Το σαββατοκυριακο πηγα off road με το ml μου με λαστιχα 50/50 μετα απο αναβαση 30 χιλομετρων με χωμα και πετρα περιπου μου αναψε μια ενδειξη check collant και ο ανεμιστηρας στο τελος της διαδρομης δουλευε σαν τρελος, εφαγα τα σωθικα μου να βρω αν η ενδειξη ηταν απο το υγραεριο ή βλαβη γενικα στο αμαξι. (σημειωση οτι παρολο που δουλευε σαν τρελος δεν ανεβασε θερμοκρασια το αμαξι, ουτε εχασε υγρα στο κυκλωμα. )
Πηγα σε 2 συνεργεια της μερσεντες μη εξουδιοτημένα για να βρουν τη βλαβλη αλλα τζιφος τα διαγνωστικα εβγαλαν οτι κατι επαιξε με τον ανεμιστηρα ( φαν ) και τιποτα αλλο με βενζινη δεν υπηρχε βλαβη καμια αλλά και οτι για ολα φταιει το γκαζι οπως μου ειπαν , φυσικα νομιζα οτι κατι δεν παει καλά με το υγραεριο παρα την διαβεβαιωση του εγκαταστατη οτι δεν υπαρχει καμια περιπτωση να εχει σχεση και τελικα δεν ειχε
Πηγαινοντας στον Ισμαήλο εξουδιοδοτημενο της μερσεντες στον Αγ δημητριο μετα σπο 2 ωρες με reset της βλαβης ολα καλα αλλα η διαφορά ηταν οτι τσεκαριστηκε η καλωδιωση του κυκλωματος ψυξης αισθητηρες βυσματα κτλ ... δεν μου ανεφεραν βλαβη καταγεγραμενη απλα μου ειπαν οτι εγινε ελεγχος ολης της καλωδιωσης της ψυξης αιρκοντισιον κυκλωμα νερου ανεμηστηρας κτλ πληρωσα 14 ευρω και πλεον δεν εχω κανενα θεμα
Συμπερασμα οτι τελικα αυτο που ο εγκαταστατης ισχυριστηκε οτι δεν εχει θεμα το αεριο με το κυκλωμα και καποιος αισθητηρας ή φυσετα εχει φυγει ηταν η σωστη διαγνωση της βλαβης γιαυτο παιζει ρολο σημαντικο να εχουμε καλο εγκαταστατη με γνωση και καλο ηλεκτρολογο ( ισμαηλος ) που ψυρισε το κυκλωμα κανονικά ( σημειωτεον ο μη εξουσιοδοτημενος μου ειπε αλλαγη ανεμιστηρα δηλ 560 ευρώ)
Αυτα για να μαθαινουν οι παλιοι και να προσεχουν οι νεωτεροι προσοχη στην εγκατασταση και ελεγχο σε σφηκτηρες βιδακια αισθητηρες γιατι πραγματικα το αμαξι εφαγε ξυλο στο χωμα και εγω ταλαιπωρηθηκα μια μερα για να βρω τη λυση