Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Λάδια Μηχανής

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό NickSt » Τρί 06 Δεκ, 2016 20:32

Το πρόβλημα μάλλον το έχει κάποιος άλλος...

Τα γραφόμενα μου είναι "κατηχητικό" μπροστά σε άλλα που έχουν γραφτεί εδω μέσα..

Τήν "αμολάς και φεύγεις" ( υποτιμητικό ) εσύ το έγραψες και πήρες την δέουσα απάντηση..

Το τι κατάλαβες εσύ , είναι δικό σου θέμα , εγώ έγραψα επάνω στο θέμα που είναι τα λάδια του λίντλ...

Και τέλος , κάνε μια "βόλτα" στο Forum και θα δείς αν έχω γράψει πράγματα , αυτά και τέλος απο εμένα...
NickSt
 
Δημοσιευσεις: 648
Εγγραφή: Τετ 06 Νοέμ, 2013 22:44

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό referravag » Τετ 07 Δεκ, 2016 02:46

labros έγραψε:
referravag έγραψε:
labros έγραψε:+ 100 χλμ σε κάθε γέμισμα από αλλαγή λαδιού!! Παλιότερα μας έλεγες για διαφορά συν σε χλμ στο υγραέριο γιατί χρησιμοποιούσες βενζίνη vpower. Μου ακούγεται πολύ υπερβολικό μέχρι του σημείου να ξεπερνά υους νόμους της φυσικής. Νομίζω πως είσαι πολύ υπερβολικός στις μετρήσεις σου και στο πως αντιλαμβάνεσαι γενικά διαφορές στον ήχο και σε άλλα. Διαφορές στον ήχο θα έχεις και από αλλαγή σε φθηνό λάδι μόνο και μόνο γιατί έβαλες καινούργιο λάδι. Διαφορές από λάδι σε λάδι υπάρχουν. Μπορεί όμως κάποιο ποιό ακριβό να καλύπτει ανάγκες οδήγησης που κάποιος δεν έχει οπώτε καλύπτεται και με φθηνότερο.


Καθόλου υπερβολικός φίλε Λάμπρο. Δεν ξέρω που βρίσκεσαι αλλά σε προσκαλώ να ακούσεις όποτε θες το δικό μου αυτοκίνητο όταν θα έχει 10.000χλμ μέσα του τα Liqui Moly και θα είναι για πέταγμα, δίπλα δίπλα σε ίδιο κινητήρα με φρέσκο λάδι GM που μόλις έχει μπει στον κινητήρα (ή που έχει δουλευτεί 500-1000χλμ αν θεωρείς ότι πρέπει να στρώσει το λάδι). Με το πρώτο το αυτοκίνητο δουλεύει σαν ραπτομηχανή... Το δεύτερο αν το ακούσεις σου λέει "βγάλτα από μέσα μου". Και δεν υπάρχει καμία υπερβολή σε αυτό...

Για να τα πιάνουμε ένα ένα με τη σειρά τα θέματα... Τα πράγματα που σας είχα γράψει παλαιότερα σε άλλο thread σχετικά με τις παρατηρήσεις μας, στο δικό μας αυτοκίνητο όσον αφορά την αυτονομία του LPG σε σχέση με την βενζίνη που βάζουμε εξακολουθούν και ισχύουν. Έχουμε τουλάχιστον +50χλμ σίγουρα στη χειρότερη περίπτωση όταν μπει 100άρα με τις ίδιες συνθήκες οδήγησης. Γενικά αγαπάει πολύ την Shell (αν και πλέον δεν βάζουμε) αλλά πιο πολύ την BP Ultimate ο συγκεκριμένος κινητήρας. Από εκεί και πέρα δεν χρησιμοποιούμε πάντα 100άρα. Συνήθως την απλή της ΕΚΟ βάζουμε η οποία βγάζει τα περισσότερα χιλιόμετρα από όποια άλλη έχουμε δοκιμάσει σε 95άρα (εννοώ σε χιλιόμετρα όταν καις μόνο βενζίνη - το ίδιο όμως ισχύει και στο υγραέριο καθώς καίγεται πιο αργά από άλλες) ενώ πλησιάζει και σε επιδόσεις την V-Power της Shell (την μεσαία).

