Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

ΚΟΥΦΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΚΛΗΡΟ OFF ROAD

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

ΚΟΥΦΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΚΛΗΡΟ OFF ROAD

Δημοσίευσηαπό dathens » Τρί 29 Μαρ, 2011 18:39

Το σαββατοκυριακο πηγα off road με το ml μου με λαστιχα 50/50 μετα απο αναβαση 30 χιλομετρων με χωμα και πετρα περιπου μου αναψε μια ενδειξη check collant και ο ανεμιστηρας στο τελος της διαδρομης δουλευε σαν τρελος, εφαγα τα σωθικα μου να βρω αν η ενδειξη ηταν απο το υγραεριο ή βλαβη γενικα στο αμαξι. (σημειωση οτι παρολο που δουλευε σαν τρελος δεν ανεβασε θερμοκρασια το αμαξι, ουτε εχασε υγρα στο κυκλωμα. )

Πηγα σε 2 συνεργεια της μερσεντες μη εξουδιοτημένα για να βρουν τη βλαβλη αλλα τζιφος τα διαγνωστικα εβγαλαν οτι κατι επαιξε με τον ανεμιστηρα ( φαν ) και τιποτα αλλο με βενζινη δεν υπηρχε βλαβη καμια αλλά και οτι για ολα φταιει το γκαζι οπως μου ειπαν , φυσικα νομιζα οτι κατι δεν παει καλά με το υγραεριο παρα την διαβεβαιωση του εγκαταστατη οτι δεν υπαρχει καμια περιπτωση να εχει σχεση και τελικα δεν ειχε

Πηγαινοντας στον Ισμαήλο εξουδιοδοτημενο της μερσεντες στον Αγ δημητριο μετα σπο 2 ωρες με reset της βλαβης ολα καλα αλλα η διαφορά ηταν οτι τσεκαριστηκε η καλωδιωση του κυκλωματος ψυξης αισθητηρες βυσματα κτλ ... δεν μου ανεφεραν βλαβη καταγεγραμενη απλα μου ειπαν οτι εγινε ελεγχος ολης της καλωδιωσης της ψυξης αιρκοντισιον κυκλωμα νερου ανεμηστηρας κτλ πληρωσα 14 ευρω και πλεον δεν εχω κανενα θεμα

Συμπερασμα οτι τελικα αυτο που ο εγκαταστατης ισχυριστηκε οτι δεν εχει θεμα το αεριο με το κυκλωμα και καποιος αισθητηρας ή φυσετα εχει φυγει ηταν η σωστη διαγνωση της βλαβης γιαυτο παιζει ρολο σημαντικο να εχουμε καλο εγκαταστατη με γνωση και καλο ηλεκτρολογο ( ισμαηλος ) που ψυρισε το κυκλωμα κανονικά ( σημειωτεον ο μη εξουσιοδοτημενος μου ειπε αλλαγη ανεμιστηρα δηλ 560 ευρώ)

Αυτα για να μαθαινουν οι παλιοι και να προσεχουν οι νεωτεροι προσοχη στην εγκατασταση και ελεγχο σε σφηκτηρες βιδακια αισθητηρες γιατι πραγματικα το αμαξι εφαγε ξυλο στο χωμα και εγω ταλαιπωρηθηκα μια μερα για να βρω τη λυση
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: ΚΟΥΦΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΚΛΗΡΟ OFF ROAD

Δημοσίευσηαπό INCTEK » Τετ 30 Μαρ, 2011 17:45

Σου είπαν τελικά αν βρήκαν κάτι ξεκούμπωτο ή λάσκα? Στο κύκλωμα του νερού όλα ΟΚ?
Χρήστος
Κινήσου έξυπνα....κινήσου με την IncTek
www.inctek.gr
Άβαταρ μέλους
INCTEK
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ, 2011 20:04

Re: ΚΟΥΦΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΚΛΗΡΟ OFF ROAD

Δημοσίευσηαπό dathens » Τετ 30 Μαρ, 2011 21:21

INCTEK έγραψε:Σου είπαν τελικά αν βρήκαν κάτι ξεκούμπωτο ή λάσκα? Στο κύκλωμα του νερού όλα ΟΚ?
Χρήστος

Πρέπει να ήταν οκ το κυκλωμα νερου γιατί δεν ανέβασε θερμοκρασία στην κίνηση ήταν πάντα στους 82-85 βαθμους,
όχι δεν μου είπαν κατι για ξεκουμπωτο αλλα ότι ήταν συμπωματικό αλλα δεν το πιστεύω γιατί απο το Σάββατο μέχρι την Δευτέρα είχα το μυνημα το μόνο που μου είπαν ήταν ότι έγινε έλεγχος στην καλωδιωση νερά αισθητήρες ανεμιστήρας κτλ,

ξέρεις ο ισμαιλος είναι σαν το γιατρό το αμάξι παει συνεργείο και εσυ περιμένεις στην έκθεση σαν μακακας αυτο που ξέρω μόνο είναι ότι δεν ξαναεβγαλε το μυνημα που και οι προηγούμενοι είχαν σβήσει την βλάβη αλλα σε 2 λεπτά ήταν πάλι εκει τόση διάφορα τα διαγνωστικά των εξουσιοδοτημενων απο των υπολοίπων δεν θελω το πιστεύω,

σίγουρα πάντως βρήκαν κάτι και το έφτιαξαν αν και πήρε κανα δίωρο η αναμονή , αλλα δεν ήθελαν να μουν πουν το μόνο ότι πήραν φωτο την εγκατάσταση και ρωτούσαν πως παει με το αέριο και πόσο κρίμα η μερσεντες να μην έχει έρθει σε συμφωνία με κάποιον οίκο LPG για να βάζουν και αυτοί
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 104 επισκέπτες