Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

LPG και λιπανση βαλβιδων

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό gakost » Σάβ 07 Ιουν, 2014 11:01

Μην είσαι σίγουρος ότι "μόνο καλό μπορεί να κάνει". Αν δεν ρυθμιστεί σωστά, μπορεί να χτυπάει πυράκια ο κινητήρας κάτι που είναι πιο επικίνδυνο να σου χαλάσει τον κινητήρα από το να κλείσουν οι βαλβίδες και πολύ πιο σοβαρό από το να επισκευάσεις ένα καπάκι. Τα σύχρονα αυτοκίνητα έχουν αισθητήρα για να ρυθμίζουν το αβάνς και προσαρμόζεται ανάλογα με την ποιότητα του καυσίμου. Αυτό στην βενζίνη, αν επέμβεις στις μοίρες πρέπει να είσαι σίγουρος ότι το κάνεις σωστά σε 'ολο το φάσμα λειτουργίας και να μην το παρακάνεις.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό NickSt » Σάβ 07 Ιουν, 2014 11:37

Φίλοι συνφορουμίτες , μήπως για να γίνει πιο χρήσιμη η συζήτηση θα πρέπει να γνωρίζουμε ας πούμε , ποιός είναι ο μέσος χρόνος ζωής των βαλβίδων εξαγωγής σε καύση μόνο βενζίνης και ποιός σε καύση LPG ?? ..γιατί αν πχ σε βενζίνη είναι 400000 χλμ και σε LPG 300000 , τότε άδικα γινεται η συζήτηση για τα διάφορα ζουμιά - ματζαφλάρια - λαδοξυδιέρες κλπ. κλπ. που θα κοστίσουν ΠΟΛΛΑ περισσότερα από μια γενική καπακιού όταν θα έρθει η ώρα και αφού πρώτα θα έχω εξοικονομήσει πολύ περισσότερο χρήμα λόγω της χρήσης LPG !!!!...
Οι γνωρίζοντες ας απαντήσουν please.... :roll:
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό fotisly » Σάβ 07 Ιουν, 2014 11:47

ρητορικη η ερωτηση σου!!
κανενας δεν μπορει να σου πει,γιατι παιζουν πολλοι παραγοντες.συντηρηση,χρηση,μεταλα που χρησιμοπιοιει ο καθε κατασκευαστης,σε ποση διαρκεια χρονου γινονται τα χλμ,ποσες φορες ζεστενεται κρυωνει ενας κινητηρας κ.α!!
το σιγουρο ειναι οτι με υγραεριο δεν φτανουν ευκολα τις 200.000 οι βαλβιδες.
αναλογα τον κινητηρα μπορει να αντεξουν απο 50.000 και πανω.παντα με σωστα ρυθμισμενο συστημα.
τα μαντζουνια εγω δεν τα πιστευω και δεν πιστευω να προσφερουν πανω απο 5% ζωη στις βαλβιδες,καθαρα αποψη μου.
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό apagogeas » Σάβ 07 Ιουν, 2014 11:50

Μακάρι να ήταν τόσο απλό όπως το ρωτάς. Η βλάβη με το LPG γίνεται στις έδρες/βαλβίδες. Ο χρόνος ζωής τους στη βενζίνη θεωρητικά είναι όσο και η ζωή του οχήματος αν σκεφτούμε ότι τα υλικά έχουν επιλεγεί με γνώμονα ότι καίγεται βενζίνη και εκμεταλλεύονται και το γεγονός της δημιουργίας μικρόκοκκων (το soot) που επικάθονται πάνω στις έδρες/βαλβίδες και προστατεύουν από τις τριβές μεταξύ των μετάλλων (το φαινόμενο VSR που λένε). Αυτό που ονομάζουν "λίπανση" της βενζίνης είναι στην ουσία η δημιουργία του soot.
Στο LPG η διάρκεια ζωής εδρών/βαλβίδων είναι συνάρτηση της αντοχής των υλικών, σωστής ρύθμισης, σωστότερου advance/ταχύτητας καύσης LPG, θερμοκρασία καυσαερίων, παραγωγή ή όχι soot. Όσο καλύτερα αντιμετωπίζεται καθένα από αυτά να προσεγγίζει τα χαρακτηριστικά της καύσης βενζίνης, τόσο μεγαλύτερη διάρκεια ζωής θα έχουν οι έδρες/βαλβίδες. Το μόνο σίγουρο είναι ότι υπάρχει μεγαλύτερη καταπόνηση σε σχέση με τη βενζίνη, το πόσο πάει ανά περίπτωση.
apagogeas
 
Δημοσιευσεις: 385
Εγγραφή: Δευτ 18 Μαρ, 2013 22:42

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό hlias » Σάβ 07 Ιουν, 2014 11:58