Όσον αφορά τους νόμους της φυσικής κάπου τα έχεις μπερδέψει φίλε μου... Κανείς δεν είπε για παραβίαση των νόμων της φυσικής... Όταν με ένα λιπαντικό έχει A τριβές εσωτερικά και με ένα καλύτερο έχει πχ 0.9xA τριβές αυτό σημαίνει ότι έχεις μειωμένες τριβές κατά 10% με το καλό λιπαντικό... Επομένως αμέσως έχεις ένα μικρό κέρδος σε κατανάλωση λόγω των εσωτερικών τριβών. Εάν συνυπολογίσεις ότι το Ceratec που έχω ρίξει στην τελευταία αλλαγή μιλάει για επιπλέον μείωση τριβών έως και 30% με πλήρως συνθετικά λάδια τότε έχεις την εξήγηση γιατί μέχρι πρότινος με το ζόρι έφτανα 1000χλμ με ένα ρεζερβουάρ πετρέλαιο (γύρω στα 900-950 τελείωνε) ενώ τώρα άνετα ξεπερνάω τα 1000χλμ με νορμάλ οδήγηση ενώ με οικονομική είμαι ±1100χλμ. Και δεν είναι υπερβολή! Είναι γεγονός! Ένα αυτό.

Και λέω ένα για υπάρχει κι άλλος παράγοντας που επηρεάζει την αυτονομία... Υποθέτουμε κατ' αρχάς ότι μιλάμε για ίδιο τρόπο οδήγησης πάντα. Ο άλλος παράγοντας λοιπόν είναι το καύσιμο... Δεν είναι όλα τα καύσιμα το ίδιο αποδοτικά και δεν βγάζουμε με όλα τα καύσιμα τα ίδια χιλιόμετρα. Σίγουρα θα το έχετε δει και στην βενζίνη και στο υγραέριο αυτό. Την τελευταία φορά που φούλαρα πετρέλαιο τυχαία σε πρατήριο της Αθήνας (δεν είμαι Αθηναίος) και έβαλα μάλιστα το "ενισχυμένο" πετρέλαιο της εταιρείας, έβγαλα λιγότερα από 1000χλμ την στιγμή που με το απλό που βάζω εδώ τα 1000-1100 πλέον είναι δεδομένα. Γιατί; Γιατί αμφιβάλω για την ποιότητα που μου σέρβιραν... Με το δικό μου καύσιμο που έχω ξεχωρίσει στην περιοχή μου όλα άψογα. Πάνω στο καύσιμο υπάρχει όμως και άλλος παράγοντας που βοηθάει στην οικονομία και αυτό λέγεται πρόσθετο πετρελαίου. Τους τελευταίους μήνες λοιπόν πειραματιζόμουν με δύο πρόσθετα πετρελαίου που είχα ξεχωρίσει. Είπα λοιπόν να τα δοκιμάσω και να τα συγκρίνω. Το πρώτο το πασίγνωστο σε όλους Redex με το που το πρόσθεσα στο καύσιμο ήταν το κάτι άλλο όσον αφορά την κατανάλωση ενώ μετά από 800χλμ περίπου που είχε δουλευτεί, το αυτοκίνητο απλά "πέταγε"... Τέτοια νούμερα στο BC και τέτοιες ρεπρίζ δεν τα είχα ξανά δει... Μετά από αυτό είπα να αγοράσω και να δοκιμάσω ένα άλλο λιγότερο γνωστό πρόσθετο το οποίο είναι σημαντικά οικονομικότερο στη δόση του από το Redex και με οποίο απ' ότι μου είπε και ο καταστηματάρχης στην Αθήνα όταν πήγα να το πάρω από εκεί (επί της ευκαιρίας του ότι θα πήγαινα στην Αθήνα) προμηθεύει πρακτορεία ΚΤΕΛ... Μου είπε ότι θα δω διαφορά και στην οικονομία αλλά κυρίως στα καυσαέρια μετά από 4 γεμίσματα. Τα αποτελέσματα που βλέπω μέχρι ώρας λοιπόν είναι ίδια με του Redex όσον αφορά την κατανάλωση πετρελαίου, ενώ και φίλος μου από άλλη περιοχή της Ελλάδας που δοκίμασε το δεύτερο πρόσθετο που δεν έχω ονοματίσει κατόπιν παρότρυνσης μου παρά τις αρχικές του αμφιβολίες μου επιβεβαίωσε ότι κάνει οικονομία. Το μεγάλο θετικό όμως σε σχέση με αυτό το πρόσθετο και ένας από τους λόγους που επέλεξα να μείνω σε αυτό είναι το γεγονός ότι είναι σαφώς καλύτερο όσον αφορά τα καυσαέρια και το παρατηρώ ήδη από το 2ο γέμισμα παρότι ο καταστηματάρχης μου είπε ότι μετά από 4 γεμίσματα θα δω παρατηρήσω διαφορά στα καυσαέρια.

