Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

LPG και λιπανση βαλβιδων

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό dlag » Κυρ 27 Φεβ, 2011 19:59

Μένω στην Αθήνα και το σύστημα το έβαλε ο συνεργάτης του Θεοδώρου.Τι υπάρχει το οποίο είναι καλό και αποτελεσματικό και που θα μπορούσα να το βάλω εδώ.
OPEL VECTRA 1600cc 2008 ZAVOLI 4ης γενιάς 60000km
dlag
 
Δημοσιευσεις: 42
Εγγραφή: Κυρ 05 Δεκ, 2010 09:20

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό pavlos01 » Δευτ 28 Φεβ, 2011 13:02

Από ότι γνωρίζω υπάρχουν πολλές λύσεις και με διαφορετικά κοστολόγια. Άκουσα ότι υπάρχει κάποιο μοντέλο που στάζει το ειδικό λάδι ξεχωριστά σε κάθε κύλινδρο, το οποίο νομίζω πως είναι και το καλύτερο, αλλά πολύ ακριβό. Εγώ έβαλα ένα της JLM (αυτό που έχω σε προηγούμενο link) το οποίο το ρυθμίσαμε να στάζει 5 σταγόνες λάδι/λεπτό στο ρελαντί, μέσα στην πολλαπλή εισαγωγής. Δουλεύει με την υποπίεση της μηχανής και είναι συνεχώς μεταβαλλόμενη η ροή του ανάλογα με τις ανάγκες του κινητήρα. Θεωρώ πως είναι μία καλή λύση σε τιμή περίπου 70 ευρώ. Τώρα για το εάν κάνει δουλειά αυτό θα φανεί στο μέλλον. Έχουν γίνει πολλές συζητήσεις πάνω στο θέμα με πολλές απόψεις, αλλά τελικά δεν νομίζω να κάνει κακό στον κινητήρα οπότε στο συνιστώ.
pavlos01
 
Δημοσιευσεις: 67
Εγγραφή: Δευτ 31 Ιαν, 2011 16:59

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Δευτ 28 Φεβ, 2011 15:51

pavlos01 έγραψε:Από ότι γνωρίζω υπάρχουν πολλές λύσεις και με διαφορετικά κοστολόγια. Άκουσα ότι υπάρχει κάποιο μοντέλο που στάζει το ειδικό λάδι ξεχωριστά σε κάθε κύλινδρο, το οποίο νομίζω πως είναι και το καλύτερο, αλλά πολύ ακριβό. Εγώ έβαλα ένα της JLM (αυτό που έχω σε προηγούμενο link) το οποίο το ρυθμίσαμε να στάζει 5 σταγόνες λάδι/λεπτό στο ρελαντί, μέσα στην πολλαπλή εισαγωγής. Δουλεύει με την υποπίεση της μηχανής και είναι συνεχώς μεταβαλλόμενη η ροή του ανάλογα με τις ανάγκες του κινητήρα. Θεωρώ πως είναι μία καλή λύση σε τιμή περίπου 70 ευρώ. Τώρα για το εάν κάνει δουλειά αυτό θα φανεί στο μέλλον. Έχουν γίνει πολλές συζητήσεις πάνω στο θέμα με πολλές απόψεις, αλλά τελικά δεν νομίζω να κάνει κακό στον κινητήρα οπότε στο συνιστώ.


Aυτος υποτίθεται οτι ειναι ο σωστος τροπος λίπανσης, δηλαδη να το ''τραβανε''ολοι οι κύλινδροι το λαδι(δεν υπαρχει συστημα που το ριχνει σταγονα σταγονα σε καθε κυλινδρο ξεχωριστα παρα μονο αν το ψεκαζει μπεκ). Και σωστα περιγραφεις τον τροπο τοποθετησης και δοσολογιας αλλα εκει ειναι και ολο το ζητούμενο. Δηλαδη η σωστη τοποθετηση του κιτ ετσι ωστε το λαδι με την υποπίεση να πηγενει παντου, αν οχι τσαμπα ο κοπος... Τωρα, το πως ξερεις οτι οντως παει σε καθε κυλινδρο στα σιγουρα....ελα ντε!!! Ενας αλλος λογος που δεν εβαλα λαδιερα ειναι και αυτος. Παραδειγμα : Ενας μαστορας που ασχολουνταν χρονια με τις εγκαταστασεις μου ειπε οτι καποιος πηγε στο μαγαζι του με τοποθετημενη λαδιερα απο αλλον(υποτιθεται μπακαλομαστορα). Το αμαξι ειχε ενα ασχετο με το lpg προβλημα που απαιτουσε λύσιμο η μηχανη και οταν την ελυσε ειδε τους κυλινδρους, άλλον να ειναι μαυρος-να κολυμπαει στα λαδια και άλλος τελειως στεγνος !!!!! Οσο για το αν κανει κακο, αν η δοσολογια δεν ειναι προσεγμένη μπορει να σου μπουκωσει τον καταλύτη, να βγουν εκτος οριων τα καυσαερια(συχνό) και αν θυμαμαι καλα να σου λερωσει και την εισαγωγη-εξαγωγη
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό INCTEK » Δευτ 28 Φεβ, 2011 19:34

