Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Λάδια Μηχανής

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό tgi » Πέμ 02 Μάιος, 2013 14:10

Καλησπέρα σε όλους σας,
Εχω να σας κάνω την εξής ερώτηση :
Εχετε δεί καποια αλλαγη στα λάδια της μηχανής?
καθε πότε τα αλλαζετε?
Τα αλλάζετε πιο αρεά τωρα που είστε με υγραέριο?

Εγω δεν έχω δεί καμία αλλαγή στα λάδια (Συνθετικά πλήρης) : Ξανθά έμπαιναν, μαυρα βγαίνουν!
Τα αλλάζω κάθε 15.000 km γιατί κάθε τότε λέει η αντιπροσωπία (Citroen) για το C4 μου!
Δεν βλέπω καμία μεταβολή.
Εν το μεταξύ μου έχουν πεί ότι πλέον θα είναι ξανθα τα λάδια που βγαίνουν γιατί δεν έχουν κατάλυπα βενζίνης και επίσης ο εγκαταστάτης μου είπε ότι μπορώ να τα καθυστερίσω 2.000 - 3.000 km την αλλαγή!
Εγώ όμως δεν βλέπω τίποτα!

Πιστεύετε ότι πρέπει να κοιτάξω κάτι?
Citroen C4 GP με σύστημα υγραερίου 5ης γενεάς (ICOM JTG)
130.000 Km με LPG και συνεχίζω
Άβαταρ μέλους
tgi
 
Δημοσιευσεις: 451
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 13:07
Τοποθεσία: Αθηνα - Ν.Ηρακλειο

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό hlias » Πέμ 02 Μάιος, 2013 14:50

η προταση μου ειναι τα λαδια το αργοτερο στα 10000km να αλλαζονται.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1962
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό christoi » Πέμ 02 Μάιος, 2013 16:22

Εγώ έβαλα της όπελ και το συνεργείο μου είπε αλλαγή σε 1 χρόνο ή σε 30.000.
Προσωπικά, τα αλλάζω πάντα κάθε 15 και κατά διαστήματα όταν πλησιάζει η αλλαγή (πχ στα 12-13), τα ελέγχω με τα δάχτυλα (αν μπορεί να θεωρηθεί έλεγχος αυτό το πράγμα).
Αν έχεις την δυνατότητα να τα παίρνεις φθηνά, οκ.
Αλλιώς, δεν είμαστε για να αλλάζουμε 4 και 5 φορές τον χρόνο λάδια και μάλιστα των 10€/λίτρο.
Opel Astra H 1.4 Romano με περισσότερα από 80.000km και λιγότερα από 100.
Άβαταρ μέλους
christoi
 
Δημοσιευσεις: 600
Εγγραφή: Παρ 06 Μάιος, 2011 21:02

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό Cavaliere » Πέμ 02 Μάιος, 2013 17:13

Εγώ τα άλλαζα κάθε 6000 χλμ,τώρα που με το υγραέριο βγαίνουν πιο καθαρά τα κρατάω 7.500 χλμ .Βάζω ημισυνθετικά 10-40
Opel Astra G Gas Italy
Cavaliere
 
Δημοσιευσεις: 42
Εγγραφή: Παρ 23 Μαρ, 2012 14:16

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό hlias » Πέμ 02 Μάιος, 2013 19:19

christoi έγραψε:Εγώ έβαλα της όπελ και το συνεργείο μου είπε αλλαγή σε 1 χρόνο ή σε 30.000.
Προσωπικά, τα αλλάζω πάντα κάθε 15 και κατά διαστήματα όταν πλησιάζει η αλλαγή (πχ στα 12-13), τα ελέγχω με τα δάχτυλα (αν μπορεί να θεωρηθεί έλεγχος αυτό το πράγμα).
Αν έχεις την δυνατότητα να τα παίρνεις φθηνά, οκ.
Αλλιώς, δεν είμαστε για να αλλάζουμε 4 και 5 φορές τον χρόνο λάδια και μάλιστα των 10€/λίτρο.





ποσα χιλιομετρα κανεις τον χρονο?
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1962
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό gakost » Πέμ 02 Μάιος, 2013 20:08

Άλλαζε τα στα χιλιόμετρα που λέει ο κατασκευαστής και χρησιμοποίησε τον τύπο που προτείνει. Εγώ όντως είδα διαφορά στο ότι αργούσε πιο πολύ να μαυρίσει αλλά το χρώμα είναι ο τελευταίος παράγοντας για την ποιότητα του λαδιού. Τα πρόσθετα που έχει μέσα και για πόσο καιρό διατηρεί τις ικανότητες του μετράει και αυτό δεν φαίνεται από το χρώμα. Επίσης όσο πιο καλό λάδι βάζεις και όσο πιο ταλαιπωρημένος είναι ο κινητήρας τόσο πιο γρήγορα θα μαυρίσει. Σε εμένα πάντως που το έστειλα για ανάλυση στα 10000 κμ (10w40) μου έγραψαν ότι είχε καλή υφή αλλά δεν ζήτησα και εξειδικευμένο έλεγχο για την υπολειπόμενη διάρκεια ζωής του. Σε εμένα ο κατασκευαστής λέει αλλαγή κάθε 15000κμ και 7500 σε περιπτώσεις σκληρής χρήσης αλλά τα εδώ αρπακτικά σου λένε αλλαγή στα 7500 αποκλειστικά λες και ξέρουνε τι χρήση του κάνω εγώ του αυτοκινήτου.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1037
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό hlias » Πέμ 02 Μάιος, 2013 20:15

gakost έγραψε:Άλλαζε τα στα χιλιόμετρα που λέει ο κατασκευαστής και χρησιμοποίησε τον τύπο που προτείνει. Εγώ όντως είδα διαφορά στο ότι αργούσε πιο πολύ να μαυρίσει αλλά το χρώμα είναι ο τελευταίος παράγοντας για την ποιότητα του λαδιού. Τα πρόσθετα που έχει μέσα και για πόσο καιρό διατηρεί τις ικανότητες του μετράει και αυτό δεν φαίνεται από το χρώμα. Επίσης όσο πιο καλό λάδι βάζεις και όσο πιο ταλαιπωρημένος είναι ο κινητήρας τόσο πιο γρήγορα θα μαυρίσει. Σε εμένα πάντως που το έστειλα για ανάλυση στα 10000 κμ (10w40) μου έγραψαν ότι είχε καλή υφή αλλά δεν ζήτησα και εξειδικευμένο έλεγχο για την υπολειπόμενη διάρκεια ζωής του. Σε εμένα ο κατασκευαστής λέει αλλαγή κάθε 15000κμ και 7500 σε περιπτώσεις σκληρής χρήσης αλλά τα εδώ αρπακτικά σου λένε αλλαγή στα 7500 αποκλειστικά λες και ξέρουνε τι χρήση του κάνω εγώ του αυτοκινήτου.




διαφωνω λιγο μαζι σου, οσο πιο γρηγορα μαυριζει ενα λαδι τοσο πιο καλα καθαριζει ενας σημαντικος παραγοντας, στην αναλυση που το εστειλες η υπολοιπη διαρκεια ζωης ηταν η πιο συμαντικη ερωτηση κατα την αποψη μου, οι θερμοκρασιες του ελληνικου καλοκαιριου δεν ειναι περιπτωσεις σληρης χρησης?
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1962
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό gakost » Πέμ 02 Μάιος, 2013 23:06

hlias έγραψε:
gakost έγραψε:Άλλαζε τα στα χιλιόμετρα που λέει ο κατασκευαστής και χρησιμοποίησε τον τύπο που προτείνει. Εγώ όντως είδα διαφορά στο ότι αργούσε πιο πολύ να μαυρίσει αλλά το χρώμα είναι ο τελευταίος παράγοντας για την ποιότητα του λαδιού. Τα πρόσθετα που έχει μέσα και για πόσο καιρό διατηρεί τις ικανότητες του μετράει και αυτό δεν φαίνεται από το χρώμα. Επίσης όσο πιο καλό λάδι βάζεις και όσο πιο ταλαιπωρημένος είναι ο κινητήρας τόσο πιο γρήγορα θα μαυρίσει. Σε εμένα πάντως που το έστειλα για ανάλυση στα 10000 κμ (10w40) μου έγραψαν ότι είχε καλή υφή αλλά δεν ζήτησα και εξειδικευμένο έλεγχο για την υπολειπόμενη διάρκεια ζωής του. Σε εμένα ο κατασκευαστής λέει αλλαγή κάθε 15000κμ και 7500 σε περιπτώσεις σκληρής χρήσης αλλά τα εδώ αρπακτικά σου λένε αλλαγή στα 7500 αποκλειστικά λες και ξέρουνε τι χρήση του κάνω εγώ του αυτοκινήτου.




