pavlos01 έγραψε:Από ότι γνωρίζω υπάρχουν πολλές λύσεις και με διαφορετικά κοστολόγια. Άκουσα ότι υπάρχει κάποιο μοντέλο που στάζει το ειδικό λάδι ξεχωριστά σε κάθε κύλινδρο, το οποίο νομίζω πως είναι και το καλύτερο, αλλά πολύ ακριβό. Εγώ έβαλα ένα της JLM (αυτό που έχω σε προηγούμενο link) το οποίο το ρυθμίσαμε να στάζει 5 σταγόνες λάδι/λεπτό στο ρελαντί, μέσα στην πολλαπλή εισαγωγής. Δουλεύει με την υποπίεση της μηχανής και είναι συνεχώς μεταβαλλόμενη η ροή του ανάλογα με τις ανάγκες του κινητήρα. Θεωρώ πως είναι μία καλή λύση σε τιμή περίπου 70 ευρώ. Τώρα για το εάν κάνει δουλειά αυτό θα φανεί στο μέλλον. Έχουν γίνει πολλές συζητήσεις πάνω στο θέμα με πολλές απόψεις, αλλά τελικά δεν νομίζω να κάνει κακό στον κινητήρα οπότε στο συνιστώ.
lamprosdl έγραψε:¨Ο ταν λέτε ότι ρυθμίζεται την λαδιέρα τι εννοείται γιατί σε μένα έχει ένα περιστροφικό κοχλία και το ανοίγεις κλείνεις και πως να ξέρεις πόσες σταγόνες ρίχνει;
astragjtg έγραψε:Να γιατι δεν εβαλα λαδιερα. Παραθετω το παρακατω video και τα συμπερασματα δικα σας http://www.youtube.com/user/autodynamiki
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot], Google Adsense [Bot] και 22 επισκέπτες
|
|