Θα μου επιτρέψεις να συνεχίσω λίγο ακόμη το OFF TOPIC για να εξηγήσω...

Μέχρι πρότινος λοιπόν χωρίς Redex και σε λίγο μικρότερο βαθμό με Redex, μέχρι να κάνω τις μανούβρες για να ξεπαρκάρω από το κλειστό γκαράζ και να βγω στον δρόμο, αν έκανα το λάθος και άνοιγα παράθυρα μέσα στο γκαράζ, μου ερχόταν έντονη μυρωδιά κάπνας σε βαθμό να βήχω γιατί δεν το άντεχα... Μιλάω για χρονικό διάστημα περίπου 20-25 δευτερολέπτων, ενώ να σημειώσω ότι μαυρίλα δεν έβγαινε από την εξάτμιση (λόγω DPF)... Παρ' όλα αυτά η αίσθηση στην αναπνοή ήταν αποπνικτική (στο κρύο ξεκίνημα αναφέρομαι πάντα-ζεστό δεν το κάνει)... Πλέον με το συγκεκριμένο πρόσθετο η οσμή των καυσαερίων έχει αλλάξει τελείως. Δεν υπάρχει καθόλου μυρωδιά κάπνας ενώ όντως βλέπω και την οικονομία που είχα με το Redex αν όχι λίγο καλύτερη... Σε δύναμη θα έλεγα ότι το Redex έχω την αίσθηση ότι ήταν πιο δυνατό αν και θέλω να κάψω και ένα πλήρες ρεζερβουάρ με το καύσιμό μου και το συγκεκριμένο πρόσθετο για να έχω ασφαλή συμπεράσματα. Είναι ακόμη νωρίς γι' αυτό.

Βάζοντάς τα κάτω όλα αυτά λοιπόν είναι απόλυτα φυσιολογικό και σύμφωνο με τους νόμους της φυσικής να πετυχαίνει κανείς καλύτερη αυτονομία όταν:

1) το λάδι που χρησιμοποιεί προσφέρει καλύτερη λίπανση και άρα χαμηλότερες τριβές εσωτερικά
2) χρησιμοποιεί βενζίνη με περισσότερα οκτάνια λόγω του ότι μπορεί να την εκμεταλλευτεί καλύτερα σε σχέση με την απλή 95άρα ο κινητήρας (άλλος σε μικρότερο και άλλος σε μεγαλύτερο βαθμό)
3) χρησιμοποιεί ποιοτικότερο πετρέλαιο (για τους πετρελαιοκίνητους)
4) χρησιμοποιεί συγκεκριμένα πρόσθετα καυσίμου ή λαδιών που βοηθούν προς αυτή την κατεύθυνση...

Τι από τα παραπάνω είναι παράλογο και υπερβολικό και αντιτίθεται στους νόμους της φυσικής φίλε μου; Τι είναι παράλογο απ' όσα έχω γράψει;

