Σελίδα 1 από 20

Λάδια Μηχανής

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Μάιος, 2013 14:10
από tgi
Καλησπέρα σε όλους σας,
Εχω να σας κάνω την εξής ερώτηση :
Εχετε δεί καποια αλλαγη στα λάδια της μηχανής?
καθε πότε τα αλλαζετε?
Τα αλλάζετε πιο αρεά τωρα που είστε με υγραέριο?

Εγω δεν έχω δεί καμία αλλαγή στα λάδια (Συνθετικά πλήρης) : Ξανθά έμπαιναν, μαυρα βγαίνουν!
Τα αλλάζω κάθε 15.000 km γιατί κάθε τότε λέει η αντιπροσωπία (Citroen) για το C4 μου!
Δεν βλέπω καμία μεταβολή.
Εν το μεταξύ μου έχουν πεί ότι πλέον θα είναι ξανθα τα λάδια που βγαίνουν γιατί δεν έχουν κατάλυπα βενζίνης και επίσης ο εγκαταστάτης μου είπε ότι μπορώ να τα καθυστερίσω 2.000 - 3.000 km την αλλαγή!
Εγώ όμως δεν βλέπω τίποτα!

Πιστεύετε ότι πρέπει να κοιτάξω κάτι?

Re: Λάδια Μηχανής

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Μάιος, 2013 14:50
από hlias
η προταση μου ειναι τα λαδια το αργοτερο στα 10000km να αλλαζονται.

Re: Λάδια Μηχανής

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Μάιος, 2013 16:22
από christoi
Εγώ έβαλα της όπελ και το συνεργείο μου είπε αλλαγή σε 1 χρόνο ή σε 30.000.
Προσωπικά, τα αλλάζω πάντα κάθε 15 και κατά διαστήματα όταν πλησιάζει η αλλαγή (πχ στα 12-13), τα ελέγχω με τα δάχτυλα (αν μπορεί να θεωρηθεί έλεγχος αυτό το πράγμα).
Αν έχεις την δυνατότητα να τα παίρνεις φθηνά, οκ.
Αλλιώς, δεν είμαστε για να αλλάζουμε 4 και 5 φορές τον χρόνο λάδια και μάλιστα των 10€/λίτρο.

Re: Λάδια Μηχανής

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Μάιος, 2013 17:13
από Cavaliere
Εγώ τα άλλαζα κάθε 6000 χλμ,τώρα που με το υγραέριο βγαίνουν πιο καθαρά τα κρατάω 7.500 χλμ .Βάζω ημισυνθετικά 10-40

Re: Λάδια Μηχανής

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Μάιος, 2013 19:19
από hlias
christoi έγραψε:Εγώ έβαλα της όπελ και το συνεργείο μου είπε αλλαγή σε 1 χρόνο ή σε 30.000.
Προσωπικά, τα αλλάζω πάντα κάθε 15 και κατά διαστήματα όταν πλησιάζει η αλλαγή (πχ στα 12-13), τα ελέγχω με τα δάχτυλα (αν μπορεί να θεωρηθεί έλεγχος αυτό το πράγμα).
Αν έχεις την δυνατότητα να τα παίρνεις φθηνά, οκ.
Αλλιώς, δεν είμαστε για να αλλάζουμε 4 και 5 φορές τον χρόνο λάδια και μάλιστα των 10€/λίτρο.





ποσα χιλιομετρα κανεις τον χρονο?