NickSt έγραψε:Φίλοι συνφορουμίτες , μήπως για να γίνει πιο χρήσιμη η συζήτηση θα πρέπει να γνωρίζουμε ας πούμε , ποιός είναι ο μέσος χρόνος ζωής των βαλβίδων εξαγωγής σε καύση μόνο βενζίνης και ποιός σε καύση LPG ?? ..γιατί αν πχ σε βενζίνη είναι 400000 χλμ και σε LPG 300000 , τότε άδικα γινεται η συζήτηση για τα διάφορα ζουμιά - ματζαφλάρια - λαδοξυδιέρες κλπ. κλπ. που θα κοστίσουν ΠΟΛΛΑ περισσότερα από μια γενική καπακιού όταν θα έρθει η ώρα και αφού πρώτα θα έχω εξοικονομήσει πολύ περισσότερο χρήμα λόγω της χρήσης LPG !!!!...
Οι γνωρίζοντες ας απαντήσουν please.... :roll:



Νικολα αλλο να δινεις τα χρηματα σιγα-σιγα σε βαθος χρονου και ας βγει ανεβασμενο το ποσο κατα 20%, παρα να σκασεις ζεστο καποιο σεβαστο ποσο το οποιο μπορει εκεινη την στιγμη να μην υπαρχει.



apagogeas έγραψε:Μακάρι να ήταν τόσο απλό όπως το ρωτάς. Η βλάβη με το LPG γίνεται στις έδρες/βαλβίδες. Ο χρόνος ζωής τους στη βενζίνη θεωρητικά είναι όσο και η ζωή του οχήματος αν σκεφτούμε ότι τα υλικά έχουν επιλεγεί με γνώμονα ότι καίγεται βενζίνη και εκμεταλλεύονται και το γεγονός της δημιουργίας μικρόκοκκων (το soot) που επικάθονται πάνω στις έδρες/βαλβίδες και προστατεύουν από τις τριβές μεταξύ των μετάλλων (το φαινόμενο VSR που λένε). Αυτό που ονομάζουν "λίπανση" της βενζίνης είναι στην ουσία η δημιουργία του soot.
Στο LPG η διάρκεια ζωής εδρών/βαλβίδων είναι συνάρτηση της αντοχής των υλικών, σωστής ρύθμισης, σωστότερου advance/ταχύτητας κάυσης LPG, παραγωγή ή όχι soot. Όσο καλύτερα αντιμετωπίζεται καθένα από αυτά, τόσο μεγαλύτερη διάρκεια ζωής θα έχουν οι έδρες/βαλβίδες. Το μόνο σίγουρο είναι ότι υπάρχει μεγαλύτερη καταπόνηση σε σχέση με τη βενζίνη, το πόσο πάει ανά περίπτωση.




η ερωτηση ειναι αν υπαρχει καποιος κατασκευαστης αυτοκινητων που να εχει προσδιορισει τον χρονο ζωης του αυτοκινητου ή του κινητηρα?
υπαρχουν ακομα και σημερα αυτοκινητα 5-7 ετων με περιπου 150.000km τα οποια εχουν βγαλει βλαβη στις βαλβιδες, εμβολα, στροφαλο κ.τ.λ. μονο με χρηση βενζινης και με σωστη συντηρηση, γιατι αραγε?
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό gakost » Σάβ 07 Ιουν, 2014 13:09

hlias έγραψε:υπαρχουν ακομα και σημερα αυτοκινητα 5-7 ετων με περιπου 150.000km τα οποια εχουν βγαλει βλαβη στις βαλβιδες, εμβολα, στροφαλο κ.τ.λ. μονο με χρηση βενζινης και με σωστη συντηρηση, γιατι αραγε?


Νομίζω την απάντηση την ξέρεις. Σχεδιάζουν προϊόντα με βάση μια λογική για τους υπόλοιπους Ευρωπαίους και ανεπτυγμένους λαούς διάρκεια ζωής τα 150000. Πως θα σου πουλήσουν το καινούργιο πιο ασφαλές και προπαντώς οικολογικότερο αυτοκίνητο μετά από 10 χρόνια; Στα χρόνια των πατεράδων ή παππούδων μας είμαστε που κυκλοφορούσαν με την εργαλειοθήκη στο πορτ μπαγκάζ και κάθε 5-10 χρόνια περνούσανε από τον λαμαρινά για ξεσαπίσματα και βάψιμο; έχουμε προοδεύσει. Τώρα δεν χρειάζεται να ξέρεις καν τι είναι τα μπουζί και το φίλτρο αέρα. Τι να το κάνεις άλλωστε υπάρχουν οι αντιπροσωπείες και η οδική βοήθεια (που στην Ελλάδα εννούμε τον γερανό και όχι πραγματική οδική βοήθεια). Και για να φαίνονται όμορφα στον κινητήρα σου βάζουνε και εκείνο το πλαστικό καπάκι για να το ξανασκεφτείς αν θελήσεις να αλλάξεις μόνος σου 4 μπουζί , ένα φίλτρο αέρα και στο βενζινάδικο λάδια και φίλτρα.

Θέλεις περισσότερη ασφάλεια ; Την έχεις, βέβαια πρέπει να τα σκάσεις για τα εξτρά καλούδια γιατί η βασική έκδοση συνήθως δεν έχει όλα όσα διαφημίζουν

Θέλεις χαμηλή κατανάλωση; Την έχεις αρκεί να οδηγείς σύμφωνα με τις τυποποιημένες μετρήσεις οι οποίες όμως γίνοτναι σε εργαστήρια.

Θέλεις πιο πολλά γκάζια; Μα φυσικά έχουμε την καινούργια τεχνολογία που λέγετε turbo.

Θέλεις ομορφία; Την έχεις με την πλαστικούρα γύρω γύρω. Πως είπες θολώνουν από τον ήλιο όπως πχ τα φανάρια ; Ε είπαμε έχουν ημερομηνία λήξης αλλά είναι πολύ όμορφα όταν είναι ολοκαίνουργια

Μην ξεχνάς επίσης ότι κάνεις μια καλή για το περιβάλλον κίνηση. Όπως έλεγε και ο Clarkson για τις μπαταρίες του Prius είναι πολύ οικολογικό από το ορυχείο στην Λατινική Αμερική να καταστρέφεις το περιβάλλον για να εξορύξεις το λίθιο για τις μπαταρίες να το στέλενεις στην Κίνα να γίνεται επεξεργασία μετά να πηγαίνει στην Ιαπωνία να γίνεται μπαταρiα μετά να την ξαναστέλνεις στην Ευρώπη στο εργοστάσιο που γίνεται το αυτοκίνητο και το παλιό φυσικά να το ανακυκλώνεις (μιας και η ανακύκλωση ως γνωστόν δεν στοιχίζει στο περιβάλλον). Τώρα αν θα μπορούσες να κρατήσεις το παλιό μερικά χρόνια ακόμη αν τα ανταλλακτικά δεν ήτανε απλησίαστα αυτό είναι άλλο κομμάτι.

Τώρα βέβαια αν στο καινούργιο αυτοκίνητο και επειδή οι εταιρείες προσπαθούν να τα κάνουν όσο πιο φθηνιάρικα γίνετε κολλάει λίγο το γκάζι, δεν δουλεύουν πάντα τα φρένα, δεν ανοίγουν οι αερόφουσκες, παίρνει και καμιά φωτιά και σκοτώνονται άνθρωποι, τι να κάνουμε τα λάθη είναι ανθρώπινα γι'αυτό υπάρχουν και οι ανακλήσεις.

Ξέφυγα λίγο off topic αλλά με αυτά και με αυτά γινόμαστε το νεκροταφείο αυτοκινήτων της Δυτικής Ευρώπης με την οικονομική κατάσταση και την "ΝΕΑ" ανακάλυψη το diesel.

Εικόνα
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό NickSt » Σάβ 07 Ιουν, 2014 13:29

Τελικά το ρητό "όσο μεγαλώνω , μαθαίνω" επιβεβαιώνεται μεγαλοπρεπώς . Πολύ δημιουργική συζήτηση φίλοι συνφορουμίτες . Σχετικά με την ερώτηση μου απο τις απαντήσεις σας εξάγονται εξαιρετικά χρήσιμα συμπεράσματα..thanks.. :clap:

..τη "φάπα" όμως την έφαγα απο τον Ηλία !!!! :)) ..Ηλία δεν το είχα σκεφτεί έτσι..πόσο δίκιο έχεις φίλε μου...όντως είναι καλύτερα μικρές δαπάνες , παρά μια και "σβουριχτή"./.ακόμα μια φορά , σωστός !!!! :thumbup:
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 651
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό fokion » Τρί 10 Ιουν, 2014 10:26

gakost έγραψε:
......................................................


.............................................

Ξέφυγα λίγο off topic αλλά με αυτά και με αυτά γινόμαστε το νεκροταφείο αυτοκινήτων της Δυτικής Ευρώπης με την οικονομική κατάσταση και την "ΝΕΑ" ανακάλυψη το diesel.

Εικόνα


Καθολου off.. ισως και απο τα καλυτερα post....
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό papoys » Τετ 11 Ιουν, 2014 22:14

:thumbup: :thumbup: :thumbup:
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό hamurabi » Τετ 23 Δεκ, 2015 02:26

Οποτε η καλυτερη αμυνα μας για τις βαλβιδες ειναι καποια ταυτόχρονη έγχυση βενζινης...
Στη περίπτωση των 5ης γενιάς που ΔΕΝ ρυθμίζονται να ψεκάζουν και βενζινη τι κανουμε?
hamurabi
 
Δημοσιευσεις: 129
Εγγραφή: Σάβ 26 Μαρ, 2011 11:33

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 30 επισκέπτες