NickSt έγραψε:Φίλοι συνφορουμίτες , μήπως για να γίνει πιο χρήσιμη η συζήτηση θα πρέπει να γνωρίζουμε ας πούμε , ποιός είναι ο μέσος χρόνος ζωής των βαλβίδων εξαγωγής σε καύση μόνο βενζίνης και ποιός σε καύση LPG ?? ..γιατί αν πχ σε βενζίνη είναι 400000 χλμ και σε LPG 300000 , τότε άδικα γινεται η συζήτηση για τα διάφορα ζουμιά - ματζαφλάρια - λαδοξυδιέρες κλπ. κλπ. που θα κοστίσουν ΠΟΛΛΑ περισσότερα από μια γενική καπακιού όταν θα έρθει η ώρα και αφού πρώτα θα έχω εξοικονομήσει πολύ περισσότερο χρήμα λόγω της χρήσης LPG !!!!...
Οι γνωρίζοντες ας απαντήσουν please....
apagogeas έγραψε:Μακάρι να ήταν τόσο απλό όπως το ρωτάς. Η βλάβη με το LPG γίνεται στις έδρες/βαλβίδες. Ο χρόνος ζωής τους στη βενζίνη θεωρητικά είναι όσο και η ζωή του οχήματος αν σκεφτούμε ότι τα υλικά έχουν επιλεγεί με γνώμονα ότι καίγεται βενζίνη και εκμεταλλεύονται και το γεγονός της δημιουργίας μικρόκοκκων (το soot) που επικάθονται πάνω στις έδρες/βαλβίδες και προστατεύουν από τις τριβές μεταξύ των μετάλλων (το φαινόμενο VSR που λένε). Αυτό που ονομάζουν "λίπανση" της βενζίνης είναι στην ουσία η δημιουργία του soot.
Στο LPG η διάρκεια ζωής εδρών/βαλβίδων είναι συνάρτηση της αντοχής των υλικών, σωστής ρύθμισης, σωστότερου advance/ταχύτητας κάυσης LPG, παραγωγή ή όχι soot. Όσο καλύτερα αντιμετωπίζεται καθένα από αυτά, τόσο μεγαλύτερη διάρκεια ζωής θα έχουν οι έδρες/βαλβίδες. Το μόνο σίγουρο είναι ότι υπάρχει μεγαλύτερη καταπόνηση σε σχέση με τη βενζίνη, το πόσο πάει ανά περίπτωση.
hlias έγραψε:υπαρχουν ακομα και σημερα αυτοκινητα 5-7 ετων με περιπου 150.000km τα οποια εχουν βγαλει βλαβη στις βαλβιδες, εμβολα, στροφαλο κ.τ.λ. μονο με χρηση βενζινης και με σωστη συντηρηση, γιατι αραγε?
gakost έγραψε:
......................................................
.............................................
Ξέφυγα λίγο off topic αλλά με αυτά και με αυτά γινόμαστε το νεκροταφείο αυτοκινήτων της Δυτικής Ευρώπης με την οικονομική κατάσταση και την "ΝΕΑ" ανακάλυψη το diesel.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 30 επισκέπτες
|
|