Θα μπορούσα να σου γράψω αναλυτικά τις παρατηρήσεις μου για το τι άλλαξε στο αυτοκίνητο με την προσθήκη του Ceratec στα λάδια, αλλά θα με πεις πάλι υπερβολικό και ότι "δεν μπορείς να καταλάβεις πως ένας μέσος οδηγός αντιλαμβάνεται τέτοιες διαφορές"... Δεν νομίζω όμως ότι έχει νόημα καθώς νομίζω ότι είναι προφανές το ότι δεν θα υπάρξει συνεννόηση παρά την καλή μου θέληση όπως βλέπεις και εδώ για να σου εξηγήσω αναλυτικά. Αν θεωρείς ότι δεν βοηθάνε τα καλύτερα λάδια ή τα καλύτερα καύσιμα ή θεωρείς ότι πρόσθετα σαν το Ceratec που στοιχίζουν 30€/300ml είναι marketing δεν μπορώ να συζητήσω περεταίρω μαζί σου... Δεν είναι ότι δεν θέλω αλλά δεν βλέπω ποιο το νόημα. Δεν σκοπεύω να σε πείσω για κάτι τόσο οφθαλμοφανές και ούτε γράφω για αυτό το λόγο. Καθένας κρίνει και βάζει ότι είναι καλύτερο στο αυτοκίνητό του γι' αυτόν... Άλλοι βάζουν Motul, Eneos, Castrol, Mobil κλπ και άλλοι βάζουν λάδια "του κιλού" (δεν αναφέρομαι σε αυτούς που το κάνουν από ανάγκη)... Και εγώ ας πούμε είχα ένα γνωστό με OPC το οποίο το είχε φτιάξει, είχε βάλει προγράμματα κλπ και πήγε και του έβαλε κινέζικα λάστιχα με την πρόφαση ότι το μετακινεί για το πολύ 1000χλμ το χρόνο... Σε κάποια φάση ήθελε να αλλάξει τα 300V της Motul που έβαζε με κάτι υποδεέστερο για να γλιτώσει 20€ πχ στην αλλαγή που έκανε, μια το χρόνο... Και αναρωτιέται κανείς με απλό αυτοκίνητο της σειράς όπως εγώ και οι περισσότεροι εδώ μέσα... "Ρε συ έχεις τέτοιο αυτοκίνητο και κοιτάς πως θα είσαι ακριβός στα πίτουρα και φθηνός στο αλεύρι;" Εγώ πάνω στην ίδια λογική εξέφρασα την διαφωνία μου για τα λάδια από τα Lidl... Άλλο να μην μπορεί ένας άνθρωπος λόγω οικονομικής στενότητας να πάρει καλά λάδια και άλλο πράγμα να είσαι ακριβός στα πίτουρα και φθηνός στο αλεύρι... Εγώ με την τελευταία λογική διαφωνώ και σε καμία περίπτωση το ότι ένα λάδι δεν δημιουργεί πρόβλημα στο αυτοκίνητο δεν το κάνει ιξάξιο ενός ακριβού λιπαντικού. Είναι απλά για να δουλεύει και του Lidl και των αντιπροσωπειών... Απλό τελείως βασικό λαδάκι είναι που δεν έχει καμία σχέση με προϊόντα άλλων εταιρειών με τιμές λίτρου 10€ και πάνω. Τα τελευταία δεν καλύπτουν απλά τις προδιαγραφές που αναφέρθηκαν πιο πάνω αλλά συνήθως καλύπτουν αρκετά αυστηρότερες προδιαγραφές από τις βασικές που απαιτούνται για να πάρει έγκριση ένα λάδι...

Απλά αυτοκίνητα της σειράς έχουμε οι περισσότεροι εδώ μέσα και κοιτάμε να τα προστατεύσουμε όσο πιο καλά γίνεται από την πλευρά μας γιατί είναι εργαλεία της καθημερινότητάς μας... Από εκεί και πέρα καθένας καταθέτει της παρατηρήσεις του και καθένας κάνει τις επιλογές του...

Δεν ξέρω αν θεωρείς και τον φίλο Αντώνη υπερβολικό σε αυτά που έγραψε για τα Motul Specific CNG/LPG με την βελτίωση της οικονομίας κατά 0,5 λίτρο/100χλμ (αν δεν με γελά η μνήμη μου). Εγώ όμως δεν τον θεωρώ καθόλου υπερβολικό... Ξέρω τι εννοεί ακριβώς παρότι δεν έχω χρησιμοποιήσει κάποιο από τα σύγχρονα λάδια της Motul καθώς όπως περιέγραψα κι εγώ από την προσωπική μου εμπειρία η διαφορά GM vs Liqui Moly είναι απλά χαοτική ενώ με το Ceratec υπάρχει σαφής βελτίωση και σε άλλους τομείς.

Τώρα για να κλείσω, όσον αφορά τα φτηνά λάδια και τα λάδια από το LIDL. Προσωπικά κατανοώ και σέβομαι απόλυτα τους ανθρώπους που δεν τους περισσεύουν χρήματα, που πραγματικά ματώνουν για να μπορούν να πάρουν γάλα στα παιδιά τους και προφανώς κοιτούν να κόψουν από παντού... Όχι μόνο από τα λάδια, από παντού... Προφανώς όλοι μας αν ήμασταν στη θέση αυτών των ανθρώπων μάλλον θα κάναμε το ίδιο. Οπότε πικρόχολα σχόλια όπως έγραψε πιο πάνω το άλλο μέλος για "πατάτες" και λοιπές εξυπνάδες και κριτική για τις επιλογές ενός ανθρώπου ο οποίος γράφει ξεκάθαρα ότι "δεν του περισσεύουν", τον οποίο δεν γνωρίζει και για τον οποίο δεν έχει ιδέα το τι δυσκολίες μπορεί να αντιμετωπίζει στην καθημερινότητά του, καλό είναι να λείπουν... Όπως έγραψε και ο φίλος SSO πετάνε τη ρουκέτα τους και φεύγουν... :thumbdown:


Δεν είπα εγώ πως όλα τα λάδια είναι ίδια. Έχουν διαφορές. Ναι το liqoy Molly είναι καλύτερο από του lidl. Ναι μπορεί να έχει λιγότερες τριβές σε σχέση με το GM που ούτε εγώ το έχω σε εκτίμηση. Αλλά τόση διαρφορά που να βγάζει 100 χλμ παραπάνω το βρίσκω εκτός πραγματικότητας. Όπως εκτός πραγματικότητας βρίσκω να έχεις χαμηλότερη κατανάλωση ενώ κινείσαι με lpg επειδή έχεις μέσα καλύτερη βενζίνη. Αφού δεν κινείσαι με αυτή τη βενζίνη αλλά με lpg. Οι αναλύσεις σου είναι με επιχειρήματα και λογικοφανείς. Εξακολουθεί όμως κατά τη γνώμη μου το υποκειμενικό στοιχείο της υπερβολής. Να το πω αλλιώς. Έστω ότι μετά από 10000 σου βάλλω δίπλα δύο ίδια αμάξια το ένα με ακριβό και το άλλο με φθηνό χωρίς να σου πω ποιό είναι πιο. Δεν πιστεύω ότι θα ξεχωρίσεις τον ήχο. Σίγουρα το ακριβό θα έχει μακροπρόθεσμα καλύτερα αποτελέσματα αλλά όχι τόσο άμεσα αντιληπτά.


Κοίταξε να δεις Λάμπρο... Εγώ δεν γράφω για να σε πείσω για κάτι... Ούτε αερολογίες γράφω ούτε θεωρητικά πράγματα... Έχω σπουδάσει, έχω κάνει έρευνα και την ίδια έρευνα στην ίδια ένταση και με παρόμοια μεθοδολογία εφαρμόζω και σε διάφορα ζητήματα που ερευνώ γύρω από το αυτοκίνητο καθώς έχω το μικρόβιο από μικρός. Από εκεί και πέρα όλα τα προϊόντα που αγόρασα ή τα retrofits που έχω βάλει στα αυτοκίνητα του περιβάλλοντος μου βάση της έρευνας που κάνω πριν αποφασίσω κάτι, έχουν επαληθευτεί στην πράξη οπότε και γράφω βάση της εμπειρίας μου και βάση της έρευνας που έχω κάνει. Δεν μπορείς να δεχτείς τα 1100χλμ που βγάζω με το diesel γιατί ίσως να μην είχες ποτέ σου diesel... Γενικά ότι και να έχω γράψει δεν το έχεις δεχτεί... Κανένα πρόβλημα! Δεν με απασχολεί...

Σχετικά με την αμφισβήτηση σου πάνω στο ότι με βενζίνη περισσότερων οκτανίων βγάζει περισσότερα χλμ το δικό μας αυτοκίνητο στο LPG (εξήγησα ξεκάθαρα ότι καταθέτω τις δικές μου παρατηρήσεις) έχω να διαπιστώσω το εξής. Δεν ξέρω τι Kit φορέας φίλε, αλλά μάλλον δεν έχεις ιδέα για τα ποσοστά χρήσης βενζίνης στα BRC και πως αυτά μεταβάλλονται... Οι νόμοι της φυσικής μια χαρά ισχύουν. Εσύ κανείς λάθος υπολογισμούς στο κεφάλι σου... Και σου διαφεύγουν πράγματα και λεπτομέριες φίλε μου... Όπως πχ το ότι το P&D χρησιμοποιεί ποσοστιαίους ψεκασμούς βενζίνης. Οι οποίοι φίλε μου αγγίζουν ακόμη και το 30% σε μεγάλα φορτία. Όταν λοιπόν σε επιταχύνσεις που χρησιμοποιούν τέτοια ποσοστά βενζίνης, έχεις βενζίνη υψηλότερων οκτανίων μέσα και εφόσον το αυτοκίνητο έχει προγραμματιστεί από το εργοστάσιο για να μπορεί να την εκμεταλλευτεί, είναι προφανές ότι θα κάνει οικονομία καθώς έχεις καλύτερη επιτάχυνση/ροπή φτάνοντας πιο γρήγορα την επιθυμητή ταχύτητα. Ξοδεύεις λοιπόν λιγότερο χρόνο και λιγότερο καύσιμο (καύσιμα στην περίπτωση LPG γιατί καις και LPG εκείνη τη στιγμή). Αυτό με τη σειρά του συνεπάγεται μεγαλύτερο όφελος για το υγραέριο καθώς εάν εκείνη τη στιγμή υποθέσουμε ότι ρίχνει 70% υγραέριο και 30% βενζίνη τότε όπως καταλαβαίνεις (αν θες να το καταλάβεις) η εξοικονόμηση στο LPG είναι πιο έκανες και γι αυτό τα περισσότερα χιλιόμετρα. Το γιατί είναι προφανές και δεν χρειάζεται κάποια περαιτέρω εξήγηση... Γιατί αν πχ με απλή βενζίνη ήθελες 6 δευτερόλεπτα για μια τέτοια ρεπριζ και με την 100άρα θες πχ 5 δευτερόλεπτα, αυτό σημαίνει ότι για κάθε λεπτό τέτοιας επιτάχυνσης εξοικονομείς 10" επιτάχυνσης και άρα 10" ψεκασμού LPG σε ποσοστό 70%, το οποίο όμως αντιστοιχεί σε μεγαλύτερη ποσότητα LPG σε σχέση με το να έκαιγες 95% LPG σε χαλαρούς ρυθμούς διατήρησης. Απλά μαθηματικά είναι και απλή λογική. Αν αρνείσαι να το δεχτείς ή να το καταλάβεις τότε σηκώνω τα χέρια ψηλά...

