Σελίδα 21 από 24

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Ιούλ, 2017 14:20
από erimitis
Τι σχέση έχει ο κινητήρας που καίει υγραέριο με τα λάδια.Ίσως ο κινητήρας να δουλεύει σε λίγο μεγαλύτερες θερμοκρασίες αλλά όχι τόσο που να δικαιολογεί αλλαγή συμπεριφορας του κινητήρα.
Στο δια ταύτα την βλακεία και την αμάθεια των εγκαταστατων την πληρώνουν όλα τα υπολοιπα εκτός απο το κλουβιο το κεφάλι τους.


Στάλθηκε από το Lenovo_P1m μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Ιούλ, 2017 00:40
από tedd
meletis έγραψε:Έχω ακούσει οτι πλέον με υγραέριο πολλοί αφήνουν τα λάδια έως και 15000χλμ.
Προσωπικά εγω τα αλλάζω στις 8500-9000χλμ , χρησιμοποιώ ημισυνθετικά 10-40 της Havoline (5λτ) , μαζί με φίλτρο λαδιου 28 ευρώ κοστίζουν.
Ο κινητήρας έχει γράψει 370000 χλμ και απο αυτά τα 62.000χλμ σε 1.5 χρόνο με υγραέριο.Καταναλωση λαδιου έχω 200ml στις αλλαγές.

Αυτο νομιζω οτι ειναι αποτελεσμα ενος απο τους μυθους που κυκλοφορισαν απο τα συνεργεια οταν αρχισε να διαδιδεται το υγραεριο. ΟΠου γραφανε στα σαιτ τους οτι λογω της καθαρης καυσης τα λαδια αντεχουν παραπανω, αναλογο με την παπαρια οτι κανεις οικονομία 50%.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Ιούλ, 2017 04:29
από referravag
tedd έγραψε:Μηπως είναι σύμπτωση? Δεν μπορω να καταλάβω πως μπορει να συνδεεται ο θαλαμος καυσης με τη καταναλωση λαδιου.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Αν τα ελατήρια έχουν φθορές και έχεις διαρροές από εκεί έχει άμεση σχέση η κατανάλωση λαδιού καθώς από εκεί περνά στον θάλαμο καύσης... Επιπλέον αν σκεφτείς ότι σε κάποια μέρη του κινητήρα τα μέταλλα είναι σημαντικά πιο ζεστά από κάποια άλλα, πόσο μάλλον αν έχει γίνει κακή ρύθμιση, τότε είναι πολύ πιο εύκολο λόγω μεγαλύτερων θερμοκρασιών εξ' αιτίας της λάθος ρύθμισης να λεπταίνει ακόμη περισσότερο το λάδι στα "καυτά σημεία" με αποτέλεσμα την γρηγορότερη κατανάλωσή του και την ευκολότερη ατμοποίηση του που και από εκεί υπάρχουν απώλειες (evaporation loss)... Γι' αυτό και κάποιοι αρχίζουν και παραπονιούνται ότι τους καίει παραπάνω λάδι μετά την μετατροπή...

Το δικό μας πχ καινούριο δεν έκαιγε λάδι... Από ένα σημείο και μετά άρχισε να καίει (όπως και όλα με τον ίδιο κινητήρα και βασικά όλα τα VTi καθώς και τα THP - κοινώς όλα όσα έχουν BMW μοτέρ- όπως μας είπαν οι μηχανικοί στην τοπική αντιπροσωπεία της Peugeot- δεν πρέπει να υπάρχει τέτοιο μοτέρ που να μην καίει λάδι τουλάχιστον όσα έχουν δει αυτοί εκεί) αλλά καίει σταθερά το ίδιο τα τελευταία 2 χρόνια που έχει υγραέριο όπως και πριν που ήταν βενζίνη. Δεν επηρεάστηκε η κατανάλωση λαδιού δηλ μετά την μετατροπή. Τώρα αν το καταναλώνει από τα ελατήρια όπως μας είχαν πει στην αντιπροσωπεία δεν ξέρω... Ο μηχανικός που πάμε πλέον εκτός αντιπροσωπείας μας έχει πει ότι το συγκεκριμένο μοτέρ καταναλώνει από τους οδηγούς των βαλβίδων... Είχε ανοίξει ένα ίδιο για επισκευή και το είχε δει... Προς το παρόν το ελέγχουμε κάθε 800-1000χλμ και συμπληρώνουμε όσο χρειάζεται. :)

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Ιούλ, 2017 01:13
από nickL
Μπερδεύτηκα τώρα

http://www.motul.com/gr/el/news/busines ... ub-advisor

Γενικά στις 10000 τ αλλάζω τα λάδια, η ίδια η motul λέει στις 20.000. Τ' αφήνετε τόσο ρε παιδιά;

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Ιούλ, 2017 01:27
από tedd
Αλλαγη λαδιων στα χιλιομετρα που συστήνει ο κατασκευαστής.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Ιούλ, 2017 12:58
από meletis
Πολλα χιλιομετρα ειναι 20000 , βεβαια εαν το στροφαρεις το αμαξι θελει πιο συχνη αλλαγη.
Προσωπικα αλλαγες τα ημισυνθετικα της Havoline 10-40 τα αλλαζω στις 8500-9000χλμ

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Αύγ, 2017 10:54
από ronin13
Καλημερα παίδες! Νέος στο φόρουμ και έχω απορία.. Έχω ένα Mercedes A150 (w169) με BRC Black τα εδώ και τρία χρόνια. Μετά από κανένα χρόνο που του έκανα την τελευταία αλλαγή ήρθε η ώρα του να του αλλάξω πάλι το λαδάκι. Δεν ξέρω τι έπαιρνε πιο πριν, γιατί το αναλάμβανε ο πατέρας μου και δεν είχε τυχει να ασχοληθώ ξανά.
Εσείς τι θα προτείνατε; Εχει καποιος κάτι αντίστοιχο κατά νου;
Ευχαριστώ!

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Αύγ, 2017 16:42
από meletis
ronin13 έγραψε:Καλημερα παίδες! Νέος στο φόρουμ και έχω απορία.. Έχω ένα Mercedes A150 (w169) με BRC Black τα εδώ και τρία χρόνια. Μετά από κανένα χρόνο που του έκανα την τελευταία αλλαγή ήρθε η ώρα του να του αλλάξω πάλι το λαδάκι. Δεν ξέρω τι έπαιρνε πιο πριν, γιατί το αναλάμβανε ο πατέρας μου και δεν είχε τυχει να ασχοληθώ ξανά.
Εσείς τι θα προτείνατε; Εχει καποιος κάτι αντίστοιχο κατά νου;
Ευχαριστώ!
Επελεξε βασει κατασκευαστη το ιξωδες.

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Αύγ, 2017 20:15
από referravag
ronin13 έγραψε:Καλημερα παίδες! Νέος στο φόρουμ και έχω απορία.. Έχω ένα Mercedes A150 (w169) με BRC Black τα εδώ και τρία χρόνια. Μετά από κανένα χρόνο που του έκανα την τελευταία αλλαγή ήρθε η ώρα του να του αλλάξω πάλι το λαδάκι. Δεν ξέρω τι έπαιρνε πιο πριν, γιατί το αναλάμβανε ο πατέρας μου και δεν είχε τυχει να ασχοληθώ ξανά.
Εσείς τι θα προτείνατε; Εχει καποιος κάτι αντίστοιχο κατά νου;
Ευχαριστώ!



Εδώ είσαι: https://products.liqui-moly.com/olyslager/endpoint?category=1&countryCode=GRC&type=eb76d511f5600ba7f7c18d9285b8abc2

Πρώτη επιλογή έχει το εξ'ολοκλήρου συνθετικό LEICHTLAUF HIGH TECH 5W-40 (μωβ μπετόνι).
Δες και τα TOP TEC 4100 5W40 (αυτό χρησιμοποιούμε εμείς στο δικό μας και είναι καταπληκτικό) καθώς και το MOLYGEN NEW GENERATION 5W-40... Κοίταξε στα χαρακτηριστικά των λαδιών και επέλεξε αυτό που έχει τα χαμηλότερα κατάλοιπα θειϊκής τέφρας. Το 4100 πληροί αυτό που σου λέω και σύμφωνα με την Liqui Moly είχε σχεδιαστεί με γνώμονα και τις απαιτήσεις των κινητήρων που δουλεύουν με LPG/CNG.

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Αύγ, 2017 04:04
από ronin13
referravag έγραψε:
ronin13 έγραψε:Καλημερα παίδες! Νέος στο φόρουμ και έχω απορία.. Έχω ένα Mercedes A150 (w169) με BRC Black τα εδώ και τρία χρόνια. Μετά από κανένα χρόνο που του έκανα την τελευταία αλλαγή ήρθε η ώρα του να του αλλάξω πάλι το λαδάκι. Δεν ξέρω τι έπαιρνε πιο πριν, γιατί το αναλάμβανε ο πατέρας μου και δεν είχε τυχει να ασχοληθώ ξανά.
Εσείς τι θα προτείνατε; Εχει καποιος κάτι αντίστοιχο κατά νου;
Ευχαριστώ!



Εδώ είσαι: https://products.liqui-moly.com/olyslager/endpoint?category=1&countryCode=GRC&type=eb76d511f5600ba7f7c18d9285b8abc2

Πρώτη επιλογή έχει το εξ'ολοκλήρου συνθετικό LEICHTLAUF HIGH TECH 5W-40 (μωβ μπετόνι).
Δες και τα TOP TEC 4100 5W40 (αυτό χρησιμοποιούμε εμείς στο δικό μας και είναι καταπληκτικό) καθώς και το MOLYGEN NEW GENERATION 5W-40... Κοίταξε στα χαρακτηριστικά των λαδιών και επέλεξε αυτό που έχει τα χαμηλότερα κατάλοιπα θειϊκής τέφρας. Το 4100 πληροί αυτό που σου λέω και σύμφωνα με την Liqui Moly είχε σχεδιαστεί με γνώμονα και τις απαιτήσεις των κινητήρων που δουλεύουν με LPG/CNG.
Ευχαριστώ πολύ!