από tedd » Πέμ 07 Νοέμ, 2019 13:40
Η ελληνική περιγραφή τα λέει πολύ ιδανικα, ενώ η επίσημη περιγραφή λέει :
"Bardahl B2 is an oil stabilizer and thickener for (classics) / engines with high mileage or high oil consumption. This oil additive ensures that the oil is thickened, with the result that the oil will seal the pistons better. The consequence of this is that the engine will consume less oil "
Δηλαδή με λίγα λόγια το συγκεκριμένο πρόσθετο κάνει πιο παχύ το λάδι με αποτέλεσμα το φιλμ λιπαντικου να είναι πιο παχύ και έτσι να μειώνεται η ποσότητα που περνά από τα πιστόνια και έτσι να υπάρχει μείωση της καύσης λαδιού. Για αυτό λέει και ότι στη δοσολογία δεν πρέπει να ξεπερναμε το 20% γιατί θα μειωθεί η απόδοση του κινητήρα, γιατί μάλλον το λάδι γίνεται σαν μελι.
Κατά εμέ στην ουσία αυτό που επιτυγχάνει είναι πχ το 40αρι να γίνει σαν 50αρι υπό μία έννοια,αυτό όμως εχει αποτέλεσμα να έχουμε έχουμε αυξημένη κατανάλωση καυσίμου και κατά την εκκίνηση να θέλει περισσότερο χρόνο να πάει το λάδι σε όλα τα σημεία , ειδικά τωρα που θα πέσουν και οι θερμοκρασίες δεν είναι ότι καλύτερο καθώς το λάδι θα είναι πιο παχύρευστο.
Ίσως να αξίζει για κινητήρες με υψηλή κατανάλωση λαδιού και όχι τόσο για κάψιμο 200-300-400μλ/100. Εδώ η Όπελ η vw κ.α. λένε ότι έως 1λ/1000χλμ είναι φυσιολογικό.
Για αυτό Μελέτη και σε αλλο φορουμ σου πρότεινα να δοκιμάσεις κάποιο λάδι που είναι high mileage των οποίων η ρευστότητα πυκνότητα του λαδιού δεν επιρέαζετε από την προσθήκη πρόσθετων. Tο Μοs2 της liqui moly πχ, αυτό που επιτυγχάνει είναι να μειώνει της τριβές δεν στεγανοποιει τα σημεία που περνάει λάδι στον κινητήρα.
Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24