Re: Λάδια Μηχανής

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Μάιος, 2013 20:08
από gakost
Άλλαζε τα στα χιλιόμετρα που λέει ο κατασκευαστής και χρησιμοποίησε τον τύπο που προτείνει. Εγώ όντως είδα διαφορά στο ότι αργούσε πιο πολύ να μαυρίσει αλλά το χρώμα είναι ο τελευταίος παράγοντας για την ποιότητα του λαδιού. Τα πρόσθετα που έχει μέσα και για πόσο καιρό διατηρεί τις ικανότητες του μετράει και αυτό δεν φαίνεται από το χρώμα. Επίσης όσο πιο καλό λάδι βάζεις και όσο πιο ταλαιπωρημένος είναι ο κινητήρας τόσο πιο γρήγορα θα μαυρίσει. Σε εμένα πάντως που το έστειλα για ανάλυση στα 10000 κμ (10w40) μου έγραψαν ότι είχε καλή υφή αλλά δεν ζήτησα και εξειδικευμένο έλεγχο για την υπολειπόμενη διάρκεια ζωής του. Σε εμένα ο κατασκευαστής λέει αλλαγή κάθε 15000κμ και 7500 σε περιπτώσεις σκληρής χρήσης αλλά τα εδώ αρπακτικά σου λένε αλλαγή στα 7500 αποκλειστικά λες και ξέρουνε τι χρήση του κάνω εγώ του αυτοκινήτου.

Re: Λάδια Μηχανής

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Μάιος, 2013 20:15
από hlias
gakost έγραψε:Άλλαζε τα στα χιλιόμετρα που λέει ο κατασκευαστής και χρησιμοποίησε τον τύπο που προτείνει. Εγώ όντως είδα διαφορά στο ότι αργούσε πιο πολύ να μαυρίσει αλλά το χρώμα είναι ο τελευταίος παράγοντας για την ποιότητα του λαδιού. Τα πρόσθετα που έχει μέσα και για πόσο καιρό διατηρεί τις ικανότητες του μετράει και αυτό δεν φαίνεται από το χρώμα. Επίσης όσο πιο καλό λάδι βάζεις και όσο πιο ταλαιπωρημένος είναι ο κινητήρας τόσο πιο γρήγορα θα μαυρίσει. Σε εμένα πάντως που το έστειλα για ανάλυση στα 10000 κμ (10w40) μου έγραψαν ότι είχε καλή υφή αλλά δεν ζήτησα και εξειδικευμένο έλεγχο για την υπολειπόμενη διάρκεια ζωής του. Σε εμένα ο κατασκευαστής λέει αλλαγή κάθε 15000κμ και 7500 σε περιπτώσεις σκληρής χρήσης αλλά τα εδώ αρπακτικά σου λένε αλλαγή στα 7500 αποκλειστικά λες και ξέρουνε τι χρήση του κάνω εγώ του αυτοκινήτου.




διαφωνω λιγο μαζι σου, οσο πιο γρηγορα μαυριζει ενα λαδι τοσο πιο καλα καθαριζει ενας σημαντικος παραγοντας, στην αναλυση που το εστειλες η υπολοιπη διαρκεια ζωης ηταν η πιο συμαντικη ερωτηση κατα την αποψη μου, οι θερμοκρασιες του ελληνικου καλοκαιριου δεν ειναι περιπτωσεις σληρης χρησης?

Re: Λάδια Μηχανής

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Μάιος, 2013 23:06
από gakost
hlias έγραψε:
gakost έγραψε:Άλλαζε τα στα χιλιόμετρα που λέει ο κατασκευαστής και χρησιμοποίησε τον τύπο που προτείνει. Εγώ όντως είδα διαφορά στο ότι αργούσε πιο πολύ να μαυρίσει αλλά το χρώμα είναι ο τελευταίος παράγοντας για την ποιότητα του λαδιού. Τα πρόσθετα που έχει μέσα και για πόσο καιρό διατηρεί τις ικανότητες του μετράει και αυτό δεν φαίνεται από το χρώμα. Επίσης όσο πιο καλό λάδι βάζεις και όσο πιο ταλαιπωρημένος είναι ο κινητήρας τόσο πιο γρήγορα θα μαυρίσει. Σε εμένα πάντως που το έστειλα για ανάλυση στα 10000 κμ (10w40) μου έγραψαν ότι είχε καλή υφή αλλά δεν ζήτησα και εξειδικευμένο έλεγχο για την υπολειπόμενη διάρκεια ζωής του. Σε εμένα ο κατασκευαστής λέει αλλαγή κάθε 15000κμ και 7500 σε περιπτώσεις σκληρής χρήσης αλλά τα εδώ αρπακτικά σου λένε αλλαγή στα 7500 αποκλειστικά λες και ξέρουνε τι χρήση του κάνω εγώ του αυτοκινήτου.




