GREGORI έγραψε:Δηλαδη αν κανεις 110 χιλ θα χυθουν ολα ?
Λοιπον συνοπτικα τη "ισχυει"
συστηματα 5ΗΣ γενια υγρος ψεκασμος μεχρι εισοδου στο θαλαμο καυσης .μετα εκρηξη (καυση) εσωτερικη θερμοκρασια 500 +/- βαθμοι
στα περισοτερα απο αυτα ψεκαζετε ανα τακτα διαστηματα βενζινα (το λαδοτηρι προαιρετικο η και περιτο)
συστηματα 4ΗΣ γενια αεριος ψεκασμος αρχη μεχρι τελους (πνευμονας) εσωτερικη καυση το ιδιο 500 +/- βαθμοι (βενζινα 250)
στην περιπτωση αυτη μπορεις να κανεις οικειθελος αλλαγη σε βενζινα κατα βουληση σου χωρις χιλιομετρικα ορια.
εκτος αυτου και αυτα τα συστηματα ψεκαζουν βενζινη αναλογα την "αναγκη" της στιιγμης του κινητηρα-στροφες.
αυτα..
Το αν ψεκαζει παραλληλα βενζινη με υγραεριο, εξαρταται απο το software και μονο του συστηματος υγραεριου.
Δεν εχει σχεση αν ειναι υγρου ή αεριου ψεκασμου.
Τα συστηματα λιπανσης ειναι απιστευτα διαδεδομενα στην Αγγλια, αλλα στην Ιταλια ας πουμε δεν θελουν να τα βλεπουν.
Το μονο σιγουρο ειναι παντως οτι μερικα αυτοκινητα εχουν ευαισθητες εδρες και βαλβιδες.