NickSt έγραψε:Οι "ειδικοί" του χώρου είσαστε εσείς Qgas .
Εμείς του "καφενείου" απαντάμε με βάση τούς πάμπολους που έχει "καεί η γούνα τους" και η τσέπη τους (και τα μοτέρ τους ??? ) απο τις ξυδο-λαδιέρες και όλα τα συναφή μπλιμπλίκια . Εδώ μέσα γράφονται , εδώ μέσα διαβάζεις και εσύ και δεν μπορείς να τα αμφισβητείς . Προσωπικά γνωρίζω μπόλικους που την πατήσανε ..
Δλδ εγώ που δεν έβαλα και έχω "γράψει" πάνω απο 110000 απο το 2010 και μετά μέχρι σήμερα , φορώντας ένα "ταπεινό" συστηματάκι της Europegas , τί έπαθα ??? . Να σου πώ εγώ που ξέρω καλύτερα : έχω γλιτώσει ένα σκασμό λεφτά , έχω ένα μοτεράκι που δουλεύει τζάμι και συνεχίζει ακάθεκτο . Και όλα αυτά με ένα ταπεινό Fiat Stilo 1,6 . Ούτε λαδοξυδιέρες , ούτε σούπερ ντούπερ μπουζάρες , ούτε λαδάρες για ..υγραέριο !!! , τίποτα απο "ματζούνια" . 4 φορές αλλαγή φίλτρα και 2 φορές επισκευή - καλιμπράρισμα στά μπεκάκια της Rail .
Μόνο το συστηματάκι μου και ότι λέει η "μαμά"
Τέλος σε ότι αφορά τη "σύσταση" σου "για τα αμάξια μας τη γνώμη μας μόνο στο καφενείο" ,
την αφήνω ασχολίαστη , μάλλον έχασες την επαγγελματική ψυχραιμία σου..
Για τα αμάξια μας αγαπητέ ΕΔΩ μέσα θα συζητάμε ,
θα λέμε τη γνώμη μας , θα κρινόμαστε για αυτά που γράφουμε και θα κρίνουμε αυτά που διαβάζουμε..
Σου απάντησε ο φίλος και υγραέριο θερμοκηπίου να ταΐσεις το stilo για 200.000 χιλ δεν θα πάθει τίποτα που θα έχει σχέση με το υγραέριο .. τα υπόλοιπα που γράφεις δεν τα σχολιάζω.
Υπάρχουν αμάξια με τέλεια μείγματα και τακτικότατα ελέγχους που δε αντέχουν χωρίς λίπανση .. υπάρχουν αλλα που δεν θέλουν τίποτα και πάνε 1 εκ χιλιόμετρα. Και αυτοί που την πατήσανε οπως γράφεις υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι γιατι έγινε αυτο. Οι οποίοι έχουν αναλυθεί πολλές φορες .. μια παλια αγγλική παροιμία λεει ειμαι πολυ φτωχός για να αγοράζω κάτι δυο φορες ..