Τέλος επειδή ήμουν σίγουρος για την απάντηση σου σχετικά με τα λάδια και την λειτουργία του αυτοκίνητου, μπορεί εσύ βρε φίλε να τα ακούς όλα ίδια... Κάποιοι μπορούμε και ξεχωρίζουμε διαφορές που άλλοι άνθρωποι δεν μπορούν να αντιληφθούν. Δεν το θεωρώ κακό ή μειονέκτημα από την πλευρά μου. Είναι φυσιολογικό. Συμβαίνει. Εσένα δεν σου έχει τύχει δηλ να μην ακούς ή γενικότερα να μην μπορείς να αισθανθείς πράγματα που κάποιος διπλανός σου μπορεί; Εμένα μου έχει συμβεί. Το θεωρώ πλήρως φυσιολογικό. Επειδή λοιπόν απ' ότι φαίνεται για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω δεν σου αρέσει το γεγονός ότι δεν μπορείς να αντιληφθείς κάποια πράγματα, επιλέγεις να μου αποδόσεις χαρακτηρισμούς χωρίς αιτιολογίες έτσι απλά για να με μειώσεις. Δεν νομίζω ότι έχω να σου εξηγήσω κάτι άλλο. Είχα κάθε καλή διάθεση να το συζητήσουμε και νομίζω είναι προφανές σε όλους και από τον τρόπο που σου απευθύνομαι. Αφού δεν θες κανένα πρόβλημα. Ότι επιχείρημα και να σου παραθέσω το απορρίπτεις μεμιάς με τον χαρακτηρισμό υπερβολή... Φοβερά επιχειρήματα αντιπαραβάλλεις. Συγχαρητήρια. :clap: Τέλος για αυτό που λες ότι δεν μπορώ να ξεχωρίσω το αυτοκίνητο μου είσαι τέρμα λάθος φίλε... Βάλε με μπροστά σε 10 ίδια αυτοκίνητα με δεμένα μάτια και θα σου πω ποιο είναι το δικό μου. Εσένα φίλε μου μπορεί οι γείτονες σου κάνουν πάρτυ κι εσύ κοιμάσαι σαν πουλάκι. Δεν είμαστε όλοι έτσι.

Καλή σου συνέχεια.
Peugeot 207 1.4 VTi (8FS) 95PS
BRC Plug&Drive MY10 + petrol gauge emulator
by LPGas
referravag
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό labros » Τετ 07 Δεκ, 2016 11:05

Μπορεί να είναι και όπως τα λες, και αυτά που ξέρεις και αντιλαμβάνεσαι να ξεφεύγουν από την καθημερινή δική μου εμπειρία. Ας σε πάρουν σε καμιά εταιρία προιόντων αυτοκινήτου να τα συγκρίνεις μόνο με το αυτί. Σε τι χρειάζονται οι χημικές αναλύσεις και τα τέστ χρόνων που κάνουν τα εργοστάσια Και τέλος πάντων δεν είναι και τόσο σοβαρός λόγος για αντιπαράθεση.
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
100000 LPG
315000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 626
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό nickL » Σάβ 21 Ιαν, 2017 15:36

