από referravag » Τετ 20 Ιούλ, 2016 03:33
Κι εγώ Λάμπρο διαβάζοντας όλα όσα έχουν γραφτεί στο παρόν θέμα αρκετές φορές ξανά και ξανά, για κάποιον λόγο δεν πείθομαι... Το θέμα είναι ότι ενώ σε άλλα πρόσθετα πχ η Tunap δίνει κάποιες παραπάνω πληροφορίες, τώρα δεν λέει κάτι. Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως δημιουργείται φιλμ προστασίας στις βαλβίδες εξαγωγής... Δεν καίγεται το πρόσθετο μαζί με το υγραέριο;;
Επίσης για έναν κινητήρα ο οποίος από κατασκευής του καταναλώνει αρκετό λάδι 2l/5000xlm όπως ο VTi της Peugeot (που να δείτε κάτι άλλες περιπτώσεις VTi με κατανάλωση 1l/1000χλμ) χωρίς μπλε καπνό όμως, έχει νόημα ένα τέτοιο πρόσθετο; Ειδικά ο VTi που μας έχει πει ο μάστοράς μας ότι χάνει λάδι και από τους οδηγούς των βαλβίδων νομίζω ότι θα έχει μπόλικο φιλμ λαδιού πάνω στις βαλβίδες του...
Τέλος εμένα αυτό που με προβληματίζει είναι ότι αυτά τα πρόσθετα, διασπούν την καρβουνίλα που έχουν πιάσει οι βαλβίδες. Διάβασα εδώ όμως απόψεις που υποστηρίζουν ότι αυτή η καρβουνίλα προστατεύει από την επαφή μέταλλο με μέταλλο βαλβίδα/έδρα με αποτέλεσμα να εμποδίζει το microwelding... Οπότε αν ρίξουμε τέτοιο πρόσθετο, απαξ και σπάσει η καρβουνίλα μετά δύσκολα ξανά γίνεται καθώς το υγραέριο έχει λιγότερα κατάλοιπα στα καυσαέριά του από την βενζίνη. Οπότε αναγκαστικά θα πρέπει να ρίχνουμε συνέχεια αυτό το πρόσθετο μετά για να δημιουργείται το προστατευτικό φιλμ από την στιγμή που αποφασίσουμε ότι το χρησιμοποιούμε καθώς δεν θα μπορεί να σχηματιστεί η καρβουνίλα...
Από θέμα τιμής, τα Tunap είναι γενικά ακριβά... Είχα χρησιμοποιήσει παλαιότερα και στο diesel μου και ήταν ακριβό σε σχέση με τα Liqui Moly που χρησιμοποιώ πλέον. Υπάρχουν όμως και άλλες εταιρείες όπως της Protec που έχουν 14 + 9€ περίπου για τα δύο ρεζερβουάρ και μάλιστα του υγραερίου δεν θέλει εξωτερική παροχή πεπιεσμένου αέρα...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02