιο ακριβα? Γιατι ετσι οτι κερδίζεται απο το υγραεριο το δινεται σε δηθεν ειδικα λαδια και προσθετα.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό labros » Πέμ 07 Σεπ, 2017 12:45

tedd έγραψε:Αμα εκαψες μισο λιτρο λιγοτερο δεν νομιζω οτι τελικα εκανε και πολυ δουλεια το προσθετο. Ενα 15% βελτιωση μπορει να προερχεται απο τυχαιους λογους . Καλυτερα ο ελεγχος να γινοταν στον ιδιο αριθμο χλμ, πιο ασφαλη συμπαιρασματα θα εβγαζες.
Το μισο λιτρο λαδι πιο φτηνο θα σου εβγαινε απο αυτα που εδωσες για το προσθετο. Μηπως θελουν αλλαγη τα τσιμουχακια των βαλβιδων και τζαμπα παιδευσαι με τα προσθετα?

Μηπως θα πρεπει να βρειτε την πηγη του προβληματος και την διορθωση του απο να ασχολεισται με το βουλωμα τους?

Μηπως θα πρεπει να πατε σε πιο χοντρα λαδια και ποιο οικονομικα? Επισης μηπως να κανεται τις αλλαγες πιο συχνα και να μην τα αφηνεται τοσο μεσα. Εχεται παρατηρηση απο την αλλαγη τους σε νεα ποσο καταναλωνει ανα 1000χλμ να δειτε απο πιο σημειο αυξανεται παραπανω η καταναλωση; μηπως να βλεπατε για κανενα κλασικο 10w40 και αφηνατε τα δηθεν ειδικα και πιο ακριβα? Γιατι ετσι οτι κερδίζεται απο το υγραεριο το δινεται σε δηθεν ειδικα λαδια και προσθετα.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


+1000! από εμένα.
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 30 επισκέπτες





cron