pipagas έγραψε:Επισης ειμαστε ολοι πολυ τυχεροι που την σημερον πλεον, υπαρχουν οικονομικοτατα ανταλλακτικα για την αντλια βενζινης, την οποια σε αλλες εποχες πληρωνες 400 + ευρω. Και μιλαω για μικρομεσαια αυτοκινητα παντα!
mhtsos34 έγραψε:Το έχω να ψεκάζει και βενζίνη μαζί με υγραέριο,ρεζερβουάρ βενζίνης ώς την μέση και το δουλεύω και με βενζίνη πλέων κάποιες φορές.
nickL έγραψε:Καλημέρα,
έμεινα και εγώ από τρόμπα βενζίνης τελικά, 150.000 χλμ το αυτοκίνητο με υγραέριο από τις 90.000. Τώρα αν έφταιξε το υγραέριο ή αν έπαιξε το ρόλο του ποιος ξέρει.
Το θέμα είναι ότι του είπα του μάστορα να καθαρίσει το ντεπόζιτο και μου είπε το καθάρισε αλλά δεν είχε πολλή βρωμιά μέσα. Είναι δυνατόν μετά από 17 χρόνια το αυτοκίνητο να μην έχει μέσα πολλή βρωμιά;
Ξέρετε υπάρχουν ειδικά συνεργεία για καθαρισμό ντεπόζιτου; Ξέρετε κάποιον να κάνει αυτήν τη δουλειά;
Τι εννοείς Μελέτη με το αλλαχθεί όλο το στέλεχος εκτός μόνο το μοτεράκι??meletis έγραψε:nickL έγραψε:Καλημέρα,
έμεινα και εγώ από τρόμπα βενζίνης τελικά, 150.000 χλμ το αυτοκίνητο με υγραέριο από τις 90.000. Τώρα αν έφταιξε το υγραέριο ή αν έπαιξε το ρόλο του ποιος ξέρει.
Το θέμα είναι ότι του είπα του μάστορα να καθαρίσει το ντεπόζιτο και μου είπε το καθάρισε αλλά δεν είχε πολλή βρωμιά μέσα. Είναι δυνατόν μετά από 17 χρόνια το αυτοκίνητο να μην έχει μέσα πολλή βρωμιά;
Ξέρετε υπάρχουν ειδικά συνεργεία για καθαρισμό ντεπόζιτου; Ξέρετε κάποιον να κάνει αυτήν τη δουλειά;
Ελπίζω να άλλαξες όλο το στέλεχος της αντλίας καυσίμου και όχι μόνο το μοτεράκι.
Γιατί συνήθως μετά απο λίγο καιρό έχει ακουστεί οτι ξανά καίγεται .
Στο Accord που μου είχε κάψει τη αντλία βενζίνης δεν είχα αλλάξει ποτέ 15 χρόνια .tedd έγραψε:Τι εννοείς Μελέτη με το αλλαχθεί όλο το στέλεχος εκτός μόνο το μοτεράκι??meletis έγραψε:nickL έγραψε:Καλημέρα,
έμεινα και εγώ από τρόμπα βενζίνης τελικά, 150.000 χλμ το αυτοκίνητο με υγραέριο από τις 90.000. Τώρα αν έφταιξε το υγραέριο ή αν έπαιξε το ρόλο του ποιος ξέρει.
Το θέμα είναι ότι του είπα του μάστορα να καθαρίσει το ντεπόζιτο και μου είπε το καθάρισε αλλά δεν είχε πολλή βρωμιά μέσα. Είναι δυνατόν μετά από 17 χρόνια το αυτοκίνητο να μην έχει μέσα πολλή βρωμιά;
Ξέρετε υπάρχουν ειδικά συνεργεία για καθαρισμό ντεπόζιτου; Ξέρετε κάποιον να κάνει αυτήν τη δουλειά;
Ελπίζω να άλλαξες όλο το στέλεχος της αντλίας καυσίμου και όχι μόνο το μοτεράκι.
Γιατί συνήθως μετά απο λίγο καιρό έχει ακουστεί οτι ξανά καίγεται .
Ρωτάω γιατί έχω την εντύπωση ότι άρχισε να την ακούει (πάλι) η αντλία βενζίνης.
Όταν είναι κρύα η μηχανή παίρνει αμέσως μπροστά, μόλις σταματήσει ο ήχος που ανεβαίνει η πίεση . Όταν όμως ζεσταθεί η μηχανή και τύχει και κάνω μια στάση όταν πάω να ξαναβάλω μπροστα δεν παίρνει με την πρώτη μιζιά και στην δεύτερη μιζιά, καθώς γυρίζω το κλειδί, ακούω πάλι τον θόρυβο που ανεβάζει πίεση. Μάλλον δεν κρατάει την πίεσή της.
Άμα κρυώσει η μηχανη εντελώς, κανένα πρόβλημα. Σκέφτομαι, επειδή κράτησα την παλιά αντλία που είχα αλλάξει πριν κάνα 2-3 χρονια, να την δώσω στο συνεργείο μου να την επιδιορθώσει αλλάζοντας το μοτεράκι της.
Η αντλία μου είναι μονοσώληνη, αυτή εδώ, https://www.maxxparts.gr/antlia-kausimo ... 15830.html
Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 39 επισκέπτες
|
|