LPGhostWriter έγραψε:Οκ ολα αυτα, χρειαζομαι και εγω 2 απαντησεις:
1) Γιατι ολες οι μεγαλες και σοβαρες εταιριες συστηματων εχουν βγαλει λιστες αυτοκινητων που ειναι ευπαθεις στις βαλβιδες και προτεινουν διαφορες λυσεις για τον περιορισμο της φθορας?Θα μπορουσαν απλα να σιωπησουν, και ομως ανακοινωνουν τις λιστες και ας μειωνονται οι πωλησεις τους....
2) Εχει μετρησει ο συγκεκριμενος εγκαταστατης διακενα βαλβιδων σε Toyota Aygo, ή Toyota Yaris, μετα απο 50.000χλμ με LPG, να μας πει τι βρηκε?
Δεν χρειαζεται να ανακαλυψουμε τον τροχο για ακομη μια φορα στην Ελλαδα
Υπαρχουν αλλες χωρες που εχουν κανεις δοκιμες χρονια πριν απο εμας!
γεια,
πιστευω οτι τα διακενα στια βαλβιδες που αναφερεις δεν αναφερεσε στα καπελωτα με τα εκκεντρα των εκκεντροφορων.
το διακενο που λες λες να μπορει να το σωσουν καποιες σταγονες λαδι που ερχονται μαζι με τον αερα και το lpg τρεχοντας με χιλια μεσα στον αυλο εισαγωγης? Εγω πιστευεω οτι το μονο που μπορει να καταφερει το λαδακι ειναι να καει και αυτο αφηνοντας εξτρα καταλοιπα.
το να κατεβαση παντος την θερμοκρασια(που ειναι μεγαλυτερη στο θαλαμο καυσης λογω lpg)της βαλβιδας που παρεπιπτοντος ειναι κλειστη εκεινη την χρονικη στιγμη ενω απο κατω της γινεται κολαση , δεν νομιζω οτι μπορει να την βοηθηση.
καλα χιλιομετρα σε ολους