Αν σε κινητήρα που έχει κάνει κάμποσα χλμ με ημισυνθετικό λάδι, αρχίσεις κατόπιν το συνθετικό μπορεί αυτό τελικά να αποβεί εις βάρος του κινητήρα; Έχει κάποια βάση αυτό;
Peugeot 206 8v 1,4 - 2002
nickL
 
Δημοσιευσεις: 193
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό tedd » Πέμ 26 Ιαν, 2017 20:49

Δεν νομιζω να παθαίνει τίποτα ισα-ισα λυπαινεται και πιο γρήγορα κατα την εκκίνηση. Αυτό που ίσως παρατηρήσεις είναι να τσιμπάει λίγο λαδακι επειδή είναι πιο λεπτόρρευστο και τα τσιμουχακια στις βαλβίδες είναι λιγο ξεραμενα. Εγώ προσωπικά αυτό παρατήρησα απο εκεί που δεν έκαιγε λάδι μου τσιμπησε καμμία 300-400 γρ στα 11-12000χλμ. Αλλά ο κινητήρας ακουγόταν πιο ήρεμος και πιο μαλακός. Το μονο που κοιτάς είναι να καλύπτει τις προδιαγραφές που δίνει ο κατασκευαστής και δοκιμαζεις απλα παρακολουθεις τακτικά μηπως τσιμπισει και ποσο. Λογικά το καλοκαίρι με τις αυξημένες θερμοκρασίες να τσιμπισει λιγάκι. Εγώ σκέφτομαι την επόμενη φορά να δοκιμασω 5w-40 που έχει την ίδια ρευστότητα με αυτά που βάζω τώρα.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 463
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό nickL » Σάβ 28 Ιαν, 2017 13:06

Απλά είχα διαβάσει κάπου ότι σε ήδη φθαρμένο κινητήρα μπορεί τελικά, ενώ είναι σίγουρα καλύτερο λάδι, να τον φθείρει παρ' όλα αυτά. Έλεγε δηλαδή ο τύπος ότι σε τυχόν φθαρμένα σημεία του κινητήρα ίσως τα φθείρει πιο γρήγορα λόγω κάποιου δείκτη που έχει διαφορετικό (που δεν θυμάμαι τώρα).

Εγώ πλέον συνθετικό βάζω ούτως ή άλλως. Μέχρι στιγμής δε μου έχει τσιμπήσει τίποτα ευτυχώς 7000 χλμ μέχρι τώρα. Από ήχο δεν έχω καταλάβει να άλλαξε κάτι αλλά γενικά ο κινητήρας δουλεύει πολύ καλύτερα, ανεβάζει στροφές από χαμηλά πολύ πιο στρωτά πλέον. 5-40 βάζω κι εγώ, το προτείνει κ η Πεζώ το συγκεκριμένο.
Peugeot 206 8v 1,4 - 2002
nickL
 
Δημοσιευσεις: 193
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό meletis » Κυρ 05 Φεβ, 2017 17:00

Εγω πάντως αλλάζω ανα 10.000 χλμ μαζί με φίλτρο λαδιού.
Βάζω το Havoline 10W-40. Μου κοστίζει 5.5€/Lt
Εάν και ο κινητήρας σύνο έχει γράψει 350.000χλμ ( 48.000χλμ με υγραέριο) καίει στις 10.000χλμ περίπου 250ml , απολύτως φυσιολογίκα για τα χιλιόμετρα του.
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast obd2, χωρίς σύστημα λίπανσης
60.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 256
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό referravag » Τετ 15 Φεβ, 2017 20:52

meletis έγραψε:Εγω πάντως αλλάζω ανα 10.000 χλμ μαζί με φίλτρο λαδιού.
Βάζω το Havoline 10W-40. Μου κοστίζει 5.5€/Lt
Εάν και ο κινητήρας σύνο έχει γράψει 350.000χλμ ( 48.000χλμ με υγραέριο) καίει στις 10.000χλμ περίπου 250ml , απολύτως φυσιολογίκα για τα χιλιόμετρα του.