διαφωνω λιγο μαζι σου, οσο πιο γρηγορα μαυριζει ενα λαδι τοσο πιο καλα καθαριζει ενας σημαντικος παραγοντας, στην αναλυση που το εστειλες η υπολοιπη διαρκεια ζωης ηταν η πιο συμαντικη ερωτηση κατα την αποψη μου, οι θερμοκρασιες του ελληνικου καλοκαιριου δεν ειναι περιπτωσεις σληρης χρησης?


Μάλλον το ίδιο λέμε ή δεν κατάλαβα καλά αυτό που γράφεις. Για την διάρκεια δεν ζήτησα ανάλυση γιατί δεν θα είχα σημείο αναφοράς μιας και είχα συμπληρώσει περίπου 2 λίτρα με 3 διαφορετικές μάρκες ίδιο τύπο πάντα. Το αρχικό και μετά συμπλήρωσα από 2 μονόλιτρα διαφορετικής μάρκας οπότε δεν θα μπορούσα να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα για το μέλλον. Ξέρω δεν είναι το ιδανικό αλλά έτσι έτυχε. Για τις θερμοκρασίες πιστεύω ότι χειμώνα καλοκαίρι ίδιες θερμοκρασίες λαδιού δουλεύει πλέον στα σύγχρονα αυτοκίνητα και ούτως ή άλλως 10w/40 δίνει το βιβλίο για ζεστά κλίματα. Σαν συνθήκες σκληρής χρήσης από όσο ξέρω είναι η κίνηση σε πόλεις που σημαίνει λίγα χιλίομετρα αλλά πολλές ώρες λειτουργίας, και η κίνηση συνέχεια για μικρές αποστάσεις με κρύο κινητήρα, και η κίνηση σε χωματόδρομους. Αν κάνω λάθος κάπου εδώ είμαι να ακούσω ;)
Εσύ τι προτείνεις οτι τα λάδια τα κρατάμε πιο πολύ με κίνηση με υγραέριο ή ότι λέει ο κατασκευαστής; :?:
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1037
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό hlias » Πέμ 02 Μάιος, 2013 23:18

στα δικα μου αυτοκινητα αλλαζω λαδια καθε 7500km, το θεωρω ιδανικο αυτο, σε αυτοκινητα που κανουν αραιες αλλαγες λαδιων εχω παρατηρησει αρκετη μουργα στο καρτερ και στην κυλινδροκεφαλη μετα τα 120000km περιπου, σε σχεση με αυτοκινητα που εκαναν πιο συχνες αλλαγες λαδιων (για 7 χρονια δουλευα σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο της nissan, οποτε μιλαω για τα ιδια αυτοκινητα). εχω δει επισης στις αραιες αλλαγες λαδιων μετα απο καποια χιλιομετρα (συνηθως μετα τις 6000km) το καψιμο του λαδιου απο την μηχανη ειναι αρκετα μεγαλυτερο, ποιος ο λογος να κανω αλλαγη καθε 15000km οταν σε αυτο το διαστημα θα εχω συμπληρωσει 3-4 λιτρα λαδι? δεν ειναι καλυτερο να κανω μια αλλαγη στα 7500 ?
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1962
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Λάδια Μηχανής

Δημοσίευσηαπό gakost » Παρ 03 Μάιος, 2013 00:28

hlias έγραψε: εχω δει επισης στις αραιες αλλαγες λαδιων μετα απο καποια χιλιομετρα (συνηθως μετα τις 6000km) το καψιμο του λαδιου απο την μηχανη ειναι αρκετα μεγαλυτερο, ποιος ο λογος να κανω αλλαγη καθε 15000km οταν σε αυτο το διαστημα θα εχω συμπληρωσει 3-4 λιτρα λαδι? δεν ειναι καλυτερο να κανω μια αλλαγη στα 7500 ?


Χμμμ αυτό το έχω παρατηρήσει κι εγω..... αλλά δεν το είχα σκεφτεί έτσι :think: . Με έβαλες σε σκέψεις. :lol:
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1037
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: bathas, DRGP και 23 επισκέπτες