Όπως είπα και παραπάνω έχουν ειπωθεί πολλά για το συγκεκριμένο θέμα με διάφορες απόψεις. Όσο το ψάξει κανείς θα μπερδευτεί και παραπάνω. Δεν αντιλέγω για αυτά που λένε οι τεχνικοί αλλά και εμένα τεχνικός μου σύστησε να βάλω λαδιέρα, όμως να στάζει στο 1/5 της ποσότητας από αυτό που λέει η αντιπροσωπεία. Επίσης και σε άλλα forum κάποιοι εξυμνούν την λαδιέρα και άλλοι την απεχθάνονται. Σε αυτά που γράφω δεν θέλω να κάνω τον έξυπνο αλλά να ενημερώσω με βάση τις προσωπικές μου εμπειρίες από κάτι που έβαλα στο αμάξι μου και όχι από κάτι που έχω ακούσει. Εδώ και 3.000 χλμ κυκλοφορώ με λαδιέρα και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Βέβαια είναι πολύ λίγα τα χλμ ακόμη, αλλά να είστε σίγουροι πως δεν θα διστάσω να σας ενημερώσω για το παραμικρό πρόβλημα που θα μου παρουσιάσει. Ο χρόνος θα δείξει. Τέλος δεν είπα ότι κάνει καλό ή κακό, απλά ότι θεωρώ, (προσωπική μου γνώμη), πως είναι ένα βοήθημα. Το παρακάτω υπάρχει στο site http://en.wikipedia.org/wiki/Autogas και έχει γίνει μετάφραση από το google toolbar.
Προαιρετικό προστασίας της βαλβίδας
Πολλοί εγκαταστάτες εξοπλισμού υγραερίου προτείνουμε την εγκατάσταση των αποκαλούμενων συστημάτων προστασίας της βαλβίδας. Αυτοί μπορούν να συνίστανται στην πιο απλή περίπτωση ένα μπουκάλι που περιέχει υγρό βαλβίδα προστασίας. Το υγρό την είσοδο στο σύστημα εισαγωγής αέρα και διανέμεται σε κινητήρες «κυλίνδρων του, μαζί με το καύσιμο και αέρα. Πιο εξελιγμένα συστήματα μπορούν να αποτελούνται από ένα ECU επί φορτηγών που είναι συγχρονισμένο με το ECU εγχυτήρα υγραερίου. Αυτό οδηγεί σε μια πιο ακριβή ένεση ρευστού προστασίας βαλβίδας.