Τα καλύτερα συστήματα είναι αυτά που ψεκάζουν ηλεκτρονικά ανά κύλινδρο. Κάνουν τέλεια δουλειά αλλά κοστίζουν.
Χρήστος
Κινήσου έξυπνα....κινήσου με την IncTek
www.inctek.gr
Άβαταρ μέλους
INCTEK
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ, 2011 20:04

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό pavlos01 » Δευτ 28 Φεβ, 2011 20:46

Συμφωνώ για το σύστημα που λέτε για τον ξεκασμό του λαδιού ανά κύλινδρο. Δεν ήξερα την λειτουργία του, για το εάν στάζει ή ψεκάζει και ευχαριστώ που με διορθώσατε ώστε να μην δίνουμε λάθος πληροφορίες. Ο τεχνικός που μου πέρασε την λαδιέρα, μου είπε πως για το αμάξι μου δεν χρειάζεται να βάλω λαδιέρα γιατί τα μέταλλα του αντέχουν. Τελικά όμως την έβαλα με δική μου ευθύνη αλλά την βάλαμε να στάζει πολύ λίγο. Η αντιπροσωπεία της JLM λέει 15 σταγόνες/ λεπτό στο ρελαντί και εμείς το ρυθμίσαμε στις 5 σταγόνες /λεπτό. Τώρα θα το κάνω 3 σταγόνες/λεπτό. Επίσης την τοποθέτησε πιο χαμηλά από την πολλαπλή εισαγωγής ώστε να ρουφάει το λάδι και όχι να έχει σύμμαχο την βαρύτητα και να ρίχνει παραπάνω από ότι ρυθμίσαμε. Το σημείο που μου τρύπησε την εισαγωγή είναι στην αρχή της. Για το εάν κάνει την δουλειά ή εάν κάνει καλά την δουλειά της δεν το γνωρίζω και θα δείξει στο μέλλον εάν χρειαστεί να ανοίξουμε το κινητήρα (δεν το εύχομαι για κανένα μας). Για την ώρα δεν έχω κάποιο θέμα με τα καυσαέρια με euro 5, άλλωστε μιλάμε για μία σταγόνα που έχω την εντύπωση πως εξαερώνεται πριν φτάσει στους κυλίνδρους και τα μόρια του υγρού είναι αυτά που κάνουν κάποια δουλειά. Δεν ξέρω παιδία να μην σας πάρω και στο λαιμό μου. Ότι λέω είναι από προσωπικές εμπειρίες. Αν γνωρίζει κάποιος περισσότερα παρακαλώ ας μας δώσει τα φώτα του.
pavlos01
 
Δημοσιευσεις: 67
Εγγραφή: Δευτ 31 Ιαν, 2011 16:59

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό lamprosdl » Τετ 02 Μαρ, 2011 23:20

¨Ο ταν λέτε ότι ρυθμίζεται την λαδιέρα τι εννοείται γιατί σε μένα έχει ένα περιστροφικό κοχλία και το ανοίγεις κλείνεις και πως να ξέρεις πόσες σταγόνες ρίχνει;
Mazda 6 BRC PLUG N DRIVE 84.000 km
Mitsubishi colt BRC sequent 24 70.000 km
Άβαταρ μέλους
lamprosdl
 
Δημοσιευσεις: 61
Εγγραφή: Δευτ 10 Ιαν, 2011 23:46

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Πέμ 03 Μαρ, 2011 13:03

lamprosdl έγραψε:¨Ο ταν λέτε ότι ρυθμίζεται την λαδιέρα τι εννοείται γιατί σε μένα έχει ένα περιστροφικό κοχλία και το ανοίγεις κλείνεις και πως να ξέρεις πόσες σταγόνες ρίχνει;


Ετσι ρυθμιζεται. Ο εγκαταστατης θα ξερει στις ποσες περιστρορες ποσες σταγονες πεφτουν.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό pavlos01 » Παρ 04 Μαρ, 2011 17:48

Στην δικιά μου λαδιέρα έχει αυτή τη βίδα για να ρυθμίζεις τις πόσες σταγόνες θα πέσουν. Αυτές με την σειρά τους πέφτουν μέσα σε ένα γυάλινο δοχειάκι όπως φαίνεται στην εικόνα και από εκεί πάνε στην πολλαπλή εισαγωγής μέσω του σωλήνα.
http://www.jlmlubricants.com/lpg.html Δείτε και αυτό http://www.jlmlubricants.com/valve-saver-kit.html
pavlos01
 
Δημοσιευσεις: 67
Εγγραφή: Δευτ 31 Ιαν, 2011 16:59

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Παρ 04 Μαρ, 2011 22:49

Να γιατι δεν εβαλα λαδιερα. Παραθετω το παρακατω video και τα συμπερασματα δικα σας http://www.youtube.com/user/autodynamiki
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

Δημοσίευσηαπό tgi » Παρ 04 Μαρ, 2011 23:25

astragjtg έγραψε:Να γιατι δεν εβαλα λαδιερα. Παραθετω το παρακατω video και τα συμπερασματα δικα σας http://www.youtube.com/user/autodynamiki


+1 :clap:
Citroen C4 GP
2009-2019 με Icom JTG
2019 μέχρι σήμερα EuropeGas
190.000 χιλ. με Υγραέριο
Άβαταρ μέλους
tgi
 
Δημοσιευσεις: 548
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 13:07
Τοποθεσία: Αθηνα - Ν.Ηρακλειο

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 40 επισκέπτες