Νομίζω ότι τα κρατάς πάρα πολλά χιλιόμετρα τα ημισυνθετικά Μελέτη... κανονικά γύρω στα 5.000-6.000χλμ καλό είναι να τα αλλάζεις αφού σου βγαίνουν τόσο οικονομικά... Εγώ φαντάσου τα full συνθετικάτά της Liqui Moly που χρησιμοποιώ και στο δικό μου αλλά και σε άλλα 2 αυτοκίνητα του περιβάλλοντός μου, τα οποία βγάζουν άνετα 15.000χλμ χωρίς πρόβλημα, στα 10.000χλμ max τα πετάω... Στο diesel μου ειδικά πχ το καλοκαίρι που κάνει πολλές αναγεννήσεις το DPF λόγω του ζεστού καιρού, καταπονούνται ακόμη πιο γρήγορα... Σε αυτή την περίπτωση ακόμη και φρέσκα να ήταν τα λάδια στην αρχή του καλοκαιριού, μετά από 8.000χλμ το ακούς το dieselaki να κροταλίζει παραπάνω από πριν, σαν να σου λέει "βγάλ' τα μου από μέσα", οπότε και κάνω αλλαγή νωρίτερα...

Σκέψου τα όλα αυτά.... το ότι σου καίει τόσο λίγο δεν είναι πρόβλημα... Ταπεινή μου γνώμη είναι ότι δεν πρέπει να τα κρατάς τόσο πολύ τα ημισυνθετικά μέσα... στα 5000χλμ πέταγμα... Αλλιώς κοίτα σε κάτι φουλ συνθετικό. Υπάρχουν πολλά καλά 5W40 στην αγορά που τα βρίσκεις με 7€/λίτρο.

Τώρα όσον αφορά τις προδιαγραφές που συζητήθηκαν όλα είναι σχετικά... Επειδή το έψαχνα πέρσι το θέμα για να αλλάζαμε από 5W30 σε 5W40 στο υγραεριοκίνητο αυτά που εντόπισα μετά από δική μου έρευνα ήταν ότι για τον συγκεκριμένο κινητήρα:

1) η Peugeot απαγορεύει χW40 λάδι προτείνοντας μόνο 0W30 ή 5W30 προδιαγραφών PSA B---- (κάτι δεν θυμάμαι το νούμερο απ' έξω).
2) η ΜΙΝΙ από την άλλη για τον ίδιο ακριβώς κινητήρα εκτός από 30άρι επιτρέπει και 5W40. Και στις δύο περιπτώσεις οι προδιαγραφές που ζητά είναι η BMW LongLife 04.

Στο ίδιο πλαίσιο ο κινητήρας του OPEL μου είναι FIAT... Η Opel όμως ζητάει Dexos2 προδιαγραφή ενώ η FIAT ζητά τις δικές της...
Peugeot 207 1.4 VTi (8FS) 95PS
BRC Plug&Drive MY10 + petrol gauge emulator
by LPGas
referravag
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό labros » Παρ 24 Μαρ, 2017 11:36

Έφερε το Lidl κάτι λάδια sae10-40w με προδιαγραφή api SN (τουλάχιστον έτσι γράφει επάνω) ανώτερη από όσα λάδια 10-40 έχω βάλει (όλα ήταν ήταν apiSL). Τα δίνει 3,99 το λίτρο. Ο κατασκευαστής του δικού μου αυτοκινήτου προτείνει από apiSG και πάνω και τα κρατάω 7500χλμ. Πόσο κατώτερα μπορεί να είναι από αυτά που έχω βάλει μέχρι τώρα (αν είναι).
hyundai accent 1.3 του 2002
Nevo Star (KME) OSA με λαδιέρα
100000 LPG
315000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 626
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό tgi » Παρ 24 Μαρ, 2017 13:27

labros έγραψε:Έφερε το Lidl κάτι λάδια sae10-40w με προδιαγραφή api SN (τουλάχιστον έτσι γράφει επάνω) ανώτερη από όσα λάδια 10-40 έχω βάλει (όλα ήταν ήταν apiSL). Τα δίνει 3,99 το λίτρο. Ο κατασκευαστής του δικού μου αυτοκινήτου προτείνει από apiSG και πάνω και τα κρατάω 7500χλμ. Πόσο κατώτερα μπορεί να είναι από αυτά που έχω βάλει μέχρι τώρα (αν είναι).

Συνθετικά ή ημηΣυνθετικά?
Citroen C4 GP με σύστημα υγραερίου 5ης γενεάς (ICOM JTG)
130.000 Km με LPG και συνεχίζω
Άβαταρ μέλους
tgi
 
Δημοσιευσεις: 450
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 13:07
Τοποθεσία: Αθηνα - Ν.Ηρακλειο

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες