Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

LPG και λιπανση βαλβιδων

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό pavlos01 » Σάβ 05 Μαρ, 2011 00:23

Όπως είπα και παραπάνω έχουν ειπωθεί πολλά για το συγκεκριμένο θέμα με διάφορες απόψεις. Όσο το ψάξει κανείς θα μπερδευτεί και παραπάνω. Δεν αντιλέγω για αυτά που λένε οι τεχνικοί αλλά και εμένα τεχνικός μου σύστησε να βάλω λαδιέρα, όμως να στάζει στο 1/5 της ποσότητας από αυτό που λέει η αντιπροσωπεία. Επίσης και σε άλλα forum κάποιοι εξυμνούν την λαδιέρα και άλλοι την απεχθάνονται. Σε αυτά που γράφω δεν θέλω να κάνω τον έξυπνο αλλά να ενημερώσω με βάση τις προσωπικές μου εμπειρίες από κάτι που έβαλα στο αμάξι μου και όχι από κάτι που έχω ακούσει. Εδώ και 3.000 χλμ κυκλοφορώ με λαδιέρα και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Βέβαια είναι πολύ λίγα τα χλμ ακόμη, αλλά να είστε σίγουροι πως δεν θα διστάσω να σας ενημερώσω για το παραμικρό πρόβλημα που θα μου παρουσιάσει. Ο χρόνος θα δείξει. Τέλος δεν είπα ότι κάνει καλό ή κακό, απλά ότι θεωρώ, (προσωπική μου γνώμη), πως είναι ένα βοήθημα. Το παρακάτω υπάρχει στο site http://en.wikipedia.org/wiki/Autogas και έχει γίνει μετάφραση από το google toolbar.
Προαιρετικό προστασίας της βαλβίδας
Πολλοί εγκαταστάτες εξοπλισμού υγραερίου προτείνουμε την εγκατάσταση των αποκαλούμενων συστημάτων προστασίας της βαλβίδας. Αυτοί μπορούν να συνίστανται στην πιο απλή περίπτωση ένα μπουκάλι που περιέχει υγρό βαλβίδα προστασίας. Το υγρό την είσοδο στο σύστημα εισαγωγής αέρα και διανέμεται σε κινητήρες «κυλίνδρων του, μαζί με το καύσιμο και αέρα. Πιο εξελιγμένα συστήματα μπορούν να αποτελούνται από ένα ECU επί φορτηγών που είναι συγχρονισμένο με το ECU εγχυτήρα υγραερίου. Αυτό οδηγεί σε μια πιο ακριβή ένεση ρευστού προστασίας βαλβίδας.
pavlos01
 
Δημοσιευσεις: 67
Εγγραφή: Δευτ 31 Ιαν, 2011 16:59

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό GREGORI » Δευτ 07 Μαρ, 2011 13:54

Jetta 1.6 mpi Ζavoli άνευ λαδιέρας - 55000 ++χλμ -1200 hour LPG/215 hour βενζινη/
GREGORI
 
Δημοσιευσεις: 263
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ, 2010 23:36

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό ARIS424 » Δευτ 07 Μαρ, 2011 22:40

ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ ΜΕ ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙ ΛΙΠΑΝΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΛΙΠΑΝΣΗΣ.ΕΧΩ ΚΙΤ ΤΗΣ ZAVOLI ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΣΤΟΝ ΘΕΟΔΩΡΟΥ,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Hyundai Getz 1341κ.εκ. Zavoli kit-χλμ με LPG 27.000-χωρις λαδιερα
ARIS424
 
Δημοσιευσεις: 76
Εγγραφή: Δευτ 07 Μαρ, 2011 14:47

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό INCTEK » Τρί 08 Μαρ, 2011 20:16

Υπάρχει σύστημα που ρίχνει ένα ειδικό λιπαντικό στον κινητήρα, μέσω ενός στραγγαλιστή, και ενός μπουκαλιού. Το σύστημα αυτό λειτουργεί με την υποπίεση του κινητήρα, και ρυθμίζεται χοντρικά να ρίχνει από 5-12 σταγόνες το λεπτό. Η μηχανική ρύθμιση κακή δεν είναι, το κακό είναι ότι δεν μπορείς να ελέγξεις κατά που πάει το λάδι όταν αυτό πέφτει μέσα στην εισαγωγή. Από την άλλη υπάρχουν τα ηλεκτρονικά συστήματα, που ρίχνουν το λάδι κατευθείαν στην πηγή, κατευθείαν δηλαδή εκεί που ψεκάζεται το υγραέριο, λίγο πριν τις βαλβίδες. Εκεί υπάρχει και καλύτερος έλεγχος της ποσότητας αλλά και της ποιότητας ψεκασμού, οπότε η απόδοση και η προστασία του συστήματος αυξάνεται.

Χρήστος
Κινήσου έξυπνα....κινήσου με την IncTek
www.inctek.gr
Άβαταρ μέλους
INCTEK
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ, 2011 20:04

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό dti » Τετ 09 Μαρ, 2011 21:24

ΥΓΡΑΕΡΙΟ - Ξηρή και ...χλωρή καύση!!!

http://www.youtube.com/watch?v=H2-1NJgtmuo

Δείτε το ...και ακούω σχόλια!
Σημειωτέον οτι κάνει εγκαταστάσεις συστημάτων 4ης και 5ης γενιάς.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τετ 09 Μαρ, 2011 22:49

dti έγραψε:ΥΓΡΑΕΡΙΟ - Ξηρή και ...χλωρή καύση!!!

http://www.youtube.com/watch?v=H2-1NJgtmuo

Δείτε το ...και ακούω σχόλια!
Σημειωτέον οτι κάνει εγκαταστάσεις συστημάτων 4ης και 5ης γενιάς.


Το εχω ανεβασει στην προηγούμενη σελιδα. Eiδες τι κράξιμο επεσε οταν το ανεβασα στο 4Τ forum ?
Σε καποιους δεν πολυαρεσαν αυτα που ειπε :sick: . Δεν πηραζει....ξίδι :lol:

Παντως ο τυπος ξερει τι λεει και συμφωνω 100% :thumbup: :clap:
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό sharkan192 » Πέμ 10 Μαρ, 2011 23:03

ωραια ολα αυτα που λετε αλλα για ακουστε και αυτο.η brc σου δινει την δυνατοτητα σε καποιο ευρος στροφων και σε καποια mbar υποπιεσης του αερα που δημιουργειτε στην πολλαπλη εισαγωγης να ψεκαζεται ενα ποσοστο βενζινης.το ποσοστο-το ευρος στροφων και τα mbar τα καθοριζει ο εκαστοτε εγκαταστατης.παρακατω σας παραθετω τις οδηγιες αλλα δεν φαινεται η εικονα του μενου.


Sequent Plug&Drive 3.02 Interface Software
Petrol Contribution Strategy (VSR) only for Systems having Sequent 24 MY10 ECUs (Sequent 24 MY10 and Sequent
24.11)
This strategy allows giving a petrol contribution during vehicle gas mode.
Working condition (RPM, MAP) and petrol quantity to be injected can be calibrated through the new Plug & Drive Interface.
It also allows protecting the life of valves seats, especially on vehicles suffering from this problem.
You will find in Setting menu a new section called “VSR” where you can enable strategy and change parameters (Pict. 1).
Pict. 1
Tick VSR Strategy bottom left to enable strategy and fill in with parameters identifying the importance of the strategy itself:
MAP min value: strategy intervenes above this MAP value.
RPM min value: strategy intervenes above this RMP value.
RPM max value: strategy intervenes under this RMP value.
VSR correction: petrol percentage we want to inject. From the gas flow normally supplied to the engine, this percentage is
deducted and the correspondent petrol quantity is given.
E.g. in picture 1 VSR strategy intervenes between 1200 and 5000 rpm, with a MAP value 500 mBar bigger and a 20% petrol
contribution
sharkan192
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Κυρ 06 Μαρ, 2011 23:18

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Πέμ 10 Μαρ, 2011 23:57

sharkan192 έγραψε: ........and a 20% petrol......


Aν το επιθυμεί καποιος να ριχνει και βενζινη και δεν τον πηραζει το 20% :o , καλο θα κανει οχι κακο. Τα μισα συστήματα της αγορας, μπορουν να ριχνουν και βενζινη μαζι. Δεν θα ηταν προσωπικη μου επιλογη παντως να ριχνω και βενζινη αφου εβαλα lpg για να γλυτωσω απο αυτην και να κανω οικονομια.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό LPGhostWriter » Παρ 11 Μαρ, 2011 00:15

Οκ ολα αυτα, χρειαζομαι και εγω 2 απαντησεις:
1) Γιατι ολες οι μεγαλες και σοβαρες εταιριες συστηματων εχουν βγαλει λιστες αυτοκινητων που ειναι ευπαθεις στις βαλβιδες και προτεινουν διαφορες λυσεις για τον περιορισμο της φθορας?Θα μπορουσαν απλα να σιωπησουν, και ομως ανακοινωνουν τις λιστες και ας μειωνονται οι πωλησεις τους....
2) Εχει μετρησει ο συγκεκριμενος εγκαταστατης διακενα βαλβιδων σε Toyota Aygo, ή Toyota Yaris, μετα απο 50.000χλμ με LPG, να μας πει τι βρηκε?
Δεν χρειαζεται να ανακαλυψουμε τον τροχο για ακομη μια φορα στην Ελλαδα :lol:
Υπαρχουν αλλες χωρες που εχουν κανεις δοκιμες χρονια πριν απο εμας!
LPGhostWriter
Διαχειριστής
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Κυρ 14 Νοέμ, 2010 13:17

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό dim63 » Παρ 11 Μαρ, 2011 00:33

dti έγραψε:ΥΓΡΑΕΡΙΟ - Ξηρή και ...χλωρή καύση!!!

http://www.youtube.com/watch?v=H2-1NJgtmuo

Δείτε το ...και ακούω σχόλια!
Σημειωτέον οτι κάνει εγκαταστάσεις συστημάτων 4ης και 5ης γενιάς.


γεια σε ολους
πολυ καλα τα λει(πουλας την μπουκαλα+το 'ειδικο'λαδι καθε τοσο)
Ολοι πιστευω ξερουμε οτι οι βαλβιδες το μονο λαδι που τις ακουμπαει και αυτο στο πανω τους μερος ειναι το λαδι του κινητηρα (εκεντροφροι+κουζινετα+ελατηρια οτι υπαρχει στην κεφαλη)
ΤΑ ΜΟΝΑ ΜΟΤΕΡ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΩΝΕΤΑΙ ΛΑΔΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ (οπως σοφα ειπε στο video ειναι τα watbourg) το επεκτεινω -ειναι οι ΔΙΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ[color=#000000]
Ειχα susuki x-7 250 yamaha RD 350 .ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΧΑΝ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΜΕ ΛΑΔΙ και λεγεται δοχειο λαδιου μιξης και οχι
λαδιερα.
τωρα για τον συμπληρωματικο ψεκασμο με βενζινη πιστευω οτι ειναι εφαρμοσιμο σε ολα τα συστηματα και ειναι και στην επιλογη του χρηστη για το ποσο και ποτε(εγω το εχω σε υψηλο ποσοστο πανω απο τις 5200rpm μεχρι κοφτη γιατι οταν φτανεις τον κινητηρα εκει ψηλα ΜΑΛΛΟΝ θες δυναμη και την θες τωρα.παρα οικονομια.

καλα χιλιομετρα σε ολους
Mazda tribute 2.3 bigas-geartech αεριου χωρις λαδια-ξυδια
dim63
 
Δημοσιευσεις: 279
Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ, 2011 11:10

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 61 επισκέπτες