διαφωνω λιγο μαζι σου, οσο πιο γρηγορα μαυριζει ενα λαδι τοσο πιο καλα καθαριζει ενας σημαντικος παραγοντας, στην αναλυση που το εστειλες η υπολοιπη διαρκεια ζωης ηταν η πιο συμαντικη ερωτηση κατα την αποψη μου, οι θερμοκρασιες του ελληνικου καλοκαιριου δεν ειναι περιπτωσεις σληρης χρησης?


Μάλλον το ίδιο λέμε ή δεν κατάλαβα καλά αυτό που γράφεις. Για την διάρκεια δεν ζήτησα ανάλυση γιατί δεν θα είχα σημείο αναφοράς μιας και είχα συμπληρώσει περίπου 2 λίτρα με 3 διαφορετικές μάρκες ίδιο τύπο πάντα. Το αρχικό και μετά συμπλήρωσα από 2 μονόλιτρα διαφορετικής μάρκας οπότε δεν θα μπορούσα να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα για το μέλλον. Ξέρω δεν είναι το ιδανικό αλλά έτσι έτυχε. Για τις θερμοκρασίες πιστεύω ότι χειμώνα καλοκαίρι ίδιες θερμοκρασίες λαδιού δουλεύει πλέον στα σύγχρονα αυτοκίνητα και ούτως ή άλλως 10w/40 δίνει το βιβλίο για ζεστά κλίματα. Σαν συνθήκες σκληρής χρήσης από όσο ξέρω είναι η κίνηση σε πόλεις που σημαίνει λίγα χιλίομετρα αλλά πολλές ώρες λειτουργίας, και η κίνηση συνέχεια για μικρές αποστάσεις με κρύο κινητήρα, και η κίνηση σε χωματόδρομους. Αν κάνω λάθος κάπου εδώ είμαι να ακούσω ;)
Εσύ τι προτείνεις οτι τα λάδια τα κρατάμε πιο πολύ με κίνηση με υγραέριο ή ότι λέει ο κατασκευαστής; :?:

Re: Λάδια Μηχανής

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Μάιος, 2013 23:18
από hlias
στα δικα μου αυτοκινητα αλλαζω λαδια καθε 7500km, το θεωρω ιδανικο αυτο, σε αυτοκινητα που κανουν αραιες αλλαγες λαδιων εχω παρατηρησει αρκετη μουργα στο καρτερ και στην κυλινδροκεφαλη μετα τα 120000km περιπου, σε σχεση με αυτοκινητα που εκαναν πιο συχνες αλλαγες λαδιων (για 7 χρονια δουλευα σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο της nissan, οποτε μιλαω για τα ιδια αυτοκινητα). εχω δει επισης στις αραιες αλλαγες λαδιων μετα απο καποια χιλιομετρα (συνηθως μετα τις 6000km) το καψιμο του λαδιου απο την μηχανη ειναι αρκετα μεγαλυτερο, ποιος ο λογος να κανω αλλαγη καθε 15000km οταν σε αυτο το διαστημα θα εχω συμπληρωσει 3-4 λιτρα λαδι? δεν ειναι καλυτερο να κανω μια αλλαγη στα 7500 ?

Re: Λάδια Μηχανής

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 03 Μάιος, 2013 00:28
από gakost
hlias έγραψε: εχω δει επισης στις αραιες αλλαγες λαδιων μετα απο καποια χιλιομετρα (συνηθως μετα τις 6000km) το καψιμο του λαδιου απο την μηχανη ειναι αρκετα μεγαλυτερο, ποιος ο λογος να κανω αλλαγη καθε 15000km οταν σε αυτο το διαστημα θα εχω συμπληρωσει 3-4 λιτρα λαδι? δεν ειναι καλυτερο να κανω μια αλλαγη στα 7500 ?


Χμμμ αυτό το έχω παρατηρήσει κι εγω..... αλλά δεν το είχα σκεφτεί έτσι :think: . Με έβαλες σε σκέψεις. :lol: